visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Muñoz Moreno, José Luis
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
cvicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
94
registres trobats en 0.03 segons.
Articles
,
38
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
2
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
8
registres trobats
Documents de recerca
,
15
registres trobats
Materials didàctics
,
8
registres trobats
Materials acadèmics
,
23
registres trobats
Articles
38
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
14 p, 315.2 KB
Evaluación para el aprendizaje de los estudiantes universitarios en una realidad confinada
/
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Lluch Molins, Laia
(Universitat de Barcelona)
La crisis mundial desatada por el Covid-19 ha afectado a todos los ámbitos de la vida y, por supuesto, también a las universidades. La suspensión de la docencia presencial ha comportado pensar en el futuro, pero también replantearse los presentes desafíos educativos: para qué aprendemos y de qué forma, para qué evaluamos y de qué manera. [...]
The global crisis unleashed by Covid-19 has affected all areas of people's lives and, of course, also universities. The suspension of face-to-face teaching has meant thinking about what will happen in the future, but it has also rethought the present and its educational challenges: why and how we learn, and why and how we assess. [...]
2021 -
10.15366/riee2021.14.2.003
Revista Iberoamericana de evaluación educativa
,
Vol. 14 Núm. 2 (2021)
, p. 37-50
Registre complet
-
2.
17 p, 872.0 KB
Educación y Covid-19 : colaboración de las familias y tareas escolares
/
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Lluch Molins, Laia
(Universitat de Barcelona)
Son muchas las formas en que el virus del Covid-19 que nos asola pone a la sociedad ante un espejo. Una de ellas es la de la educación. Desde que se declaró el Estado de Alarma en España, el 14 de marzo de 2020, los centros escolares cerraron sus puertas, el profesorado pasó a teletrabajar y el alumnado quedó confinado en sus casas. [...]
2020
Revista internacional de educación para la justicia social
,
Vol 9 Núm 3 (2020)
, p. 1-17
Registre complet
-
3.
16 p, 364.6 KB
La actuación de los Ayuntamientos frente a la elaboración de materiales didácticos
/
Álvarez-Seoane, Denébola
(Universidade de Santiago de Compostela) ;
Rodríguez Rodríguez, Jesús
(Universidade de Santiago de Compostela) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona)
La elaboración de materiales didácticos por parte de los Ayuntamientos representa una concreción relevante en la perspectiva de la implicación y la participación de los municipios en la educación. [...]
The elaboration of didactic materials by the City Councils represents a relevant concretion in the perspective of the implication and participation of the municipalities in education. The study carried out here has had the objective of analyzing the characteristics of the learning materials and their elaboration processes by the City Councils of the province of A Coruña (Galicia - Spain) and, particularly, it investigates the good practices of the municipalities of A Coruña, Cabana de Bergantiños and Santiago de Compostela. [...]
2021 -
10.7179/PSRI_2021.39.01
Pedagogía social
,
Núm. 39 (2021)
, p. 21-35
Registre complet
-
4.
4 p, 110.7 KB
Recursos educativos y materiales didácticos en contextos sociocomunitarios
/
Rodríguez Rodríguez, Jesús
(Universidade de Santiago de Compostela) ;
Braga García, Tânia Maria F.
(Universidade Federal do Paraná) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Álavarez Seoane, Carmen Denébola
(Universidade de Santiago de Compostela)
2021 -
10.7179/psri_2021.39.00
Pedagogía social
,
Núm. 39 (2021)
, p. 15-17
Registre complet
-
5.
4 p, 843.8 KB
Reseñas
/
Colorado Ramírez, Sara
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona)
OBRA RESSENYADA: Gairín, J. y Rodríguez-Gómez, D. (Coords. ). Aprendizaje organizativo e informal en los centros educativos Madrid: Ediciones Pirámide, 2020.
Universidad de Murcia, 2021 -
10.6018/educatio
Educatio Siglo XXI
,
Vol. 39 Núm. 1 (2021)
, p. 385-388
Registre complet
-
6.
