1.
|
4 p, 104.7 KB |
Teories de la Didàctica de la Llengua [43970]
/
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Dooly Owenby, Melinda Ann ;
Moore, Emilee ;
Morodo Horrillo, Andy ;
Mont Algamasilla, Maria
En aquest mòdul, els i les alumnes, futurs docents en formació, coneixeran les principals teories, enfocaments i mètodes relacionats amb l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües estrangeres. També se'ls proporcionaran eines per dissenyar, implementar i avaluar tasques comunicatives que permetin als i les aprenents d'una llengua estrangera desenvolupar, en un entorn formal, la seva competència interactiva i les destreses que hi són vinculades. En este módulo los alumnos, futuros docentes en formación, conocerán las principales teorías, enfoques y métodos para enseñar y aprender una lengua extranjera. También se les proporcionarán herramientas para diseñar, implementar y evaluar tareas didácticas que permitan a los aprendices de una lengua extranjera desarrollar, en un entorno de aprendizaje formal, su competencia interactiva y las destrezas vinculadas a ella.
2019-20
3 documents
|
|
2.
|
6 p, 112.0 KB |
Orientació Educativa i la seva Didàctica [42098]
/
Sanahuja Gavaldà, José María ;
Matarín Mariano, María de los Ángeles ;
Morodo Horrillo, Andy ;
Ferrer Miquel, Joana ;
Martínez Roca, Carme ;
Mozo Llusia, Marta ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'Orientació educativa és una pràctica pedagògica al servei del desenvolupament personal, social, acadèmic i professional de cadascun dels joves en el seu procés de continuum formatiu a l'educació secundària. [...] La Orientación educativa es una práctica pedagógica al servicio del desarrollo personal, social, académico y profesional de cada uno de los jóvenes durante su proceso formativo a lo largo de la educación secundaria. [...]
2019-20 Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
|
|
3.
|
12 p, 129.3 KB |
Formació Psicopedagògica i Social [42089]
/
Merino Pareja, Rafael ;
García Gracia, Maribel ;
Monereo Font, Carlos ;
Troiano Gomà, Helena ;
Henao Agudelo, Claudia Lizet ;
Morodo Horrillo, Andy ;
Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ;
Arderiu Rodríguez, Melània ;
Civico Moreno, Paloma ;
Burriel Manzanares, Francesca ;
Miro Marti, Eva ;
Adell Meseguer, Maria Inmaculada ;
Ferrer Miquel, Joana ;
Tarrés Vallespi, Anna ;
Tarabini-Castellani Clemente, Aina ;
González Parera, Montse ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1 Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...] 1 Enmarcar el actual sistema educativo en general y especialmente de secundaria en relación a su evolución histórica y social. Comprender y valorar las políticas educativas y el impacto de les diversas reformas en relación a las desigualdades socioeducativas. [...]
2019-20 Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
|
|
4.
|
5 p, 109.2 KB |
Treball de Final de Màster [43976]
/
Casas Tost, Helena ;
Dooly Owenby, Melinda Ann ;
Moore, Emilee ;
Morodo Horrillo, Andy ;
Paoliello, Antonio ;
Liao Pan, Shu-Ching ;
Qu Lu, Xianghong ;
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Pascual Calvo, Xavier ;
Rovira Esteva, Sara ;
Espin Garcia, Maria Carmen ;
Vallejo Rubinstein, Claudia ;
Vargas Urpi, Mireia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
2582
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...] El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]
2019-20 1398 [1398]
3 documents
|
|
5.
|
|
6.
|
7 p, 93.1 KB |
Aprenentatge i desenvolupament II [102084]
/
Morodo Horrillo, Andy ;
Donada Colomer, Susana ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament II forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...] Learning and Development II is part of the Basic Course: Learning and Personality Development (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). This is a basic, and compulsory course, which is related with the basic courses of the context of Social and Juridical Sciences: Education and Psychology. [...] La asignatura Aprendizaje y Desarrollo II forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden MinisterialECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área de conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]
2018-19 Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
7.
|
7 p, 95.7 KB |
Aprenentatge i desenvolupament II [102084]
/
Morodo Horrillo, Andy ;
Flores Coll, Marta ;
Donada Colomer, Susana ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament II forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...] Learning and Development II is part of the Basic Course: Learning and Personality Development (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). This is a basic, and compulsory course, which is related with the basic courses of the context of Social and Juridical Sciences: Education and Psychology. [...] La asignatura Aprendizaje y Desarrollo II forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden MinisterialECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área de conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]
2017-18 Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
8.
|
7 p, 94.8 KB |
Aprenentatge i desenvolupament II [102084]
/
Morodo Horrillo, Andy ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament II forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...] Learning and Development II is part of the Basic Course: Learning and Personality Development (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). This is a basic, and compulsory course, which is related with the basic courses of the context of Social and Juridical Sciences: Education and Psychology. [...] La asignatura Aprendizaje y Desarrollo II forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden MinisterialECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área de conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]
2016-17 Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
9.
|
|
10.
|
|