Resultats globals: 43 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 36 registres trobats
Materials acadèmics, 5 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
16 p, 1.1 MB Biofunctionalization of cork with Moringa oleifera seeds and use of PMA staining and qPCR to detect viability of Escherichia coli / Infante, Nury (Instituto Politécnico Nacional (Mèxic). Centro de Investigación y de Estudios Avanzados) ; Rodríguez, Refugio (Instituto Politécnico Nacional (Mèxic). Centro de Investigación y de Estudios Avanzados) ; Bartolo, Yaneth (Instituto Politécnico Nacional (Mèxic). Centro de Investigación y de Estudios Avanzados) ; Sánchez Martínez, M. Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Sanz-Sáez, Isabel (Institut de Ciències del Mar) ; Bermeo, Lizeth (Universidad del Cauca. Facultad de Ingeniería Civil) ; Morató Farreras, Jordi (Universitat Politècnica de Catalunya)
Cork matrices biofunctionalized with Moringa oleifera seed extracts (MoSe) have potential for use as a biofilter with antibacterial properties to reduce waterborne pathogens. The aim of this study was to evaluate the effect of cork biofunctionalized with active antimicrobial compounds of MoSe (f-cork) on the inhibition of Escherichia coli (InhEc). [...]
2021 - 10.3390/w13192731
Water, Vol. 13, issue 19 (Oct. 2021) , art. 2731  
2.
23 p, 10.7 MB Microbial communities from different types of natural wastewater treatment systems : vertical and horizontal flow constructed wetlands and biofilters / Adrados, B. (Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Òptica i Optometria) ; Sánchez Martínez, M. Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Arias, C. A. (Aarhus universitet. Department of Bioscience) ; Bécares Mantecón, Eloy (Universidad de León. Departamento de Ecología) ; Garrido, L. 1930- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Mas Gordi, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Brix, H. (Aarhus universitet. Department of Bioscience) ; Morató Farreras, Jordi (Universitat Politècnica de Catalunya)
The prokaryotic microbial communities (Bacteria and Archaea) of three different systems operating in Denmark for the treatment of domestic wastewater (horizontal flow constructed wetlands (HFCW), vertical flow constructed wetlands (VFCW) and biofilters (BF)) was analysed using endpoint PCR followed by Denaturing Gradient Gel Electrophoresis (DGGE). [...]
2014 - 10.1016/j.watres.2014.02.011
Water research, Vol. 55 (May 2014) , p. 304-312  

Documents de recerca 36 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
290 p, 162.9 MB Estudi i reformulació de la marca "PdePà" / Alomar Queraltó, Miriam ; Polo i Zorn, Estel·la del Mar ; Pugibert i Comín, Ona ; Rueda Hurtado, Marta ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball de recerca es duu a terme un estudi en profunditat de la marca gironina PdePà (cafeteria). Després de l'anàlisi, s'han extret diverses conclusions sobre l'estudi i es proposa un nou pla de comunicació i rebranding de la marca PdePà per tal de millorar la seva imatge i posicionament.
En este trabajo de investigación se realizó un estudio en profundidad de la marca gironina PdePà (cafetería). Tras el análisis, se han extraído diversas conclusiones sobre el estudio y se propone un nuevo plan de comunicación y rebranding de la marca PdePà para mejorar su imagen y posicionamiento.
In this research work, an in-depth study of the Girona brand PdePà (coffee shops) was carried out. After the analysis, several conclusions were drawn from the study and a new communication and rebranding plan was proposed for the PdePà brand to improve its image and positioning.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
85 p, 1.5 MB La gestión de la comunicación empresarial en situaciones de crisis. Estudio del caso : la crisis de Domino's Pizza / Ruano Pacha, Sara ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball de fi de grau té com a objectiu conèixer els principals models teòrics que aborden la gestió de la comunicació corporativa en contextos de crisis analitzant un cas real: la crisi que va a sofrir la companyia Domino's Pizza en 2009. [...]
El presente trabajo de final de grado tiene como objetivo conocer los principales modelos teóricos que abordan la gestión de la comunicación corporativa en contextos de crisis analizando un caso real: la crisis que sufrió la compañía Domino's Pizza en 2009. [...]
This end-of-degree work aims to know the main theoretical models that address the management of corporate communication in crisis contexts looking at a real case: the crisis suffered by Domino's Pizza company in 2009. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
3.
