Resultats globals: 286 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 136 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 4 registres trobats
Llibres i col·leccions, 9 registres trobats
Documents de recerca, 49 registres trobats
Materials didàctics, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 74 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 2 registres trobats
Fons personals i institucionals, 11 registres trobats
Articles 136 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
26 p, 265.0 KB La Roca dels Bous i els neandertals del sud dels Pirineus / Martínez-Moreno, Jorge (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d’Estudis del Patrimoni Arqueòlogic de la Prehistòria) ; Mora Torcal, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d’Estudis del Patrimoni Arqueòlogic de la Prehistòria) ; Torre Sáinz, Ignacio de la (University College London. Institute of Archaeology. Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d’Estudis del Patrimoni Arqueòlogic de la Prehistòria)
2009
Tribuna d'arqueologia, 2009, p. 29-54  
2.
24 p, 1.6 MB La Cova Gran de Santa Linya i el poblament humà del vessant sud dels Pirineus al Plistocè superior i a l'Holocè / Martínez-Moreno, Jorge (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d’Estudis del Patrimoni Arqueòlogic de la Prehistòria) ; Mora Torcal, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d’Estudis del Patrimoni Arqueòlogic de la Prehistòria) ; Torre Sáinz, Ignacio de la (University College London. Institute of Archaeology. Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d’Estudis del Patrimoni Arqueòlogic de la Prehistòria)
2007
Tribuna d'arqueologia, 2007, p. 69-92  
3.
25 p, 592.2 KB Traçant l'ocupació dels Pirineus : la Balma Guilanyà i els caçadors recol·lectors del Tardiglacial i l'Holocè antic al Prepirineu Oriental / Casanova, Joel ; Martínez-Moreno, Jorge ; Mora, Rafael
2006
Tribuna d'arqueologia, 2006, p. 59-83  
4.
23 p, 5.0 MB The influence of climate and land-cover scenarios on dam management strategies in a highwater pressure catchment in Northeast Spain / Zabalza-Martínez, J. (Instituto Pirenaico de Ecología) ; Vicente-Serrano, S.M. (Instituto Pirenaico de Ecología) ; López-Moreno, J.I. (Instituto Pirenaico de Ecología) ; Borras Calvo, G. (Oficina Catalana del Canvi Climàtic) ; Savé, Robert (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries) ; Pascual, D. (Centre de Reserca Ecològica i Aplicacions Forestals) ; Pla Ferrer, Eduard (Centre de Reserca Ecològica i Aplicacions Forestals) ; Morán-Tejeda, E. (University of Balearic Islands. Department of Geography) ; Domínguez-Castro, F. (Instituto Pirenaico de Ecología) ; Tague, C.L. (University of Santa Barbara. Bren School of Environmental Science and Management.)
This paper evaluates the response of streamflow in a Mediterranean medium-scaled basin under land-use and climate change scenarios and its plausible implication on the management of Boadella-Darnius reservoir (NE Spain). [...]
2018 - 10.3390/w10111668
Water (Switzerland), Vol. 10, Núm. 11 (November 2018) , art. 1668  
5.
22 p, 496.4 KB Idees per a la millora de l’educació a la Catalunya d’avui i de demà / Tomàs i Folch, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
L’article presenta els principals resultats de la recerca que analitza la realitat política i educativa des d’una perspectiva sistèmica de l’educació. Parteix de la revisió de la legislació educativa, les propostes educatives de les formacions polítiques que van obtenir representació parlamentària als comicis electorals del 27 de setembre de 2015, les contribucions dels moviments socials i les aportacions d’experts, per a delimitar unes idees-eix que orientarien el paper de l’educació, l’Administració educativa, la inspecció educativa i el finançament de l’educació en un sistema educatiu propi a Catalunya. [...]
This article presents the main results of the research which analyzes the political and educational reality from a systemic perspective of education. The starting points of this study are the review of educational legislation, the educational proposals of the political parties that won parliamentary representation in the elections of 27 September 2015, the contributions of social movements and the contributions of experts, from which we delimit the fundamental ideas that should orient the role of education, educational administration, educational inspection and financing of education in a systemic perspective of education in Catalonia. [...]

2016
Revista catalana de pedagogia, Vol. 10 (2016) , p. 127-148  
6.
18 p, 2.2 MB La transición Secundaria-Universidad y la incorporación a la Universidad : la acogida de los estudiantes de primer curso / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muñoz Moreno, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Feixas i Condom, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Guillamón Ramos, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona)
El presente estudio analiza los procesos de transición de secundaria a la universidad y la acogida por parte de esta de los estudiantes de primer año. El estudio de campo realizado en la Universidad Autónoma de Barcelona recoge las opiniones que, sobre estos procesos, tienen responsables institucionales, estudiantes de primer año, alumnos de secundaria y organizaciones de estudiantes, entre otros. [...]
This article aims at analyzing the process of transition from secondary education to higher education and the reception given by universities to first year students. The study is carried out in Universitat Autònoma de Barcelonaand gathers information about the opinions and perceptions that first year students, secondary students, students associations, and vice-deans and institutional managers have about the process. [...]

