visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Morales Morante, Fernando
qualsevol camp
resum
afiliació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Fons Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions locals
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Centre d'Història de la Ciènci...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Chemical Ecology and Toxicolog...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
UNITAT D'ECOLOGIA GLOBAL (CREA...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
EDO (Equip de Desenvolupament ...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. Treballs de Fi de ...
Enrahonar
Equinus
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. Treballs de Fi de...
Facultat Ciències de l'Educaci...
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. Treballs de Fi de Mà...
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Facultat de Psicologia. TFG
Facultat de Traducció i d'Inte...
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. Treballs de Fi de...
Faventia
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Gestió Aeronàutica. PFC
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Centres i grups de recerca (pr...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Grup de Síntesi Orgànica Ester...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Laboratori de Mesures Magnètiq...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Mathematical programming
Memòria Càrnia Digital
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
Multimèdia
Multimèdia de la UAB
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Papers
Patents
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
prova
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recercat (pendents de repassar...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
Revista española de economia
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Revista Tradumàtica
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Xavier Fàbregas i Comadran, ar...
Xavier Fàbregas i Comadran, co...
Xavier Fàbregas i Comadran, do...
Xavier Fàbregas i Comadran, ll...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Xavier Fàbregas i Comadran, mu...
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
43
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
27
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
1
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
1
registres trobats
Documents de recerca
,
9
registres trobats
Materials acadèmics
,
5
registres trobats
Articles
27
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
31 p, 697.4 KB
Values perception in food commercials with dietary strategies
/
Mas Manchón, Lluís
(Universitat Pompeu Fabra) ;
Rodríguez Bravo, Ángel
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Montoya Vilar, Norminanda
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Morales Morante, Fernando
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Lopes da Silva, Elaine A.
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Salgado, Andre Wilson A. P.
(IFAM (Manaos, Brasil))
En la actualidad, existe consenso son la influencia de la publicidad en los trastornos alimentarios. En particular, la publicidad utiliza imágenes corporales estereotipadas para extender y promocionar ideales físicos y hábitos alimentarios no saludables asociados con productos de comida y ropa dirigidos a jóvenes. [...]
There is clear evidence today that advertising influences eating disorders. Particularly, advertising uses stereotyped body images to spread and promote physical ideals and non-healthy food habits associated with food and clothes products targeted at youth. [...]
2016
Prisma social: revista de ciencias sociales
,
Núm.1 Esp. (2016)
, p.29-59
Registre complet
-
2.
19 p, 593.6 KB
Rational vs emotional content in mobile advertising
/
Mas Manchón, Lluis
(Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació) ;
Morales Morante, Fernando
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Castellà Mate, Judit
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Advertising tries to find its place in the new consumer-centered paradigm for media communication. Consumers no longer are a uniform group, passive and powerless. Mobile technology has set some specific conditions that determine this particular sender-receiver relationship. [...]
La publicidad intenta encontrar su lugar en el nuevo paradigma comunicativo centrado en el consumidor. Este consumidor ha dejado de ser masivo, pasivo y sin poder. La tecnología móvil ha establecido unos condicionantes específicos que determinan una relación muy particular entre emisor y receptor. [...]
2014 -
10.5209/rev_PEPU.2014.v8.n2.50736
Pensar la publicidad : revista internacional de investigaciones publicitarias
,
Vol. 8, Num. 2 (2014)
, p. 257-275
Registre complet
-
3.
22 p, 1.3 MB
Valores percibidos en la publicidad de alimentos por jóvenes con y sin trastornos de la conducta alimentaria
/
Mas Manchón, Lluís
(Universitat Pompeu Fabra) ;
Rodríguez Bravo, Ángel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Montoya Vilar, Norminanda
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Morales Morante, Fernando
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Lopes da Silva, Elaine A.
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Añaños, Elena
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Peres, Rafaella Lopes Pereira
(Universidade Federal de Pernambuco (Brasil)) ;
Martínez, María Eugenia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Grau, Antoni
(Institut de Trastorns Alimentaris)
La publicidad utiliza imágenes corporales fuertemente estereotipadas para promocionar cánones físicos y conductas alimentarias no saludables asociadas a productos de alimentación dirigidos sobre todo a jóvenes. [...]
Advertising uses stereotyped body images to promote physical ideals and unhealthy eating habits related to food products which are targeted especially at young people. The purpose of this study, carried out in Barcelona (Spain) in May 2013, was to test the perception of 139 young people of university age - with and without eating disorders - regarding 25 values in seven food commercials that did and did not use body image strategies. [...]