3 p, 55.2 KB
Recensiones
/
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona)
OBRA RESSENYADA: I. CANTÓN MAYO, R. CAÑÓN RODRÍGUEZ y M. GRANDE DE PRADO (Coords. ). "Diseño de mejoras educativas: formación, gestión del conocimiento y tecnología". Murcia: EDIT. UM, 2020.
2022 -
10.18172/con.5201
Contextos Educativos. Revista de Educación
,
Núm. 30 (2022)
, p. 327-329
Registre complet
-
7.
21 p, 333.4 KB
Interacciones en el aula desde prácticas pedagógicas efectivas
/
Martínez Maldonado, Paulina
;
Armengol Asparó, Carme
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis,
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El objetivo de la presente investigación fue analizar interacciones en el aula generadas a partir de prácticas pedagógicas efectivas en la décimo quinta región de Arica y Parinacota, Chile. Se muestran resultados de un colegio, lo que corresponde a la observación de tres prácticas pedagógicas consideradas efectivas por los docentes directivos del colegio, basándose en criterios levantados para esta selección y entrevistas grupales con docentes del ciclo en que se observaron las clases. [...]
The objective of the present investigation was to analyze classroom interactions generated from efective pedagogical practices in the XV region of Arica and Parinacota, Chile. Results collected in a school are presented, which correspond to the observation of three pedagogical practices considered efective by the teachers and school directors, based on criteria raised for this selection and group interviews with teachers of the cycle in which the classes were observed. [...]
2019 -
10.21703/rexe.20191836martinez13
Revista de Estudios y Experiencias en Educación
,
Vol. 18 Núm. 36 (Abril 2019)
, p. 55-74
Registre complet
-
8.
19 p, 481.7 KB
Prácticas curriculares en la formación universitaria de los futuros profesionales : modelo para la actuación
/
Armengol Asparó, Carme
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Del Arco Bravo, Isabel
(Universitat de Lleida) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis,
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La aportación presenta algunos de los resultados más destacados que se derivan del estudio "Orientación y tutoría en las prácticas profesionales" que tiene por objetivos: analizar y delimitar la naturaleza y el sentido de las prácticas curriculares y concretar un modelo para la organización y el desarrollo de las prácticas curriculares. [...]
This contribution presents some of the main results from a study of "Guidance and mentoring in professional practices" that had the following aims: to analyze and define the nature and meaning of curriculum practices and establish a model for the organization and development of curricular practices. [...]
2019 -
10.24310/RevPracticumrep.v4i1.9873
Revista Prácticum
,
Vol. 4 Núm. 1 (2019)
, p. 19-36
Registre complet
-
9.
17 p, 332.3 KB
Alianzas entre centros escolares y organizaciones de apoyo socioeducativo en torno al soporte escolar
/
Iglesias Vidal, Edgar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
López-Crespo, Saida
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis,
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Tarrés Vallespí, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La creación y consolidación de alianzas entre centros escolares y organizaciones de apoyo socioeducativo se presenta como condición de éxito para los aprendizajes y el de-sarrollo escolar. El presente estudio pretende identificar condiciones favorables para la confi-guración de alianzas entre centros escolares y organizaciones de apoyo socioeducativo. [...]
The creation and consolidation of partnerships between schools and socio-educational support organizations is considered a success key factor both for learning and for the development of academic support. [...]
Universidad de Murcia, 2019 -
10.7179/PSRI_2019.34.11
Pedagogía social
,
Núm. 34 (2019)
, p. 155-169
2 documents
Registre complet
-
10.
27 p, 433.6 KB
El trabajo en red y la cooperación como elementos para la mejora escolar
/
Suárez Guerrero, Cristóbal
(Universitat de València) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona)
La escuela es un entorno enriquecido de aprendizaje, pero no es el único entorno educativo. La misión educativa de la escuela debe contemplar la coordinación escuela-familia como rasgo de su proyecto social. [...]
The school is an enriched learning environment, but it is not the only educational environment. The educational mission of the school should take into account the school-family coordination as a feature of its social project. [...]
Therefore, this work addresses networking as a school improvement element through cooperation. It focuses on networking for learning and knowledge, and on cooperative teams as a networking unit. An example of this way of.
work can be specified in two relevant experiences in the Spanish context: the "Polígono Sur Comprehensive Plan" (Sevilla) and "Sport and School" (Ripollet). The main conclusions shows that open participation, consensus building and interaction management are useful tools to foster cooperation and networking in the various contexts of intervention and the different action scenarios.
