Results overview: Found 8 records in 0.02 seconds.
Research literature, 4 records found
Course materials, 4 records found
Research literature 4 records found  
1.
109 p, 10.4 MB Análisis comparativo entre la prensa escrita de Madrid y Barcelona sobre el proceso independentista catalán / Muñoz Guillamón, Jordi ; Morales Morante, Luis Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació pretén estudiar les diferències entre les influències que reben els diaris El Mundo i El País a Madrid, i l'Ara i La Vanguardia a Barcelona, i com aquestes poden determinar el seu posicionament sobre el procés independentista català. [...]
La presente investigación pretende estudiar las diferencias entre las influencias que reciben los diarios El Mundo y El País en Madrid, y el Ara y La Vanguardia en Barcelona, y como éstas pueden determinar su posicionamiento sobre el proceso independentista catalán. [...]
This investigation tries to study the differences between the influences received by the newspapers El Mundo and El País in Madrid, as well as Ara and La Vanguardia in Barcelona, and how these determine their view about the independence process in Catalonia. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
87 p, 4.7 MB Audi i BMW : anàlisi de marca i percepció visual dels consumidors / Segura Divisón, Marta ; Morales Morante, Luis Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest TFG tractarà d'investigar si els consumidors perceben i reben la mateixa informació i valors que les marques volen comunicar amb la seva imatge de marca i els seus spots.
Este TFG intentará investigar si los consumidores perciben y reciben la misma información y valores que las marcas quieren comunicar amb su imagen de marca y con sus spots.
This TFG wants to discover if the consumers receive and perceive the same information and values that the brands want to communicate with his brand image and with his spots.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
46 p, 2.7 MB La comunicació gestionada per voluntaris : pla de comunicació per als Castellers de Barcelona / Planas Martínez, Jordi ; Morales Morante, Luis Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte d'aquest Treball de Fi de Grau és un pla de comunicació per als Castellers de Barcelona. El món casteller és especialment curós amb l'amateurisme de tots els que hi col·laboren, i per tant la comunicació de la colla l'han de gestionar persones voluntàries. [...]
El proyecto de este Trabajo de Fin de Grado es un plan de comunicación para los Castellers de Barcelona. El mundo de los 'castells' se mueve a partir del amateurismo de aquellos que colaboran con sus entidades, y por lo tanto la comunicación la gestionan personas voluntarias. [...]
This Final Degree Project is a communication plan for Castellers de Barcelona. People in 'castells' aren't professional, so communication is managed by volunteers. This document tries to optimize the effort of Castellers de Barcelona. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
96 p, 1.8 MB Análisis comparativo entre Cadena SER Catalunya y Catalunya Ràdio sobre el proceso independentista catalán / González Morales, Marta ; Morales Morante, Luis Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació pretén estudiar el possible posicionament dels mitjans de comunicació públics a favor de la ideologia del Govern. S'ha dut a terme una revisió bibliogràfica, a més a més d'un anàlisi quantitativa i qualitativa dels informatius de deu dies després de fer-se pública la sentència condemnatòria a la inhabilitació de dos anys a l'ex-president de la Generalitat, Artur Mas, el 13 de març de 2017. [...]
La presente investigación pretende estudiar el posible posicionamiento de los medios de comunicación públicos a favor de la ideología del Gobierno. Para ello, se ha llevado a cabo una revisión bibliográfica además de un análisis cuantitativo y cualitativo de los informativos de diez días después de hacerse pública la sentencia condenatoria a inhabilitación de dos años al ex presidente de la Generalitat, Artur Mas, el 13 de marzo de 2017. [...]
The present research aims to study the possible positioning of the public media in favor of Government's ideology. A bibliographic review has been carried out in addition to a quantitative and qualitative analysis of the radio news of ten days after the condemnatory sentence to disqualification of two years to the ex-president of the Generalitat, Artur Mas, on 13th March 2017. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Course materials 4 records found  
1.
4 p, 76.3 KB Llenguatges Comunicatius Escrits i Audiovisuals [103853] / Morales Morante, Luis Fernando ; Pereira Garza, Manuel ; Uya Puigmartí, Rafael ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura aporta els conceptes generals i les bases teòriques sobre els llenguatges escrits i audiovisuals com a eina de producció de missatges i de continguts. És la primera aproximació dels alumnes vers el llenguatge i narrativa audiovisual, les seves característiques, possibilitats, limitacions, etc. [...]
Esta asignatura aporta los conocimientos generales y las bases teóricas sobre los lenguajes escritos y auduovisuales como herramientas de producción de mensajes y de contenidos. Es la primera aproximación de los alumos al lenguage y narrativa audiovisual, sus características, posibilidades, limitacions, etc. [...]

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documents
2.
6 p, 83.4 KB Realització Audiovisual Publicitària [103130] / Lorite García, Nicolás ; Morales Morante, Luis Fernando ; Martín Villodres, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i Realització de productes publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció audiovisual al cinema i la televisió. Especificitat en l'activitat publicitària. [...]
Conceptualización y realización de productos publicitarios audiovisuales 1. -Producción El proceso general de realización audiovisual en cine y televisión. Especificidad en la actividad publicitaria. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
3.
5 p, 80.6 KB Realització Audiovisual Publicitària [103130] / Lorite García, Nicolás ; Morales Morante, Luis Fernando ; Martín Villodres, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i Realització d'espais publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció del cinema i la televisió. Especificitat en l'activitat publicitària. Formats publicitaris. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
6 p, 79.6 KB Llenguatges Comunicatius Escrits i Audiovisuals [103864] / Lázaro, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Morales Morante, Luis Fernando ; Alegre Rodriguez, Isam ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Objectius d'aprenentatge generals: - Adquirir competències en el coneixement i l'ús dels sistemes i recursos expressius propis dels llenguatges escrit i audiovisual en l'àmbit de la publicitat i les relacions públiques. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.