Resultats globals: 11 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 9 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
7 p, 2.7 MB Smell-Ad : la publicidad con aroma en el ambiente / Navalles Villar, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona)
La incorporación de un aroma en el ambiente como un elemento de publicidad hace que aumente la atención, el interés y la memorización de la marca anunciadora y que la percepción de olor agradable mejore la imagen del transporte público, según se constató por el estudio Smell-Ad, basado en 400 encuestas, realizadas a viajeros expuestos al aroma, grupo experimental y viajeros no expuestos al aroma, grupo de control. [...]
The incorporation of a fragrance in the environment as an advertising element increases the attention, interest, and memorization of the advertising brand and the perception of a pleasant smell improves the image of public transport, as noted by the Smell-Ad study, based on 400 surveys, conducted among passengers exposed to the aroma, experimental group and non-exposed passengers to the aroma, control group. [...]

2018 - 10.5565/rev/qp.308
Questiones publicitarias, Vol. 1 Núm. 21 (2018) , p. 13-19 (Artículos de investigación)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
339 p, 12.2 MB Capacitat de reconeixement i identificació d'una marca comercial, per mitjà de l'olfacte - Memòria olfactiva - Top ten de marques per la seva capacitat de recordació olfactiva / Navalles Villar, Pere ; Soler Pujals, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Pendent.
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  

Materials acadèmics 9 registres trobats  
1.
4 p, 71.1 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños Carrasco, Elena ; Lorite García, Nicolás ; Perona Páez, Juan José ; Morató Bullido, Jordi ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
2.
5 p, 78.1 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En la seva construcció, parlant en termes estructuralistes, s'han tingut en compte els següents objectius: 1. -La justificació científica de l'assignatura a partir de la integració dels fonaments d'altres disciplines. [...]
En su construcción, hablando en términos estructuralistas, se han tenido en cuenta los siguientes objetivos: 1. -La justificación científica de la asignatura a partir de la integración de los fundamentos de otras disciplinas. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
3.
4 p, 71.5 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños Carrasco, Elena ; Perona Páez, Juan José ; Morató Bullido, Jordi ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi, sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors, des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
2017-18
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]  
4.
5 p, 76.0 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En su construcción, hablando en términos estructuralistas, se han tenido en cuenta los siguientes objetivos: 1. -La justificación científica de la asignatura a partir de la integración de los fundamentos de otras disciplinas. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
4 p, 25.9 KB Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159] / Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2015-16
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
4 p, 102.0 KB Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159] / Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
5 p, 103.5 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En su construcción, hablando en términos estructuralistas, se han tenido en cuenta los siguientes objetivos: 1. -La justificación científica de la asignatura a partir de la integración de los fundamentos de otras disciplinas. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
4 p, 102.0 KB Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159] / Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius: - Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visi general del procés estratègic del màrqueting. - La gestió estratègica del màrqueting empresarial. [...]
2013-14  
9.
5 p, 103.9 KB Teoria i Estructura de la Publicitat [103137] / Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En su construcción, hablando en términos estructuralistas, se han tenido en cuenta los siguientes objetivos: 1. -La justificación científica de la asignatura a partir de la integración de los fundamentos de otras disciplinas. [...]
2013-14  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.