Resultats globals: 57 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 18 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 3 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 11 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 22 registres trobats
Articles 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
2 p, 80.0 KB Editor's note / Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona)
2021 - 10.5565/rev/jtl3.1118
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 4 (2021) , p. e1118 (Editors' Note)  
2.
22 p, 639.3 KB Semiosis y cosmopolitismo crítico : un análisis transmodal de un dilema ético en comunicación transnacional entre jóvenes / Vallejo Rubinstein, Claudia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Llompart Esbert, Julia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Hawkins, Margaret R. (University of Wisconsin-Madison)
Este artículo parte de un dilema ético que surgió al usar videos para la comunicación transnacional en un proyecto global de educación e investigación en el cual participaban jóvenes. Analizamos datos que permiten la reconstrucción del proceso de producción y recepción de uno de los videos en particular producido por adolescentes participantes de Cataluña para un grupo de jóvenes de Uganda. [...]
The article is motivated by an ethical dilemma encountered in the use of film for transnational communication in a global youth education and research project. We analyse data that enable the reconstruction of the process of production and reception of one particular film produced by teenagers at a project site in Catalonia for peers in Uganda. [...]

2020 - 10.30827/profesorado.v24i1.9130
Profesorado, Vol. 24 Núm. 1 (Febrero 2020) , p. 304-325  
3.
11 p, 1.0 MB Socially just plurilingual education in Europe : shifting subjectivities and practices through research and action / Erling, Elizabeth J. (University of Vienna. Department of English and American Studies) ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
The articles in this special issue explore approaches to research and action in language education that have the potential to transform subjectivities and practices in relation to linguistic diversity. [...]
2021 - 10.1080/14790718.2021.1913171
International Journal of Multilingualism, 16 May 2021  
4.
20 p, 292.5 KB Working through asymmetries of knowledge and expertise in a «giving back to the field» session / Codó, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona)
This article examines a «giving back to the field» experience in a state-funded faith school in Catalonia (Spain), where we conducted ethnographic fieldwork on the introduction of English as a vehicular language in compulsory schooling. [...]
2019 - 10.14516/fde.699
Foro de educación, Vol. 17 Núm. 27 (2019) , p. 147-165  
5.
6 p, 116.3 KB Editors' notes / Fontich, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
2020 - 10.5565/rev/jtl3.888
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 1 (february-march 2020) , p. 5-10  
6.
9 p, 843.3 KB De la didàctica de les llengües a la didàctica del plurilingüisme / Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Llompart Esbert, Julia (Universitat Autònoma de Barcelona)
L'article parteix de la recerca realitzada al llarg de les últimes dècades en l'àmbit de la didàctica de la llengua. Es planteja, en primer lloc, la competència plurilingüe com la base i l'objectiu dels ensenyaments i aprenentatges lingüístics. [...]
The article sets out from research carried out over the past several decades in the broad field of language teaching and learning. It first proposes that plurilingual competence should be considered the foundation for and aim of language teaching and learning. [...]
El artículo parte de la investigación realizada a lo largo de las últimas décadas en el ámbito de la didáctica de la lengua. Se plantea, en primer lugar, la competencia plurilingüe como base y objeto de las enseñanzas y aprendizajes lingüísticos. [...]

2019 - 10.5565/rev/clil.27
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 2 Núm. 2 (2019) , p. 57-65 (Foundations & Research)  
7.
4 p, 128.0 KB Editors' notes / Fontich, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
2019 - 10.5565/rev/jtl3.798
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 12 Núm. 1 (february-march 2019) , p. 1-4 (Editors' Note)  
8.
4 p, 120.8 KB Editors' notes / Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Fontich, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
2018 - 10.5565/rev/jtl3.785
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 11 Núm. 4 (november-december 2018) , p. 1-4 (Editors' Note)  
9.
4 p, 117.6 KB Editors' notes / Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Fontich, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
2018 - 10.5565/rev/jtl3.777
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 11 Núm. 3 (august-september 2018) , p. 1-4 (Editor's Note)  
10.
8 p, 145.6 KB Editors' notes / Fontich, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018 - 10.5565/rev/jtl3.765
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 11 Núm. 1 (february-march 2018) , p. 1-8 (Editor's Note)  