2009
Revista española de pedagogía, Vol. 67 Núm. 242 (Enero-Abril 2009) , p. 27-44  
7.
19 p, 403.8 KB El plan de acción tutorial para estudiantes universitarios con discapacidad / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luís (Universitat de València. Departament de Didàctica i Organització Escolar) ; Galán-Mañas, Anabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Fernández Rodríguez, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària) ; Sanahuja Gavaldá, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Se presenta la experiencia que ha permitido diseñar una guía de recomendaciones para la elaboración de planes de acción tutorial para estudiantes universitarios con discapacidad. La metodología ha contemplado el análisis de las acciones tutoriales realizadas por los Servicios de Atención al estudiante con discapacidad de 40 universidades españolas y 12 europeas, la entrevista a 10 responsables institucionales y la elaboración y validación de una guía de actuación específica. [...]
The purpose of this article is to present the experience that has led to the design of a guide with recommendations for tutorial actions addressed to disabled university students. The methodology has included: the analysis of those tutorial actions carried out by the Support Programs to disabled students at 40 Spanish universities and 12 European universities, the interview to 10 people responsible of the Support Programs in different universities, and the creation and validation of a guide with specific actions. [...]

2014
Revista de Educación Inclusiva, Vol. 7 Núm. 1 (2014) , p. 121-139  
8.
16 p, 460.2 KB Aprendizaje cooperativo en educación física para la inclusión de alumnado con rasgos autistas / Heredia Moreno, Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Duran Gisbert, David (Universitat Autònoma de Barcelona)
Investigación centrada en los efectos del aprendizaje cooperativo en la inclusión de alumnado con autismo con el objetivo de aumentar su participación en las clases de educación física. La investigación se centra en un alumno de siete años diagnosticado con autismo, con buena capacidad intelectual. [...]
Research focused on the effects of cooperative learning in autistics students with the objective of increasing their participation at physical education classes. The study is centered on seven-year old student highly intellectually developed. [...]

2013
Revista de Educación Inclusiva, Vol. 6 Núm. 3 (2013) , p. 25-40  
9.
14 p, 561.1 KB Impacto de la Educación Musical : una revisión de la literatura científica / Carrillo Aguilera, Carmen (Universidad Internacional de Cataluña) ; Viladot, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Pérez Moreno, Jèssica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Este artículo estudia el impacto de la educación musical cursada en las enseñanzas obligatorias a partir de una revisión de la literatura académica existente. La búsqueda en bases de datos especializadas proporcionó un total de 25 artículos publicados durante el periodo 2005 - 2016. [...]
This paper examines the impact of school music education through an academic literature review. The search in specialized databases provided a total of 25 papers published during 2005 - 2016. The analysis revealed two categories in relation to impact: IN, that included those issues within the discipline, and OUT, with implications beyond it. [...]

2017 - 10.5209/RECIEM.54828
Revista Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical, Vol. 14 (2017) , p. 61-74  
10.
15 p, 893.1 KB Materiales para hacer música en las primeras edades : ejes del triángulo formación, innovación e investigación / Pérez Moreno, Jèssica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Malagarriga i Rovira, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Esta investigación emerge de un programa de formación del profesorado realizado en siete centros de educación infantil (0-3 años) de una ciudad de la provincia de Barcelona, con el objetivo de conseguir que los ambientes escolares en los que se desarrolla la vida de los niños de las primeras edades, sean ricos en comunicación musical y en vivencias. [...]
This research emerged from a teacher-training programme implemented in seven early learning centres (0-3 years old) in a town in the province of Barcelona, Spain. Its goal was to make the school environment where young children’s lives develop richer in musical experiences and communication. [...]

2010
Revista complutense de educación, Vol. 21 Num. 2 (2010) , p. 389-403  

Articles : 136 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 4 registres trobats  
1.
14 p, 305.4 KB Modelos deposicionales y ocupación antrópica en el NE de la Península Ibérica durante el Paleolítico Medio / Jordá Pardo, Jesús F. (Instituto Tecnológico Geominero de España) ; Martínez Moreno, Jorge (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història de les Societats Pre-capitalistes i d'Antropologia Social) ; Mora Torcal, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història de les Societats Pre-capitalistes i d'Antropologia Social) ; Sánchez Casado, Fernando L.
En este trabajo se estudian las características geoarqueológicas y de la ocupación antrópica en los yacimientos del Estret de Tragó (Tragó de la Noguera) y de La Roca dels Bous (Sant Llorenç de Montgai), ambos del Paleolítico medio (Pleistoceno superior), situados en la comarca leridana de La Noguera. [...]
1994
Geoarqueología (Actas de la 2ª Reunión Nacional de Geoarqueología. I.T.G.E., Madrid, 14, 15 y 16 de diciembre de 1992), 1994, p. 35-48  
2.
4 p, 23.9 KB Una experiencia de la enseñanza de sistemas decisionales en lengua inglesa / Escobar Urmeneta, María Teresa (Universidad de Zaragoza) ; Moreno Jiménez, José María (Universidad de Zaragoza) ; Turón Lanuza, Alberto (Universidad de Zaragoza) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 194-197  
3.
8 p, 102.9 KB Estudi de casos en desenvolupament organitzacional / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l’Educació. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luís (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l’Educació. Departament de Pedagogia Aplicada)
L’aportació tracta de la incorporació de la metodologia de l’estudi de casos per a l’anàlisi institucional, en el marc de l’assignatura de Desenvolupament Organitzacional de la llicenciatura en Pedagogia. [...]
This communication presents the incorporation of the methodology of the study of cases for institutional analysis, in the subject organizational development master’s degree in Pedagogy. The methodology let the student study individuals situations, in specifics institutions contexts, thus promoting the competence for the direct intervention in educations process. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  
4.
11 p, 159.6 KB Un estudi sobre la transició secundària - Universitat / Gairín Sallán, Joaquín (Coord.) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Feixas i Condom, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Guillamón Ramos, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Quinquer, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La present comunicació presenta algunes reflexions i resultats obtinguts fruït de l’estudi de camp realitzat a partir del projecte La transició secundària universitat i incorporació a la universitat. [...]
2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  