145 p, 3.9 MB Pla de màrqueting i comunicació per a la marca de llenceria intima Flos Intimates / Gàzquez Gimenez, Marina ; Hernàndez Gudiño, Naiara ; Marión Mínguez, Anna ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de màrqueting i comunicació per a la marca Flos Intimates. Marca de llenceria intima nascuda a Barcelona amb disseny i producció nacional. A través del projecte, duem a terme una proposta de màrqueting i comunicació per assolir els objectius fixats mitjançant diferents accions. [...]
Plan de marketing y comunicación para la marca Flos Intimates. Marca de lencería íntima nacida en Barcelona con diseño y producción nacional. A través del proyecto, llevaremos a cabo una propuesta de marketing y comunicación para alcanzar los objetivos fijados mediante diferentes acciones. [...]
Marketing and communication plan for the brand Flos Intimates. Intimate lingerie brand born in Barcelona with national design and production. Through the project, we will carry out a marketing and communication proposal to achieve the objectives set through different actions. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
62 p, 354.6 KB Relació entre el coneixement de la identitat cultural i el sentiment de pertinença a una organització per part dels seus empleats / Morató, Jordi (Morató Bullido) ; Lorite García, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una organització és un grup de persones que es posen d'acord per assolir uns objectius determinats. En aquest sentit, la pertinença al grup sembla tenir un paper fonamental en la consecució d'aquests objectius comuns. [...]
2012
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]  
5.
162 p, 4.6 MB El marketing de influencers en Instagram : análisis de las estrategias comunicativas de marcas e influencers de moda a través de sus publicaciones / González Muñoz, Alba ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les persones necessitem sentir-nos part d'una comunitat, per això seguim referents que aconsegueixen més popularitat en temes que ens interessen. Com avui dia les xarxes socials són una eina indispensable, aquests referents es tradueixen en influencers.
Concretament a Instagram han arribat al més alt, gràcies al fet que empreses i consumidors comparteixin el mateix espai i a les oportunitats que ofereix. Amb el producte com a protagonista i tenint en compte que els usuaris influeixen en la creació de tendències i en la seva difusió, la moda ha centrat aquí les seves estratègies de comunicació: implementant el marketing d'influencers.
Las personas necesitamos sentirnos parte de una comunidad, por eso seguimos a referentes que consiguen más popularidad en temas que nos interesan. Como hoy en día las redes sociales son una herramienta indispensable, estos referentes se traducen en influencers. [...]
People need to feel part of a community, that's why we follow referents that obtain more popularity in topics we are interested in. As nowadays social media are an essential tool, those referents result influencers. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
6.
73 p, 2.3 MB Anàlisi del tractament de l'arqueologia a la premsa escrita catalana i espanyola / Girbau Porta, Oriol ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació tracta la difusió informativa vinculada al món de l'arqueologia feta per sis diaris d'informació general espanyols i catalans (La Vanguardia, 20 minutos, el Mundo, el Periódico, el País i el diari Ara). [...]
La investigación trata la difusión informativa vinculada al mundo de la arqueología realizada por seis diarios de información general españoles y catalanes (La Vanguardia, diari Ara, el Periódico, 20 minutos, el País y el Mundo). [...]
The research deals with the informative treatment related to archaeology carried out by six Spanish and Catalan general information newspapers (La Vanguardia, diari Ara, El Periódico, 20 minutos, el País and el Mundo). [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
7.
63 p, 6.6 MB El Narcisismo : un proyecto audiovisual / Brandía Gumbau, Raquel ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte es centra en la pre-producció, la producció i la post-producció d'un videoclip que forma part d'un EP musical amb 5 cançons fetes per mi mateixa. He triat una d'elles per a fer una peça audiovisual única que connecti totes dues històries en una: el narcisisme com a mode de vida.
Este proyecto se centra en la pre-producción, la producción y la post-producción de un videoclip que forma parte de un EP musical con 5 canciones hechas por mi misma. He elegido dos de ellas para hacer una pieza audiovisual única que conecte ambas historias en una: el narcisismo como modo de vida.
This project focuses on pre-production, production and post-production of a video clip that is part of a musical EP with 5 songs made by myself. I have chosen two of them to make a unique audiovisual piece that connects both stories in one: narcissism as a way of life.

2020
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
8.