Articles : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 3 registres trobats  
1.
342 p, 11.2 MB AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques / Escobar Urmeneta, Cristina, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Evnitskaya, Natalia, ed. ; Moore, Emilee, ed. ; Patiño Santos, Adriana, ed. ; Costa, Francesca ; Gallart i Rosas, Marta (IES La Roca) ; Planas, Núria (Planas i Raig) ; Horrillo Godino, Zoraida ; Infante, Debora ; Benvenuto, Guido ; Lastrucci, Emilio ; Labajos, Diana ; Martín Rojo, Miguel ; Martín Rojo, Luisa ; Menegale, Marcella ; Moate, Josephine ; Oliva Girbau, Àngels ; Sagasta, Pilar ; Pedrosa, Begoña ; Madinabeitia, Monika ; Nazabal, Ainara ; Barnes, Julia ; Sainz Osinaga, Matilde ; Ozaeta, Arantza ; Garro, Eneritz ; Perez, Karmele ; Egizabal, Diego ; Vallbona González, Anna ; Barbero, Teresina ; Canet Pladevall, Roser ; Evnitskaya, Natalia ; Coral Mateu, Josep ; Hernández Sierra, M. Àngels ; Lupu, Olesia ; Maggi, Fabrizio ; Martínez Feito, Rosa Ángeles ; Oliver Guasp, Mª Victoria ; Sandberg, Ylva ; Camacho, Mar ; Lorenzo Galés, Neus ; Canal Santos, Imma ; Mayans Balcells , Pere ; Lorenzo Galés, Neus ; Margelí, Jordi ; Bou, Núria ; Vidal, Francesca ; Maldonado, Natàlia ; San Isidro Agrelo, Fco. Xabier ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum és el resultat de la selecció de les millors comunicacions presentades en la primera Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE). [...]
Bellaterra Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona. 2011
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE)  
2.
145 p, 813.3 KB TRICLIL 2012 proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education / Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya) ; Evnitskaya, Natalia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Ciprés, Helga, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore, Emilee, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vallejo Rubinstein, Claudia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Equip col·laboratiu CLIL-SI ; Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües ; Colloquium on CLIL in Catalonia (6è : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
Bellaterra : Equip col·laboratiu CLIL-SI, Universitat Autònoma de Barcelona, 2012
3 documents
3.
12 p, 215.3 KB How plurilingualism contributes to the development of language and subject knowledge in a higher education CLIL classroom / Moore, Emilee ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; GREIP Research team ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
Una de les característiques de la societat actual és la gran quantitat d'informació que hi ha a l'abast de tothom. La transmissió de la informació no és actualment un repte de l'escola, pero sí que ho és trobar-la, comprendre-la i llegir-la críticament per poder prendre decisions de manera fonamentada. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
65 p, 661.0 KB CLIL FAQs. : Orientacions per introduir l'anglès en la docència universitària / Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Valdés Sánchez, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Recull d'orientacions per al professorat universitari que ha d'introduir una llengua estrangera a la seva assignatura. Aquestes orientacions parteixen de l'experiència i de la reflexió del grup de docents implicats en el projecte MQD 2010: 'Desenvolupament de material didàctic en anglès per a la integració de les competències lingüístiques i científiques en assignatures dels graus d'Educació Infantil i Primària'.
2015  
2.
232 p, 5.1 MB Aprendre en una altra llengua / Learning through another language / Aprender en otra lengua / Escobar Urmeneta, Cristina, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Nussbaum, Luci, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Cenoz, Jasone ; Pekarek-Doheler, Simona ; Gajo, Laurent ; Sanmartí, Neus ; Oliveras, Begonya ; Moore, Emilee ; Dalton-Puffer, Christiane ; Whittaker, Rachel ; Llinares, Ana ; Cots, Josep-Maria ; Clemente, Mercè ; Arnau, Joaquim ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum recull una selecció de conferències de ponents convidats a les trobades sobre semiimmersió i al congrés internacional TRI-CLIL, sobre aprenentatge integrat de continguts i llengua (AICLE), organitzades pels equips CLIL-SI/GREIP a la Universitat Autònoma de Barcelona, des de l'any 2007 al 2011. [...]
Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona. 2011  
3.
342 p, 11.2 MB AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques / Escobar Urmeneta, Cristina, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Evnitskaya, Natalia, ed. ; Moore, Emilee, ed. ; Patiño Santos, Adriana, ed. ; Costa, Francesca ; Gallart i Rosas, Marta (IES La Roca) ; Planas, Núria (Planas i Raig) ; Horrillo Godino, Zoraida ; Infante, Debora ; Benvenuto, Guido ; Lastrucci, Emilio ; Labajos, Diana ; Martín Rojo, Miguel ; Martín Rojo, Luisa ; Menegale, Marcella ; Moate, Josephine ; Oliva Girbau, Àngels ; Sagasta, Pilar ; Pedrosa, Begoña ; Madinabeitia, Monika ; Nazabal, Ainara ; Barnes, Julia ; Sainz Osinaga, Matilde ; Ozaeta, Arantza ; Garro, Eneritz ; Perez, Karmele ; Egizabal, Diego ; Vallbona González, Anna ; Barbero, Teresina ; Canet Pladevall, Roser ; Evnitskaya, Natalia ; Coral Mateu, Josep ; Hernández Sierra, M. Àngels ; Lupu, Olesia ; Maggi, Fabrizio ; Martínez Feito, Rosa Ángeles ; Oliver Guasp, Mª Victoria ; Sandberg, Ylva ; Camacho, Mar ; Lorenzo Galés, Neus ; Canal Santos, Imma ; Mayans Balcells , Pere ; Lorenzo Galés, Neus ; Margelí, Jordi ; Bou, Núria ; Vidal, Francesca ; Maldonado, Natàlia ; San Isidro Agrelo, Fco. Xabier ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum és el resultat de la selecció de les millors comunicacions presentades en la primera Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE). [...]
Bellaterra Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona. 2011
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE)  