Llibres i col·leccions 9 registres trobats  
1.
38 p, 1.0 MB Guía para la evaluación de repositorios institucionales de investigación / Barrueco Cruz, José Manuel (Universitat de València) ; Andrés Rodríguez, Aurelia (Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología) ; Rico Castro, Pilar (Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología) ; Coslado Bernabé, Mª Ángeles (Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología) ; Azorín Millaruelo, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bernal Martínez, Isabel (Consejo Superior de Investigaciones Científicas) ; Cívico Martín, Rafaela (Universidad de Huelva) ; Cózar Santiago, Amparo (Universidad de Navarra) ; Guzmán Pérez, Catalina (Universidad de Córdoba) ; Losada Yáñez, Marina (Universitat Pompeu Fabra) ; Morillo Moreno, José Carlos (Universidad de Huelva) ; Nonó Rius, Brigit (Universitat de Girona) ; Padrós Cuxart, Rosa (Universitat Oberta de Catalunya) ; Prats Prat, Jordi (Universitat Politècnica de Catalunya)
Esta nueva versión de la Guía para la evaluación de repositorios institucionales de investigación tiene como finalidad principal el seguir siendo instrumento de auditoría interna para mejorar la calidad de los repositorios. [...]
Madrid: Fecyt, 2017  
2.
25 p, 199.7 KB Mediació en dret administratiu / Nieto Moreno, Juan Emilio (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Casañas Adam, Elisenda (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Gabarró, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia)
Aquest capítol tracta d’analitzar les vies per a la introducció i desenvolupament de la mediació en el dret administratiu. L’anàlisi s’inicia amb l’exposició del marc teòric aplicable, tot contextualitzant el progressiu increment de la utilització de la mediació i d’altres ADR en dret administratiu. [...]
Barcelona Generalitat de Catalunya, Departament de Justícia 2010
Llibre Blanc de la mediació a Catalunya, 2010, p. 731-757
2 documents
3.
51 p, 827.1 KB Introducció : marc conceptual, metodologia i guia de lectura / Casanovas, Pompeu (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Magre, Jaume (Universitat de Barcelona) ; Lauroba Lacasa, Ma. Elena (Universitat de Barcelona) ; Díaz Echenique, Leonardo (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Poblet, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Galera, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Paula Ruiz Alfaro (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Baranowska, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Gabarró, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Nieto Moreno, Juan Emilio (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia)
En aquest capítol introductori presentem l’estructura de la recerca que ha donat origen al Llibre Blanc de la Mediació a Catalunya. Es tracta de situar el lector en les coordenades correctes per a la com-prensió dels conceptes i la metodologia utilitzats en el Llibre Blanc, i quin és el sentit dels resultats obtinguts. [...]
Barcelona Generalitat de Catalunya, Departament de Justícia 2010
Llibre Blanc de la mediació a Catalunya, 2010, p. 29-51
2 documents
4.
53 p, 645.3 KB Plan de Acción Tutorial para estudiantes universitarios con discapacidad (PATdis). Guía de recomendaciones. Gestores y profesorado universitario / Galán-Mañas, Anabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Fernández Rodríguez, Montserrat (Fundació Autònoma Solidària) ; Sanahuja Gavaldá, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luís (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Oliver Casas, Judit (Fundació Autònoma Solidària)
La presente guía tiene como finalidad servir de apoyo a los agentes implicados en la orientación de los estudiantes universitarios con discapacidad. Se trata de proporcionar pautas claras de actuación a los distintos agentes implicados en el proceso formativo de los estudiantes con discapacidad, con el fin de garantizar que los estudiantes con discapacidad puedan seguir sus estudios universitarios en igualdad de condiciones que el resto de estudiantes. [...]
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Centro de Publicaciones ; Universitat Autònoma de Barcelona , 2012  
5.
28 p, 818.9 KB Código de conducta en competiciones deportivas escolares / Gairín Sallán, Joaquín , coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Muñoz Moreno, José Luís (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Sha, Pei Pei (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional))
El 'Código de conducta en competiciones deportivas escolares' es resultado del trabajo de investigación 'Prevención de actitudes intolerantes en las competiciones deportivas escolares' (Exp. 37/2011) realizado por miembros del Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO-EDURISC) de la Universitat Autònoma de Barcelona y financiado por el Consejo Superior de Deportes. [...]
El 'Codi de conducta en competicions esportives escolars' és el resultat del treball d’investigació 'Prevenció d’actituds intolerants en les competicions esportives escolars' (Exp. 37/2011), realitzat per membres de l’Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO-EDURISC) de la Universitat Autònoma de Barcelona amb el finançament del Consell Superior d’Esports. [...]