2017 -
10.20511/pyr2017.v5n1.150
Propósitos y representaciones. Revista de psicología educativa
,
Vol. 5 Núm. 1 (2017)
, p. 349-402
Registre complet
-
Articles :
38
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
2
registres trobats
1.
8 p, 102.9 KB
Estudi de casos en desenvolupament organitzacional
/
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
L'aportació tracta de la incorporació de la metodologia de l'estudi de casos per a l'anàlisi institucional, en el marc de l'assignatura de Desenvolupament Organitzacional de la llicenciatura en Pedagogia. [...]
This communication presents the incorporation of the methodology of the study of cases for institutional analysis, in the subject organizational development master's degree in Pedagogy. The methodology let the student study individuals situations, in specifics institutions contexts, thus promoting the competence for the direct intervention in educations process. [...]
2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB
, 5es : 2008
Registre complet
-
2.
11 p, 159.6 KB
Un estudi sobre la transició secundària - Universitat
/
Gairín Sallán, Joaquín
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Feixas, Mònica
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Guillamón Ramos, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Quinquer, Dolors
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La present comunicació presenta algunes reflexions i resultats obtinguts fruït de l'estudi de camp realitzat a partir del projecte La transició secundària universitat i incorporació a la universitat. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent
, 3a : 2006
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
8
registres trobats
1.
4 p, 143.0 KB
Introducción al informe
/
Gairín Sallán, Joaquín,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Muñoz Moreno, José Luis,
1980- coord. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Barcelona : EDO-SERVEIS - Universitat Autònoma de Barcelona, 2021 (
Informes, 13
)
Educación Superior y Pandemia. Aprendizajes y buenas prácticas en Iberoamérica
,
2021,
p. 6-9
Registre complet
-
2.
255 p, 9.2 MB
Educación Superior y Pandemia : Aprendizajes y buenas prácticas en Iberoamérica
/
Gairín Sallán, Joaquín,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Muñoz Moreno, José Luis,
1980- coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Aguilar Chávez, Nohemy Scarleth
;
de Alburquerque Moreira, Ana Maria
;
Alcántara Zapata, Elsa
;
Amarilla Gaette, María Luján
;
Arce González, Consuelo
;
Assis de Miranda, Nonato
;
Benavides Meneses, Matías
;
Bizelli, José Luís
;
Capocasale, Alejandra
;
Castillo G., Carolina
;
Contreras Chacón, Azael Eduardo
;
Corea Tórrez, Norma Cándida
;
Correa, Gladys
;
Fernandes Costa, Ana Sheila
;
Jerónimo, Miguel
;
González Rubio, Janeth
;
Guerrero Rodríguez, Lilia Esther
;
Hernández Sánchez, Isaías Javier
;
Jacobina Aires, Carmenisia
;
Medrano Rodríguez, Hernán
;
Lopes Reis, Márcia
;
Lorena Reyes, Carmen
;
Marenco, Paola
;
Molina Yuncosa, Nuby
;
Nossar, Karina
;
Palmeros y Avila, Guadalupe
;
Pinheiro, Fernanda Paula
;
Questa-Torterolo, Mariela
;
Ramón González, Victor
;
Román Medina, Luciano
;
Sajevicius, Dora
;
Santacruz Zárate, Venialdo
;
Soligo, Marina
;
Soria-Valencia, Edith
;
Tafur Puente, Rosa María
;
Tejera Techera, Andrea
;
Terreros Barrios, Nicolasa
;
Vázquez Clavera, María Inés
;
Leiva Guerrero, María Verónica
;
Valdés Gázquez, María
La aportación actual no entra en analizar aspectos generales de la pandemia (naturaleza, origen, extensión general y en el país, etc. ) o de otras situaciones que se derivan del confinamiento, por considerar que son suficientemente conocidos. [...]
Barcelona EDO-SERVEIS - Universitat Autònoma de Barcelona 2021 (
Informes
)
Registre complet
-
3.