Documents de recerca 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
79 p, 5.6 MB Inquiry about the learning of the English language outside of school : A case study. How do students learn EFL in an extracurricular environment? / Mediavilla Vélez, Frank ; Moore, Emilee, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Due to the improvement of technology all around the world and the globalization of the English culture, learning the English language is not limited to the classroom. The aim of this dissertation is to find out how EFL students learn extramural English and what activities and resources do these students use and spend their time on in an extracurricular environment. [...]
Gràcies a l'avanç i la millora de la tecnologia arreu del món, i la globalització de la cultura anglesa, l'aprenentatge de la llengua anglesa no està limitat per fer-ho al context escolar. L'objectiu d'aquest treball és descobrir i indagar com els estudiants a la secundària aprenen anglès com a llengua estrangera fora de l'aula, quines activitats i recursos utilitzen i on inverteixen el seu temps aquests alumnes en un entorn extracurricular. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]  
2.
273 p, 3.9 MB Professional development and the interactional accomplishment of EMI expertise / Ploettner, Joan Catherine ; Moore, Emilee, dir. ; Deal, Mandy Lee, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Aquesta tesi analitza el funcionament intern d'una iniciativa de formació del professorat universitari per a l'ensenyament per mitjà de l'anglès. Des d'una perspectiva constructivista social estudia el procés de formació de professors de ensenyament per mitjà de l'anglès i investiga com es construeix la seva expertesa. [...]
Aquesta tesi analitza el funcionament intern d'una iniciativa de formació del professorat universitari per a l'ensenyament per mitjà de l'anglès. Des d'una perspectiva constructivista social estudia el procés de formació de professors de ensenyament per mitjà de l'anglès i investiga com es construeix la seva expertesa. [...]
This thesis looks at the inner workings of a teacher training initiative for English medium instruction (EMI) through the analysis of interactional data. It takes a social constructivist perspective in order to study the process of EMI teacher development and to shed light on how it is co-constructed in interaction. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
3.
42 p, 1.1 MB Group Work in the English Classroom : Cooperative and Collaborative Learning / Ruiz Rubio, Angel ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The aim of this paper is to examine how students manage their roles when they work in groups on a task designed for cooperative (roles assigned) or collaborative (no roles assigned) learning. Apart from these two manners of learning, group work, per se, is also studied in order to observe what it has to offer. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és observar com els estudiants gestionen els seus rols quan treballen en grups de manera cooperativa (rols assignats) o col·laborativa (sense rols assignats). A més d'aquestes dues maneres d'aprendre, també s'estudia el treball en grup per observar què pot aportar. [...]

