Results overview: Found 83 records in 0.02 seconds.
Articles, 12 records found
Contributions to meetings and congresses, 2 records found
Books and collections, 1 records found
Research literature, 9 records found
Learning materials, 5 records found
Course materials, 54 records found
Articles 12 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
16 p, 302.1 KB La creación artística en la educación de las personas con diversidad funcional : Una investigación-acción / Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i Recerca per a una Societat Inclusiva (CERSIN))
El siguiente texto presenta una investigación-acción sobre cómo los espacios de creación artística, espacios de libertad con seguridad, en un contexto educativo con niños con diversidad funcional (DF), desarrollan los componentes de una conducta auto-determinada. [...]
Aquest article presenta una investigació-acció sobre com els espais de creació artística, espais de llibertat amb seguretat, en un context educatiu amb nens amb diversitat funcional (DF), desenvolupen els components d'una conducta auto-determinada. [...]
The following text presents an action-research project on how spaces of artistic creation, spaces of freedom with security, in an educational context with children with functional diversity (FD), develop the components of a self-determined behaviour. [...]

2019 - 10.1344/did.2019.6.37-52
Didacticae, Núm. 6 (2019) , p. 37-52  
2.
29 p, 776.7 KB Linking curriculum content to students' cultural heritage in order to promote inclusion : an analysis of a learning-through-the arts project / Álvarez Valdivia, Ibis Marlene (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Román Humanes, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
The aim of this paper is to highlight the benefits brought about by a learning-through-the-arts project aimed at creating links between the cultural heritage of students from diverse backgrounds and the fundamental aims of school instruction. [...]
2023
International Journal of Inclusive Education, Vol. 27 Núm. 13 (2023) , p. 1487-1502  
3.
2 p, 386.0 KB Ressenyes i novetats / Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica de l'Expressió Plàstica) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica de l'Expressió Plàstica)
OBRA RESSENYADA: Mar MORÓN i Gemma PARÍS. Abecedari Miró. Barcelona: Ed. Gustavo Gili, 2014.
2015
Perspectiva escolar, Num 380 (2015)  
4.
14 p, 699.2 KB Espacios de creación y libertad en la escuela. Proyecto Espais C_Room 13 Barcelona / Tuset Queralt, Marc ; Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
El proyecto Espais C_Room 13 Barcelona consiste en la creación de un taller de artista en la escuela, donde un artista profesional realiza sus proyectos artísticos, y en el que los niños y niñas pueden ir a realizar sus propios proyectos, observando cómo el artista desarrolla sus ideas mediante los lenguajes del Arte. [...]
2017
Cuadernos de pedagogía, Núm. 484 (2017) , p. 37-40  
5.
5 p, 1.4 MB Cuando un artista entra en la escuela, la creatividad sale por sus ventanas. El proyecto Espai C / París Romia, Gemma ; Morón, Mar
Actualmente, vemos que algunas escuelas participan en proyectos en colaboración con artistas e instituciones culturales, con el objetivo de que estos compartan los procesos de creación artística con los niños y niñas, y ayuden a repensar estrategias democráticas en el centro educativo. [...]
2019
Aula de innovación educativa, Núm. 280 (Marzo 2019) , p. 39-43  
6.
6 p, 519.3 KB Crear, imaginar, pensar / Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica de l'Expressió Plàstica) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica de l'Expressió Plàstica)
Inventar, especular, equivocar-se, provar, dubtar, apassionar-se, construir. . . són verbs que volem trobar a les escoles. Rarament oferim espais als infants perquè imaginin quina forma volen donar als seus pensaments, perquè inventin històries i personatges màgics, perquè dissenyin els seus propis reptes, perquè construeixin els escenaris per als seus personatges, perquè creïn amb les seves mans aquells artefactes que expressin les seves emocions més profundes, que s'equivoquin i tornin a intentar-ho. [...]
2016
Perspectiva escolar, Núm. 385 (Gener-Febrer 2016) , p. 49-54  
7.
3 p, 617.9 KB Projectes educatius inclusius a través de les arts en escoles de primària / Álvarez Valdivia, Ibis Marlene (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Román Humanes, Patricia
La presència dels nens i nenes immigrants a les escoles obre la porta a un escenari, que permet incorporar nous coneixements i enriquir el currículum escolar de l'alumnat amb el patrimoni artístic i cultural dels/les nouvinguts/des. [...]
La presencia de los niños y niñas inmigrantes en las escuelas abre la puerta a un escenario que permite incorporar nuevos conocimientos y enriquecer el currículo escolar del alumnado con el patrimonio artístico y cultural de los/las recién llegados/das. [...]

