Resultats globals: 1 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
14 p, 582.9 KB El nou paradigma docent i la problemàtica de la implantació a les escoles d'empresarials d'acord amb el Pla Bolonya. Els estudis a les empreses, cobreixen les expectatives dels empresaris? / Rodríguez Ávila, Núria ; Monllau Jaques, Teresa
El projecte Tunning sobre educació superior a Europa centra les seves accions, entre d'altres, a definir competències genèriques (instrumentals, interpersonals i sistèmiques) i competències específiques (saber concret d'un àmbit acadèmic). [...]
The Tunning project on higher education focuses, among other issues, on the definition of generic (instrumental, interpersonal, and systemic) as well as specific competences. Social sciences face the challenge of adapting this process to the existence of some shortcomings in their usefulness for labour markets. [...]

2010 - 10.5565/rev/papers/v95n1.679
Papers : revista de sociologia, Vol. 95, Núm. 1 ( 2010) , p. 213-226  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.