2019  
4.
41 p, 3.6 MB Fostering students' learning process through student-generated assessment tools / Ortí López, Isabel ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Teachers have always had the task to evaluate students' learning process and the performance of their assignment or final product. The use of evaluation instruments, in the case of this dissertation study an analytic rubric, not only serves to give a score but also to give feedback to students and a chance for them to improve. [...]
Els professors sempre han tingut la tasca d'avaluar el procés d'aprenentatge dels estudiants i la realització de la seva tasca o producte final. L'ús d'instruments d'avaluació, en el cas d'aquesta tesi una rúbrica analítica, no serveix només per puntuar, sinó també per donar un feedback als estudiants i una oportunitat per ells de millorar. [...]

2019  
5.
44 p, 1.7 MB On-task and off-task behaviour during small-group work : A study with Compulsory Secondary Education students / González García, Sara ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This dissertation aims to find, on the one hand, those aspects that lead students to on-task behaviour and, on the other hand, what are the sources that cause learners to be off-task. This is a long-standing issue in educational research and this thesis presents both a review of the major works that have been carried out in the last decades as well as the results of a field study carried out during student placement. [...]
Este trabajo tiene por objetivo encontrar, por una parte, aquellos aspectos que llevan a los estudiantes a permanecer concentrados en sus faenas y, por otra parte, cuáles son las causas que les llevan a distraerse de estas. [...]

2019  
6.
39 p, 813.5 KB Peer assistance in EFL mixed level groups : Strategies and perceptions / Camps Portet, Marta ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This study analyses whether students with better command of English help their peers during groupwork. The data was gathered by a student-teacher of English as a Foreign Language (EFL) during the internship in the Official Master's Degree in Teaching, offered by Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
El present estudi analitza si alumnes amb més bon nivell d'anglès ajuden als seus companys durant el treball en grup. Les dades van ser recollides per una professora en pràctiques d'anglès com a llengua estrangera durant les pràctiques del Màster de Formació del Professorat, impartit per la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]

2019  
7.
55 p, 1.5 MB Students with special educational needs in group work interaction : one step forward to inclusive learning / Roviralta Quirós, Marta ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This master's dissertation examines the interaction of a student with special educational needs (SEN) within a mixed-level group work. Diversity in the classroom is one of the most frequently stated problems among teachers. [...]
Aquest treball de fi de màster examina la interacció d'una estudiant amb necessitats educatives especials en el treball en grup d'un grup heterogeni. La diversitat a l'aula és un dels problemes exposats amb més freqüència entre els professors. [...]

