Resultados globales: 25 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 13 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 3 registros
Libros y colecciones, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 7 registros
Artículos Encontrados 13 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
12 p, 1.1 MB The Kids aren't Alright : A Brief Positive Psychological Intervention During the COVID-19 Pandemic in a Spanish Sample of Adolescents / Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Tejada-Gallardo, Claudia (Universitat de Lleida. Departament de Psicologia) ; Illa, Júlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Gomà-i-Freixanet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Méndez Ulrich, Jorge Luis (Universitat de Barcelona. Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic d'Educació) ; Chellew, Karin (Mount Holyoke College) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cladellas, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Previous studies have reported that adolescents were at higher risk for mental health disorders during and after the COVID-19 pandemic due to the characteristics of their developmental period and to the impact of social and mobility restrictions on their daily routines. [...]
2023 - 10.1007/s12310-023-09613-x
School mental health, Vol. 15 Núm. 4 (december 2023) , p. 1173-1184  
2.
16 p, 419.4 KB The Third Half : A Pilot Study Using Evidence-Based Psychological Strategies to Promote Well-Being among Doctoral Students / Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bonilla, Iván (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Tejada-Gallardo, Claudia (Universitat de Lleida. Departament of Psicologia) ; Jiménez-Villamizar, María Paola (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cladellas, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Over the last few years, various studies have reported decreasing well-being levels among doctoral students, who show a higher risk of suffering from psychological distress than the general population. [...]
2022 - 10.3390/ijerph192416905
International journal of environmental research and public health, Vol. 19, (2022) , article number 16905  
3.
14 p, 349.7 KB Psychological benefits of Forest Bathing during the COVID-19 pandemic: a pilot study in a Mediterranean forest close to urban areas / Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Canals, Josep (Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac) ; Parrado Romero, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
The practice of Shinrin-Yoku or Forest Bathing is an outdoor therapeutic modality with mounting evidence suggesting positive effects on individuals' psychological wellbeing and overall health. However, its benefits have mainly been studied in Asian biomes and more research is needed to evaluate if its benefits are also generalizable to other regions such as European-Mediterranean forests. [...]
2022 - 10.1080/13416979.2021.1996516
Journal of Forest Research, Vol. 27 Num 1 (2022) , p. 71-75  
4.
14 p, 1016.2 KB Advancing the treatment of long-lasting borderline personality disorder : a feasibility and acceptability study of an expanded DBT-based skills intervention / Soler, Joaquim (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Casellas-Pujol, Elisabet (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Pascual Mateos, Juan Carlos (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Schmidt, Carlos (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Dominguez-Clave, Elisabet (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Cebolla Marti, Ausias (Universidad de Valencia. Departamento de Personalidad, Evaluación y Tratamientos Psicológicos) ; Alvear Morón, David (Universidad del País Vasco) ; Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Elices, M. (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau)
Long-term follow-up studies in patients with borderline personality disorder (BPD) consistently show persistent impairment in psychosocial adjustment, although symptoms tend to decrease over time. Consequently, it might be better to deemphasize symptom-oriented interventions and instead promote interventions that incorporate patient perspectives on recovery. [...]
2022 - 10.1186/s40479-022-00204-x
Borderline personality disorder and emotion dysregulation, Vol. 9 (december 2022)  
5.
12 p, 977.7 KB Forest bathing and hiking benefits for mental health during the COVID-19 pandemic in Mediterranean regions / Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Mateo Canedo, Corel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Parrado Romero, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Subirana-Malaret, Montse (Universitat de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Moya, Montserrat (Cooperativa Sèlvans) ; Garriga, Adrià (School of Nature La Muntada Sant Llorenç Savall) ; Canals, Josep (Parc Natural de Sant Llorenç) ; Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Forest bathing (FB) has evidenced positive effects on individuals' mental health and well-being, but its benefits have mainly been studied in Asian biomes. The present study aimed to evaluate whether its benefits are also generalisable to other forests and biomes of the world, such as the Mediterranean. [...]
2023 - 10.1007/s10342-023-01531-6  
6.
24 p, 353.5 KB How time perspective, personality, and morningness contributed to psychological well-being during the Coronavirus lockdown / Castellà Mate, Judit (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
The exceptionality of the Coronavirus-related quarantines motivated the design of a longitudinal study aimed at exploring how the confinement can affect psychological well-being. 205 participants (81% female) took part in the study. [...]
La excepcionalidad de las cuarentenas relacionadas con el Coronavirus motivó el diseño de un estudio longitudinal destinado a explorar cómo el confinamiento puede afectar al bienestar psicológico. [...]

