Resultados globales: 10 registros encontrados en 0.02 segundos.
Materiales académicos, Encontrados 10 registros
Materiales académicos Encontrados 10 registros  
1.
5 p, 107.3 KB Tècniques de Redacció i Comunicació Audiovisual de les Organitzacions [104786] / Morales Morante, Luis Fernando ; Blanco Pont, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius teòric-pràctics: 1. Dominar les eines teoricopràctiques que possibilitin millorar els processos de redacció, aprofitament i perfeccionament continu de l'escriptura en les organitzacions en les quals estem immersos. [...]
To provide the theoretical and practical tools that make it possible to improve the processes of writing, use and continuous improvement of writing in the organizations in which we are immersed. Know the characteristics of the different audiovisual formats of corporate communication, their uses and their relationship with audiences. [...]
Dominar las herramientas teórico-prácticas que posibiliten mejorar los procesos de redacción, aprovechamiento y perfeccionamiento continuo de la escritura en las organizaciones en las que estamos inmersos. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documentos
2.
4 p, 100.6 KB Treball de Final de Màster [44117] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Balsebre, Armand ; Lorite, Nicolàs ; Morales Morante, Luis Fernando ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: Desenvolupar un treball de recerca. El treball pot seguir el plantejament d'una recerca aplicada, en el marc de les tasques de recerca pròpies de la planificació estratègica en la publicitat o les relacions públiques. [...]
The objectives of the module are: - To develop a research work. The work can follow the approach of an applied research, within the framework of the research tasks of strategic planning in advertising or public relations. [...]
Los objetivos del módulo son: - Desarrollar un trabajo de investigación. El trabajo puede seguir el planteamiento de una investigación aplicada, en el marco de las tareas de investigación propias de la planificación estratégica en la publicidad o las relaciones públicas. [...]

2022-23
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documentos
3.
5 p, 107.2 KB Tècniques de Redacció i Comunicació Audiovisual de les Organitzacions [104786] / Morales Morante, Luis Fernando ; Lorite, Nicolàs ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dominar les eines teoricopràctiques que possibilitin millorar els processos de redacció, aprofitament i perfeccionament continu de l'escriptura en les organitzacions en les quals estem immersos. Conèixer les caraterístiques dels diferents formats audiovisuals de comunicació corporativa, els usos i la seva relació amb les audiències. [...]
To provide the theoretical and practical tools that make it possible to improve the processes of writing, use and continuous improvement of writing in the organizations in which we are immersed. Know the characteristics of the different audiovisual formats of corporate communication, their uses and their relationship with audiences. [...]
Dominar las herramientas teórico-prácticas que posibiliten mejorar los procesos de redacción, aprovechamiento y perfeccionamiento continuo de la escritura en las organizaciones en las que estamos inmersos. [...]

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documentos
4.
5 p, 107.0 KB Tècniques de Redacció i Comunicació Audiovisual de les Organitzacions [104786] / Morales Morante, Luis Fernando ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dominar les eines teoricopràctiques que possibilitin millorar els processos de redacció, aprofitament i perfeccionament continu de l'escriptura en les organitzacions en les quals estem immersos. Conèixer les caraterístiques dels diferents formats audiovisuals de comunicació corporativa, els usos i la seva relació amb les audiències. [...]
To provide the theoretical and practical tools that make it possible to improve the processes of writing, use and continuous improvement of writing in the organizations in which we are immersed. Know the characteristics of the different audiovisual formats of corporate communication, their uses and their relationship with audiences. [...]
Dominar las herramientas teórico-prácticas que posibiliten mejorar los procesos de redacción, aprovechamiento y perfeccionamiento continuo de la escritura en las organizaciones en las que estamos inmersos. [...]

2021-22
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documentos
5.
4 p, 105.4 KB Tècniques de Redacció i Comunicació Audiovisual de les Organitzacions [104786] / Morales Morante, Luis Fernando ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dominar les eines teoricopràctiques que possibilitin millorar els processos de redacció, aprofitament i perfeccionament continu de l'escriptura en les organitzacions en les quals estem immersos. Conèixer les caraterístiques dels diferents formats audiovisuals de comunicació corporativa, els usos i la seva relació amb les audiències. [...]
Dominar las herramientas teórico-prácticas que posibiliten mejorar los procesos de redacción, aprovechamiento y perfeccionamiento continuo de la escritura en las organizaciones en las que estamos inmersos. [...]

2020-21
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documentos
6.
5 p, 106.0 KB Expressió Escrita, Oral i Audiovisual [104895] / Morales Morante, Luis Fernando ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Objectius d'aprenentatge generals: - Adquirir competències en el coneixement i l'ús dels sistemes i recursos expressius propis dels llenguatges escrit i audiovisual en l'àmbit de la publicitat i les relacions públiques. [...]
1. Objetivos de aprendizaje generales: - Adquirir competencias en el conocimiento y el uso de los sistemas y recursos expresivos propios de los lenguajes escrito y audiovisual en el ámbito de la publicidad y las relaciones públicas. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
7.
4 p, 76.3 KB Llenguatges Comunicatius Escrits i Audiovisuals [103853] / Morales Morante, Luis Fernando ; Pereira Garza, Manuel ; Uya Puigmartí, Rafael ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura aporta els conceptes generals i les bases teòriques sobre els llenguatges escrits i audiovisuals com a eina de producció de missatges i de continguts. És la primera aproximació dels alumnes vers el llenguatge i narrativa audiovisual, les seves característiques, possibilitats, limitacions, etc. [...]
Esta asignatura aporta los conocimientos generales y las bases teóricas sobre los lenguajes escritos y auduovisuales como herramientas de producción de mensajes y de contenidos. Es la primera aproximación de los alumos al lenguage y narrativa audiovisual, sus características, posibilidades, limitacions, etc. [...]

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documentos
8.
6 p, 83.4 KB Realització Audiovisual Publicitària [103130] / Lorite, Nicolàs ; Morales Morante, Luis Fernando ; Martín Villodres, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i Realització de productes publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció audiovisual al cinema i la televisió. Especificitat en l'activitat publicitària. [...]
Conceptualización y realización de productos publicitarios audiovisuales 1. -Producción El proceso general de realización audiovisual en cine y televisión. Especificidad en la actividad publicitaria. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
9.
5 p, 80.6 KB Realització Audiovisual Publicitària [103130] / Lorite, Nicolàs ; Morales Morante, Luis Fernando ; Martín Villodres, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i Realització d'espais publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció del cinema i la televisió. Especificitat en l'activitat publicitària. Formats publicitaris. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
6 p, 79.6 KB Llenguatges Comunicatius Escrits i Audiovisuals [103864] / Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Morales Morante, Luis Fernando ; Alegre Rodriguez, Isam ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Objectius d'aprenentatge generals: - Adquirir competències en el coneixement i l'ús dels sistemes i recursos expressius propis dels llenguatges escrit i audiovisual en l'àmbit de la publicitat i les relacions públiques. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.