2012
2 documents
6.
222 p, 9.2 MB La organización y atención a la diversidad en centros de educación secundaria de Iberoamérica. Reflexiones y experiencias / Gairín Sallán, Joaquín, coord. ; Aguilar Chávez, Nohemy ; Fidalgo, Fernando ; Paraíso, Isabel ; Alarcón, Jorge ; Fonseca Jarquín, Mª del Carmen ; Parra Trepowski, Óscar ; Baraibar, Alicia ; Rocha Fidalgo, Nara Luciene ; Barrales Villegas, Adoración ; García Veja, Rodolfo ; Román Medina, Luciano ; Benavides, Nibaldo ; Hernández, Wilfrido ; Ruiz, Vielka ; Bengoa, Mario ; Jerónimo, Miguel ; Salles Viana Neves, Inajara de ; Bolaños Prado, Elena ; Lopes Reis, Márcia ; Smith, Guillermo ; Bosco Bernal, Juan ; Martínez, Daniel ; Villanueva Núñez, Gloria Janeth ; Castillo Vado, Francisco ; Medrano Rodríguez, Hernán ; Sánchez, Sebastián ; Castro, Moyra ; Molina, Nuby L. ; Silva, José Manuel ; Corea Tórrez, Norma Cándida ; Muñoz Moreno, José Luis ; Tafur Puente, Rosa María ; Contreras, Azael E. ; Navarro, Elida ; Terreros Barrios, Nicolasa ; Donado, Vielka de ; Nicolau, Ana ; Vázquez, María Inés ; Donoso, Sebastián ; Palmeros y Ávila, Guadalupe ; Martínez, Alejandra
La organización y atención a la diversidad en centros de educación secundaria de Iberoamérica. Reflexiones y experiencias" es el nuevo título de la Serie Informes de RedAGE. La misma recoge la visión de 41 especialistas de 13 países iberoamericanos sobre la realidad y perspectivas de la atencion a la diversidad en centros de educación secundaria. [...]
Santillana del Pacífico - RedAGE , 2013 (Informes ; 4)  
7.
14 p, 84.4 KB La transició secundària-universitat : l'acollida als estudiants de primer curs / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Feixas i Condom, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Guillamón Ramos, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Quinquer, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquest estudi analitza els processos de transició de l'educació secundària a la universitat i, en concret, la incorporació i l'acollida dels estudiants de primer curs. L'estudi de camp realitzat a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) recull principalment les opinions de responsables institucionals, estudiants de primer curs, estudiants de secundària i organitzacions d'estudiants. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 123-136
3 documents
8.
2 p, 16.4 MB Con Real Orden de 10 de este mes remitió el Excelentísimo Señor Don Joseph Antonio Caballero al Excelentísimo Señor Don Joseph Eustaquio Moreno, Gobernador del Consejo, para que se comunique á quien corresponda, exemplares de la que con fecha 30 de Marzo próximo pasado se dirigió á los Capitanes generales de las Provincias ... / Espanya ; Carles IV, 1748-1819 rei d'Espanya ; Caballero, José Antonio, 1770-1821 ; Hermenegildo Picatoste, Agustín ; Moreno, José Eustaquio ; Muñoz, Bartolomé ; Espanya. Monarca (1788-1808 : Carles IV)
Ordre del Consell per a que els malfactors i contrabandistes que infecten el Regne, es posin a disposició dels respectius Capitans i Comandants, per a que se'ls jutji militarment en Consell de Guerra Ordinari d'oficials. [...]
[Segovia? : s.n., 1802?]  
9.
2 p, 3.9 MB Por el Señor Don Josef Antonio Caballero, se me ha comunicado con fecha de 11 del corriente la órden de S.M. del tenor que sigue. Excelentísimo Señor: Conseqüente á haber resuelto el Rey en 10 de Setiembre próxîmo anterior, que los Capitanes del Real Cuerpo de Guardias de Corps ... / Carles IV, 1748-1819 rei d'Espanya ; Caballero, José Antonio, 1770-1821 ; Hermenegildo Picatoste, Agustín ; Moreno, José Eustaquio ; Espanya. Monarca (1788-1808 : Carles IV)
"Real Orden sobre el procedimiento que hay que seguir para dar informe sobre la nobleza de los pretendientes a las vacantes bandoleras que ocurran en las compañías" --Catàleg manual de la Biblioteca Econòmica Carandell.
Ordre Reial sobre el procediment a seguir per donar informe sobre la noblesa dels pretendents a les vacants bandoleres que hi hagi a les companyies. .

