Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
19 p, 989.3 KB La relación de los jóvenes con las marcas en Facebook / Olábarri Fernández, Mª Elena (Universidad del País Vasco) ; Monge Benito, Sergio (Universidad del País Vasco)
La implantación de las TICs ha supuesto grandes cambios en las campañas publicitarias. Las estrategias y los objetivos de los anunciantes se están modificando. De entre las distintas fórmulas comunicativas que han surgido con Internet, las redes sociales ofrecen posibilidades tanto a los usuarios como a los anunciantes. [...]
ICT emergence has produced great changes in advertising campaigns. Strategies and objetives of advertisers are changing. Several communicative formulae have appeared with Internet and social networks offer possibilities both to advertisers and to users. [...]

2013 - 10.5565/rev/qp.39
Questiones publicitarias, Núm. 18 (2013) , p. 56-74 (Artículos de investigación)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.