2019  
8.
289 p, 2.9 MB English as a Foreign Language (EFL) learning and capital in rural China : a case study of a group of secondary school students / Teng, Luyan ; Dooly, Melinda, dir. ; Moore, Emilee, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Partiendo de las teorías sobre el capital de Bourdieu, y las teorías sobre inversión e identidad de Norton, este estudio examina hasta que punto el inglés es percibido como una forma de capital cultural por un grupo de estudiantes de la China rural, como su capital social afecta el grado en que el inglés se convierte en capital cultural y la relación entre su identidad y su inversión en inglés. [...]
Based on Bourdieu's capital theory and Norton's theory of investment as well as identity, this study examines to what extent English is perceived as a form of cultural capital by a group of students from rural China, how their social capital affects the extent to which English converts into cultural capital, and the effects of their identity changing across time and space on their investment in English. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
9.
295 p, 2.1 MB Student interaction during group work in a multilingual university setting : suggestions, epistemic orientations and scaffolding behaviors / Deal, Mandy Lee ; Moore, Emilee, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Esta tesis, enfocada des del análisis de la conversación, examina la interacción entre estudiantes universitarios que, como parte de una asignatura impartida por la autora, participan en un trabajo grupal fuera del aula y sin la presencia de la profesora. [...]
This thesis consists in a conversation analysis (CA) of interaction among university students engaging in group work outside of the classroom, without the physical presence of a teacher, as part of a subject taught by the author. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
10.
315 p, 1.7 MB La adquisición de la competencia interactiva por parte de aprendices chinos de español como lengua extranjera : análisis de tareas desarrolladas en un chat / Zhang, Jingya ; Masats, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Moore, Emilee, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
El presente trabajo de investigación se centra en el estudio de la competencia interactiva de tres grupos de cuatro aprendices de español como lengua extranjera durante la realización de una tarea compleja, un juego de rol, articulado en un chat. [...]
This research analyses the interactional competence of Chinese students who are learners of Spanish as foreign language, as it emerges during peer interactions in computer-mediated chat used to complete a task. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Documents de recerca : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
1 p, 314.8 KB Eines digitals per a les didàctiques específiques / López Simó, Víctor, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Albarracín Gordo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Dooly, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Fontich, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Mont Algamasilla, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Moore, Emilee ; Rios, Bernat ; Viladot, Laia
En aquesta infografia destaquem les eines digitals segons àrees de coneixement escolar que involucren a l'alumnat en les formes de fer i pensar de cada disciplina.  

Materials acadèmics 22 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 123.0 KB Didàctica de la Llengua Francesa [44318] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Moore, Emilee ; Llòria Pascual, Andreu ; Kelsall, Sophie Jeanine ; Souchard, Benjamin ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar aquesta assignatura els/les aprenents podran: Identificar els principis bàsics de política lingüística que inspiren el currículum català de llengües estrangeres. Aplicar les bases teòriques i principis didàctics actuals per ensenyar francès com a llengua estrangera. [...]
Upon completion of this course, participants will be able to: Identify the basic principles of the language policies that inspire the curriculum of foreign languages in Catalonia. Apply the theoretical bases and the current didactic principles to teach French as a foreign language. [...]
Al completar esta asignatura los/las aprendices serán capaces de: Identificar los principios básicos de la política lingüística que inspiran el currículo de lenguas extranjeras en Cataluña. Aplicar las bases teóricas y los principios didácticos actuales para la enseñanza del francés como lengua extranjera. [...]

2021-22
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
3 documents
2.
6 p, 109.8 KB Pràcticum [44309] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Moore, Emilee ; González Monfort, Neus ; Pallarés Monge, Oriol ; Couso, Digna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, tot i que el coordinador/a de pràctiques de cada especialitat proporcionarà informació sobre les concrecions del mòdul a cada especialitat. [...]
This module is compulsory for the various specializations offered in this master's degree. The structure and the contents of this module linked to the areas of psychology, pedagogy and social education are common to all specializations. [...]
La estructura del módulo es la misma en todas las especialidades aunque el/la coordinador/a de prácticas de cada especialidad proporcionará información sobre las concreciones del módulo a cada especialidad. [...]

