Resultados globales: 32 registros encontrados en 0.02 segundos.
Materiales académicos, Encontrados 32 registros
Materiales académicos Encontrados 32 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
3 p, 85.8 KB Àlgebra [103808] / Nart Viñals, Enric ; Cedó Giné, Ferran ; Moncasi Solsona, Jaume ; Bars Cortina, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Es tracta d'una introducció als aspectes més bàsics de l'Àlgebra lineal, posant l'èmfasi en els aspectes més funcionals i instrumentals de les tècniques lineals. Un objectiu fonamental és el d'aconseguir una transició àgil i eficient entre els nivells següents del coneixement: 1) el coneixement abstracte d'un concepte matemàtic relacionat amb fenòmens lineals 2) l'aprofundiment en el coneixement del mateix concepte a partir de la seva manipulació pràctica.
Iintroducción a los aspectos más básicos del Álgebra lineal, focalizados en el rol instrumental de las técnicas lineales. Un objectivo fundamental es dotar al alumno de una transición ágil y eficiente entre: 1) el conocimiento abstracto de un concepto matemático relacionado con los fenómenos lineales 2) el dominio robusto del mismo concepto a partir de su manipulación práctica.

2019-20
Grau en Enginyeria Química [951]
3 documentos
2.
5 p, 93.3 KB Àlgebra [103795] / Broto Blanco, Carlos ; Cedó Giné, Ferran ; Moncasi Solsona, Jaume ; Nart Viñals, Enric ; Saumell Ariño, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Es tracta d'una introducció als aspectes més bàsics de l'Àlgebra lineal, posant l'èmfasi en els aspectes més funcionals i instrumentals de les tècniques lineals. Un objectiu fonamental és el d'aconseguir una transició àgil i eficient entre els tres nivells següents del coneixement: el coneixement abstracte d'un concepte matemàtic relacionat amb fenòmens lineals l'aprofundiment en el coneixement del mateix concepte a partir de la seva manipulació pràctica "manual" l'aprofundiment en el coneixement del mateix concepte a partir de la seva manipulació pràctica amb un ordinador. [...]
(Traducción google) Se trata de una introducción a los aspectos más básicos del Álgebra lineal, poniendo el énfasis en los aspectos más funcionales e instrumentales de las técnicas lineales. Un objetivo fundamental es el de conseguir una transición ágil y eficiente entre los tres niveles siguientes del conocimiento: el conocimiento abstracto de un concepto matemático relacionado con fenómenos lineales la profundización en el conocimiento del mismo concepto a partir de su manipulación práctica "manual" la profundización en el conocimiento del mismo concepto a partir de su manipulación práctica con un ordenador. [...]

2019-20
Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [956]
Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació [957]
3 documentos
3.
4 p, 93.3 KB Matemàtiques [100967] / Solanes Farrés, Gil ; Nart Viñals, Enric ; Perera Domènech, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Aquesta és la primera de les tres assignatures de matemàtiques del Grau de Biotecnologia. Pretén donar la formació prèvia per al tractament qualitatiu i numèric d'equacions diferencials, que continuarà a l'assignatura de Mètodes Numèrics i s'aplicarà més endavant a les assignatures de l'especialitat Biotecnologia de Processos. [...]
Esta es la primera de las tres asignaturas de matemáticas del Grado de Biotecnología. Pretende dar la formación previa para el tratamiento cualitativo y numérico de ecuaciones diferenciales, que continuará en la asignatura de Métodos Numéricos y se aplicará más adelante en las asignaturas de la especialidad Biotecnología de Procesos. [...]

2019-20
Grau en Biotecnologia [815]
3 documentos
4.
4 p, 86.9 KB Matemàtiques [100814] / Nart Viñals, Enric ; Cuadrado Gavilán, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
En el context d'uns estudis de Biologia Ambiental és important una formació matemàtica sòlida. En aquest sentit, aquest programa pretén un doble objectiu. Per una banda, donar a l'estudiant la formació matemàtica necessària en els camps de l'àlgebra lineal i el càlcul diferencial que li permetin, i aquest és el segon objectiu, modelitzar matemàticament alguns problemes en Biologia.
En el contexto de unos estudios de Biología Ambiental es importante una formación matemática sólida. En este sentido, este programa pretende un doble objectivo. Por un lado, dotar al estudiante de la formación matemática necesaria en los campos del álgebra lineal y el cálculo diferencial que le permitan, y éste es el segundo objetivo, modelizar matemáticamente algunos problemas en Biología.