2021
UAB divulga, Juny 2021
2 documents
8.
6 p, 115.8 KB L'art com a potenciador de coneixements i d'experiències en persones amb necessitat de suports específics / Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
L'art, per la varietat de continguts i significats que presenta i per les diverses maneres com pot ser representat, ens ofereix nombroses alternatives d'anàlisi i de creació: podem investigar sobre el context històric i social de l'artista o del moment representat, explorar l'obra des d'un punt de vista formal, estudiar-ne els materials utilitzats, les tècniques emprades, etc. [...]
2008
Guix. Elements d'acció educativa, Núm. 350 (2008) , p. 41-46  
9.
9 p, 5.2 MB Los museos de arte, agentes activos para la equidad social / Morón, Mar
Los museos de arte se han transformado en lugares de formación, de experimentación e investigación, de generación de pensamiento y conocimiento, de creación artística y de intercambio para todas las personas que constituimos la sociedad. [...]
2011 - 10.5209/rev_ARTE.2011.v6.37097
Arteterapia, Vol. 6 (2011) , p. 253-268  
10.
1 p, 199.1 KB Espacios de creación artística y necesidades específicas / Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
2012
Cuadernos de pedagogía, Num. 428 (2012) , p. 77  

Articles : 12 records found   1 - 10next  jump to record:
Contributions to meetings and congresses 2 records found  
1.
11 p, 123.6 KB Multimèdia i educació artística. un model metodològic dels estudis de magisteri en el marc de l'espai europeu d'educació superior / París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Font i Solà, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Torres, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
El projecte "Multimèdia i Educació Artística" consisteix en l'elaboració d'un material digital d'ampliació i suport a la docència presencial de l'assignatura Didàctica de les Plàstiques de la Diplomatura de Mestre. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
2.
10 p, 67.7 KB Multimèdia i educació artística. Un model metodològic dels estudis de magisteri en el marc de l'espai europeu d'educació superior" / Torres i Tarrés, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Font i Solà, Montserrat ; Morón, Mar ; París Romia, Gemma
El projecte Multimèdia i Educació Artística consisteix en l'elaboració d'un material digital i interactiu d'ampliació i suport a la docència presencial. Es tracta de fer una aportació metodològica per facilitar el treball autònom de l'alumnat en l'adquisició de les seves competències professionals, en el sentit dels crèdits europeus ETCS.
Aquest material és per a l'assignatura: Didàctica de les Plàstiques. Es una assignatura troncal de 6-8 crèdits del primer curs de la diplomatura de mestre de la Facultat de Ciències de l'Educació.

2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Books and collections 1 records found  
1.
10 p, 80.6 KB Multimèdia i educació artística : un model metodològic dels estudis de Magisteri en el marc de l'espai europeu d'educació superior / Torres, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Font i Solà, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquest projecte consisteix en l'elaboració d'un arxiu amb material digital d'ampliació i suport a la docència presencial. Amb aquest material, es pretén fer una aportació metodològica per facilitar el treball autònom dels estudiants en l'adquisició de les seves competències professionals, en el sentit dels crèdits europeus ECTS. [...]
Este proyecto consiste en la elaboración de un archivo con material digital de ampliación y apoyo a la docencia presencial. Con este material, se pretende hacer una aportación metodológica por facilitar el trabajo autónomo de los estudiantes en la adquisición de sus competencias profesionales, en el sentido de los créditos europeos ECTS. [...]
This project consists of developing an archive of digital material to expand on and support classroom teaching. With this material, the goal is to make a methodological contribution to facilitate students' independent learning in acquiring their professional competences within the framework of the European ECTS credits. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 173-182
5 documents