2015 -
10.18294/sc.2015.729
Salud colectiva
,
Vol. 11 Núm. 3 (Julio-Septiembre 2015)
, p. 423-444
Registre complet
-
4.
13 p, 1.0 MB
Tatuaje : cuestión de azar o ingrediente temático y argumental en las series de televisión
/
Morales Morante, Fernando
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
En el presente artículo se lleva a cabo una revisión panorámica de personajes y temáticas vinculadas al tatuaje presentes en las series de televisión. Se intenta analizar sus características principales que ayuden a descubrir qué marca o significado temático o narrativo nos intentan proyectar. [...]
In this paper carried out a panoramic review of characters and topics related to tattoo present in the television series. It tries to analyze its main features to help you discover what brand or thematic or narrative meaning we try to project. [...]
2015
Ruta : revista universitària de treballs acadèmics
,
Núm. 6 (2015)
, p. 1-13 (Articles)
Registre complet
-
5.
10 p, 676.3 KB
Telenovela latinoamericana en España : identidades culturales y confluencias comerciales
/
Morales Morante, Fernando
(Universitat Autònoma de Barcelona)
La transformación digital en España ha obligado a las televisoras de cobertura nacional con licencia para transmitir por la TDT a desarrollar varias franjas de programación simultánea lo que ha servido para recurrir a la abundante oferta de melodramas latinoamericanos por lo atractivo y económico.
2008
Chasqui
,
Num. 104 (2008)
, p. 52-59
Registre complet
-
6.
47 p, 998.3 KB
Medición y evaluación de valores en contenidos audiovisuales desde un abordaje interdisciplinar
/
Rodríguez Bravo, Ángel
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Montoya Vilar, Norminanda
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Mas Manchón, Lluis
(Universitat Pompeu Fabra) ;
Morales Morante, Fernando
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Lopes da Silva, Elaine A.
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Martins, Gerson
(Universidade Federal do Mato Grosso do Sul) ;
Peixoto, Mike
(Universidade de Brasilia) ;
Müller, Karina
(Universidad Argentina de la Empresa)
El siguiente estudio interdisciplinar realizado por LAICOM (Laboratorio de Análisis Instrumental de la Comunicación, UAB), parte de la revisión del concepto de calidad comunicativa y formula un inventario de 26 valores para el ámbito iberoamericano, seleccionados aplicando el análisis de contenido a tres documentos de gran consenso social: “Carta de Derechos Humanos” (1948), “Constitución Federal de Brasil” (1988) y “Constitución Española” (1978). [...]
This interdisciplinary research, carried out by LAICOM reviews the concept quality communication and designs a 26 values glossary within the ibero-American context. Values are selected by applying a content analysis to 3 documents of feat social consensus: the “Human Rights Act” (1948), the “Federal Brazilian Constitution” (1988), and the “Spanish Constitution (1978); and are defined in three dimensions: human, social and education. [...]
2013
Prisma social: revista de ciencias sociales
,
Núm. 11 (2013)
, p. 158-204
Registre complet
-
7.
17 p, 587.9 KB
Reacciones al cambio visual en escenas de ficción y noticias
/
Morales Morante, Fernando
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Diferentes enfoques teóricos y prácticos defienden que los cambios de la imagen rompen la sensación de continuidad y que dicha diferencia provoca reacciones inmediatas como el susto o la sorpresa. [...]
Hainbat ikuspegi teoriko eta praktikok defendatu dute irudiaren aldaketek jarraikortasun sentsazioa apurtzen dutela, eta aldaketa horrek berehalako erreakzioak sortzen dituela, harridura edo sustoa, esaterako. [...]
Different theoretical and practical approaches support the idea that changes the image break the sense of continuity and that this difference causes immediate reactions such as shock or surprise. In this article we propose an assembly design based on the change of visual intensity through the cut between sequences. [...]
2013
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria
, Vol. 18, Núm. 34 (Mayo 2013), p. 211-227
Registre complet
-
8.
7 p, 1.6 MB
La producción de ficción para telefonía móvil : evolución tecnológica, estado actual y perspectivas
/
Morales Morante, Fernando
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Se estudia la reciente evolución tecnológica alrededor de la telefonía móvil. Se analizan los rasgos principales de los discursos de ficción para ser difundidos por este tipo de dispositivos, se definen sus formas de acceso y consumo, así como sus perspectivas para los próximos años.