20 p, 5.7 MB
Codi de Conducta en Competicions Esportives de Petanca
/
Federació Catalana de Petanca
;
Muñoz Moreno, José Luis,
1980- coord. ;
Adell Hierro, Neus
;
Barbecho Santos, Manuel
;
Castilla Uclés, May
;
Ferrari Piñol, Jonathan
;
García Cuadrado, Magui
;
Manzano Martínez, Jürgen
;
Martín Zarcero, Jonathan
;
Pérez Tortajada, Jesús
;
Rabasco Izquierdo, Juanjo
;
Sorio Baeza, Òscar
Aquest Codi de Conducta sistematitza tot un conjunt d'elements que pretenen ser una referència en la promoció i el desenvolupament de les competicions esportives de petanca. És un instrument que l'Àrea de Formació de la Federació Catalana de Petanca (FCP) posa a l'abast dels clubs i de les entitats que volen millorar el bon fer esportiu. [...]
Barcelona: Federació Catalana de Petanca, 2021
Registre complet
-
4.
52 p, 13.8 MB
Guia de pràctiques d'avaluació per a l'autoregulació dels aprenentatges de l'estudiantat universitari
/
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Pons Seguí, Laura
;
Ion, Georgeta
;
Cano García, Elena
;
Fuentes Agustí, Marta
;
Mercader, Cristina
;
Díaz Vicario, Anna
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
5.
53 p, 645.3 KB
Plan de Acción Tutorial para estudiantes universitarios con discapacidad (PATdis) : Guía de recomendaciones. Gestores y profesorado universitario
/
Galán-Mañas, Anabel
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ;
Fernández Rodríguez, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària) ;
Sanahuja Gavaldà, José María
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ;
Oliver Casas, Judit
(Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària)
La presente guía tiene como finalidad servir de apoyo a los agentes implicados en la orientación de los estudiantes universitarios con discapacidad. Se trata de proporcionar pautas claras de actuación a los distintos agentes implicados en el proceso formativo de los estudiantes con discapacidad, con el fin de garantizar que los estudiantes con discapacidad puedan seguir sus estudios universitarios en igualdad de condiciones que el resto de estudiantes. [...]
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Centro de Publicaciones ; Universitat Autònoma de Barcelona , 2012
2 documents
Registre complet
-
6.
28 p, 818.9 KB
Código de conducta en competiciones deportivas escolares
/
Gairín Sallán, Joaquín,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ;
Castro Ceacero, Diego
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional))
;
Sha, Pei Pei
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional))
El 'Código de conducta en competiciones deportivas escolares' es resultado del trabajo de investigación 'Prevención de actitudes intolerantes en las competiciones deportivas escolares' (Exp. 37/2011) realizado por miembros del Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO-EDURISC) de la Universitat Autònoma de Barcelona y financiado por el Consejo Superior de Deportes. [...]
El 'Codi de conducta en competicions esportives escolars' és el resultat del treball d'investigació 'Prevenció d'actituds intolerants en les competicions esportives escolars' (Exp. 37/2011), realitzat per membres de l'Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO-EDURISC) de la Universitat Autònoma de Barcelona amb el finançament del Consell Superior d'Esports. [...]
2012
2 documents
Registre complet
-
7.
222 p, 9.2 MB
La organización y atención a la diversidad en centros de educación secundaria de Iberoamérica. Reflexiones y experiencias
/
Gairín Sallán, Joaquín,
coord. ;
Aguilar Chávez, Nohemy Scarleth
;
Fidalgo, Fernando
;
Paraíso, Isabel
;
Alarcón, Jorge
;
Fonseca Jarquín, Mª del Carmen
;
Parra Trepowski, Óscar
;
Baraibar, Alicia
;
Rocha Fidalgo, Nara Luciene
;
Barrales Villegas, Adoración
;
García Veja, Rodolfo
;
Román Medina, Luciano
;
Benavides, Nibaldo
;
Hernández Valerio, Wilfrido
;
Ruiz, Vielka
;
Bengoa, Mario
;
Jerónimo, Miguel
;
Salles Viana Neves, Inajara de
;
Bolaños Prado, Elena
;
Lopes Reis, Márcia
;
Smith, Guillermo
;
Bosco Bernal, Juan
;
Martínez, Daniel
;
Villanueva Núñez, Gloria Janeth
;
Castillo Vado, Francisco
;
Medrano Rodríguez, Hernán
;
Sánchez, Sebastián
;
Castro Paredes, Moyra
;
Molina, Nuby L.