Research literature 9 records found  
1.
460 p, 39.8 MB Les Arts Escèniques com a potenciadores de canvi en la dimensió socioemocional, artística i sociocultural a l'etapa d'Educació Secundària Obligatòria / Vela Carmona, Francesca ; Sanahuja Gavaldà, José María, dir. ; Morón, Mar, dir.
Al llarg de la història de la humanitat les Arts han estat presents com a transmissores d'emocions, accions i provocacions, la qual cosa genera a la persona un despertar artístic en comunitat i en soledat, potenciant la curiositat per les diferents manifestacions artístiques. [...]
A lo largo de la historia de la humanidad las Artes han estado presentes como transmisoras de emociones, acciones y provocaciones, lo que genera en la persona un despertar artístico en comunidad y en soledad, manifestando curiosidad por los diferentes lenguajes artísticos. [...]
Throughout the history of humanity, the Arts have been present as transmitters of emotions, actions and provocations, which generates in the individual an awakening in community and in solitude, becoming fascinated by the different artistic manifestations. [...]

2022  
2.
61 p, 20.4 MB L'Educació a través de les arts com a estratègia pel desenvolupament de l'autoestima en adolescents : investigació acció, la música com a eina transformadora / Sangüesa Font, Miquel ; Morón, Mar, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
A continuació es presenta una investigació-acció sobre l'autoestima d'adolescents de Programes de Formació Inicial (PFI) a través d'un projecte d'educació a través de les arts (ETA) amb l'objectiu de desenvolupar la seva autoestima. [...]
A continuación se presenta una investigación-acción sobre la autoestima de adolescentes en Programas de Formación Inicial (PFI) a través de un proyecto de educación a través de las artes (ETA) con el objetivo de desarrollar su autoestima. [...]
This paper presents action-research on the self-esteem of adolescents in Initial Training Programmes (PFI) through education through the arts (ETA) project with the aim of developing their self-esteem. [...]

2021
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]  
3.
78 p, 5.1 MB Impacte de l'Art en la construcció de la identitat en col·lectius en risc d'exclusió social / Berruezo Cara, Cristina ; Morón, Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest document és un treball de recerca que pretén estudiar l'impacte de l'art en la construcció de la identitat dels individus i, concretament, en col·lectius en risc d'exclusió social. Se segueix una investigació etnogràfica mitjançant entrevistes a artistes que pertanyen a aquests col·lectius. [...]
Este documento es un trabajo de investigación que pretende estudiar el impacto del arte en la construcción de la identidad de los individuos y, concretamente, en colectivos en riesgo de exclusión social. [...]
This document is a research work that aims to study the impact of art on the construction of the identity of individuals and, specifically, on groups at risk of social exclusion. An ethnographic investigation is followed through interviews with artists belonging to these groups. [...]