This article focuses on recent technological advances in mobile telephones. The central features of fictional discourse are analyzed in order to be able to spread these contents by means of mobile phones. [...]
2011
Telos: cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad
,
Núm. 87 (Abril - Junio 2011)
, p. 109-116
Registre complet
-
9.
3 p, 1.1 MB
Televisión educativa en Iberoamérica : entre programas nacionales y acciones políticas de discontinuidad
/
Morales Morante, Fernando
Obra ressenyada: José M. PÉREZ TORNERO y Lorenzo VILCHES (coords. ), Libro blanco sobre la televisión educativa y cultural en Iberoamérica. Barcelona: Gedisa, 2010.
2011
Telos: cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad
,
Núm. 86 (2011)
Registre complet
-
10.
3 p, 1.7 MB
Estado actual y perspectivas de la producción de ficción en Iberoamérica
/
Morales Morante, Fernando
Obra ressenyada: Lorenzo VILCHES, Gerardo ARIAS, Tomas LÓPEZ-PUMERAJO, Nora MAZZIOTTI, Omar RINCÓN. Mercados globales, historias nacionales. Barcelona: Gedisa, 2009.
2010
Telos: cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad
,
Núm. 82 (2010)
Registre complet
-
Articles :
27
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
1
registres trobats
1.
15 p, 223.3 KB
Efectos de la manipulación de la intensidad y duración del sonido en el overlapping audiovisual
/
Morales Morante, Fernando
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Asociación Española de Investigación de la Comunicación. Congreso Internacional Fundacional (2008 : Santiago de Compostela, Galícia)
El overlapping de audio (adelanto o retraso del sonido respecto de su imagen sincrónica correspondiente), constituye una técnica del montaje de películas y vídeos fuertemente extendida entre los realizadores para capturar y mantener la atención o generar impacto emocional entre los receptores. [...]
2008
Congreso Internacional Fundacional AE-IC
,
2008
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
1
registres trobats
1.
7 p, 215.1 KB
User-centric approaches in access services evaluation : profiling the end user
/
Matamala, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Orero, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rovira-Esteva, Sara
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Casas-Tost, Helena
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Morales Morante, Fernando
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Soler Vilageliu, Olga
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Agulló, Belén
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Fidyka, Anita
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Segura Giménez, Daniel
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Tor-Carroggio, Irene
(Universitat Autònoma de Barcelona)
This article presents best practices for the design of a user-centric approach in accessibility research projects, taking two European projects as an example: ImAc (Immersive Accessibility) and EasyTV (Easing the access of Europeans with disabilities to converging media and content). [...]
París : ELRA, 2018
Proceedings of the Eleventh International Conference on Language Resources Evaluation (LREC 2018)
,
2018,
p. 1-7
Registre complet
-
Documents de recerca
9
registres trobats
1.
109 p, 10.4 MB
Análisis comparativo entre la prensa escrita de Madrid y Barcelona sobre el proceso independentista catalán
/
Muñoz Guillamón, Jordi
;
Morales Morante, Luis Fernando,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació pretén estudiar les diferències entre les influències que reben els diaris El Mundo i El País a Madrid, i l'Ara i La Vanguardia a Barcelona, i com aquestes poden determinar el seu posicionament sobre el procés independentista català. [...]
La presente investigación pretende estudiar las diferencias entre las influencias que reciben los diarios El Mundo y El País en Madrid, y el Ara y La Vanguardia en Barcelona, y como éstas pueden determinar su posicionamiento sobre el proceso independentista catalán. [...]
This investigation tries to study the differences between the influences received by the newspapers El Mundo and El País in Madrid, as well as Ara and La Vanguardia in Barcelona, and how these determine their view about the independence process in Catalonia. [...]
2018
Graduat o Graduada en Periodisme
[
971
]
Registre complet
-
2.
69 p, 3.5 MB
ProtocoloEva : desarrollo y validación de una herramienta científica para la medición y evaluación de valores en contenidos audiovisuales
/
Rodríguez Bravo, Ángel
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Montoya Vilar, Norminanda
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Morales Morante, Fernando
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Mas Manchón, Lluís
(Universitat Pompeu Fabra)
;
Lopes da Silva, Elaine A.
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra (Barcelona): Laicom, 2017
Registre complet
-
3.
