Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 3 registres trobats
Materials acadèmics, 1 registres trobats
Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
290 p, 162.9 MB Estudi i reformulació de la marca "PdePà" / Alomar Queraltó, Miriam ; Polo i Zorn, Estel·la del Mar ; Pugibert i Comín, Ona ; Rueda Hurtado, Marta ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball de recerca es duu a terme un estudi en profunditat de la marca gironina PdePà (cafeteria). Després de l'anàlisi, s'han extret diverses conclusions sobre l'estudi i es proposa un nou pla de comunicació i rebranding de la marca PdePà per tal de millorar la seva imatge i posicionament.
En este trabajo de investigación se realizó un estudio en profundidad de la marca gironina PdePà (cafetería). Tras el análisis, se han extraído diversas conclusiones sobre el estudio y se propone un nuevo plan de comunicación y rebranding de la marca PdePà para mejorar su imagen y posicionamiento.
In this research work, an in-depth study of the Girona brand PdePà (coffee shops) was carried out. After the analysis, several conclusions were drawn from the study and a new communication and rebranding plan was proposed for the PdePà brand to improve its image and positioning.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
85 p, 1.5 MB La gestión de la comunicación empresarial en situaciones de crisis. Estudio del caso : la crisis de Domino's Pizza / Ruano Pacha, Sara ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball de fi de grau té com a objectiu conèixer els principals models teòrics que aborden la gestió de la comunicació corporativa en contextos de crisis analitzant un cas real: la crisi que va a sofrir la companyia Domino's Pizza en 2009. [...]
El presente trabajo de final de grado tiene como objetivo conocer los principales modelos teóricos que abordan la gestión de la comunicación corporativa en contextos de crisis analizando un caso real: la crisis que sufrió la compañía Domino's Pizza en 2009. [...]
This end-of-degree work aims to know the main theoretical models that address the management of corporate communication in crisis contexts looking at a real case: the crisis suffered by Domino's Pizza company in 2009. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
3.
145 p, 3.9 MB Pla de màrqueting i comunicació per a la marca de llenceria intima Flos Intimates / Gàzquez Gimenez, Marina ; Hernàndez Gudiño, Naiara ; Marión Mínguez, Anna ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de màrqueting i comunicació per a la marca Flos Intimates. Marca de llenceria intima nascuda a Barcelona amb disseny i producció nacional. A través del projecte, duem a terme una proposta de màrqueting i comunicació per assolir els objectius fixats mitjançant diferents accions. [...]
Plan de marketing y comunicación para la marca Flos Intimates. Marca de lencería íntima nacida en Barcelona con diseño y producción nacional. A través del proyecto, llevaremos a cabo una propuesta de marketing y comunicación para alcanzar los objetivos fijados mediante diferentes acciones. [...]
Marketing and communication plan for the brand Flos Intimates. Intimate lingerie brand born in Barcelona with national design and production. Through the project, we will carry out a marketing and communication proposal to achieve the objectives set through different actions. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials acadèmics 1 registres trobats  
1.
5 p, 104.6 KB El Nou Consumidor [43402] / Lorite García, Nicolás ; Morató Bullido, Jordi ; Enrique Jiménez, Ana María ; Vinyals Ros, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
It is expected that by the end of the master's degree students will be able to: - Identify the different types of consumers and consumers from the persuasive and psychological point of view. - Analyze the behavior habits and needs of consumers and consumers under the perspective of "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.