1.
|
12 p, 133.0 KB |
Conceptes Interdisciplinaris sobre Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social [43068]
/
Mojica Gasol, Laia ;
Belmonte, Jordina ;
Talens Peiro, Laura ;
Barriocanal Lozano, Carles ;
Ariza Sole, Eduard ;
Villamayor Tomás, Sergio ;
Gasol Martinez, Carles ;
Cattaneo, Claudio ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències
Aquest mòdul té per objectiu garantir la interdisciplinarietat dels estudis ambientals. Qualsevol problema mediambiental cal que sigui abordat, considerant aspectes naturals, econòmics i socials que garanteixin una solució sostenible per les generacions futures. [...] This module aims to ensure the interdisciplinarity of environmental studies. Every environmental issue must be tackled considering natural as well as economic and social aspects in order to guarantee a sustainable solution for future generations. [...] Este módulo tiene por objetivo garantizar la interdisciplinariedad de los estudios ambientales. Cualquier problema medioambiental debe ser abordado considerando aspectos naturales, económicos y sociales que garanticen una solución sostenible para las generaciones futuras. [...]
2022-23 Màster Universitari en Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social [1341]
3 documents
|
|
2.
|
10 p, 124.1 KB |
Mètodes Qualitatius per a la Recerca en Ciències Socials [42409]
/
Mojica Gasol, Laia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències
Aquest mòdul desenvolupa les capacitats en el disseny de la recerca, guia als estudiants a través de la lògica del procés de recerca i els proporciona les eines analítiques, metodològiques, tecnològiques necessàries per dur a terme recerca qualitativa en les ciències socials. [...] This course develops core skills in research design, guides students through the logic of the research enterprise, and provides them with the analytical, methodological, technological tools necessary to conduct qualitative research in the social sciences. [...] Este módulo desarrolla las capacidades en el diseño de la investigación, guía a los estudiantes a través de la lógica del proceso de investigación y les proporciona herramientas analíticas, metodológicas y tecnológicas necesarias para llevar a cabo investigación cualitativa en ciencias sociales. [...]
2022-23 Màster Universitari en Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social [1341]
3 documents
|
|
3.
|
|
4.
|
11 p, 129.5 KB |
Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045]
/
Saura Mas, Sandra ;
Bach i Plaza, Joan ;
Ramon Riba, Antoni ;
Nociarová, Dominika ;
Empain, Joanna ;
Zurita Soto, Juan Manuel ;
Benages Campins, Ester ;
Garí, Bernat ;
Cuesta Torralvo, Elisabeth ;
Ortiz Guitart, Anna ;
Poch Serra, Joan ;
Serret Vidal, Carme ;
Armentano Oller, Núria ;
Rodriguez Marin, Melina ;
Cánovas Hernández, Germán ;
Furió Bruno, Marc ;
Haas, Carlos ;
Bordetas Jiménez, Ivan ;
Luján Feliu, Oriol ;
Mojica Gasol, Laia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...] First, the subject must provide students with knowledge, analysis and understanding of the sociocultural, scientific and humani Secondly, the students of this subject will have to be involved into a learning system based on problems and challenges, which. En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]
2022-23 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Social [827] Grau en Educació infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
5.
|
5 p, 583.8 KB |
Geografia d'Europa [101608]
/
Mojica Gasol, Laia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta és una assignatura obligatòria de tercer curs del grau de Geografia i Ordenació del Territori. Forma part dels crèdits nuclears del grau i està inclosa a la matèria Geografia Regional. [...] Esta es una asignatura obligatoria de tercer curso del grado de Geografía y Ordenación del Territorio. Forma parte de los créditos nucleares del grado y está incluida en la materia Geografía Regional. [...] This is a compulsory subject of the third year of the Degree in Geography and Land Use Planning. It is part of the nuclear credits of the degree and is included in the subject Regional Geography. Geography of Europe is intended as a general objective to understand the landscape, societies and activities of this geographical set, taking into account the geopolitical changes and the productive, social and cultural transformations that affect it and have transformed it in the last decades.
2021-22 Grau en Geografia i Ordenació del Territori [824] Grau en Geografia i Ordenació del Territori [826]
3 documents
|
|
6.
|
10 p, 125.0 KB |
Mètodes Qualitatius per a la Recerca en Ciències Socials [42409]
/
Mojica Gasol, Laia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències
Aquest mòdul desenvolupa les capacitats en el disseny de la recerca, guia als estudiants a través de la lògica del procés de recerca i els proporciona les eines analítiques, metodològiques, tecnològiques necessàries per dur a terme recerca qualitativa en les ciències socials. [...] This course develops core skills in research design, guides students through the logic of the research enterprise, and provides them with the analytical, methodological, technological tools necessary to conduct qualitative research in the social sciences. [...] Este módulo desarrolla las capacidades en el diseño de la investigación, guía a los estudiantes a través de la lógica del proceso de investigación y les proporciona herramientas analíticas, metodológicas y tecnológicas necesarias para llevar a cabo investigación cualitativa en ciencias sociales. [...]