87 p, 4.7 MB
Audi i BMW : anàlisi de marca i percepció visual dels consumidors
/
Segura Divisón, Marta
;
Morales Morante, Luis Fernando,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest TFG tractarà d'investigar si els consumidors perceben i reben la mateixa informació i valors que les marques volen comunicar amb la seva imatge de marca i els seus spots.
Este TFG intentará investigar si los consumidores perciben y reciben la misma información y valores que las marcas quieren comunicar amb su imagen de marca y con sus spots.
This TFG wants to discover if the consumers receive and perceive the same information and values that the brands want to communicate with his brand image and with his spots.
2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
4.
46 p, 2.7 MB
La comunicació gestionada per voluntaris : pla de comunicació per als Castellers de Barcelona
/
Planas Martínez, Jordi
;
Morales Morante, Luis Fernando,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte d'aquest Treball de Fi de Grau és un pla de comunicació per als Castellers de Barcelona. El món casteller és especialment curós amb l'amateurisme de tots els que hi col·laboren, i per tant la comunicació de la colla l'han de gestionar persones voluntàries. [...]
El proyecto de este Trabajo de Fin de Grado es un plan de comunicación para los Castellers de Barcelona. El mundo de los 'castells' se mueve a partir del amateurismo de aquellos que colaboran con sus entidades, y por lo tanto la comunicación la gestionan personas voluntarias. [...]
This Final Degree Project is a communication plan for Castellers de Barcelona. People in 'castells' aren't professional, so communication is managed by volunteers. This document tries to optimize the effort of Castellers de Barcelona. [...]
2017
Graduat o Graduada en Periodisme
[
971
]
Registre complet
-
5.
96 p, 12.9 MB
El discurso social de los líderes de opinión en el mundo del cine : Su credibilidad e influencia.
/
Méndez Padilla, Laura
;
Morales Morante, Fernando,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball pretén ser una anàlisi centrada en el discurs comunicatiu dels líders d'opinió socials al món del cinema nord americà. Es vol estudiar quines són estratègies comunicatives que utilitzen i com són aplicades en aquest discurs social, a més de la seva credibilitat i influència en la societat. [...]
El presente trabajo pretende ser un análisis centrado en discurso comunicativo de los líderes de opinión sociales en el mundo del cine norteamericano. Se quiere estudiar qué estrategias comunicativas utilizan y cómo son aplicadas al discurso social, además de su credibilidad e influencia en la sociedad. [...]
This project pretends to be an analysis focused on the communicative discourse of social opinion leaders of the North American cinema industry. We want to study which communicative strategies they use and how they are applied in this social discourse, and their credibility and influence in society. [...]
2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
6.
96 p, 1.8 MB
Análisis comparativo entre Cadena SER Catalunya y Catalunya Ràdio sobre el proceso independentista catalán
/
González Morales, Marta
;
Morales Morante, Luis Fernando,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació pretén estudiar el possible posicionament dels mitjans de comunicació públics a favor de la ideologia del Govern. S'ha dut a terme una revisió bibliogràfica, a més a més d'un anàlisi quantitativa i qualitativa dels informatius de deu dies després de fer-se pública la sentència condemnatòria a la inhabilitació de dos anys a l'ex-president de la Generalitat, Artur Mas, el 13 de març de 2017. [...]
La presente investigación pretende estudiar el posible posicionamiento de los medios de comunicación públicos a favor de la ideología del Gobierno. Para ello, se ha llevado a cabo una revisión bibliográfica además de un análisis cuantitativo y cualitativo de los informativos de diez días después de hacerse pública la sentencia condenatoria a inhabilitación de dos años al ex presidente de la Generalitat, Artur Mas, el 13 de marzo de 2017. [...]
The present research aims to study the possible positioning of the public media in favor of Government's ideology. A bibliographic review has been carried out in addition to a quantitative and qualitative analysis of the radio news of ten days after the condemnatory sentence to disqualification of two years to the ex-president of the Generalitat, Artur Mas, on 13th March 2017. [...]
2017
Graduat o Graduada en Periodisme
[
971
]
Registre complet
-
7.
61 p, 2.7 MB
Plan de comunicación de una empresa de comida fast-casual
/
Roncero Sánchez, Abel
;
Morales Morante, Fernando,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en l'elaboració d'un pla de comunicació per Burret's, una empresa de menjar fast-casual que aviat obrirà el seu primer restaurant a Barcelona i durà a terme una sèrie d'accions comunicatives internes i externes amb la finalitat de donar-se a conèixer, crear marca i associar-se a un estil de vida saludable i respectuós amb el medi ambient.