2021-22
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
3 documents
3.
7 p, 111.8 KB Treball de Final de Màster [43665] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Moore, Emilee ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; González Monfort, Neus ; Pallarés Monge, Oriol ; Couso, Digna ; Viladot Vallverdú, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat amb el mòdul de pràctiques de cada especialitat. El Treball de Fi de Màster (TFM) és un treball d'indagació a l'aula, d'aprofundiment i reflexió teòrica o de projecte d'innovació concebut com una activitat d'autoformació. [...]
The structure of this module is common to all specializations. Yet, each specialization sets specific research topics and procedures, closely related to students' performance during the internships that are part of the practicum module. [...]
La estructura del módulo es común a todas las especialidades, aunque su contenido y desarrollo se relaciona con el módulo de prácticas de cada especialidad. El Trabajo Final de Máster (TFM) constituye un trabajo de indagación en el aula o de profundización y reflexión teórica, y se concibe como una actividad autoformativa. [...]

2021-22
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
3 documents
4.
4 p, 106.4 KB Teories de la Didàctica de la Llengua [43970] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Dooly Owenby, Melinda ; Moore, Emilee ; Morodo Horrillo, Andy ; Mont Algamasilla, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
En aquest mòdul l'alumnat, docents en formació, coneixerà les principals teories, enfocaments i mètodes relacionats amb l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües estrangeres. També se li proporcionaran eines per dissenyar, implementar i avaluar tasques comunicatives que permetin a qui aprèn una llengua estrangera desenvolupar, en un entorn formal, la seva competència interactiva i les destreses que hi són vinculades.
In this module students, who are pre-service teachers, will learn about the main current theories, approaches and methods for teaching and learning a foreign language. In this module student-teachers will explore tools for designing, implementing and assessing teaching tasks that allow foreign language learners to develop, in formal learning environments, their interactive competences and related skills.
En este módulo el alumnado, docentes en formación, conocerán las principales teorías, enfoques y métodos para enseñar y aprender una lengua extranjera. También se le proporcionarán herramientas para diseñar, implementar y evaluar tareas didácticas que permitan a quienes aprenden una lengua extranjera desarrollar, en un entorno de aprendizaje formal, su competencia interactiva y las destrezas vinculadas a ella.

2021-22
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
5.
5 p, 109.7 KB Treball de Final de Màster [43976] / Casas Tost, Helena ; Dooly Owenby, Melinda ; Moore, Emilee ; Morodo Horrillo, Andy ; Paoliello, Antonio ; Qu Lu, Xianghong ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; Pascual Calvo, Xavier ; Rovira Esteva, Sara ; Espin Garcia, Maria Carmen ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Llompart Esbert, Júlia ; Vargas Urpi, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...]
The aim of this module is to elaborate and defend an MA dissertation (trabajo de fin de máster, TFM), which will integrate the knowledge acquired in the previous modules. In general terms, it is an MA dissertation that should address a topic related to teaching Chinese as a foreign language. [...]
El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]