142 p, 28.7 MB Pla de comunicació per a Colors del Món / Olalla i Torruella, Judit ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte sorgeix d'un voluntariat a l'associació Colors del Món amb l'objectiu d'ajudar a la comissió de comunicació i sensibilització. A partir d'un anàlisi de les necessitats de comunicació es planteja un pla per donar a conèixer l'associació i millorar la seva imatge.
Este proyecto surge de un voluntariado en la asociación Colors del Món con el objetivo de ayudar a la comisión de comunicación y sensibilización. A partir de un análisis de las necesidades de comunicación se plantea un plan para dar a conocer la asociación y mejorar su imagen.
This project arises from a voluntary work at the association Colors del Món with the aim to help their commission of communication and awareness. From an analysis of the communication needs, a plan is outlined to make the association known and improve its image.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
98 p, 1.4 MB La influència de la publicitat de cases d'apostes en un increment de la ludopatia / Ricart Vallès, Pere ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un context on les apostes espotives es troben al punt de mira en mitjans de comunicació i part de l'opinió pública, alguns sectors de la població, inclosos alguns partits polítics, situen la publicitat d'aquestes apostes com un dels aspectes més urgents a erradicar per combatre l'increment de jugadors d'atzar, sobretot online. [...]
En un contexto con las apuestas deportivas en el punto de mira de los medios de comunicación y parte de la opinión pública, algunos sectores de la población, incluidos algunos partidos políticos, sitúan la publicidad de estas apuestas como uno de los aspectos más urgentes a erradicar para combatir el incremento de jugadores de azar, sobretodo online. [...]
In a context where sports bets are targeted in the media and part of public opinion, some sectors of the population, including some political parties, place the advertising of these bets as one of the most urgent aspects of Eradicate to combat the increase of gamblers at random, especially online. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
10.
107 p, 22.2 MB DE PHOEBE PHILO A HEDI SLIMANE : análisis de la identidad y la imagen corporativa de Celine / Parellada Noguera, Cecilia ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A finals de 2017, Phoebe Philo va deixar el càrrec de Directora Creativa de Celine i, a principis de 2018, el seu lloc va ser ocupat per Hedi Slimane. En aquest treball es realitza una anàlisi comparativa de la identitat i la imatge corporativa de Celine per descobrir si el canvi de Director Creatiu ha repercutit en aquests dos aspectes de la marca.
A finales de 2017, Phoebe Philo dejó el cargo de Directora Creativa de Celine y, a principios de 2018, su puesto fue ocupado por Hedi Slimane. En este trabajo se realiza un análisis comparativo de la identidad y la imagen corporativa de Celine para descubrir si el cambio de Director Creativo ha repercutido en estos dos aspectos de la marca.
At the end of 2017, Phoebe Philo left the Creative Director position of Celine and, at the beginning of 2018, her position was occupied by Hedi Slimane. This research project is a comparative analysis of Celine's identity and brand image to discover if the change of Creative Director has affected these two aspects of the brand.

2019
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 36 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 5 registres trobats  
1.
5 p, 104.6 KB El Nou Consumidor [43402] / Lorite García, Nicolás ; Morató Bullido, Jordi ; Enrique Jiménez, Ana María ; Vinyals Ros, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
It is expected that by the end of the master's degree students will be able to: - Identify the different types of consumers and consumers from the persuasive and psychological point of view. - Analyze the behavior habits and needs of consumers and consumers under the perspective of "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
2.
4 p, 100.7 KB El Nou Consumidor [43402] / Lorite García, Nicolás ; Morató, Jordi (Morató Bullido) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2020-21
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
3.
4 p, 99.6 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños, Elena ; Lorite García, Nicolás ; Perona Páez, Juan José ; Morató, Jordi (Morató Bullido) ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2019-20
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
4.
4 p, 71.1 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños, Elena ; Lorite García, Nicolás ; Perona Páez, Juan José ; Morató, Jordi (Morató Bullido) ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
5.
4 p, 71.5 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños, Elena ; Perona Páez, Juan José ; Morató, Jordi (Morató Bullido) ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi, sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors, des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
2017-18
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]  

Vegeu també: autors amb noms similars
5 Morato, Jordi
1 Morató, Jordi (Morató Bullido),
31 Morató, Jordi,
1 Morató, Josep
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.