Results overview: Found 3 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Learning materials, 2 records found
Research literature 1 records found  
1.
70 p, 754.8 KB Concordança de notificació d'esdeveniments adversos entre pacients i professionals : : fiabilitat dels pacients en la identificació d'esdeveniments adversos / Montaña Peironcely, Montserrat ; Rius Cornadó, X., (Xavier) dir. ; Rebasa Cladera, Pere, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Cirurgia
La participació del pacient en els sistemes de notificació d'esdeveniments adversos (EAs) s'ha proposat com estratègia per implicar al pacient en la seva seguretat i fer-lo coresponsable de l' assistència sanitària. [...]
The participation of the patient in the reporting systems for adverse events (AEs) has been proposed as a strategy to imply the patient in his safety and to make him co-responsible of the healthcare. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Learning materials 2 records found  
1.
1 p, 5.3 MB Responsabilitat ètica. On Comença la formació per a la responsabilitat ètica? / Urrea-Monclús, Aida, coord. ; Corbella Molina, Laura ; Ballarín Dahmke, Ana ; Basart i Muñoz, Josep M. ; Pla Soler, Reyes (M. Teresa Reyes) ; Ruiz Bueno, Carme ; Puente Rodríguez, Sílvia ; García López, María del Mar ; Álvarez Moleiro, María ; Blanco Romero, María Asunción ; Montaña Peironcely, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària
Infografia sobre la Competència de Responsabilitat Ètica. Què és, quins components són necessaris per a la formació d'aquesta competència i com podem incorporar-la a la universitat.
2021  
2.
12 p, 988.8 KB Pensament crític : Guia per a l'aprenentatge / Ruiz Bueno, Carme coord. ; Basart, Josep Maria coord. ; Álvarez, Maria ; Blanco, Asunción ; Corbella, Laura ; Garcia, Mar ; Marzo, Núria ; Montaña, Montserrat ; Mor-Mur, Montserrat ; Pla, Reyes ; Prat, Maria ; Puente, Silvia ; Quilabert, Edgar ; Urrea, Aida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària
Guia per a l'aprenentatge del pensament crític. La guia és el resultat d'una avaluació de l'impacte de propostes docents innovadores per al desenvolupament de les competències transversals pensament crític i compromís ètic.
Universitat Autònoma de Barcelona : Fundació Autònoma Solidària, 2019  

See also: similar author names
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.