Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
131 p, 2.6 MB Uso de Twitter como transmisor de información deportiva. Estrategias utilizadas por las principales cabeceras españolas de prensa deportiva para informar sobre La Liga. / Morales Alonso, Víctor ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'interès de la societat per l'esport i la irrupció de les xarxes socials han originat que els mitjans de comunicació s'hagin adaptat als nous usos de la gent i hagin començat a utilitzar aquestes eines per informar al públic i comunicar-se amb els seus lectors. [...]
El interés de la sociedad por el deporte y la irrupción de las redes sociales han originado que los medios de comunicación se hayan adaptado a los nuevos usos de la gente y hayan empezado a utilizar estas herramientas para informar al público y comunicarse con sus lectores. [...]
The interest of society for sports and the emergence of social networks have caused that the media have adapted to new uses of people and have begun to use these tools to inform the public and communicate with their readers. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.