;
Silva, José Manuel
;
Corea Tórrez, Norma Cándida
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Tafur Puente, Rosa María
;
Contreras Chacón, Azael Eduardo
;
Navarro, Elida
;
Terreros Barrios, Nicolasa
;
Donado, Vielka de
;
Nicolau, Ana
;
Vázquez, María Inés
;
Donoso, Sebastián
;
Palmeros y Ávila, Guadalupe
;
Martínez, Alejandra
La organización y atención a la diversidad en centros de educación secundaria de Iberoamérica. Reflexiones y experiencias" es el nuevo título de la Serie Informes de RedAGE. La misma recoge la visión de 41 especialistas de 13 países iberoamericanos sobre la realidad y perspectivas de la atencion a la diversidad en centros de educación secundaria. [...]
Santillana del Pacífico - RedAGE , 2013 (
Informes ; 4
)
Registre complet
-
8.
14 p, 84.4 KB
La transició secundària-universitat : l'acollida als estudiants de primer curs
/
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Feixas, Mònica
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Guillamón Ramos, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Quinquer, Dolors
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquest estudi analitza els processos de transició de l'educació secundària a la universitat i, en concret, la incorporació i l'acollida dels estudiants de primer curs. L'estudi de camp realitzat a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) recull principalment les opinions de responsables institucionals, estudiants de primer curs, estudiants de secundària i organitzacions d'estudiants. [...]
Este estudio analiza los procesos de transición de la educación secundaria a la universidad y, en concreto, la incorporación y la acogida de los estudiantes de primer curso. El estudio de campo realizado en la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) recoge principalmente las opiniones de responsables institucionales, estudiantes de primer curso, estudiantes de secundaria y organizaciones de estudiantes. [...]
This study analyses the processes of transition from secondary education to the university, and specifically the induction and orientation of students in their first year of university. The field study performed at the Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) primarily compiles the opinions of institutional leaders, students in their first year, students in secondary education and student organisations. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES)
, 2008, p. 123-136
3 documents
Registre complet
-
Documents de recerca
15
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
5 p, 480.1 KB
Support in building and navigating healthy peer relationships
/
Olmos Rueda, Patricia,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Support young people at risk of abandonment to build and maintain positive and healthy relationships with peers. "Peer" relationships refer to various forms of social relationship including friendships, learning, affective and work relationships.
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Registre complet
-
2.
5 p, 489.4 KB
Promoting quality inclusive learning environments and Alternative learning arrangements in VET Education
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Promote inclusive learning for young people at risk of dropping out. This includes all educational contexts (compulsory and non-compulsory)-.
Bellaterra 2023
Registre complet
-
3.
5 p, 495.7 KB
Support with mid-term and end of key-stage educational transitions
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Offer young people, at risk of dropping out, personalized support to reduce the inherent risks involved in educational transitions, giving them the possibility to effectively direct their own educational trajectory and allowing smoother transitions.
Bellaterra 2023
Registre complet
-
4.
3 p, 443.8 KB
VET Education Teacher training: didactic strategies and practices for educational success
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
This strategy aims to raise awareness of the importance of a practical approach to foster students' motivation and interest in learning. For this reason, the exchange of professional experiences and good practices between VET Education teachers is considered as an added value for all.
Bellaterra 2023
Registre complet
-
5.
4 p, 436.2 KB
Responsive services or Responsive crisis resolution services for young VET Education students
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
The purpose of the response services is to deal with abandonment and to focus on the management of students' disruptive behavior while focusing on its causes and consequences.
Bellaterra 2023
Registre complet
-
6.
3 p, 420.2 KB
Curriculum Guidance in VET Education
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Curricular guidance aims to prevent dropout by supporting motivated and intelligent career choices, and also flexible training that makes it possible for students to adapt their training path at the same time and according to their interests and skills.