2021
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]  
4.
10 p, 279.3 KB Assessment rubric of personal and prosocial competencies and skills / Edo, Mequè (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Estrada Aguilar, Joan (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Gimeno Soria, Xavier (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Morón, Mar (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; París Romia, Gemma (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Peire Fernández, Tomàs (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE))
University training for early years and primary school teachers has traditionally focused on highly academic and technical learnings. The extensive experience of our team as teacher trainers has shown us that, in order to complement those learnings, we need to boost our students' personal and prosocial competencies and skills. [...]
2018  
5.
16 p, 903.8 KB Espais C. Espais de llibertat i creació a l'escola / Tuset Queralt, Marc ; Morón, Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els espais de creació com a resposta a la necessitat d'implementar un nou model d'educació artística que doni importància, espais i temps a la creació artística dins les escoles, on els alumnes puguin experimentar i crear en llibertat. [...]
2017
Grau en Educació Primària [896]  
6.
34 p, 3.1 MB L'educació creadora / Cabrera, Silvia ; Morón, Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball està basat en un projecte d'investigació envers l'expressió lliure, a partir dels conceptes que ens proporciona l'educació creadora. El seu objectiu principal és donar a conèixer aquesta visió per tal d'afavorir la reflexió i el plantejament d'altres vies educatives. [...]
2017
Grau en Educació Primària [896]  
7.
105 p, 2.0 MB Les identitats trans en la comunitat educativa / Cabanes Herrera, Sara ; Morón, Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball és fruit d'una gran sensibilització envers la identitat de gènere, fent especial èmfasi en la transsexualitat infantil. El conforma una recerca teòrica sobre dades històriques, jurídiques i educatives, com també un estudi de cas on han participat centres educatius, institucions i persones trans. [...]
2016
Grau en Educació Primària [896]
Grau en Educació Primària [1140]  
8.
91 p, 2.8 MB Què passa quan s'estableixen sinèrgies entre el museu i l'escola? : Avaluació del projecte: 'Muntem una exposició. Un món d'objectes, mirades i relats', entre el Museu del Disseny de Barcelona i l'Escola Catalònia / Sánchez Bueno, Yolanda ; Morón, Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
'Muntem una exposició. Un món d'objectes, mirades i relats' és un projecte educatiu que impulsa el Museu de Disseny de Barcelona, és un projecte que no només obre la porta a l'aprenentatge, al coneixement, a la cultura i a les emocions, sinó que estableix un diàleg igualitari entre el museu i l'escola amb la finalitat de donar veu als infants! El Museu del Disseny vol escoltar històries explicades a partir de les exposicions que els alumnes han creat. [...]
2014
Grau en Educació Primària [1140]  
9.
31 p, 958.0 KB Aportacions de la filosofia budista a l'educació occidental / Pérez Hernández, Mònica ; Morón, Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'educació actual ha deixat de ser rellevant per a les persones contemporànies, aquest tipus d'educació produeix a les noves generacions molts més conflictes i insatisfaccions de les que ens pensem. [...]
2013
Grau en Educació Primària [1140]  

Learning materials 5 records found  
1.
20 p, 729.1 KB Una passejada artística per identitats creadores. Retrats i autoretrats / Morón, Mar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i Recerca per a una Societat Inclusiva (CERSIN)
2017  
2.
13 p, 379.1 KB Artistes que investiguen sobre multiculturalitat i altres temes socials. Educar a través de les arts / Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene (Universitat Autònoma de Barcelona)
La finalitat d'aquest document és aportar a les estudiants del Grau d'Educació Primària, a mestres en actiu i altres mestres que es dediquen a l'Educació de les Arts i a través de les Arts, un material per a poder trobar artistes per temàtiques i poder dissenyar, desenvolupar i avaluar, projectes interdisciplinaris i inclusius d'educació a través de les arts.
La finalidad de este documento es aportar a las estudiantes del Grado de Educación Primaria, a maestros en activo y otros maestros que se dedican a la Educación de las Artes ya través de las Artes, un material para poder encontrar artistas por temáticas y poder diseñar, desarrollar y evaluar, proyectos interdisciplinarios e inclusivos de educación a través de las artes.

2021
2 documents
3.
17 p, 158.8 KB Rúbrica de autoevaluación de competencias y habilidades personales y prosociales / París Romia, Gemma ; Blanch Gelabert, Sílvia ; Comes, Pilar ; Edo, Mequè ; Estrada Aguilar, Joan ; Gimeno Soria, Xavier ; Morón, Mar ; Peire, Tomás ; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE)
Las competencias y habilidades personales y prosociales de los estudiantes son centrales para la formación docente y a menudo son complejas de evaluar en el marco de la formación universitaria. Con la intención de promover estas competencias y su evaluación, el Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu ha elaborado una rúbrica de evaluación para evidenciar el desarrollo de las competencias personales y prosociales para facilitar la reflexión de alumnos, profesores y maestros. [...]
2017  
4.
17 p, 156.1 KB Rúbrica d'autoavaluació de competències i habilitats personals i prosocials / París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia ; Comes, Pilar ; Edo, Mequè ; Estrada Aguilar, Joan ; Gimeno Soria, Xavier ; Morón, Mar ; Peire, Tomás ; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE)
Les competències i habilitats personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu ha elaborat una rubríca d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
2017 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
5.
10 p, 1.0 MB Qüestionari d'avaluació del desenvolupament de les competències personals i prosocials / Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Comes, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Estrada Aguilar, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Peire Fernández, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu ha elaborat un qüestionari d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
Bellaterra 2016 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  