2021-22
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
6.
8 p, 122.6 KB Treball de Final de Grau [102047] / Moore, Emilee ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball de Fi de Grau (TFG) és un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca de nivell bàsic o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit de la titulació. En qualsevol dels casos, el TFG haurà de tenir tots els apartats propis d'un treball de recerca i haurà de servir perquè puguin emergir les competències i coneixements associats al grau que hagi cursat l'estudiant. [...]
The Bachelor's Degree Final Project (FP) is aimed at developing a basic level research project or an innovation carried out in the professional field of the degree programme. In either case, the TFG must comply with the requirements of a research project, and it must allow the skills and knowledge associated with the degree that has been completed to be activated and developed. [...]
El Trabajo de Final de Grado (TFG) es un proyecto orientado al desarrollo de una investigación de nivel básico o una innovación que se desarrolla en el campo profesional del ámbito de la titulación. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
7 p, 118.7 KB Projecte lingüístic de centre i plurilingüisme [102073] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Moore, Emilee ; Pratginestos Pou, Celia ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Llompart Esbert, Júlia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta, al professorat en formació, els coneixements bàsics necessaris per exercir la docència en l'etapa d'Educació Primària. En concret, dona eines per fonamentar i concretar la formació lingüística dels escolars en un currículum multilingüe i en un context social específic com el català. [...]
This course provides an insight into the basic knowledge all future primary teachers should possess regarding how to deal with linguistic diversity in the classroom. Students will gain reflective and practical tools to learn to manage language education in a multilingual curriculum and in a specific context of Catalonia. [...]
Esta asignatura aporta, al profesorado en formación, los conocimientos básicos necesarios para ejercer la docencia en la etapa de Educación Primaria. Más específicamente proporciona herramientas para fomentar y concretar la formación lingüística de los escolares en un currículum multilingüe y en un contexto social específico como el contexto catalán. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
8.
6 p, 113.0 KB Acollida lingüística a l'escola [101999] / Moore, Emilee ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura és compartida per les titulacions de Grau en Educació Infantil i de Grau en Educació Primària, i per les mencions de Necessitats Educatives Específiques. Aporta els coneixements bàsics necessaris per a la comprensió de les circumstàncies que conformen l'acolliment de l'alumnat nouvingut, i d'altre alumnat plurilingüe i pluricultural, als centres educatius i per a la planificació de l'ensenyament de les llengües curriculars i la implementació d'aquest ensenyament a les aules. [...]
This subject is shared by the Degrees in Early Childhood Education and Primary Education, and by the minors in Specific Educational Needs. It provides the basic knowledge needed to understand the circumstances for the inclusion of newly arrived students, and of other multilingual and multicultural students, in schools and for the planning and teaching the language curriculum. [...]
Esta asignatura es compartida por las titulaciones de Grado en Educación Infantil y de Grado en Educación Primaria, y por las menciones de Necesidades Educativas Específicas. Aporta los conocimientos básicos necesarios para la comprensión de las circunstancias que conforman la acogida del alumnado recién llegado, y de otro alumnado plurilingüe y pluricultural, en los centros educativos, y para la planificación de la enseñanza de las lenguas curriculares y la implementación de esta enseñanza en las aulas. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
8 p, 124.1 KB Projecte lingüístic de centre i plurilingüisme [102073] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Moore, Emilee ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Llompart Esbert, Júlia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta, al professorat en formació, els coneixements bàsics necessaris per exercir la docència en l'etapa d'Educació Primària. En concret, dona eines per fonamentar i concretar la formació lingüística dels escolars en un currículum multilingüe i en un context social específic com el català. [...]
Esta asignatura aporta, al profesorado en formación, los conocimientos básicos necesarios para ejercer la docencia en la etapa de Educación Primaria. Más específicamente proporciona herramientas para fomentar y concretar la formación lingüística de los escolares en un currículum multilingüe y en un contexto social específico como el contexto catalán. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
10.
6 p, 112.0 KB Acollida lingüística a l'escola [101999] / Moore, Emilee ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura és compartida per les titulacions de Grau en Educació Infantil i de Grau en Educació Primària, i per les mencions de Necessitats Educatives Específiques. Aporta els coneixements bàsics necessaris per a la comprensió de les circumstàncies que conformen l'acolliment de l'alumnat nouvingut, i d'altre alumnat plurilingüe i pluricultural, als centres educatius i per a la planificació de l'ensenyament de les llengües curriculars i la implementació d'aquest ensenyament a les aules. [...]
Esta asignatura es compartida por las titulaciones de Grado en Educación Infantil y de Grado en Educación Primaria, y por las menciones de Necesidades Educativas Específicas. Aporta los conocimientos básicos necesarios para la comprensión de las circunstancias que conforman la acogida del alumnado recién llegado, y de otro alumnado plurilingüe y pluricultural, en los centros educativos, y para la planificación de la enseñanza de las lenguas curriculares y la implementación de esta enseñanza en las aulas. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Materials acadèmics : 22 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
8 Moore, Emilee,
2 Moore, Ernest
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.