2021-22 Màster Universitari en Erasmus Mundus en Estudis Ambientals: Ciutats i Sostenibilitat / Erasmus Mundus in Environmental Studies - Cities and Sustainability [1277] Màster Universitari en Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social [1341]
3 documents
|
|
7.
|
5 p, 104.7 KB |
Temes Avançats en Estudis Territorials i Planejament [44471]
/
Miralles Guasch, Carme ;
Marquet Sardà, Oriol ;
López Gay, Antonio ;
Mojica Gasol, Laia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
En aquesta assignatura es tractaran els continguts clau de la recerca contemporània més avançada de la Mobilitat sostenible i saludable. El curs s'estructurarà mitjançant l'estudi crític d'una sèrie de conceptes clau, bases teòriques i línies de recerca i oferirà eines teòriques, metodològiques i empíriques per conèixer aquests fonaments de l'ordenació del territori. [...] This subject will deal with the key contents of the most advanced contemporary research in Spatial Planning. The course will be structured through the critical study of a series of key concepts, theoretical bases and lines of research and will offer theoretical, methodological and empirical tools to know these foundations of land use planning. [...] En esta asignatura se tratarán los contenidos clave de la investigación contemporánea más avanzada de la Ordenación del Territorio. El curso se estructurará mediante el estudio crítico de una serie de conceptos clave, bases teóricas y líneas de investigación, y ofrecerá herramientas teóricas, metodológicas y empíricas para conocer estos fundamentos de la ordenación del territorio. [...]
2021-22 Màster Universitari en Estudis Territorials i Planejament [1475]
3 documents
|
|
8.
|
6 p, 114.6 KB |
Mobilitat, Transport i Territori. Planejament i Gestió [44467]
/
Marquet Sardà, Oriol ;
Mojica Gasol, Laia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta assignatura té com a objectiu general l'estudi de la mobilitat i el transport en el marc del nou paradigma de la sostenibilitat. De manera més concreta es plantegen els objectius específics següents. [...] This subject aims to study mobility and transport within the framework of the new paradigm of sustainability. More specifically, the following specific objectives are raised. - Know the basic concepts of mobility - Understand the complex relationship between mobility and territory - Know the limits and impacts associated with the current mobility model - Understand and be able to predict the positive and negative externalities of future developments in terms of mobility and transport - Know the main methodologies of study of mobility - Know the necessary instruments and their methodologies for the management of mobility. Esta asignatura tiene como objetivo general el estudio de la movilidad y el transporte en el marco del nuevo paradigma de la sostenibilidad. De manera más concreta se plantean los siguientes objetivos específicos. [...]
2021-22 Màster Universitari en Estudis Territorials i Planejament [1475]
3 documents
|
|
9.
|
10 p, 125.3 KB |
Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045]
/
Saura Mas, Sandra ;
Bach i Plaza, Joan ;
Ramón Riba, Antoni ;
Barrera, Jaume 1954- ;
Empain, Joanna ;
Ritondale, Elena ;
Ferrer González, Cristian ;
Madí Besalú, Pol ;
Estebaranz i Sanchez, Ferran ;
Saura Clares, Alba ;
Benages Campins, Ester ;
Esparza Pagès, Mireia ;
Álvarez Cobo, Iolanda ;
Poch Serra, Joan ;
Serret Vidal, Carme ;
Lopez Garcia, Xavi ;
Cánovas Hernández, Germán ;
Furió Bruno, Marc ;
Dot Jutglà, Esteve ;
Haas, Carlos ;
Bordetas Jiménez, Ivan ;
Mojica Gasol, Laia ;
Del Río Morillas, Miguel Ángel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...] First, the subject must provide students with knowledge, analysis and understanding of the sociocultural, scientific and humani Secondly, the students of this subject will have to be involved into a learning system b. En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]
2021-22 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Social [827] Grau en Educació infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
10.
|
9 p, 124.0 KB |
Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045]
/
Saura Mas, Sandra ;
Bach i Plaza, Joan ;
Ramón Riba, Antoni ;
Barrera, Jaume 1954- ;
Empain, Joanna ;
Ritondale, Elena ;
Ferrer González, Cristian ;
Madí Besalú, Pol ;
Estebaranz i Sanchez, Ferran ;
Saura Clares, Alba ;
Benages Campins, Ester ;
Esparza Pagès, Mireia ;
Álvarez Cobo, Iolanda ;
Poch Serra, Joan ;
Serret Vidal, Carme ;
Lopez Garcia, Xavi ;
Cánovas Hernández, Germán ;
Furió Bruno, Marc ;
Dot Jutglà, Esteve ;
Haas, Carlos ;
Bordetas Jiménez, Ivan ;
Mojica Gasol, Laia ;
Del Río Morillas, Miguel Ángel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...] En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]
2020-21 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Social [827] Grau en Educació infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|