2022 - 10.5565/rev/qpsicologia.1752
Quaderns de psicologia, Vol. 24 Núm. 1 (2022) , p. e1752 (Artículos)  
7.
13 p, 510.2 KB Social inequities in the impact of COVID-19 lockdown measures on the mental health of a large sample of the Colombian population (PSY-COVID study) / Sanabria-Mazo, Juan P.. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Useche-Aldana, Bernardo (Colombian College of Psychologists) ; Ochoa, Pedro Pablo (Colombian College of Psychologists) ; Rojas-Gualdrón, Diego Fernando (CES University. School of Medicine) ; Mateo Canedo, Corel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Carmona Cervelló, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Crespo-Puig, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Selva Olid, Clara (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació) ; Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Méndez Ulrich, Jorge Luis (Universitat de Barcelona. Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic d'Educació) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Luciano, Juan V. (Parc Sanitari Sant Joan de Déu. Unitat de Docència, Recerca i Innovació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
The identification of general population groups particularly vulnerable to the impact of COVID-19 lockdown measures on mental health and the development of healthcare policies are priority challenges in the current and future pandemics. [...]
2021 - 10.31219/osf.io/bt9p2
Journal of clinical medicine, Vol. 10 Núm. 22 (11-2 2021) , p. 5297  
8.
11 p, 377.6 KB Intervention based on Temporal Orientation to reduce alcohol consumption and enhance risk perception in adolescence / Castellà Mate, Judit (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Minguell, Gisela (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Sotoca, Cristina (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ; Estaún Ferrer, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Alcohol consumption is a prevalent risky behaviour in adolescence. A way of prevention is to obtain information about the cognitive components involved, such as Temporal Perspective (TP), which refers to the tendency to be oriented towards the past, the present or the future. [...]
Consumir alcohol es una conducta de riesgo frecuente en adolescentes. Una forma de prevención es obtener información sobre los componentes cognitivos involucrados, como la Perspectiva Temporal (PT), referida a la tendencia a orientarse hacia el pasado, el presente o el futuro. [...]

2018 - 10.5565/rev/qpsicologia.1417
Quaderns de psicologia, Vol. 20 Núm. 1 (2018) , p. 53-63 (Artículos)  
9.
7 p, 251.7 KB Rasgos de personalidad (ZKPQ) en pacientes con fibromialgia : un estudio de casos y controles / Albiol i Matamoros, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Gomà-i-Freixanet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Valero Ventura, Sergi (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Vega Moreno, Daniel (Hospital d'Igualada) ; Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut)
Este es el primer estudio llevado a cabo para determinar la relación entre la fibromialgia y el Zuckerman-Kuhlman Personality Questionnaire (ZKPQ), y uno de los pocos que tratan de establecer la relación entre dicha entidad diagnóstica y la personalidad normal. [...]
This is the first study aimed at determining the relationship between fibromyalgia and the Zuckerman-Kuhlman Personality Questionnaire (ZKPQ), and one of the few that aims at establishing the relationship between this diagnosis and normal personality traits. [...]

2014 - 10.6018/analesps.30.3.153791
Anales de psicología, Vol. 30. núm. 3 (2014)  
10.
10 p, 268.6 KB Does the Sensation-Seeking trait differ among participants engaged in sports with different levels of physical risk? / Gomà-i-Freixanet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Martha, Cécile (Institut des Sciences du Mouvement) ; Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut)
This paper aims to establish to what extent participants engaged in different levels of physical risk sports differ in levels of Sensation Seeking (SS) trait. A systematic searching of the literature gave 36 peer-reviewed studies published until September 2010. [...]
El objetivo de dicha revisión consiste en establecer si los practicantes de deportes de diferente nivel de riesgo físico difieren en el rasgo de personalidad Búsqueda de Sensaciones. Una búsqueda sistemática de la literatura obtuvo 36 estudios publicados en revistas indexadas hasta septiembre del año 2010. [...]

