Results overview: Found 4 records in 6.47 seconds.
Articles, 1 records found
Research literature, 2 records found
Course materials, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
16 p, 216.8 KB La identificación auditiva de los intervalos armónicos musicales : una propuesta de innovación didáctica basada en la metodología observacional / Ponsatí, Imma (Conservatori de Música Isaac Albéniz) ; Miranda Pérez, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Amador Guillem, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Godall, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona)
En el presente artículo se expone un estudio cuyo objetivo es detectar y analizar las dificultades que presentan los estudiantes al identificar auditivamente los intervalos armónicos musicales usando su estrategia habitual. [...]
This article showcases a study that aims to detect and analyse the difficulties experienced by students when attempting to aurally identify musical harmonic intervals while using normal strategies. Observational methodology has been used in this investigation. [...]

2014
Revista electrónica de LEEME, Núm. 33 (2014) , p. 40-55  

Research literature 2 records found  
1.
417 p, 1.7 MB Avaluació d'una proposta didàctica per a la identificació auditiva dels intervals harmònics musicals. Una experimentació al primer curs dels ensenyaments especialitzats de grau professional dels conservatoris de música de Catalunya / Ponsatí Ferrer, Imma ; Amador Guillem, Miquel, dir. ; Miranda Pérez, Joaquim, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
L'objectiu general d'aquesta tesi és elaborar, experimentar i avaluar una proposta didàctica per a la identificació auditiva dels intervals harmònics adreçada al primer curs dels ensenyaments musicals de grau professional dels conservatoris de música de Catalunya i que, a partir de la detecció i anàlisi prèvia de les dificultats dels alumnes, permeti que aquests assoleixin, al llarg del procés d'ensenyament-aprenentatge, els objectius didàctics plantejats i, conseqüentment, al final d'aquest, millorin el seu rendiment. [...]
El objetivo general de esta tesis es elaborar, experimentar y evaluar una propuesta didáctica para la identificación auditiva de los intervalos armónicos dirigida al primer curso de las enseñanzas musicales de grado profesional de los conservatorios de música de Cataluña y que, a partir de la detección y análisis previo de las dificultades de los alumnos, permita que éstos alcancen, durante el proceso de enseñanza y aprendizaje, los objetivos didácticos planteados y, en consecuencia, al final del mismo, mejoren su rendimiento. [...]
The general objective of this thesis is to elaborate, experiment and evaluate a teaching method proposal focused on the auditory identification of harmonic intervals aimed at first year students of professional music grade taken at the music conservatories in Catalonia, which, based on previous detection and analysis of the students' difficulties, enables them to achieve the proposed didactic objectives through the teaching-learning process and, consequently, improve their performance at the end of it. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  
2.
250 p, 935.5 KB Elaboració d'un model multimèdia d'intervenció per a l'educació de l'oïda musical / Miranda Pérez, Joaquim ; Amador Guillem, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Aquesta tesi doctoral vol aportar, a través de les tecnologies multimèdia, unes eines innovadores de formació i de suport a la comprensió de la música i dels elements que en configuren el llenguatge. [...]
Through multimedia technology, this doctoral thesis aims to contribute a number of innovative tools for the teaching and support of musical comprehension and of those elements that make up its language. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2004
2 documents

Course materials 1 records found  
1.
4 p, 11.2 KB Llenguatge musical [102032] / Miranda Pérez, Joaquim ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Desenvolupar el sentit musical i la comprensió interna de la música - Conèixer i dominar amb fluidesa el Llenguatge Musical a nivell rítmic, melòdic, harmònic i formal - Adquirir autonomia en l'acompanyament harmònic i en la creació i improvització musical.
2012-13
Grau en Educació Primària [896]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.