Resultats globals: 87 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 12 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 9 registres trobats
Materials didàctics, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 62 registres trobats
Articles 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
3 p, 590.9 KB Projecte Revir, o l'èxit de treballar reptes científics amb alumnat de Secundària i Batxillerat des de la universitat / Navarro Palà, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Revir és un projecte del Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM) de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB, que treballa de manera pràctica l'ensenyament i aprenentatge de les ciències amb alumnat de Secundària i Batxillerat de Catalunya. [...]
2020
UAB divulga, Gener 2020, p. 1-3  
2.
37 p, 582.0 KB Climatic suitability derived from species distribution models captures community responses to an extreme drought episode / Pérez Navarro, María Ángeles (Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals) ; Sapes, Gerard (University of Montana) ; Batllori, Enric (Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals) ; Serra Díaz, Josep M. (Aarhus University) ; Esteve Selma, Miguel Ángel (Universidad de Murcia) ; Lloret Maya, Francisco (Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals)
The differential responses of co-occurring species in rich communities to climate change—particularly to drought episodes—have been fairly unexplored. Species distribution models (SDMs) are used to assess changes in species suitability under environmental shifts, but whether they can portray population and community responses is largely undetermined, especially in relation to extreme events. [...]
2019 - 10.1007/s10021-018-0254-0
Ecosystems, Vol. 22, Issue 1 (January 2019) , p. 77-90  
3.
6 p, 471.7 KB Identificació bioacústica d'algunes espècies de ratpenats amb sonogrames, espectogrames i espectres sonors segons la seva freqüència d'ecolocalització / Arcas Rivas, Pedro (INS Institut Ribot i Serra (Sabadell, Catalunya)) ; Fenollar Moncho, José (INS Institut Ribot i Serra (Sabadell, Catalunya)) ; Mas Navarro, María (Museu de Granollers-Ciències Naturals) ; Flaquer Sánchez, Carles (Museu de Granollers-Ciències Naturals) ; Jordà Sanuy, Xavier (ADENC - Associació per la defensa i Estudi de la Natura. Grup d'estudi dels Ratpenats de Sabadell-GeRAS (Sabadell, Catalunya))
Aquest article forma part del treball de recerca de secundària de batxillerat sobre ratpenats on es tracta la detecció i identificació dels quiròpters mitjançant un detector. Posteriorment, es realitza una comparació entre sonogrames, espectrogrames i espectres sonors d'algunes espècies de quiròpters segons la seva freqüència d' ecolocalització.
This article is part of an end-of-upper-secondary-education research project about bats, focused on detecting and identification of bats through a detector. Later, a comparison is made between sonograms, spectrograms and sound spectra of some species of bats ac-cording to their frequency of echolocation.

2018 - 10.5565/rev/ciencies.395
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 36 (2018) , p. 8-13 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
4.
7 p, 1.1 MB El dossier pedagógico / Navarro Casanoves, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Definición y tipos de dossier pedagógico. El dossier pedagógico es imprescindible para recoger los aspectos importantes, las prioridades, las capacidades, intereses e historia del alumno. Se distinguen dos tipo de dossier: el del alumno y el del grupo-clase. [...]
1992
Cuadernos de pedagogía, Num. 1992 (1992)  
5.
14 p, 2.5 MB Production of lipases by solid state fermentation using vegetable oil-refining wastes / Santis Navarro, Angélica María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química) ; Gea Leiva, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Barrena Gómez, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Sánchez Ferrer, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental)
Lipases were produced by a microbial consortium derived from a mixture of wastewater sludges in a medium containing solid industrial wastes rich in fats, under thermophilic conditions (temperature higher than 45 °C for 20 days) in 4. [...]
2011 - 10.1016/j.biortech.2011.08.062
Bioresource technology, Vol. 102, Issue 21 (Nov. 2011) , p. 10080-10084  
6.
