Results overview: Found 5 records in 0.03 seconds.
Research literature, 3 records found
Course materials, 2 records found
Research literature 3 records found  
1.
122 p, 27.4 MB Disfunció narcotitzant en temps de xarxes socials / Vilaseca del Río, Carme ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Treball de recerca basat en la teoria de la disfunció narcotitzant de Lazarsfeld i Merton aplicada a la publicitat a través de xarxes socials, que s'ha volgut validar en joves de la ciutat de Manresa. [...]
Trabajo de investigación basado en la teoría de la disfunción narcotizante de Lazarsfeld y Merton aplicada a la publicidad a través de redes sociales, que se ha querido validar en jóvenes de la ciudad de Manresa. [...]
Research work based in Lazarsfeld and Merton's narcotizing dysfunction theory applied to advertising through social networks, which has been tested within youngsters living in Manresa. The extracted results show remarkable differences between small and big users: a major level of insensibility, translated in a menor reaction to social advertising impacts, is perceived among those who spend more time on social networks. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
147 p, 4.7 MB Pla de comunicació de ZER : una fashion startup / Capella Paz, Elena ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present projecte consisteix en l'elaboració d’un de pla de comunicació per ZER, una fashion startup nascuda l'any 2016 que, fins aleshores, no ha dedicat esforços en la comunicació de la marca. [...]
El presente proyecto consiste en la elaboración de un plan de comunicación para ZER, una fashion startup nacida el año 2016 que, hasta el momento, no ha dedicado esfuerzos en la comunicación de la marca. [...]
This project consists in the elaboration of a communication plan for ZER, a fashion startup born on 2016 that, up to now, has not dedicated efforts in the communication of the brand. In this project a depth analysis of the current situation of the communication of the company has been carried out, as well as a proposal of what the communication of the brand may be during the next year. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
151 p, 26.5 MB Plan de Comunicación para Germans Balagué / Balagué Vallabriga, Claudia ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es basa en la creació d'un pla de comunicació per a la empresa Germans Balagué. Consta d'un anàlisis de l'entorn i un anàlisis de la empresa tant a nivell d'identitat com a nivell comunicacional. [...]
Este trabajo se basa en la creación de un plan de comunicación para la empresa Germans Balagué. Consta de un análisis del entorno y un análisis de la empresa tanto a nivel de su identidad como de su comunicación. [...]
This project is based on the creation of a Communication Plan for the company Germans Balagué. It is made by an environment analysis and a company analysis based in two levels, one for the company identity and another for the company communication. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Course materials 2 records found  
1.
4 p, 71.1 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños Carrasco, Elena ; Lorite García, Nicolás ; Perona Páez, Juan José ; Morató Bullido, Jordi ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
2.
4 p, 71.5 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños Carrasco, Elena ; Perona Páez, Juan José ; Morató Bullido, Jordi ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi, sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors, des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
2017-18
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.