[Segovia? : s.n., 1803]  

Documents de recerca 49 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
Aislamiento, identificación y caracterización de nuevos probióticos con propiedades funcionales para su aplicación en alimentación / Cifuentes Orjuela, Gloria, autor. ; Moreno Muñoz, José Antonio, supervisor acadèmic. ; Valero Barranco, Francisco, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental.
La relación entre el hospedador y los microorganismos que colonizan el tracto gastrointestinal (GIT) es importante y fundamental para mantener un buen estado de salud, ya que se ha observado que la baja diversidad microbiana intestinal está asociada con el riesgo de enfermedades. [...]
The relationship between the human host and microorganisms that colonize the gut is important and fundamental to maintain a healthy balance and several research suggest that a gut microbiota with low diversity may have negative consequences for health. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
2.
24 p, 717.8 KB Previsions demogràfiques per a Barcelona i els seus districtes l'any 2000 / Soler, Joan ; Moreno, Júlio ; Cabré, Anna, 1943- ; Centre d'Estudis Demogràfics
Bellaterra Centre d'Estudis Demogràfics 1987 (Papers de demografia (Centre d'Estudis Demogràfics) ; 16-17)
2 documents
3.
27 p, 1.1 MB Interprovincial migratory movements in Spain, 1961-1981 / Moreno, Júlio ; Centre d'Estudis Demogràfics
Bellaterra Centre d'Estudis Demogràfics 1986 (Papers de demografia (Centre d'Estudis Demogràfics) ; 9)  
4.
44 p, 1.7 MB Spatial Polarization of the Ecological Footprint distribution / Teixidó-Figueras, Jordi ; Duro Moreno, Juan Antonio ; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
The international allocation of natural resources is determined, not by any ethical or ecological criteria, but by the dominance of market mechanisms. From a core-periphery perspective, this allocation may even be driven by historically determined structural patterns, with a core group of countries whose consumption appropriates most available natural resources, and another group, having low natural resource consumption, which plays a peripheral role. [...]
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP) 2014 (XREAP ; 2014-02)  
5.
79 p, 2.7 MB Montadores del thriller psicológico en Cataluña / García Moreno, Jesús ; Martín Pascual, Miguel Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Muntatge.
Muntador.
Rutines de treball.

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
92 p, 2.5 MB Three empirical essays on urban economics / Dominguez Moreno, Jorge Andres, autor ; Raymond Bara, José Luis, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada
La ciudad es el resultado de la confluencia entre firmas y trabajadores e, implícitamente, una relación entre las capacidades productivas de las firmas y la productividad de las áreas en donde están localizadas. [...]
A city is a confluence between firms and workers and, implicitly, a relationship between the productive capacities of firms and the productivity of the areas in which they are located. Moreover, the residence location of workers represents advantageous or disadvantageous opportunities in the labour market because they have to assume commuting costs. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
7.
281 p, 7.0 MB Mineralizaciones de Zn-Pb asociadas a los diapiros de Murguía y Orduña (Cuenca Vasco-Cantábrica) / Perona Moreno, Joaquín ; Cardellach López, Esteve, dir. ; Canals i Sabaté, Àngels, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia
La Cuenca Vasco-Cantábrica (CVC) se formó durante el episodio de rifting del Mesozoico entre las placas Europea e Ibérica (Vergès y García-Senz, 2001). El registro estratigráfico Mesozoico incluye rocas sedimentarias desde el Triásico hasta el Cretácico Superior. [...]
The Basque Cantabrian Basin (BCB) is related to rift systems that developed between the European and Iberian plates during the Mesozoic (Vergès and García-Senz, 2001). The Mesozoic stratigraphic record includes sedimentary rocks from Triassic up to Upper Cretaceous ages. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
3 documents
8.
197 p, 4.5 MB Estudi ambiental del cicle de vida del formatge Denominació d'Origen Protegida Mahón-Menorca / Benitez, M. ; Codina, G. ; Domènech, J. ; Moreno, J. ; Sanz, S. ; Rieradevall, Joan, tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d’Enginyeria Química) ; Petit Boix, Anna, tutora (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Hierro Gutiérrez, Almudena, tutora, (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Aquest projecte pretén analitzar l’impacte associat a les diferents fases del cicle de vida del formatge D. O. P. Mahón-Menorca des de la producció de la llet fins la posterior comercialització, passant pel procés de fabricació del producte. [...]
Este proyecto pretende analizar el impacto asociado a las diferentes fases del ciclo de vida del queso D. O. P. Mahón-Menorca desde la producción de la leche hasta la posterior comercialización del queso, pasando por el proceso de fabricación. [...]
This project aims to calculate the impact associated with the different stages of the P. D. O. Mahón-Menorca cheese’s life cycle from producing the milk until the subsequent marketing, through the manufacturing process of the product. [...]

