Results overview: Found 32 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Research literature, 28 records found
Course materials, 3 records found
Articles 1 records found  
1.
23 p, 10.7 MB Microbial communities from different types of natural wastewater treatment systems : vertical and horizontal flow constructed wetlands and biofilters / Adrados, B. (Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Òptica i Optometria) ; Sánchez Martínez, M. Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Arias, C. A. (Aarhus University (Aarhus, Dinamarca). Department of Bioscience) ; Bécares Mantecón, Eloy (Universidad de León. Departamento de Ecología) ; Garrido, L. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Mas Gordi, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Brix, H. (Aarhus University (Aarhus, Dinamarca). Department of Bioscience) ; Morato, Jordi (Universitat Politècnica de Catalunya)
The prokaryotic microbial communities (Bacteria and Archaea) of three different systems operating in Denmark for the treatment of domestic wastewater (horizontal flow constructed wetlands (HFCW), vertical flow constructed wetlands (VFCW) and biofilters (BF)) was analysed using endpoint PCR followed by Denaturing Gradient Gel Electrophoresis (DGGE). [...]
2014 - 10.1016/j.watres.2014.02.011
Water research, Vol. 55 (May 2014) , p. 304-312  

Research literature 28 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
98 p, 1.4 MB La influència de la publicitat de cases d'apostes en un increment de la ludopatia / Ricart Vallès, Pere ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un context on les apostes espotives es troben al punt de mira en mitjans de comunicació i part de l'opinió pública, alguns sectors de la població, inclosos alguns partits polítics, situen la publicitat d'aquestes apostes com un dels aspectes més urgents a erradicar per combatre l'increment de jugadors d'atzar, sobretot online. [...]
En un contexto con las apuestas deportivas en el punto de mira de los medios de comunicación y parte de la opinión pública, algunos sectores de la población, incluidos algunos partidos políticos, sitúan la publicidad de estas apuestas como uno de los aspectos más urgentes a erradicar para combatir el incremento de jugadores de azar, sobretodo online. [...]
In a context where sports bets are targeted in the media and part of public opinion, some sectors of the population, including some political parties, place the advertising of these bets as one of the most urgent aspects of Eradicate to combat the increase of gamblers at random, especially online. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
107 p, 22.2 MB DE PHOEBE PHILO A HEDI SLIMANE : análisis de la identidad y la imagen corporativa de Celine / Parellada Noguera, Cecilia ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A finals de 2017, Phoebe Philo va deixar el càrrec de Directora Creativa de Celine i, a principis de 2018, el seu lloc va ser ocupat per Hedi Slimane. En aquest treball es realitza una anàlisi comparativa de la identitat i la imatge corporativa de Celine per descobrir si el canvi de Director Creatiu ha repercutit en aquests dos aspectes de la marca.
A finales de 2017, Phoebe Philo dejó el cargo de Directora Creativa de Celine y, a principios de 2018, su puesto fue ocupado por Hedi Slimane. En este trabajo se realiza un análisis comparativo de la identidad y la imagen corporativa de Celine para descubrir si el cambio de Director Creativo ha repercutido en estos dos aspectos de la marca.
At the end of 2017, Phoebe Philo left the Creative Director position of Celine and, at the beginning of 2018, her position was occupied by Hedi Slimane. This research project is a comparative analysis of Celine's identity and brand image to discover if the change of Creative Director has affected these two aspects of the brand.

