Resultats globals: 29 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 25 registres trobats
Materials acadèmics, 3 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
23 p, 10.7 MB Microbial communities from different types of natural wastewater treatment systems : vertical and horizontal flow constructed wetlands and biofilters / Adrados, B. (Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Òptica i Optometria) ; Sánchez Martínez, M. Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Arias, C. A. (Aarhus University (Aarhus, Dinamarca). Department of Bioscience) ; Bécares Mantecón, Eloy (Universidad de León. Departamento de Ecología) ; Garrido, L. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Mas Gordi, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Brix, H. (Aarhus University (Aarhus, Dinamarca). Department of Bioscience) ; Morato, Jordi (Universitat Politècnica de Catalunya)
The prokaryotic microbial communities (Bacteria and Archaea) of three different systems operating in Denmark for the treatment of domestic wastewater (horizontal flow constructed wetlands (HFCW), vertical flow constructed wetlands (VFCW) and biofilters (BF)) was analysed using endpoint PCR followed by Denaturing Gradient Gel Electrophoresis (DGGE). [...]
2014 - 10.1016/j.watres.2014.02.011
Water research, Vol. 55 (May 2014) , p. 304-312  

Documents de recerca 25 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
122 p, 27.4 MB Disfunció narcotitzant en temps de xarxes socials / Vilaseca del Río, Carme ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Treball de recerca basat en la teoria de la disfunció narcotitzant de Lazarsfeld i Merton aplicada a la publicitat a través de xarxes socials, que s'ha volgut validar en joves de la ciutat de Manresa. [...]
Trabajo de investigación basado en la teoría de la disfunción narcotizante de Lazarsfeld y Merton aplicada a la publicidad a través de redes sociales, que se ha querido validar en jóvenes de la ciudad de Manresa. [...]
Research work based in Lazarsfeld and Merton's narcotizing dysfunction theory applied to advertising through social networks, which has been tested within youngsters living in Manresa. The extracted results show remarkable differences between small and big users: a major level of insensibility, translated in a menor reaction to social advertising impacts, is perceived among those who spend more time on social networks. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
147 p, 4.7 MB Pla de comunicació de ZER : una fashion startup / Capella Paz, Elena ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present projecte consisteix en l'elaboració d’un de pla de comunicació per ZER, una fashion startup nascuda l'any 2016 que, fins aleshores, no ha dedicat esforços en la comunicació de la marca. [...]
El presente proyecto consiste en la elaboración de un plan de comunicación para ZER, una fashion startup nacida el año 2016 que, hasta el momento, no ha dedicado esfuerzos en la comunicación de la marca. [...]
This project consists in the elaboration of a communication plan for ZER, a fashion startup born on 2016 that, up to now, has not dedicated efforts in the communication of the brand. In this project a depth analysis of the current situation of the communication of the company has been carried out, as well as a proposal of what the communication of the brand may be during the next year. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
151 p, 26.5 MB Plan de Comunicación para Germans Balagué / Balagué Vallabriga, Claudia ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es basa en la creació d'un pla de comunicació per a la empresa Germans Balagué. Consta d'un anàlisis de l'entorn i un anàlisis de la empresa tant a nivell d'identitat com a nivell comunicacional. [...]
Este trabajo se basa en la creación de un plan de comunicación para la empresa Germans Balagué. Consta de un análisis del entorno y un análisis de la empresa tanto a nivel de su identidad como de su comunicación. [...]
This project is based on the creation of a Communication Plan for the company Germans Balagué. It is made by an environment analysis and a company analysis based in two levels, one for the company identity and another for the company communication. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
144 p, 10.4 MB Comunicació de crisi : el cas de Vueling Airlines / Tapia i Garcia, Guillem ; Morató, Jordi (Morató Bullido), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una crisi operativa com la que va patir Vueling l'estiu de 2016 pot tenir efectes molt negatius en la imatge i reputació corporativa d'una companyia. A través de la present investigació es tractarà de discernir si la companyia va dur a terme una gestió eficaç i eficient de la comunicació de la crisi. [...]
Una crisis operativa como la que sufrió Vueling el verano de 2016 puede tener efectos muy negativos en la imagen y reputación corporativa de una compañía. A través de la presente investigación se tratará de discernir si la compañía llevó a cabo una gestión eficaz y eficiente de la comunicación de crisis. [...]
An operational crisis like the one suffered by Vueling in the summer of 2016 can have very negative effects on the image and corporate reputation of a company. The present study will try to determine if the organization carried out an effective and efficient management of crisis communication. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
88 p, 92.3 MB Sushifest : el festival de la comida que está de moda / Payeras Seguí, Marina Joana ; Morató, Jordi (Morató Bullido), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte que consisteix a desenvolupar una proposta sobre la creació d’un festival de sushi a Barcelona. Aquest festival és perfecte per a què les marques de la ciutat puguin promocionar-se al mateix temps que el seu públic passi una bona estona envoltat d’aquest aliment que està tan de moda. [...]
Proyecto que consiste en desarrollar una propuesta sobre la creación de un festival de sushi en Barcelona. Este festival es perfecto para que las marcas de la ciudad puedan promocionarse al mismo tiempo que su público pase un buen rato rodeado de este alimento que está tan de moda. [...]
Project that consists in the developement of a proposal on the creation of a festival of sushi in Barcelona. This festival is perfect for the brands of the city to promote themseves at the same time that his public have a great time surrounded of this aliment that is so fashionable. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
135 p, 1.8 MB Les crisis 2.0 : Nous models de comunicació / Guich Lozano, Aida ; Morató, Jordi (Morató Bullido), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials han comportat grans canvis a les nostres vides, impactant també a les empreses. Els usuaris poden compartir opinions sobre el seu servei, opinions que poden esdevenir crisis. L’objectiu principal és establir un model analític que permeti avaluar l’efectivitat de la comunicació de l’empresa durant la crisi. [...]