24 p, 250.1 KB La coordinació académica de la Universidad. Estrategias para una educación de calidad / Armengol Asparó, Carme, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Duran Bellonch, Maria del Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Essomba, Miquel Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Feixas i Condom, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Navarro Casanoves, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Tomàs i Folch, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El colectivo de profesores implicados en materias de Organización Educativa en la licenciatura de Pedagogía de la Universidad Autónoma Barcelona desarrolla diversas acciones dirigidas a favorecer la calidad de la formación de los estudiantes, a partir de una mayor coordinación en la confección y desarrollo de los programas. [...]
Most lecturers and professors involved in teaching School Management and Education Management courses have been engaged in developing some innovative actions to improve the training quality that we offer to students in the Pedagogy degree at the Autonomous University of Barcelona. [...]

2009
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 12, núm. 2 (2009) , p. 121-144  
7.
6 p, 73.9 KB Entrevista a Joan-Carles Mèlich : conversa a l'entorn de l'ètica i la moral / Royo, Marià ; Navarro Casanoves, Maria ; Gradaïlla, Angès ; Mèlich, Joan-Carles
2012
Fòrum. Revista d'organització i gestió educativa, Núm. 28 (2012) , p. 25-30  
8.
22 p, 517.5 KB Hacia la comprensión del abandono universitario en Catalunya: el caso de la Universitat Autònoma de Barcelona / Feixas i Condom, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muñoz Moreno, José Luís (Universitat de València) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Navarro Casanoves, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona)
El artículo presenta los resultados de un estudio cuyo objetivo es conocer los motivos que llevan a los estudiantes de la Universidad Autónoma de Barcelona (UAB) a abandonar los estudios universitarios. [...]
2015 - 10.15581/004.28.117-138
Estudios sobre educación, Vol. 28 (2015) , p. 117-138  
9.
12 p, 2.1 MB Desarrollo del cuestionario español para medir necesidades no cubiertas de supervivientes de cáncer (CESC) / Arrighi, Emilia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jovell, Albert J. (Institut Global de Salut Pública i Política Sanitària) ; Navarro, Maria Dolors (Institut Global de Salut Pública i Política Sanitària) ; Font Guiteras, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Introducción: Según datos de la SEOM, existen en la actualidad más de un millón y medio de supervivientes de cáncer en España. El objetivo de este estudio es el desarrollo y evaluación de un cuestionario para medir las necesidades no cubiertas de supervivientes de cáncer. [...]
Background: To develop and evaluate a questionnaire to measure cancer survivors' unmet needs. Methods: A self-report measure of cancer survivors' unmet needs was developed. In Phase I, it was taken into consideration the construct definition, literature review and previous qualitative research that identified needs in survivors. [...]

2014 - 10.5209/rev_PSIC.2014.v11.n1.44921
Psicooncología, Vol. 11, núm. 1 (2014) , p. 117-128  
10.
1 p, 25.5 KB Una direcció professional per millorar els centres docents / Navarro Casanoves, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
La tesi de Marita Navarro, llegida al Departament Pedagogia Aplicada de la UAB, s'inscriu en un tema clàssic de l'organització: la direcció escolar com a element clau per a la millora dels centres educatius. [...]
2013
UAB divulga, març 2013, p. 1-1  

Articles : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
8 p, 83.2 KB La cabellera femenina como elemento turbador : entre la fuerza vital en Baudelaire y el poder fetichista en Maupassant / Rodriguez Navarro, María Victoria (Universidad de Salamanca)
El cabello de la mujer, vehículo de simbologías sociales, ha inspirado a multitud de poetas, pintores y novelistas. La melena femenina como constante mito, como agente fetichista, ha motivado secularmente narraciones orales, escritas y plásticas. [...]