2019-20
Grau en Biologia Ambiental [813]
3 documentos
5.
4 p, 87.8 KB Àlgebra II [100144] / Camps Camprubí, Rosa ; Nart Viñals, Enric ; Solanes Farrés, Gil ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Aquesta assignatura és la segona part d'un conjunt de dues assignatures dedicades a aspectes d'Àlgebra del Grau de Física. L'objectiu principal de l'assignatura és dotar l'estudiant d'unes eines algebraiques necessàries per entendre la resta d'assignatures de la llicenciatura. [...]
Esta asignatura es la segunda parte de un conjunto de dos asignaturas dedicadas a aspectos de Álgebra del Grado de Física. El objetivo principal de la asignatura es dotar al estudiante de unas herramientas algebraicas necesarias para entender el resto de asignaturas de la licenciatura. [...]

2019-20
Grau en Física [1281]
3 documentos
6.
6 p, 86.9 KB Matemàtiques I [102097] / Esparza Masana, Ricard ; Nart Viñals, Enric ; Martinez Redondo, Denis ; Sueiro Bal, Juan Miguel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'assignatura de Matemàtiques I té també un paper anivellador, que ha de permetre a l'estudiant adquirir i consolidar els seus coneixements i habilitats per comprendre i manipular correctament els conceptes i eines matemàtiques bàsiques relatives a l'anàlisi d'una variable real. [...]
La asignatura de Matemáticas I tiene también un papel nivelador, que debe permitir al estudiante adquirir y consolidar sus conocimientos y habilidades para comprender y manipular correctamente los conceptos y herramientas matemáticas básicas relativas al análisis de una variable real. [...]

2018-19
Grau en Comptabilitat i Finances [947]
Grau en Empresa i Tecnologia [948]
2 documentos
7.
5 p, 77.3 KB Àlgebra [103795] / Broto Blanco, Carlos ; Moncasi Solsona, Jaume ; Nart Viñals, Enric ; Saumell Ariño, Laia ; Xarles Ribas, Francesc Xavier ; Bars Cortina, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Es tracta d'una introducció als aspectes més bàsics de l'Àlgebra lineal, posant l'èmfasi en els aspectes més funcionals i instrumentals de les tècniques lineals. Un objectiu fonamental és el d'aconseguir una transició àgil i eficient entre els tres nivells següents del coneixement: el coneixement abstracte d'un concepte matemàtic relacionat amb fenòmens lineals l'aprofundiment en el coneixement del mateix concepte a partir de la seva manipulació pràctica "manual" l'aprofundiment en el coneixement del mateix concepte a partir de la seva manipulació pràctica amb un ordinador. [...]
2018-19
Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [956]
Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació [957]  
8.
4 p, 76.0 KB Càlcul [103809] / Carmona Domènech, Joan Josep ; Nart Viñals, Enric ; Nicolau Nos, Artur ; Prat Baiget, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
1. Ser capaç d'utilitzar amb fluidesa el llenguatge propiu del Càlcul Infinitesimal 2. Assolir els coneixements teórics del Calcul 3. Saber aplicar els mètodes del Càlcul a problemes de la Ciència i la Tècnica.
2018-19
Grau en Enginyeria Química [951]  
9.
4 p, 73.4 KB Àlgebra [103808] / Nart Viñals, Enric ; Moncasi Solsona, Jaume ; Bars Cortina, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Es tracta d'una introducció als aspectes més bàsics de l'Àlgebra lineal, posant l'èmfasi en els aspectes més funcionals i instrumentals de les tècniques lineals. Un objectiu fonamental és el d'aconseguir una transició àgil i eficient entre els tres nivells següents del coneixement: 1) el coneixement abstracte d'un concepte matemàtic relacionat amb fenòmens lineals 2) l'aprofundiment en el coneixement del mateix concepte a partir de la seva manipulació pràctica "manual" 3) l'aprofundiment en el coneixement del mateix concepte a partir de la seva manipulació pràctica amb un ordinador L'objectiu de fons més important és el d'aprendre a dissenyar estratègies eficients per aplicar tècniques concretes per resoldre problemes complexos.
2018-19
Grau en Enginyeria Química [951]  
10.
4 p, 78.6 KB Matemàtiques [100967] / Solanes Farrés, Gil ; Nart Viñals, Enric ; Perera Domènech, Francesc ; Cebrian Galan, Alex ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Aquesta és la primera de les tres assignatures de matemàtiques del Grau de Biotecnologia. Pretén donar la formació prèvia per al tractament qualitatiu i numèric d'equacions diferencials, que continuarà a l'assignatura de Mètodes Numèrics i s'aplicarà més endavant a les assignatures de l'especialitat Biotecnologia de Processos. [...]
2018-19
Grau en Biotecnologia [815]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 32 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.