Resultats globals: 1 registres trobats en 0.01 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
81 p, 4.4 MB Implementació d'un contact center per empreses basat en software lliure / Navarro Jurado, Santiago ; Mostaccio, Diego Javier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto consiste en la creación de un CRM de contact center con canal de telefonía y correo electrónico. Se ha llevado a cabo utilizando software libre. Se integra con centralita telefónica para permitir la realización de llamadas por Voip.
El projecte consisteix en la creació d'un CRM de contact center amb canals de telefonia i correu electrònic. S'ha portat a terme utilitzant sofware lliure. S'integra amb centraleta telefònica per tal de permetre la realització de trucades per Voip.
The project implements a CRM contact center using telephony and email channels. Has been developed using free software. Integrates the CRM with a telephony exchange in order to allow Voip calls.

2012  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.