2016
Graduat o Graduada en Ciències Ambientals [959]
2 documents
9.
66 p, 7.5 MB La importància de les narratives transmedia en el futur de les transmissions esportives radiofòniques : anàlisi basada a partir de El Barça juga a Rac1 / Blasco Moreno, Judit ; Ramentol, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En els darrers anys l'espectre comunicatiu ha patit grans canvis, sobretot degut a la ràpida aparició i implantació de les noves tecnologies i l'afectació massiva d'aquestes en l'àmbit del periodisme i els mitjans de comunicació. [...]
En los últimos años el espectro comunicativo ha sufrido grandes cambios, sobre todo debido a la rápida aparición e implantación de las nuevas tecnologías y la afectación masiva de éstas en el ámbito del periodismo y los medios de comunicación. [...]
In the last years, communicative spectrum has experienced big changes, especially due to the quick apperance and implantation of new technology and the massive effects it has had in the world of journalism and the media. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
31 p, 416.4 KB A Study on Conversion Morphology-Syntax Boundary and Category Underspecification / Contreras Moreno, José Antonio ; Tubau Muntaña, Susagna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Framed in the boundary between morphology and syntax, this paper is an attempt to prove how a ‘believed-to-be’ morphological process known as conversion is actually of syntactic essence. Conversion is widely understood as a morphological process that involves no visible affixation. [...]
El fenomen de la conversió gramatical s’entén com un procés lingüístic emmarcat entre les disciplines de la sintaxi i la morfologia angleses. Aquest treball és un intent per demostrar que el caràcter sintàctic d’aquest fenomen pesa més que el morfològic, fent que aquest darrer no pugui ser una explicació possible del funcionament d’una conversió. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  

Documents de recerca : 49 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 2 registres trobats  
1.
11 p, 386.9 KB Pauta per a l’avaluació de la contribució individual dels membres al procés grupal en el treball en equip universitari / Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Alcalde, Rosa ; Armengol Asparó, Carme ; Barrera-Corominas, Aleix ; Borras Izquierdo, Alexis ; Buñuel Azor, Immaculada ; Castro Ceacero, Diego ; Díaz Vicario, Anna ; Durán Bellonch, María del Mar ; González Fernández, Henar ; Ion, Georgeta ; Marzo Ruiz, Lourdes ; Mercader Juan, Cristina ; Muñoz Moreno, José Luís ; Orta Trepat, María ; Parera Garcia, Mònica ; Pérez-Maldonado, Cristina ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther ; Sánchez Martí, Angelina ; Zolle-Valero, Txell, col·laboradora
La pauta que es presenta a continuació parteix d’un projecte que es fonamenta en la necessitat d’assegurar una avaluació més individualitzada quan el mètode de treball escollit pel professorat és el treball en equip. [...]
Bellaterra 2018 (ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
2.
3 p, 811.2 KB Exposició "Costa Rica: homenatge a la vida" / Moreno Mulet, Jusep ; Monge, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia
Entre el 29 de maig i el 2 de juny de 2017, en Jusep Moreno va mostrar al vestíbul de la Facultat de Biociències la vida de Costa Rica en un recull fotogràfic impactant i, alhora, ple de bellesa. La Biblioteca de Ciència i Tecnologia ha volgut recuperar aquell paradís natural tot convidant Moreno a exposar, de nou, la seva particular visió d'aquest país centreamericà.
2017
25 documents

Materials acadèmics 74 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 73.3 KB Pràctiques Externes en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [43893] / Parrado Romero, Eva ; Cladellas Pros, Ramón ; Chamarro Lusar, Andres ; Ferrer Lalanza, Jaume ; Moreno Sanchez, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El mòdul té com a objectiu general que l'estudiantat adquireixi experiència professional a partir de pràctiques supervisades per professionals de la psicologia de l'esport, a través de la participació en activitats preparatòries per a la pràctica professional com a psicòleg o piscòloga de l'esport i de l'activitat física; la relació i aplicació dels coneixements teòrics previs i els adquirits en el màster en el context de pràctica aplicada; la utilització dels coneixements de metodologia i intervenció per a la col·laboració en projectes de 1 aplicada; la utilització dels coneixements de metodologia i intervenció per a la col·laboració en projectes de recerca del centre, en el cas que sigui convenient. [...]
El módulo tiene como objetivo general que el estudiante adquiera experiencia profesional a partir de prácticas supervisadas por profesionales de la psicología del deporte, a través de la participación en actividades preparatorias para la práctica profesional como psicólogo del deporte y de la actividad física; la relación y aplicación de los conocimientos teóricos previos y los adquiridos en el máster en el contexto de práctica aplicada; la utilización de los conocimientos de metodología e intervención para la colaboración en proyectos 1 aplicada; la utilización de los conocimientos de metodología e intervención para la colaboración en proyectos de investigación del centro, en el caso que sea conveniente. [...]