Course materials 54 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
7 p, 111.3 KB De l'Acció a la Creació en la Innovació i la Recerca [45017] / Moron Velasco, Mar ; Martínez Mínguez, María Lourdes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
OBJECTIUS DE L'ESPECIALITAT (E6) 1) Analitzar de manera crítica, integral i innovadora el procés de "construcció" de les identitats i la diversitat, contemplant la investigació i innovació en els llenguatges, els discursos i les representacions de l'art, el cos i el moviment. [...]
OBJECTIVES OF THE SPECIALTY (E6) 1) To analyze in a critical, integral and innovative way the process of "construction" of identities and diversity, contemplating research and innovation in languages, discourses and representations of art, body and movement. [...]
OBJETIVOS DE LA ESPECIALIDAD (E6) 1) Analizar de manera crítica, integral e innovadora el proceso de "construcción" de las identidades y la diversidad, contemplando la investigación e innovación en los lenguajes, los discursos y las representaciones del arte, el cuerpo y el movimiento. [...]

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documents
2.
8 p, 119.5 KB Educació musical i visual [102036] / Carrillo, Carmen (Carrillo Aguilera) ; Moron Velasco, Mar ; Paris Romia, Gemma ; Menen Ortin, Berta ; Mora Romagosa, Oriol ; Cepria Honorato, Joan Lluís ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre la naturalesa dels processos artístics (performativa de les arts, música, dansa i moviment) i els seus recursos per a ser formalitzats. Conèixer intervencions educatives en l'àmbit de: imatge, objecte i espai. [...]
To understand the nature of artistic processes (performance of the arts, music, dance and movement) and resources to be executed. To be sensible of educational interventions in the field of: image, object and space. [...]
Comprender la naturaleza de los procesos artísticos (performativa de las artes, música, danza y movimiento) y sus recursos para ser formalizados. Conocer intervenciones educativas en el ámbito de: imagen, objeto y espacio. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
14 p, 145.6 KB Educació musical, visual i aprenentatge [102035] / Moron Velasco, Mar ; Arnau Rodríguez, Arantzazu ; González Martín, Cristina ; Vives Xiol, Glòria ; Molins Macau, Núria ; Noves Alejandro, Laia ; Pujol Corominas, Blanca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: La naturalesa dels processos artístics i els seus recursos per a ser formalitzats. Intervencions educatives en l'àmbit de l'educació performativa de les arts: imatge, objecte i espai. [...]
Educational objectives: The nature of artistic processes and resources to be formalized. Educational interventions in the field of performative arts education: image, object and space. Interpretation, listening and musical creation as a basis for musical understanding. [...]
Objetivos formativos: La naturaleza de los procesos artísticos y sus recursos para ser formalizados. Intervenciones educativas en el ámbito de la educación performativa de las artes: imagen, objeto y espacio. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
4.
7 p, 118.7 KB Innovació Didàctica en les Arts Visuals [102034] / Moron Velasco, Mar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Actualment, l'escola com a institució s'està transformant d'acord amb els canvis socials i culturals i emergeixen nous debats sobre el paper del coneixement, la construcció de la identitat i la visualitat en la formació dels infants. [...]
Currently, the school as an institution is being transformed according to the social and cultural changes and emerge further discussions on the role of knowledge, identity construction and visuality in training children. [...]
Actualmente, la escuela como institución se está transformando de acuerdo con los cambios sociales y culturales y emergen nuevos debates sobre el papel del conocimiento, la construcción de la identidad y la visualidad en la formación de niños. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
8 p, 117.2 KB Educació musical i visual [102036] / Ortin Lozano, Ruth ; Morón, Mar ; Paris Romia, Gemma ; Menen Ortin, Berta ; Carrillo, Carmen (Carrillo Aguilera) ; Mora Romagosa, Oriol ; Cepria Honorato, Joan Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre la naturalesa dels processos artístics (performativa de les arts i música) i els seus recursos per a ser formalitzats. Conèixer intervencions educatives en l'àmbit de: imatge, objecte i espai. [...]
To understand the nature of artistic processes (performation fo the arts and music) and resources to be executed. To be sensible of educational interventions in the field of: image, object and space. [...]
Comprender la naturaleza de los procesos artísticos (performativa de las artes y música) y sus recursos para ser formalizados. Conocer intervenciones educativas en el ámbito de: imagen, objeto y espacio. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
13 p, 143.7 KB Educació musical, visual i aprenentatge [102035] / Morón, Mar ; Pla Rius, Maria Inmaculada ; González-Martín, Cristina ; Vives Xiol, Glòria ; Molins Macau, Nuria ; Noves Alejandro, Laia ; Pujol Corominas, Blanca ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: La naturalesa dels processos artístics i els seus recursos per a ser formalitzats. Intervencions educatives en l'àmbit de l'educació performativa de les arts: imatge, objecte i espai. [...]
Educational objectives: The nature of artistic processes and resources to be formalized. Educational interventions in the field of performative arts education: image, object and space. Interpretation, listening and musical creation as a basis for musical understanding. [...]
Objetivos formativos: La naturaleza de los procesos artísticos y sus recursos para ser formalizados. Intervenciones educativas en el ámbito de la educación performativa de las artes: imagen, objeto y espacio. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
7 p, 116.8 KB Innovació Didàctica en les Arts Visuals [102034] / Morón, Mar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Actualment, l'escola com a institució s'està transformant d'acord amb els canvis socials i culturals i emergeixen nous debats sobre el paper del coneixement, la construcció de la identitat i la visualitat en la formació dels infants. [...]
Currently, the school as an institution is being transformed according to the social and cultural changes and emerge further discussions on the role of knowledge, identity construction and visuality in training children. [...]
Actualmente, la escuela como institución se está transformando de acuerdo con los cambios sociales y culturales y emergen nuevos debates sobre el papel del conocimiento, la construcción de la identidad y la visualidad en la formación de niños. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
8.
6 p, 109.2 KB Perspectives Actuals de Recerca: de l'Acció a la Creació [43206] / Morón, Mar ; Martinez Minguez, Lurdes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat d' Art, Cos i Moviment, i és optatiu de la resta d'especialitats. La configuració de la proposta es planteja a través de la interacció entre la psicomotricitat i les arts visuals. [...]
This module is compulsory for the specialty of Art, Body and Movement, and the rest is optional specialty. The configuration of the proposal arises through the interaction between psychomotricity and visual arts. [...]
Este módulo es obligatorio de la especialidad de Arte, Cuerpo y Movimiento, y es optativo del resto de especialidades. La configuración de la propuesta se plantea a través de la interacción entre la psicomotricidad y las artes visuales. [...]