Las redes sociales han comportado grandes cambios en nuestras vidas, impactando también en las empresas. Los usuarios pueden compartir opiniones sobre su servicio, opiniones que pueden provocar crisis. [...]
Social networks have brought changes in our lives, impacting also on companies. Users can share opinions about their service, opinions that can cause crisis. The main objective is to establish an analytical model to evaluate the effectiveness of the company's crisis communication. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
99 p, 1.9 MB Propuesta de Plan de Social Media para el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC) / González López, Valeria ; Morató, Jordi (Morató Bullido), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC) no disposa actualment d'un Pla de Social Media, malgrat ser un usuari actiu a diverses xarxes socials. Per aquesta raó, s'estudia el seu cas i es proposen accions estratègiques per resoldre les seves necessitats comunicatives.
El Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC) no dispone actualmente de un Plan de Social Media, a pesar de ser un usuario activo en varias redes sociales. Por esta razón, se estudia su caso y se proponen acciones estratégicas para resolver sus necesidades comunicativas.
The Museum of Science and Technology of Catalonia (mNACTEC) does not have at present a Social Media Plan, even though it's an active user in numerous social networks. Because of this, the situation is studied and strategic actions are proposed in order to solve its communication necessities.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
82 p, 2.0 MB Pla de comunicació per a la fundació Le Cadó contra el càncer de mama / Font de Mora Monferrer, Laia ; Morató, Jordi (Morató Bullido), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En les pàgines d'aquest projecte es pot trobar tant una anàlisi exhaustiva de la fundació Le Cadó i la seva comunicació actual, com un pla de comunicació que pretén fer-la créixer. L'objectiu d'aquest pla de comunicació, que es presenta, és ajudar a millorar la comunicació externa d'una institució, sense ànim de lucre, creada l'únic fi de recaptar fons per a la investigació del càncer de mama. [...]
En las páginas de este proyecto se puede encontrar tanto un análisis exhaustivo de la fundación Le Cadó y su comunicación actual, como un plan de comunicación que pretende hacerla crecer. El objetivo del plan de comunicación, que se presenta, es ayudar a mejorar la comunicación externa de una institución, sin ánimo de lucro, creada con el único fin de recaudar fondos para la investigación del cáncer de mama. [...]
In the pages of this project it is possible to find an in-depth analysis of the foundation Le Cadó and its current communication, as well as a communication plan that tries to improve it. The aim of the communication plan is to help improve the external communication of an institution, without lucre fortitude, created with the aim of collecting funds for the investigation of breast cancer. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
121 p, 3.8 MB Restauració 2.0 : Instagram com a eina de comunicació corporativa per als restaurants / Prieto Avellaneda, Helena ; Morató, Jordi (Morató Bullido), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Instagram s'ha convertit en una eina de comunicació digital essencial per al sector de la restauració. Restaurants, cafeteries i altres marques gastronòmiques han canviat radicalment les seves dinàmiques comunicatives i la manera de relacionar-se i interactuar amb els seus clients gràcies a Instagram. [...]
Instagram se ha convertido en una herramienta de comunicación digital esencial para el sector de la restauración. Restaurantes, cafeterías y otras marcas gastronómicas han cambiado radicalmente sus dinámicas comunicativas y la forma de relacionarse e interactuar con sus clientes gracias a Instagram. [...]
Instagram has become an essential communication tool for digital restoration sector. Restaurants, cafes and other gourmet brands have radically changed their communication dynamics and how they relate and interact with their customers through Instagram. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
95 p, 9.8 MB Pla de comunicació per a Cliensol Energy / García Párraga, Jessica ; Morató, Jordi (Morató Bullido), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte es basa en la creació d’un pla de comunicació per a Cliensol Energy, empresa especialitzada en la venda de productes i serveis d’eficiència energètica. L’objectiu d’aquest pla de comunicació consisteix en millorar aspectes comunicatius interns i externs de l’empresa, a partir d’una estratègia comunicativa, que servirà per millorar la imatge corporativa de Cliensol cap als seus públics en el període d’un any.
Este proyecto se basa en la creación de un plan de comunicación para Cliensol Energy, empresa especializada en la venta de productos y servicios de eficiencia energética. El objetivo de este plan de comunicación consiste en mejorar aspectos comunicativos internos y externos de la empresa, a partir de una estrategia comunicativa, que servirá para mejorar la imagen corporativa de Cliensol hacia sus públicos en un plazo de un año.
This project is based on creating a communication plan for Cliensol Energy, a company that specializes in selling products and services related to energy efficiency. The purpose of this communication plan is to improve the company's internal and external communication aspects through a communication strategy that will improve the corporate image of Cliensol for one-year period.

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 25 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 3 registres trobats  
1.
4 p, 86.1 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños Carrasco, Elena ; Lorite García, Nicolás ; Perona Páez, Juan José ; Morató Bullido, Jordi ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2019-20
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
2.
4 p, 71.1 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños Carrasco, Elena ; Lorite García, Nicolás ; Perona Páez, Juan José ; Morató Bullido, Jordi ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
3.
4 p, 71.5 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños Carrasco, Elena ; Perona Páez, Juan José ; Morató Bullido, Jordi ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi, sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors, des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
2017-18
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Morato, Jordi
10 Morató, Jordi (Morató Bullido),
13 Morató, Jordi,
1 Morató, Josep
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.