2012
Colloque de l'Asociación de Profesores de Francés de la Universidad Española. Barcelona-Bellaterra, 21r : 2012  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
392 p, 13.1 MB Manual integrado de acción tutorial / Gairín Sallán, Joaquín, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Agelet Profitós, Joan ; Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Barrera-Corominas, Aleix ; Navarro Casanoves, Maria ; Castro Ceacero, Diego ; Comellas, María Jesús 1943- ; Olmos Rueda, Patricia ; Pàmies Rovira, Jordi ; Rodríguez Gómez, David ; Suárez, Cecilia Inés
El Manual Integrado de Acción Tutorial (MIAT, en adelante) que se introduce con este texto es el documento que recoge propuestas de intervención organizadas y dirigidas a mejorar la atención de los estudiantes de centros de estudios nocturnos de Costa Rica. [...]
Cartago : Editorial Tecnológica de Costa Rica , 2015  

Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
38 p, 591.6 KB Guía para la comunidad educativa de prevención y apoyo a las víctimas de ciberacoso en el contexto escolar / Sordè i Martí, Teresa editor literari (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Aiello, Emilia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castro Sandúa, Marcos (Universitat de Barcelona) ; Flecha Fernández de Sanmamed, Ainhoa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gairal Casadó, Regina (Universitat Rovira i Virgili) ; Herrero, Carlos (Universitat de Barcelona) ; Melgar Alcantud, Patrícia (Universitat de Girona) ; Mondéjar, Eduard, 1986- (Universitat de Girona) ; Plaja, Teresa (Universitat de Barcelona) ; Pulido, Cristina (Universitat de Barcelona) ; Racionero, Sandra (Universidad Loyola Andalucía) ; Ramis Salas, Mimar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ríos González, Oriol (Universitat Rovira i Virgili) ; Sánchez, Montse (Universitat de Barcelona) ; Serradell Pumareda, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Serrano Alfonso, M. Ángeles (Universitat Rovira i Virgili) ; Tellado, Itxaso (Universitat de Vic) ; Villarejo Carballido, Beatriz (Universitat de Barcelona) ; Roig, Susana col·laborador (CEIP Illes Columbretes, Castelló de la Plana) ; Vázquez, Teresa col·laborador (CEIP Camp de Turia, Riba-Roja) ; Canal, José Mª col·laborador (CEIP Camp de Turia, Riba-Roja) ; Vallés, Ana col·laborador (CEIP Les Vessanes, Dénia) ; Gómez, Remei col·laborador (SPE11, Dénia) ; Monfort, Julia col·laborador (SPE11, Dénia) ; Cervera, Amparo col·laborador (Colegio Santiago Apóstol-Cabanyal, València) ; Martínez, Roberto col·laborador (Colegio Santiago Apóstol-Cabanyal, València) ; Bosch, Jordi col·laborador (Colegio Santiago Apóstol-Cabanyal, València) ; Aldea, Sonia col·laborador (CEIP Fernando de los Ríos, Burjassot) ; Carbonell, Sara col·laborador (CEIP Lluis Vives, Cullera) ; Casamayor, Mamen col·laborador (CEIP Lluis Vives, Cullera) ; Aguilar, Raquel col·laborador (CEIP Ciutat de Cremona, Alaquàs) ; Febre, Blanca col·laborador (Colegio Sagrada Familia, València) ; Alamillo, Adela col·laborador (Seminario "A hombros de los gigantes", Valencia) ; Navarro, María col·laborador (Sección IES Conselleria, València) ; Natividad, Laura col·laborador (CEIP Jaume I, Puçol) ; Artigues, Marisol col·laborador (Ajuntament de Pedreguer) ; Gil Traver, Flora col·laborador (Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa) ; Soria Bollo, Bárbara col·laborador (Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa) ; Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa (CNIIE) ; Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
Guía enmarcada en el Plan Estratégico de Convivencia Escolar (Ministerio de Educación Cultura y Deporte. Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa) que presenta una serie de orientaciones generales que permiten el análisis del acoso escolar de manera general y, en segundo lugar, orientaciones concretas para abordar el acoso que se ejerce a través de las Tecnologías de la Información y la Comunicación, es decir, el ciberacoso. [...]
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Secretaría General Técnica, 2017 - 10.4438/030-17-093-7  
2.