Bellaterra 2023
Registre complet
-
7.
4 p, 437.1 KB
Establishing links with the wider community
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Improve the relations of the VET educational center with the community and the environment as an exercise of shared responsibility with educational success and being at the service of the social and educational development of the students.
Bellaterra 2023
Registre complet
-
8.
4 p, 428.7 KB
Support for young people's learning outside of formal curriculum
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Provide educational support for young people's learning through actions that go beyond the curriculum to prevent early dropout and contribute to their educational success.
Bellaterra 2023
Registre complet
-
9.
4 p, 427.4 KB
Family support in VET Education
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Family support and commitment is a key factor in preventing the premature abandonment of young people and for their involvement in education, as the family contributes in an essential way in guiding the professional trajectories and expectations of teens. [...]
Bellaterra 2023
Registre complet
-
10.
5 p, 487.0 KB
Motivational activities to learn or activities to self-development to engage young VET students in learning
/
Olmos Rueda, Patricia,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Prevent dropout due to risk factors through the motivation and involvement of young people in VET in learning through activities that, on the one hand, make possible the development of young people's interests and curiosity, the positive vision of self and a positive attitude towards learning and, on the other hand, they make it possible to improve social skills, improve the relationship of trust with the educational system, improve the relationship with teachers and training, and improve the ability to deal with barriers to learning arising from complex personal problems.
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Registre complet
-
Documents de recerca :
15
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials didàctics
8
registres trobats
1.
17 p, 1.3 MB
14 estratègies per individualitzar la nota en treballs grupals
/
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barrera-Corominas, Aleix
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Morodo, Andy,
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ion, Georgeta
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Castro Ceacero, Diego
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Mercader, Cristina
;
Salat Llorente, Esther
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Oficina de Qualitat Docent
Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
2022 (
ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
2.
11 p, 355.6 KB
Guia d'Orientacions per una Avaluació Ètica dels Aprenentatges
; 1a edició /
Ion, Georgeta
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene,
col.
;
Arnau-Sabatés, Laura,
col. ;
Barrera-Corominas, Aleix,
col. ;
Castro Ceacero, Diego,
col. ;
Díaz Vicario, Anna,
col. ;
Duran-Bellonch, Mar,
col. ;
Mercader, Cristina,
col. ;
Morodo, Andy,
col. ;
Salat Llorente, Esther,
col. ;
Suárez, Cecilia Inés,
col. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Oficina de Qualitat Docent
Guia destinada al conjunt del professorat, que recull un seguit de recomanacions d'integritat associades al disseny, el desenvolupament, la implementació i la interpretació de l'avaluació educativa. [...]
Bellaterra : Oficina de Qualitat Docent UAB, juny 2022 (
ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
3.
1 p, 106.4 KB
Tips per a l'alfabetització en feedback
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Armengol Asparó, Carme
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Mercader, Cristina
;
Morodo, Andy
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
4.
1 p, 75.9 KB
Com donar el feedback per a que sigui fàcil d'utilitzar?
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Armengol Asparó, Carme
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Mercader, Cristina
;
Morodo, Andy
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a donar un feedback que l'alumnat pugui emprar per millorar.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
5.
1 p, 51.5 KB
Dissenyar processos de feedback efectius
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Armengol Asparó, Carme
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Mercader, Cristina
;
Morodo, Andy
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar un ús efectiu del feedback entre iguals.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
6.
1 p, 60.3 KB
Com alfabetitzar a l'alumnat en el feedback?
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Armengol Asparó, Carme
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Castro Ceacero, Diego
;
Morodo, Andy
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Díaz Vicario, Anna
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Mercader, Cristina
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
7.
16 p, 1.6 MB
Adaptació de l'avaluació dels aprenentatges als entorns virtuals. Idees per a la virtualització de l'avaluació
/
Ion, Georgeta
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Mercader, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona)
En aquest material destaquem algunes orientacions que poden guiar el procés d'adaptació de les pràctiques d'avaluació dels aprenentatges als entorns virtuals. Partim d'una revisió de la literatura especialitzada sobre la temàtica i també dels resultats dels projectes d'innovació i recerca que desenvolupem: a) Estratègies d'autoavaluació per a l'autoregulació d'aprenentatges i el desenvolupament professional docent (Ref. [...]