2012
Anales de psicología, Vol. 28, núm. 1 (2012) , p. 223-232  

Artículos : Encontrados 13 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 3 registros  
1.
15 p, 55.5 KB Disseny del portfoli en una assignatura troncal de primer cicle per a incrementar la motivació acadèmica i convergir amb l'espai europeu d'educació superior / Gomà-i-Freixanet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Abiol Matamoros, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Grande Pérez, Maria Immaculada (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Puntí Vidal, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Wismeijer, Andreas A. J. (Universiteit van Tiburs. Faculteit Sociale Wetenschappen. Psychologie en Gezondheid)
Aquesta experiència s'emmarca en una assignatura troncal de 1r. cicle de la Llicenciatura de Psicologia, Psicologia de la Personalitat. El projecte, guiat per les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), consta del disseny i aplicació del portfoli de l'estudiant en el procés d'ensenyament-aprenentatge. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
2.
6 p, 35.3 KB Avaluació de la qualitat docent : disseny i aplicació d'un inventari per a conèixer la influència percebuda del portafolio en l' aprentatge dels estudiants / Gomà-i-Freixanet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut)
La implantació dels estàndards de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) implica un ampli ventall d'innovacions, des de reformes en les estructures de grau fins a nous mètodes educatius o d'avaluació de la qualitat docent. [...]
The implementation of the European Higher Education Standards requieres a wide range of innovations, from changes in the degree structures to new educational methods of quality assurance evaluation. For this reason, a new teaching method, the student's portfolio, was introduced in a first cycle compulsory subject, Psychology of Personality, in the Psychology degree of the Autonomous University of Barcelona. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
3.
8 p, 63.6 KB Disseny d'activitats d'auto-aprenentatge motivacionals per a l'increment del rendiment acadèmic i la convergència amb l'espai europeu d'educació superior / Gomà-i-Freixanet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Albiol i Matamoros, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Grande Pérez, Inma ; Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Puntí Vidal, Joaquim
Aquest projecte sorgeix arrel de la necessitat d'incrementar el rendiment acadèmic dels estudiants i d'implementar les noves directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) en una assignatura troncal de 1r. [...]
Les conclusions derivades d'aquest projecte accentuen la necessitat d'obtenir recursos extra, tant econòmics com de personal, per poder aplicar les noves directrius dels ECTS, alhora que demanen al professorat universitari un esforç inicial d'adaptació a les reestructuracions docents de l'EEES i als canvis socials i laborals del s. [...]

2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Libros y colecciones Encontrados 1 registros  
1.
11 p, 4.2 MB Orientació temporal i qualitat de la dieta en adolescents : un estudi pilot / Martín Villalba, Inés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Castellà Mate, Judit (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut)
Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i de Balears. Filial Vallès Occidental, 2017 (Monografies Mèdiques; 2)
Recerca i docència en salut al Vallès. 50 anys  

Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
142 p, 17.9 MB El Model biològic dels cinc factors alternatius de la personalitat i els ritmes circadiaris / Muro Rodríguez, Anna ; Gomà-i-Freixanet, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Adán Puig, Ana, dir. (Universitat de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal
Estudis recents sobre les relacions entre la personalitat i els ritmes circadiaris indiquen que els vespertins tendeixen a ser més extravertits, impulsius i buscadors de novetats, mentre que els matutins tendeixen a ser més introvertits, responsables, amables i emocionalment estables, suggerint que la vespertinitat és un factor de risc per a problemes relacionats amb les conductes de risc i el control dels impulsos. [...]
Estudios recientes sobre las relaciones entre la personalidad y los ritmos circadianos indican que los vespertinos tienden a ser más extrovertidos, impulsivos y buscadores de novedades, mientras que los matutinos tienden a ser más introvertidos, responsables, amables y emocionalmente estables, sugiriendo que la vespertinidad es un factor de riesgo para problemas relacionados con las conductas de riesgo y el control de los impulsos. [...]
Recent research on the relationship between personality and circadian rhythms indicates that the evening-types tend to be more extravert, impulsive and novelty seekers, while the morning-types tend to be more introverted, conscious, agreeable and emotionally stable, suggesting that eveningness a risk factor for problems related to risk taking and impulse control. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  