67 p, 6.7 MB Guía para la comunidad educativa de prevención y apoyo a las víctimas de violencia escolar / Sordè i Martí, Teresa editor literari (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Aiello, Emilia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castro Sandúa, Marcos (Universitat de Barcelona) ; Flecha Fernández de Sanmamed, Ainhoa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gairal Casadó, Regina (Universitat Rovira i Virgili) ; Herrero, Carlos (Universitat de Barcelona) ; Melgar Alcantud, Patrícia (Universitat de Girona) ; Mondéjar, Eduard, 1986- (Universitat de Girona) ; Plaja, Teresa (Universitat de Barcelona) ; Pulido, Cristina (Universitat de Barcelona) ; Racionero, Sandra (Universidad Loyola Andalucía) ; Ramis Salas, Mimar (Universitat de Barcelona) ; Ríos González, Oriol (Universitat Rovira i Virgili) ; Sánchez, Montse (Universitat de Barcelona) ; Serradell Pumareda, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Serrano Alfonso, M. Ángeles (Universitat Rovira i Virgili) ; Tellado, Itxaso (Universitat de Vic) ; Villarejo Carballido, Beatriz (Universitat de Barcelona) ; Roig, Susana col·laborador (CEIP Illes Columbretes, Castelló de la Plana) ; Vázquez, Teresa col·laborador (CEIP Camp de Turia, Riba-Roja) ; Canal, José Mª col·laborador (CEIP Camp de Turia, Riba-Roja) ; Vallés, Ana col·laborador (CEIP Les Vessanes, Dénia) ; Gómez, Remei col·laborador (SPE11, Dénia) ; Monfort, Julia col·laborador (SPE11, Dénia) ; Cervera, Amparo col·laborador (Colegio Santiago Apóstol-Cabanyal, València) ; Martínez, Roberto col·laborador (Colegio Santiago Apóstol-Cabanyal, València) ; Bosch, Jordi col·laborador (Colegio Santiago Apóstol-Cabanyal, València) ; Aldea, Sonia col·laborador (CEIP Fernando de los Ríos, Burjassot) ; Carbonell, Sara col·laborador (CEIP Lluis Vives, Cullera) ; Casamayor, Mamen col·laborador (CEIP Lluis Vives, Cullera) ; Aguilar, Raquel col·laborador (CEIP Ciutat de Cremona, Alaquàs) ; Febre, Blanca col·laborador (Colegio Sagrada Familia, València) ; Alamillo, Adela col·laborador (Seminario "A hombros de los gigantes", Valencia) ; Navarro, María col·laborador (Sección IES Conselleria, València) ; Natividad, Laura col·laborador (CEIP Jaume I, Puçol) ; Artigues, Marisol col·laborador (Ajuntament de Pedreguer) ; Gil Traver, Flora col·laborador (Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa) ; Soria Bollo, Bárbara col·laborador (Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa) ; Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa (CNIIE) ; Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
La superación de la violencia en los centros educativos requiere de un trabajo profundo y constante. Profundo porque debemos trabajar la raíz de esta problemática que, como sabemos, nos ha acompañado siempre a lo largo de la historia. [...]
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Secretaría General Técnica, 2017  
3.
161 p, 11.9 MB Desensibilización y reprocesamiento por movimiento ocular; ensayo piloto en pacientes bipolares, hipótesis de funcionamiento y revisión sistemática / Novo Navarro, María Patricia, autor ; Amann, Benedikt L., supervisor acadèmic ; Pérez Solà, Víctor, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal
Existe una gran brecha entre la observación clínica y científica del papel del trastorno por estrés post-traumático (TEPT) y los acontecimientos traumáticos en la vida de paciente con diagnóstico de trastorno bipolar y la casi ausencia de guías de tratamiento para esta comorbilidad. [...]
There is a large gap between clinical and scientific observation of the role of post-traumatic stress disorder (PTSD) and traumatic events in the life of a patient diagnosed with bipolar disorder and the almost absence of treatment guidelines for this comorbidity. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017  
4.