Barcelona, 2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
8.
11 p, 386.9 KB
Pauta per a l'avaluació de la contribució individual dels membres al procés grupal en el treball en equip universitari
/
Agud Morell, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Alcalde, Rosa
;
Armengol Asparó, Carme
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Borras Izquierdo, Alexis
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
González Fernández, Henar
;
Ion, Georgeta
;
Marzo Ruiz, Lourdes
;
Mercader, Cristina
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Orta Trepat, María
;
Parera Garcia, Mònica
;
Pérez-Maldonado, Cristina
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
;
Sánchez Martí, Angelina
;
Zolle-Valero, Txell,
col.
La pauta que es presenta a continuació parteix d'un projecte que es fonamenta en la necessitat d'assegurar una avaluació més individualitzada quan el mètode de treball escollit pel professorat és el treball en equip. [...]
Bellaterra 2018 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
Materials acadèmics
23
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
8 p, 118.8 KB
Recerca en Innovació i Gestió de les Organitzacions Educatives
[
45006
] /
Rodriguez Gomez, David
;
Muñoz Moreno, Jose Luis
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumnat en el coneixement i investigació sobre els elements fonamentals dels processos planificació i gestió vinculats al desenvolupament organitzatiu de les institucions de formació. [...]
This module aims to introduce students to the knowledge and research on the key elements of the planning and management related to organizational development training institutions. Specifically, the objectives of this module are: 1. [...]
Este módulo pretende introducir al alumnado en el conocimiento y la investigación sobre los elementos fundamentales de los procesos de planificación y gestión vinculados al desarrollo organizativo de las instituciones de formación. [...]
2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1548
]
3 documents
Registre complet
-
2.
9 p, 119.2 KB
Context Social i Gestió Escolar
[
102069
] /
Muñoz Moreno, Jose Luis
;
Troiano Goma, Helena
;
Mallol Blanch, Eduard
;
Salat Llorente, Esther
;
Saurí Saula, Enric
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius que pretén l'assignatura de Context Social i Gestió Escolar són: 1. Analitzar la relació entre l'entorn social i l'escolar i les relacions socials que es donen en el si de l'escola. [...]
The objectives of the course Social Context and School Management are: 1. Analyse the relation between social and school contexts and the social relations that occur within schools. 2. Apply the sociological perspective to the analysis of educational reality and of the different social contexts. [...]
Los objetivos que pretende la asignatura de Contexto Social y Gestión Escolar son: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela. [...]
2023-24
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
3.
4 p, 104.9 KB
Treball de Final de Màster
[
44247
] /
Armengol Asparo, Maria Carme
;
Mercader Juan, Cristina
;
Suárez Rivarola, Cecilia Inés
;
Garcia López, Empar
;
Berengueras Pont, Maria Merce
;
Duran Bellonch, Maria del Mar
;
Castro Ceacero, Diego
;
Muñoz Moreno, Jose Luis
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Díaz Vicario, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Desenvolupar un projecte d'innovació i / o direcció que posi en joc totes les competències i continguts desenvolupats al llarg dels diferents mòduls del màster.
Developing an innovation project and / or management project that puts into action all the skills and content developed throughout the different modules of the master.
Desarrollar un proyecto de innovación y/o dirección que ponga en juego todas las competencias y contenidos desarrollados a lo largo de los diferentes módulos del máster.
2023-24
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa
[
1454
]
3 documents
Registre complet
-
4.
7 p, 116.1 KB
El Canvi i la Innovació. La Vinculació amb l'Entorn
[
44246
] /
Armengol Asparo, Maria Carme
;
Gairín Sallán, Joaquín
;
Muñoz Moreno, Jose Luis
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre el context socioeducatiu en què es troba la institució educativa i conèixer i aplicar les estratègies i models de millora més adequats per gestionar el canvi.
Understanding the socio-educational context in which the educational institution is located and knowing and applying the most appropriate improvement strategies and models to manage change.
Comprender el contexto socioeducativo en el que se halla la institución educativa y conocer y aplicar las estrategias y modelos de mejora más adecuados para gestionar el cambio.