2018-19
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
2 documents
2.
5 p, 80.8 KB Avaluació i Diagnòstic de Necessitats Educatives [42971] / Moreno Oliver, Francisco Javier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d'aquest mòdul són: 1. Explicar els aspectes clau en un procés d'avaluació 2. Identificar i emprar adequadament els principals instruments, tècniques i recursos d'avaluació i diagnòstic psicopedagògic. [...]
- Explain the key aspects of an assessment process. - Identify and efficiently employ the main instruments, techniques and resources used for psycho-pedagogical assessment and diagnosis. - Write up assessment reports on psycho-pedagogical aspects using specific variables. [...]
Los objetivos de este módulo son: 1. Explicar los aspectos claves en un proceso de evaluación. 2. Identificar y usar adecuadamente los principales instrumentos, técnicas y recursos de evaluación y diagnóstico psicopedagógicos. [...]

2018-19
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
3.
7 p, 90.6 KB Estratègies i Recursos Educatius per al Professorat de Música [40828] / Gonzalez Martin, Cristina ; Gimeno Abad, Ricardo ; Gassull Bustamante, Cecilia ; Viladot Vallverdu, Laia ; Perez Moreno, Jessica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aprofundir sobre la pràctica docent en diferents àmbits fonamentals de l'educació musical: la didàctica, les TIC i la veu. Analitzar cada un dels àmbits en relació al currículum i a la formació del professorat. [...]
▪ Profundizar sobre la práctica docente en diferentes ámbitos fundamentales de la educación musical: la audición, las TIC Y la voz. ▪ Analizar cada uno de los ámbitos en relación al currículo y la formación del profesorado. [...]

2018-19
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga. [1381]
2 documents
4.
6 p, 83.4 KB Delinqüència organitzada [100468] / Moreno Oliver, Francisco Javier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Objectius generals: 1. Conèixer i analitzar el fenomen de la Delinqüència Organitzada 2. Transmetre al públic especialitzat i a la societat en general respostes als problemes de la de la delinqüència organitzada Objectius específics 1. [...]
General objectives: 1. To know and analyze the phenomenon of organized crime 2. To transmit to the specialized public and society in general answers to the problems of organized crime. Specific objectives: 1. [...]
Objetivos generales: 1. Conocer y analizar el fenómeno de la Delincuencia Organitzada 2. Transmitir al público especializado y a la societat en general respuestas a los problemes de la delincuencia organitzada. [...]

2018-19
Grau en Criminologia [805]
3 documents
5.
5 p, 80.2 KB Biologia molecular i biotecnologia de plantes [100763] / Caparros Ruíz, David ; Roig Villanova, Irma ; Moreno Romero, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'objectiu general d'aquest curs és proporcionar els coneixements necessaris per a entendre les bases moleculars de la biologia vegetal, així com les tècniques i fonaments de la biotecnologia de plantes, amb implicacions socials tan importants com l'ús de les plantes transgèniques o els aliments genèticament modificats (GMOs). [...]
2018-19
Grau en Biologia [812]
3 documents
6.
6 p, 91.3 KB Pràcticum I [102065] / García Gracia, Maribel ; Troiano Gomà, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Salat Llorente, Esther ; Rodríguez Gómez, David ; Armengol Asparo, Maria Carme ; Gonzalez Motos, Sheila ; Muñoz Moreno, José Luís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1 Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school 1 The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. [...]
1 Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
5 p, 80.3 KB Biologia molecular i biotecnologia de plantes [100963] / Caparros Ruíz, David ; Roig Villanova, Irma ; Moreno Romero, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'objectiu general d'aquest curs és proporcionar els coneixements necessaris per a entendre les bases moleculars de la biologia vegetal, així com les tècniques i fonaments de la biotecnologia de plantes, amb implicacions socials tan importants com l'ús de les plantes transgèniques o els aliments genèticament modificats (GMOs). [...]
2018-19
Grau en Biotecnologia [815]
3 documents
8.
6 p, 82.7 KB Investigació Criminal [103551] / Moreno Oliver, Francisco Javier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Objectius generals: 1. Aplicar els coneixements sobre l' investigació criminal a la pràctica professional pública o privada 2. Transmetre al públic especialitzat i a la societat en general respostes als problemes de criminalitat utilitzant els coneixements sobre l' investigació criminal a la pràctica professional. [...]
General aims: 1. Obtain knowledge about criminal investigation in professional practice. 2. Transfer knowledge to practitioners and society and about the use of criminal investigation to solve problems Specific aims: 1. [...]
Objectivos generales: 1. Aplicar los conocimientos sobre la investigación criminal a la práctica profesional pública o privada. 2. Transmetir al público especializado y a la sociedad en general respuestas a los problemas de criminalidad utilitzando los conocimientos sobre la investigación criminal en la práctica profesional. [...]