Materiales académicos Encontrados 7 registros  
1.
6 p, 110.4 KB Psicologia Evolutiva II [102549] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Arozarena Cañamares, Esther ; Muro Rodriguez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització L'objectiu principal de l'assignatura és el de proporcionar uns coneixements teòrics i pràctics sobre els processos de canvi en els àmbits de socialització, desenvolupament emocional, cognitiu, d'identitat i de valors, des d'una perspectiva temporal . [...]
Contextualization The main objective of the subject is to provide theoretical and practical knowledge about the cyclical processes (of stabilization and change) in the fields of socialization, emotional, affective-sexual development, identity and moral values. [...]
Contextualización El objetivo principal de la asignatura es el de proporcionar unos conocimientos teóricos y prácticos sobre los procesos cíclicos (de estabilización y de cambios) en los ámbitos de socialización, de desarrollo emocional, afectivo-sexual, de identidad y de valores morales . [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
2.
8 p, 120.5 KB Pràctiques Integrades [106401] / Barajas Vélez, Ana ; Balada, Ferran ; Edo Izquierdo, Silvia ; Fornieles Deu, Albert ; Guillazo Blanch, Gemma ; Lalueza Sazatornil, José Luis ; Nadal i Alemany, Roser ; Martinez Martinez, Luz Maria ; Cantera Espinosa, Leonor M ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Faucha Hernández, Mireia ; Pretus Gomez, Clara-Helena ; Crespo-Puig, Neus ; Bonillo Martín, Albert ; Muro Rodriguez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La complexitat de factors que determinen la conducta dels individus i les poblacions fa necessari, més que mai, dotar a l'estudiantat d'habilitats que els permetin la integració dels coneixements i procediments d'una manera comprensible. [...]
The complexity of factors that determine the behaviour of individuals and populations makes it necessary, more than ever, to provide students with skills that allow them to integrate and apply their learning judiciously. [...]
La complejidad de factores que determinan la conducta de los individuos y las poblaciones hacen necesario, más que nunca, dotar al estudiantado de habilidades que les permitan la integración de los conocimientos y procedimientos de una manera comprensible. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
3 documentos
3.
6 p, 111.9 KB Psicologia Evolutiva II [102549] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Cladellas, Ramon ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Muro Rodríguez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització L'objectiu principal de l'assignatura és el de proporcionar uns coneixements teòrics i pràctics sobre els processos de canvi en els àmbits de socialització, desenvolupament emocional, cognitiu, d'identitat i de valors, des d'una perspectiva temporal . [...]
Contextualization The main objective of the subject is to provide theoretical and practical knowledge about the cyclical processes (of stabilization and change) in the fields of socialization, emotional, affective-sexual development, identity and moral values. [...]
Contextualización El objetivo principal de la asignatura es el de proporcionar unos conocimientos teóricos y prácticos sobre los procesos cíclicos (de estabilización y de cambios) en los ámbitos de socialización, de desarrollo emocional, afectivo-sexual, de identidad y de valores morales . [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
4.
6 p, 110.2 KB Psicologia Evolutiva II [102549] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Cladellas, Ramon ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Muro Rodríguez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització L'objectiu principal de l'assignatura és el de proporcionar uns coneixements teòrics i pràctics sobre els processos de canvi en els àmbits de socialització, desenvolupament emocional, cognitiu, d'identitat i de valors, des d'una perspectiva temporal . [...]
Contextualization The main objective of the subject is to provide theoretical and practical knowledge about the cyclical processes (of stabilization and change) in the fields of socialization, emotional, affective-sexual development, identity and moral values. [...]
Contextualización El objetivo principal de la asignatura es el de proporcionar unos conocimientos teóricos y prácticos sobre los procesos cíclicos (de estabilización y de cambios) en los ámbitos de socialización, de desarrollo emocional, afectivo-sexual, de identidad y de valores morales . [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
5.
5 p, 81.9 KB Personalitat i Diferències Individuals [102578] / Muro Rodríguez, Anna ; Cuixart Goday, Francesc ; Ramos Grille, Irene ; Marsellach Umbert, Gloria ; Chanes, Lorena ; Álvarez Moya, Eva ; Prats Varela, Eva ; Diaz Martinez, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, l'estudiant haurà d'haver assolit els següents objectius: OBJECTIUS GENERALS: 1) Saber les diferents perspectives que conviuen dins la psicologia de la personalitat. 1 2) Identificar els aspectes complementaris i diferencials de les diferents perspectives de la psicologia de la personalitat. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]  
6.
5 p, 81.2 KB Personalitat i Diferències Individuals [102578] / Muro Rodríguez, Anna ; Binelli, Cynthia ; Ramos Grille, Irene ; Casado Gomez, Manuel ; Guerrero Zarco, Maria Carmen ; Chanes, Lorena ; Álvarez Moya, Eva ; Prats Varela, Eva ; Diaz Martinez, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, l'estudiant haurà d'haver assolit els següents objectius: OBJECTIUS GENERALS: 1) Saber les diferents perspectives que conviuen dins la psicologia de la personalitat. 2) Identificar els aspectes complementaris i diferencials de les diferents perspectives de la psicologia de la personalitat. [...]
2017-18
Grau en Psicologia [954]  
7.
5 p, 81.2 KB Personalitat i Diferències Individuals [102578] / Muro Rodríguez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, l'estudiant haurà d'haver assolit els següents objectius: OBJECTIUS GENERALS: 1) Saber les diferents perspectives que conviuen dins la psicologia de la personalitat. 2) Identificar els aspectes complementaris i diferencials de les diferents perspectives de la psicologia de la personalitat. [...]
2016-17
Grau en Psicologia [954]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.