2023-24
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa
[
1454
]
3 documents
Registre complet
-
5.
7 p, 115.5 KB
Pràcticum I
[
102065
] /
Troiano Goma, Helena
;
Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa
;
Mallol Blanch, Eduard
;
Mateos Gonzalez, Jose Luis
;
Salat Llorente, Esther
;
Armengol Asparo, Maria Carme
;
Muñoz Moreno, Jose Luis
;
Benito Pérez, Ricard
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. Students will be assigned to different schools in groups of 5 and will carry out a general observation of three fundamental aspects: the social context of the school, the school's organization and classroom life. [...]
Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género y a la inclusividad. [...]
2023-24
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
6.
6 p, 116.1 KB
Pràcticum I
[
102065
] /
Troiano i Gomà, Helena
;
Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa
;
Mallol Blanch, Eduard
;
Salat Llorente, Esther
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Armengol Asparo, Maria Carme
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Sanchez Rico, Jonatan
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1 Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school 1 The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. [...]
1 Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]
2022-23
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
7.
8 p, 116.9 KB
Context Social i Gestió Escolar
[
102069
] /
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Troiano i Gomà, Helena
;
Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa
;
Mallol Blanch, Eduard
;
Salat Llorente, Esther
;
Saurí Saula, Enric
;
Armengol Asparo, Maria Carme
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius que pretén l'assignatura de Context Social i Gestió Escolar són: 1. Analitzar la relació entre l'entorn social i l'escolar i les relacions socials que es donen en el si de l'escola. [...]
The objectives of the course Social Context and School Management are: 1. Analyse the relation between social and school contexts and the social relations that occur within schools. 2. Apply the sociological perspective to the analysis of educational reality and of the different social contexts. [...]
Los objetivos que pretende la asignatura de Contexto Social y Gestión Escolar son: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela. [...]
2022-23
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
8.
8 p, 119.8 KB
Tendències i Enfocaments de la Recerca en Planificació i Gestió d'Institucions Educatives
[
43215
] /
Rodríguez-Gómez, David
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumnat en el coneixement i investigació sobre els elements fonamentals dels processos planificació i gestió vinculats al desenvolupament organitzatiu de les institucions de formació. [...]
This module aims to introduce students to the knowledge and research on the key elements of the planning and management related to organizational development training institutions. Specifically, the objectives of this module are: 1. [...]
Este módulo pretende introducir al alumnado en el conocimiento y la investigación sobre los elementos fundamentales de los procesos de planificación y gestión vinculados al desarrollo organizativo de las instituciones de formación. [...]
2022-23
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
9.
4 p, 102.8 KB
Treball de Final de Màster
[
44247
] /
Armengol Asparo, Maria Carme
;
Mercader Juan, Cristina
;
Suárez Rivarola, Cecilia Inés
;
Garcia López, Empar
;
Berengueras Pont, Maria Merce
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Castro Ceacero, Diego
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Díaz Vicario, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Desenvolupar un projecte d'innovació i / o direcció que posi en joc totes les competències i continguts desenvolupats al llarg dels diferents mòduls del màster.
Developing an innovation project and / or management project that puts into action all the skills and content developed throughout the different modules of the master.
Desarrollar un proyecto de innovación y/o dirección que ponga en juego todas las competencias y contenidos desarrollados a lo largo de los diferentes módulos del máster.
2022-23
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa
[
1454
]
3 documents
Registre complet
-
10.
6 p, 111.9 KB
El Canvi i la Innovació. La Vinculació amb l'Entorn
[
44246
] /
Armengol Asparo, Maria Carme
;
Gairín Sallán, Joaquín
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre el context socioeducatiu en què es troba la institució educativa i conèixer i aplicar les estratègies i models de millora més adequats per gestionar el canvi.
Understanding the socio-educational context in which the educational institution is located and knowing and applying the most appropriate improvement strategies and models to manage change.
Comprender el contexto socioeducativo en el que se halla la institución educativa y conocer y aplicar las estrategias y modelos de mejora más adecuados para gestionar el cambio.
2022-23
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa
[
1454
]
3 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
23
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.