Results overview: Found 2 records in 0.02 seconds.
Articles, 2 records found
Articles 2 records found  
1.
11 p, 488.5 KB Cinc experiències i reflexions metodològiques sobre l'Aprenentatge Basat en Projectes a les Ciències / Miró, Martí (INS Marta Mata (Montornès del Vallès, Catalunya)) ; Saperas, Anna (Institut Duc de Montblanc (Rubí, Catalunya)) ; Tarragó, Mercè (Escola Sant Gervasi Cooperativa (Mollet del Vallès, Catalunya)) ; Tordera, Rosa Maria (Escola Pia de Granollers (Granollers, Catalunya)) ; Domènech Casal, Jordi (INS Marta Mata (Montornès del Vallès, Catalunya))
L'Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) és un enfoc didàctic plural que respon a les necessitats educatives d'una educació científica més competencial i transferible. En aquest article es descriuen 5 activitats aplicades en matèries científiques en 5 instituts diferents, al voltant de la nutrició, l'energia, la contaminació, la taula periòdica i la connexió de models científics als contextos reals (publicitat, ciència en el dia a dia,. [...]
The Project-Based Learning (PBL) is a plural didactic approach in response to education needs which pursues a more competencial and transferible science education. In this arti-cle, we describe 5 activities which were applied in scientific subjects in 5 different high-schools, about nutrition, energy, contamination, periodic table and the connection between scientific models and real contexts (advertisement, day-to-day science. [...]

2016
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 32 (Desembre 2016) , p. 27-37 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  
2.
10 p, 457.0 KB Pràctiques mudes, congressos científics, seminaris de recerca i altres dinàmiques científiques d'oralitat al laboratori i a l'aula / Besson, Isabel (INS Bellula (Canovelles, Catalunya)) ; Goytia, Elisa (Col.legi Sagrat Cor (Vic, Catalunya)) ; Miró, Martí (INS Marta Mata (Montornès del Vallès, Catalunya)) ; Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup LIEC (Grup de Recerca Llenguatge i Ensenyament de les Ciències))
L'ensenyament de les ciències demana una atenció explícita als seus gèneres comunicatius i elements lingüístics. En aquest article descrivim diverses iniciatives per a explorar els gèneres comunicatius orals propis de les ciències, aplicades en diversos contextos i centres educatius. [...]
Communication and linguistic aspects are key elements in Science Education. In this article we describe science education activities from several contexts and schools, exploring the oral communication genres of science. [...]

2015
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 29 (Abril 2015) , p. 15-24 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  

See also: similar author names
1 Miró, María Teresa
1 Miró, Mireia
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.