1.
|
190 p, 6.7 MB |
Estudi de les claus narratives audiovisuals del tràiler del thriller de suspens i la seva adaptació a Instagram
/
Romacho Sempere, Marina ;
Morales Morante, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de recerca pretén identificar la narrativa del thriller de suspens així com l'estètica i estructura del tràiler d'aquest subgènere / metagènere per extraure, finalment, les claus narratives audiovisuals. [...] Este trabajo de investigación pretende identificar la narrativa del thriller de suspense, así como la estética y estructura del tráiler de este subgénero / metagénero para extraer, finalmente, las claves narrativas audiovisuales. [...] This research seeks to identify the the narrative of the suspense thriller as well as the aesthetics and structure of the trailer of this subgenre / metagenre to extract, finally, the audiovisual narrative keys. [...]
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
2.
|
67 p, 13.0 MB |
Contribución del montaje de Pudovkin en el cine contemporáneo
/
Gama Cocolina, Marina ;
Morales Morante, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Al present treball s'investiga si segueixen vigents les tècniques de montatge exposades per Vsévolod Pudovkin -director, actor i teòric rus de cinema- al seu llibre Film Technique and Film Acting (1929) en pel·lícules del cinema contemporani. [...] En el presente trabajo se investiga si siguen vigentes las técnicas de montaje expuestas por Vsévolod Pudovkin -director, actor y teórico ruso de cine- en su libro Film Technique and Film Acting (1929) en películas de cine contemporáneo. [...] This work investigates if the editing techniques exposed by Vsévolod Pudovkin -Russian director, actor and film theorist- in his book Film Technique and Film Acting (1929) are still valid in contemporary cinema films. [...]
2020 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
3.
|
|
4.
|
109 p, 10.4 MB |
Análisis comparativo entre la prensa escrita de Madrid y Barcelona sobre el proceso independentista catalán
/
Muñoz Guillamón, Jordi ;
Morales Morante, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació pretén estudiar les diferències entre les influències que reben els diaris El Mundo i El País a Madrid, i l'Ara i La Vanguardia a Barcelona, i com aquestes poden determinar el seu posicionament sobre el procés independentista català. [...] La presente investigación pretende estudiar las diferencias entre las influencias que reciben los diarios El Mundo y El País en Madrid, y el Ara y La Vanguardia en Barcelona, y como éstas pueden determinar su posicionamiento sobre el proceso independentista catalán. [...] This investigation tries to study the differences between the influences received by the newspapers El Mundo and El País in Madrid, as well as Ara and La Vanguardia in Barcelona, and how these determine their view about the independence process in Catalonia. [...]
2018 Grau en Periodisme [971]
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
46 p, 2.7 MB |
La comunicació gestionada per voluntaris : pla de comunicació per als Castellers de Barcelona
/
Planas Martínez, Jordi ;
Morales Morante, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte d'aquest Treball de Fi de Grau és un pla de comunicació per als Castellers de Barcelona. El món casteller és especialment curós amb l'amateurisme de tots els que hi col·laboren, i per tant la comunicació de la colla l'han de gestionar persones voluntàries. [...] El proyecto de este Trabajo de Fin de Grado es un plan de comunicación para los Castellers de Barcelona. El mundo de los 'castells' se mueve a partir del amateurismo de aquellos que colaboran con sus entidades, y por lo tanto la comunicación la gestionan personas voluntarias. [...] This Final Degree Project is a communication plan for Castellers de Barcelona. People in 'castells' aren't professional, so communication is managed by volunteers. This document tries to optimize the effort of Castellers de Barcelona. [...]
2017 Grau en Periodisme [971]
|
|
8.
|
96 p, 12.9 MB |
El discurso social de los líderes de opinión en el mundo del cine : Su credibilidad e influencia
/
Méndez Padilla, Laura ;
Morales Morante, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball pretén ser una anàlisi centrada en el discurs comunicatiu dels líders d'opinió socials al món del cinema nord americà. Es vol estudiar quines són estratègies comunicatives que utilitzen i com són aplicades en aquest discurs social, a més de la seva credibilitat i influència en la societat. [...] El presente trabajo pretende ser un análisis centrado en discurso comunicativo de los líderes de opinión sociales en el mundo del cine norteamericano. Se quiere estudiar qué estrategias comunicativas utilizan y cómo son aplicadas al discurso social, además de su credibilidad e influencia en la sociedad. [...] This project pretends to be an analysis focused on the communicative discourse of social opinion leaders of the North American cinema industry. We want to study which communicative strategies they use and how they are applied in this social discourse, and their credibility and influence in society. [...]
2017 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
9.
|
96 p, 1.8 MB |
Análisis comparativo entre Cadena SER Catalunya y Catalunya Ràdio sobre el proceso independentista catalán
/
González Morales, Marta ;
Morales Morante, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació pretén estudiar el possible posicionament dels mitjans de comunicació públics a favor de la ideologia del Govern. S'ha dut a terme una revisió bibliogràfica, a més a més d'un anàlisi quantitativa i qualitativa dels informatius de deu dies després de fer-se pública la sentència condemnatòria a la inhabilitació de dos anys a l'ex-president de la Generalitat, Artur Mas, el 13 de març de 2017. [...] La presente investigación pretende estudiar el posible posicionamiento de los medios de comunicación públicos a favor de la ideología del Gobierno. Para ello, se ha llevado a cabo una revisión bibliográfica además de un análisis cuantitativo y cualitativo de los informativos de diez días después de hacerse pública la sentencia condenatoria a inhabilitación de dos años al ex presidente de la Generalitat, Artur Mas, el 13 de marzo de 2017. [...] The present research aims to study the possible positioning of the public media in favor of Government's ideology. A bibliographic review has been carried out in addition to a quantitative and qualitative analysis of the radio news of ten days after the condemnatory sentence to disqualification of two years to the ex-president of the Generalitat, Artur Mas, on 13th March 2017. [...]
2017 Grau en Periodisme [971]
|
|
10.
|
61 p, 2.7 MB |
Plan de comunicación de una empresa de comida fast-casual
/
Roncero Sánchez, Abel ;
Morales Morante, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en l'elaboració d'un pla de comunicació per Burret's, una empresa de menjar fast-casual que aviat obrirà el seu primer restaurant a Barcelona i durà a terme una sèrie d'accions comunicatives internes i externes amb la finalitat de donar-se a conèixer, crear marca i associar-se a un estil de vida saludable i respectuós amb el medi ambient. Este proyecto consiste en la elaboración de un plan de comunicación para Burret's, una empresa de comida fast-casual que pronto abrirá su primer restaurante en Barcelona y llevará a cabo una serie de acciones comunicativas internas y externas con la finalidad de darse a conocer, crear marca y asociarse a un estilo de vida saludable y respetuoso con el medio ambiente. This project consists of the elaboration of a communication plan for Burret's, a fast-casual food company that will soon open its first restaurant in Barcelona and will carry out a series of internal and external communicative actions with the purpose of informing, creating a brand and of being associated with a healthy and environmentally-friendly lifestyle.
2016 Grau en Periodisme [971]
|
|