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
196 p, 5.4 MB Anàlisi del tractament informatiu dels trastorns mentals greus a la premsa i la influència dels mitjans de comunicació en la percepció social. / Baró Codina, Alba ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La recerca consta d'una anàlisi de les informacions a la premsa, per constatar la imatge dels trastorns mentals greus. També, d'un experiment a estudiants de la facultat de ciències de la comunicació per comprovar si els mitjans de comunicació modifiquen la percepció social en qüestions de salut mental. [...]
La recerca consta de un análisis de las informaciones en la prensa, para constatar la imagen de los trastornos mentales graves. También, de un experimento a estudiantes de la facultad de ciencias de la comunicación para comprobar si los medios de comunicación modifican la percepción social en cuestiones de salud mental. [...]
The research consist of an analysis of the innformation treatment in the press, to verify the image of serious mental disorders. Also, an experiment to the students of the faculty of communication to confirm if the media modify the social perception mental health issues. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
122 p, 27.4 MB Disfunció narcotitzant en temps de xarxes socials / Vilaseca del Río, Carme ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Treball de recerca basat en la teoria de la disfunció narcotitzant de Lazarsfeld i Merton aplicada a la publicitat a través de xarxes socials, que s'ha volgut validar en joves de la ciutat de Manresa. [...]
Trabajo de investigación basado en la teoría de la disfunción narcotizante de Lazarsfeld y Merton aplicada a la publicidad a través de redes sociales, que se ha querido validar en jóvenes de la ciudad de Manresa. [...]
Research work based in Lazarsfeld and Merton's narcotizing dysfunction theory applied to advertising through social networks, which has been tested within youngsters living in Manresa. The extracted results show remarkable differences between small and big users: a major level of insensibility, translated in a menor reaction to social advertising impacts, is perceived among those who spend more time on social networks. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
147 p, 4.7 MB Pla de comunicació de ZER : una fashion startup / Capella Paz, Elena ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present projecte consisteix en l'elaboració d'un de pla de comunicació per ZER, una fashion startup nascuda l'any 2016 que, fins aleshores, no ha dedicat esforços en la comunicació de la marca. [...]
El presente proyecto consiste en la elaboración de un plan de comunicación para ZER, una fashion startup nacida el año 2016 que, hasta el momento, no ha dedicado esfuerzos en la comunicación de la marca. [...]
This project consists in the elaboration of a communication plan for ZER, a fashion startup born on 2016 that, up to now, has not dedicated efforts in the communication of the brand. In this project a depth analysis of the current situation of the communication of the company has been carried out, as well as a proposal of what the communication of the brand may be during the next year. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
151 p, 26.5 MB Plan de Comunicación para Germans Balagué / Balagué Vallabriga, Claudia ; Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es basa en la creació d'un pla de comunicació per a la empresa Germans Balagué. Consta d'un anàlisis de l'entorn i un anàlisis de la empresa tant a nivell d'identitat com a nivell comunicacional. [...]
Este trabajo se basa en la creación de un plan de comunicación para la empresa Germans Balagué. Consta de un análisis del entorno y un análisis de la empresa tanto a nivel de su identidad como de su comunicación. [...]
This project is based on the creation of a Communication Plan for the company Germans Balagué. It is made by an environment analysis and a company analysis based in two levels, one for the company identity and another for the company communication. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
144 p, 10.4 MB Comunicació de crisi : el cas de Vueling Airlines / Tapia i Garcia, Guillem ; Morató, Jordi (Morató Bullido), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una crisi operativa com la que va patir Vueling l'estiu de 2016 pot tenir efectes molt negatius en la imatge i reputació corporativa d'una companyia. A través de la present investigació es tractarà de discernir si la companyia va dur a terme una gestió eficaç i eficient de la comunicació de la crisi. [...]
Una crisis operativa como la que sufrió Vueling el verano de 2016 puede tener efectos muy negativos en la imagen y reputación corporativa de una compañía. A través de la presente investigación se tratará de discernir si la compañía llevó a cabo una gestión eficaz y eficiente de la comunicación de crisis. [...]
An operational crisis like the one suffered by Vueling in the summer of 2016 can have very negative effects on the image and corporate reputation of a company. The present study will try to determine if the organization carried out an effective and efficient management of crisis communication. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
88 p, 92.3 MB Sushifest : el festival de la comida que está de moda / Payeras Seguí, Marina Joana ; Morató, Jordi (Morató Bullido), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte que consisteix a desenvolupar una proposta sobre la creació d'un festival de sushi a Barcelona. Aquest festival és perfecte per a què les marques de la ciutat puguin promocionar-se al mateix temps que el seu públic passi una bona estona envoltat d'aquest aliment que està tan de moda. [...]
Proyecto que consiste en desarrollar una propuesta sobre la creación de un festival de sushi en Barcelona. Este festival es perfecto para que las marcas de la ciudad puedan promocionarse al mismo tiempo que su público pase un buen rato rodeado de este alimento que está tan de moda. [...]
Project that consists in the developement of a proposal on the creation of a festival of sushi in Barcelona. This festival is perfect for the brands of the city to promote themseves at the same time that his public have a great time surrounded of this aliment that is so fashionable. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
135 p, 1.8 MB Les crisis 2.0 : Nous models de comunicació / Guich Lozano, Aida ; Morató, Jordi (Morató Bullido), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials han comportat grans canvis a les nostres vides, impactant també a les empreses. Els usuaris poden compartir opinions sobre el seu servei, opinions que poden esdevenir crisis. L'objectiu principal és establir un model analític que permeti avaluar l'efectivitat de la comunicació de l'empresa durant la crisi. [...]
Las redes sociales han comportado grandes cambios en nuestras vidas, impactando también en las empresas. Los usuarios pueden compartir opiniones sobre su servicio, opiniones que pueden provocar crisis. [...]
Social networks have brought changes in our lives, impacting also on companies. Users can share opinions about their service, opinions that can cause crisis. The main objective is to establish an analytical model to evaluate the effectiveness of the company's crisis communication. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
99 p, 1.9 MB Propuesta de Plan de Social Media para el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC) / González López, Valeria ; Morató, Jordi (Morató Bullido), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC) no disposa actualment d'un Pla de Social Media, malgrat ser un usuari actiu a diverses xarxes socials. Per aquesta raó, s'estudia el seu cas i es proposen accions estratègiques per resoldre les seves necessitats comunicatives.
El Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (mNACTEC) no dispone actualmente de un Plan de Social Media, a pesar de ser un usuario activo en varias redes sociales. Por esta razón, se estudia su caso y se proponen acciones estratégicas para resolver sus necesidades comunicativas.
The Museum of Science and Technology of Catalonia (mNACTEC) does not have at present a Social Media Plan, even though it's an active user in numerous social networks. Because of this, the situation is studied and strategic actions are proposed in order to solve its communication necessities.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Research literature : 28 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Course materials 3 records found  
1.
4 p, 99.6 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños Carrasco, Elena ; Lorite García, Nicolás ; Perona Páez, Juan José ; Morató Bullido, Jordi ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2019-20
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
2.
4 p, 71.1 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños Carrasco, Elena ; Lorite García, Nicolás ; Perona Páez, Juan José ; Morató Bullido, Jordi ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
3.
4 p, 71.5 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños Carrasco, Elena ; Perona Páez, Juan José ; Morató Bullido, Jordi ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi, sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors, des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
2017-18
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]  

See also: similar author names
1 Morato, Jordi
10 Morató, Jordi (Morató Bullido),
13 Morató, Jordi,
1 Morató, Josep
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.