Resultados globales: 10 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 9 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
20 p, 753.3 KB Elaboración de proyectos de centro basados en la diversidad escolar / Monereo Font, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona)
El proceso de integración del alumno con handicap en la escuela ordinaria aspira, por su propia naturaleza conceptual, a que la respuesta a las necesidades educativas de esta población se produzca en el seno del propio centro escolar y con sus recursos habituales. [...]
The process of integrating the handicap student in the ordinary school wants, for its conceptual aspect, that the necessities of this children have to be answered by the ordinary school and with the school resources. [...]

1990
Revista interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 7, Núm. 4.1 (Abril 1990) , p. 115-134  

Materiales académicos Encontrados 9 registros  
1.
6 p, 104.4 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
This subject forms part of the specialization in psychoeducational analysis and intervention and is designed for the training of a professional in this field. Faced with the challenges that education in the 21st-century presents (amount, extraction and credibility of information, communication flexibility, learning autonomy, teamwork, etc. [...]
Esta asignatura forma parte de la mención sobre análisis e intervención psicoeducativa y está pensada para la formación de un / a profesional en este ámbito. Ante los retos que tiene la educación en el Siglo XXI (cantidad, caducidad y credibilidad de la información; flexibilidad comunicativa, autonomía de aprendizaje, trabajo en equipo, etc. [...]

2019-20
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
2.
11 p, 103.2 KB Formació Psicopedagògica i Social [42089] / Roca Casas, Enric ; García Gracia, Maribel ; Merino Pareja, Rafael ; Monereo Font, Carlos ; Troiano Gomà, Helena ; Henao Agudelo, Claudia Lizet ; Ramirez Serrano, Juan Ramon ; Burriel Manzanares, Francesca ; Tarabini-Castellani Clemente, Aina ; Donada Colomer, Susana ; González Parera, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...]
General objectives: To understand the current educational system and its social and historical evolution, especially regarding to secondary schooling To analyse different educational policies and the impact of educational reforms on educational and social inequalities. [...]
Enmarcar el actual sistema educativo en general y especialmente de secundaria en relación a su evolución histórica y social. Comprender y valorar las políticas educativas y el impacto de les diversas reformas en relación a las desigualdades socioeducativas. [...]

2018-19
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documentos
3.
7 p, 90.3 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]  
4.
11 p, 102.2 KB Formació Psicopedagògica i Social [42089] / Roca Casas, Enric ; García Gracia, Maribel ; Merino Pareja, Rafael ; Monereo Font, Carlos ; Martinez Fernandez, J. Reinaldo ; Ramirez Serrano, Juan Ramon ; Tarabini-Castellani Clemente, Aina ; González Parera, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...]
Enmarcar el actual sistema educativo en general y especialmente de secundaria en relación a su evolución histórica y social. Comprender y valorar las políticas educativas y el impacto de les diversas reformas en relación a las desigualdades socioeducativas. [...]

2017-18
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documentos
5.
6 p, 88.2 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
6.
6 p, 88.2 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
7.
6 p, 32.9 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
8.
6 p, 110.1 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Psicologia [954]  
9.
6 p, 111.1 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
2013-14  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.