413 p, 10.9 MB Lectura, información y calidad de vida : construcción de una tipología de uso de la lectura y la información y su relación con la calidad de vida / Moreno-Navarro, Maria del Pilar ; Fuentes i Pujol, Ma. Eulàlia, dir. ; López-Roldán, Pedro, dir. ; Valverde Garcia, Llorenç, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana
Esta tesis crea una tipología de perfil Lecto-Informativo de la población de Catalunya, a partir de las bases de datos Panel de la Fundació Jaume Bofill. Construye operativamente una medida de la Calidad de vida de la población catalana, desglosando el concepto en las siete dimensiones consideradas por Robert Cummis (1996) e integrándolo de nuevo en sus dimensiones objetivas y subjetivas. [...]
This thesis creates a typology of Reader-Informative profile of the population of Catalonia, based on panel data made available by the Jaume Bofill Foundation. It operationally builds a measure of the Quality of life of the Catalan population by breaking down this variable into the seven dimensions considered by Robert Cummins (1996) and integrating it back into its objective and subjective dimensions. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
5.
105 p, 2.0 MB Estudi de factors clínic-patològics i valor pronòstic de l'expressió subcel·lular d'e-caderina en metàstasis hepàtiques de càncer colorectal / Estalella Mercadé, Laia ; Artigas Raventós, Vicenç, dir. ; Céspedes Navarro, Maria Virtudes, dir. ; Trias Folch, Manel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Cirurgia
INTRODUCCIÓ: El carcinoma colorectal representa una de les neoplàsies més prevalents i la segona causa de mort per càncer en el món occidental. En el moment del diagnòstic, aproximadament el 25-30% dels pacients presentaran metàstasis hepàtiques sincròniques (estadi IV) i el 25% desenvoluparan metàstasis hepàtiques durant l'evolució de la malaltia, la majoria durant els 3 anys del diagnòstic del tumor primari. [...]
INTRODUCTION: Colorectal carcinoma (CRC) is one of the most prevalent cancer and the second leading cause of cancer-related mortality in Western countries. Approximately 25-30% of CRC patients present synchronous liver metastases at time of diagnosis and an expected 25% will develop liver metastases during the course of the disease, mostly within the first 3 years. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
6.
589 p, 2.8 MB La exclusionary rule de EE.UU. Y la prueba ilícita penal de España. Perfiles jurisprudenciales comparativos. / Alcaide González, José Manuel ; Navarro Villanueva, María Carmen, 1968-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona,) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat
La tesis del autor José Manuel Alcaide González, titulada la "LA EXCLUSIONARY RULE DE EEUU Y LA PRUEBA ILÍCITA PENAL DE ESPAÑA. PERFILES JURISPRUDENCIALES COMPARATIVOS", pretende ser una investigación jurídica de estudio y comparación de la institución procesal de la prueba ilícita o prueba inconstitucional de España con su homóloga de los EE. [...]
The thesis of the author José Manuel Alcaide Gonzalez, entitled the "THE U. S. EXCLUSIONARY RULE AND THE ILLEGAL CRIMINAL EVIDENCE OF SPAIN. JURISPRUDENTIAL COMPARATIVE PROFILES ", is intended as a legal research study and comparison of the procedural institution of illegal evidence or unconstitutional in Spain with his U. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
7.
203 p, 3.3 MB Estudio de la producción de lipasas por fermentación en estado sólido a partir de residuos ricos en grasas. Impacto ambiental y posibles usos / Santis Navarro, Angélica María ; Gea Leiva, Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Barrena Gómez, Raquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química
Las actividades agroindustriales han venido experimentando un inusitado y acelerado desarrollo. Una de las principales consecuencias de este desarrollo ha sido el aumento en la generación de los desechos sólidos provenientes de las mismas. [...]