2022-23
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
9.
5 p, 108.1 KB Perspectives Actuals de Recerca: de l'Acció a la Creació [43206] / Martínez Mínguez, Lurdes ; Morón, Mar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat d' Art, Cos i Moviment, i és optatiu de la resta d'especialitats. La configuració de la proposta es planteja a través de la interacció entre la psicomotricitat i les arts visuals. [...]
This module is compulsory for the specialty of Art, Body and Movement, and the rest is optional specialty. The configuration of the proposal arises through the interaction between psychomotricity and visual arts. [...]
Este módulo es obligatorio de la especialidad de Arte, Cuerpo y Movimiento, y es optativo del resto de especialidades. La configuración de la propuesta se plantea a través de la interacción entre la psicomotricidad y las artes visuales. [...]

2021-22
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
10.
7 p, 117.4 KB Innovació Didàctica en les Arts Visuals [102034] / Morón, Mar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Actualment, l'escola com a institució s'està transformant d'acord amb els canvis socials i culturals i emergeixen nous debats sobre el paper del coneixement, la construcció de la identitat i la visualitat en la formació dels infants. [...]
Currently, the school as an institution is being transformed according to the social and cultural changes and emerge further discussions on the role of knowledge, identity construction and visuality in training children. [...]
Actualmente, la escuela como institución se está transformando de acuerdo con los cambios sociales y culturales y emergen nuevos debates sobre el papel del conocimiento, la construcción de la identidad y la visualidad en la formación de niños. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Course materials : 54 records found   1 - 10nextend  jump to record:
See also: similar author names
74 Moron, Mar
8 Morón, Mar,
1 Morón, Mar. UAB. https://orcid.org/0000-0003-2348-6448
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.