2018-19
Grau en Criminologia [805]
3 documents
9.
5 p, 79.8 KB Biologia molecular i biotecnologia de plantes [101979] / Caparros Ruíz, David ; Roig Villanova, Irma ; Moreno Romero, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'objectiu general d'aquest curs és proporcionar els coneixements necessaris per a entendre les bases moleculars de la biologia vegetal, així com les tècniques i fonaments de la biotecnologia de plantes, amb implicacions socials tan importants com l'ús de les plantes transgèniques o els aliments genèticament modificats (GMOs). [...]
The general goal of this subject is to provide the required knowledge to understand the molecular bases of plant biology, as well as the techniques and basic aspects of plant biotechnology, with important social implications as well as the use of transgenic plants or Genetically Modified Organisms (GMOs). [...]
El objetivo general de esta asignatura es proporcionar los conocimientos necesarios para entender las bases moleculares de la biología vegetal, así como las técnicas y fundamentos de la biotecnología de plantas, con implicaciones sociales tan importantes como el uso de las plantas transgénicas o los alimentos genéticamente modificados (GMOs). [...]

2018-19
Grau en Genètica [833]
3 documents
10.
5 p, 80.8 KB Biologia molecular i biotecnologia de plantes [100913] / Caparros Ruíz, David ; Roig Villanova, Irma ; Moreno Romero, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'objectiu general d'aquest curs és proporcionar els coneixements necessaris per a entendre les bases moleculars de la biologia vegetal, així com les tècniques i fonaments de la biotecnologia de plantes, amb implicacions socials tan importants com l'ús de les plantes transgèniques o els aliments genèticament modificats (GMOs). [...]
2018-19
Grau en Bioquímica [814]
3 documents

Materials acadèmics : 74 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 2 registres trobats  
1.
3 p, 811.2 KB Exposició "Costa Rica: homenatge a la vida" / Moreno Mulet, Jusep ; Monge, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia
Entre el 29 de maig i el 2 de juny de 2017, en Jusep Moreno va mostrar al vestíbul de la Facultat de Biociències la vida de Costa Rica en un recull fotogràfic impactant i, alhora, ple de bellesa. La Biblioteca de Ciència i Tecnologia ha volgut recuperar aquell paradís natural tot convidant Moreno a exposar, de nou, la seva particular visió d'aquest país centreamericà.
2017
25 documents
2.
Observa / Ballester, Pep ; Coma, Roger ; Martínez, Mercedes ; Moreno, Jordi ; Soler, Jordi ; Carvajal, Mireia ; Pujol, María ; Roigé, Eduard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de producció de ficció cinematogràfica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona , 1998 (Taller de producció de ficció cinematogràfica)  

Fons personals i institucionals 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
1 p, 871.8 KB Carta de José María Otero, Presidente de la Junta de Energía Nuclear (Madrid) al prof. Luis María Garrido denegant fons per a l'edició de les Comunicaciones de las Jornadas Internacionales de Física de Sitges. / Otero Moreno, José María, 1943- ; Garrido, L. 1930- (Luis)
1972  
2.
1 p, 632.3 KB Carta de Jesús Sánchez-Dehesa Moreno-Cid (Universidad Autónoma de Madrid) a Pere Pascual sol·licitant una beca del GIFT per a finalitzar la seva tesi. / Sánchez-Dehesa Moreno-Cid, Jesús ; Pascual, Pedro, 1934-2006
1973  
3.
1 p, 750.7 KB Carta de Jesús Sánchez-Dehesa (Universidad Autónoma de Madrid) a Pere Pascual informant-lo de la seva situació professional respecte una ajuda per a la recerca del GIFT. / Sánchez-Dehesa Moreno-Cid, Jesús ; Pascual, Pedro, 1934-2006
1973  
4.
2 p, 736.9 KB Carta manuscrita de María José Moreno a Asunción Carandell / Moreno, María José
1999  
 Accés restringit a la UAB
5.
1 p, 135.7 KB Carta manuscrita de Luís J. Moreno a José Agustín Goytisolo / Moreno, Luís J.
1990 , 1990  
 Accés restringit a la UAB
6.
4 p, 412.3 KB Carta mecanografiada de Jesús Moreno Sanz a José Agustín Goytisolo / Moreno Sanz, Jesús
1990 , 1990  
 Accés restringit a la UAB
7.
3 p, 433.7 KB Carta manuscrita de Luís J. Moreno a José Agustín Goytisolo / Moreno, Luís J.
1990 , 1990  
 Accés restringit a la UAB
8.
3 p, 413.2 KB Carta mecanografiada de Jesús Moreno Sanz a José Agustín Goytisolo / Moreno Sanz, Jesús
1991 , 1991  
 Accés restringit a la UAB
9.
2 p, 213.0 KB Carta mecanografiada de Jesús Moreno Sanz a José Agustín Goytisolo / Moreno Sanz, Jesús
1991 , 1991  
 Accés restringit a la UAB
10.
2 p, 483.2 KB Postal de José Moreno a José Agustín Goytisolo / Moreno, José
1970 , 1970  
 Accés restringit a la UAB

Fons personals i institucionals : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
2 Moreno, J. A.
1 Moreno, J. C.
1 Moreno, J.A.
1 Moreno, Javier
2 Moreno, Jordi
3 Moreno, Jose Luis
1 Moreno, José
2 Moreno, José Antonio
1 Moreno, José Eduardo
2 Moreno, José Eustaquio
3 Moreno, José Luis
5 Moreno, José Miguel
1 Moreno, Juan Antonio
3 Moreno, Julio
3 Moreno, Júlio
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.