Este proyecto consiste en la elaboración de un plan de comunicación para Burret's, una empresa de comida fast-casual que pronto abrirá su primer restaurante en Barcelona y llevará a cabo una serie de acciones comunicativas internas y externas con la finalidad de darse a conocer, crear marca y asociarse a un estilo de vida saludable y respetuoso con el medio ambiente.
This project consists of the elaboration of a communication plan for Burret's, a fast-casual food company that will soon open its first restaurant in Barcelona and will carry out a series of internal and external communicative actions with the purpose of informing, creating a brand and of being associated with a healthy and environmentally-friendly lifestyle.
2016
Graduat o Graduada en Periodisme
[
971
]
Registre complet
-
8.
154 p, 1.8 MB
Las variaciones métricas del montaje paralelo y su relación con la respuesta emocional del receptor (el estrés)
/
Morales Morante, Fernando
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Rodríguez Bravo, Ángel,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
2005
Registre complet
-
9.
283 p, 2.6 MB
Diseño de un modelo para el estudio del impacto perceptivo del overlapping audiovisual
/
Morales Morante, Fernando
(Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Rodríguez Bravo, Ángel,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
El overlapping es una técnica de montaje audiovisual donde el sonido se adelanta intencionalmente a la imagen durante el ensamble de dos secuencias. Este procedimiento tiene la finalidad de suavizar la transición de las secuencias vinculadas o, en cambio, hacer notar al máximo posible sus diferencias para provocar impresión de sorpresa. [...]
The overlapping is an audiovisual editing technique in which the sound is intentionally put ahead the image during the assembly of two sequences. This proceeding may have the goal of disguising the transition of two sequences connected or, on the contrary, to make it explicit so it provokes great impression of surprise. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2010
Registre complet
-
Materials acadèmics
5
registres trobats
1.
4 p, 76.3 KB
Llenguatges Comunicatius Escrits i Audiovisuals
[
103853
] /
Morales Morante, Luis Fernando
;
Pereira Garza, Manuel
;
Uya Puigmartí, Rafael
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura aporta els conceptes generals i les bases teòriques sobre els llenguatges escrits i audiovisuals com a eina de producció de missatges i de continguts. És la primera aproximació dels alumnes vers el llenguatge i narrativa audiovisual, les seves característiques, possibilitats, limitacions, etc. [...]
Esta asignatura aporta los conocimientos generales y las bases teóricas sobre los lenguajes escritos y auduovisuales como herramientas de producción de mensajes y de contenidos. Es la primera aproximación de los alumos al lenguage y narrativa audiovisual, sus características, posibilidades, limitacions, etc. [...]
2018-19
Grau en Periodisme
[
971
]
2 documents
Registre complet
-
2.
6 p, 83.4 KB
Realització Audiovisual Publicitària
[
103130
] /
Lorite García, Nicolás
;
Morales Morante, Luis Fernando
;
Martín Villodres, Francisco
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i Realització de productes publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció audiovisual al cinema i la televisió. Especificitat en l'activitat publicitària. [...]
Conceptualización y realización de productos publicitarios audiovisuales 1. -Producción El proceso general de realización audiovisual en cine y televisión. Especificidad en la actividad publicitaria. [...]
2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
2 documents
Registre complet
-
3.
5 p, 80.6 KB
Realització Audiovisual Publicitària
[
103130
] /
Lorite García, Nicolás
;
Morales Morante, Luis Fernando
;
Martín Villodres, Francisco
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i Realització d'espais publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció del cinema i la televisió. Especificitat en l'activitat publicitària. Formats publicitaris. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
4.
6 p, 79.6 KB
Llenguatges Comunicatius Escrits i Audiovisuals
[
103864
] /
Lázaro, Patrícia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Morales Morante, Luis Fernando
;
Alegre Rodriguez, Isam
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Objectius d'aprenentatge generals: - Adquirir competències en el coneixement i l'ús dels sistemes i recursos expressius propis dels llenguatges escrit i audiovisual en l'àmbit de la publicitat i les relacions públiques. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
5.
3 p, 112.7 KB
Teoria i Tècnica del Guió Radiofònic
[
20773
] /
Morales Morante, Fernando
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2011-12
Llicenciat en Comunicació Audiovisual
[
54
]
Registre complet
-
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.