Agro-industrial activities have been experiencing an unusual and rapid development. One of the main consequences of this development has been the increase in the generation of solid waste. The accumulation of this waste is a problem both economically and ecologically. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
8.
1 p, 568.8 KB An overview of the 2011 outbreak in Germany : the role of E.coli O104:H4 / Navarro, Yolanda-Maria ; Luquín Fernández, M., (Marina), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2013
Grau en Biologia [812]  
9.
49 p, 388.1 KB Utilidad de una medida de la eficiencia en la generación de ventas para la predicción del resultado / Abad Navarro, María Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa
En este trabajo evaluamos la utilidad de una medida de la eficiencia en la generación de ventas, para la predicción del resultado de explotación futuro, bajo la hipótesis de que si la medida de la eficiencia es capaz de capturar el componente permanente de los resultados, debería ser útil para la predicción de los resultados futuros, en adición a los resultados actuales. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa 2003 (Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; 03/7)  

Materials didàctics 2 registres trobats  
1.
17 p, 1.3 MB Radioactivitat : el cas Fukushima. Seqüència didàctica per a l'estudi de la radioactivitat / Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Olivella, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Herreras Blanco, Luisa (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Solé, Caterina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Navarro Palà, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Recull de materials de les pràctiques dutes a terme durant els tallers REVIR, impartits pel CRECIM (Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica). En aquesta seqüència es busca que l'alumnat de 2n de Batxillerat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo.
Bellaterra : CRECIM, 2016 (REVIR)
2 documents
2.
17 p, 1.7 MB Estructura de la matèria : de Rutherford a l'ALBA. Seqüència didàctica per a l'estudi de l'estructura atòmica / Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Herreras Blanco, Luisa (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Olivella Busoms, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Solé, Caterina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Navarro Palà, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Treball que correspon a les pràctiques que es fan als tallers REVIR organitzats pel CRECIM de la UAB. La seqüència pretén que l'alumnat de 2n de Batxillerat entengui com es pot estudiar l'estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l'estructura d'una cosa que no podem veure. [...]
Bellaterra : CRECIM, 2016 (REVIR)
2 documents

Materials acadèmics 62 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 104.8 KB Els Judicis Penals [102204] / Navarro Villanueva, María Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
L'assignatura pretén que l'estudiant conegui quina és l'estructura del procés penal espanyol i quins són els diferents tipus de judicis penals. En aquest sentit, l'assignatura persegueix que l'estudiant aprengui quines són les diferents parts que poden intervenir en un procés penal, quins òrgans judicials seran competents, quines mesures cautelars poden adoptar-se així com les diligències d'instrucció que poden ser acordades i els mitjans de prova que poden ser practicats, entre altres temes. [...]
La asignatura pretende que el estudiante conozca cuál es la estructura del proceso penal español y cuáles son los diferentes tipos de juicios penales. En este sentido, la asignatura persigue que el estudiante aprenda cuáles son las diferentes partes que pueden intervenir en un proceso penal, qué órganos judiciales serán competentes, qué medidas cautelares pueden adoptarse así como las diligencias de instrucción que pueden ser acordadas y los medios de prueba que pueden ser practicados, entre otros temas. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Dret [949]
3 documents
2.
6 p, 107.0 KB Dret penitenciari [100458] / Navarro Villanueva, María Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Aquesta assignatura té com a objectiu principal dotar a l'estudiant dels coneixements necessaris perquè pugui redactar qualsevol informe per l'Administració Penitenciària o pel Jutge de Vigilància Penitenciària relatiu a la situació penitenciària d'una persona privada de llibertat i, especialment, sobre la concessió de beneficis penitenciaris referents al procediment sancionador, relatius a permisos de sortida o sobre la classificació penitenciària. [...]
El principal objetivo de la asignatura radica en dotar al estudiante de los conocimientos necesarios para estar en disposición de redactar cualquier informe dirigido a la Administración Penitenciaria o al Juez de Vigilancia Penitenciaria relativo a la situación penitenciaria de una persona privada de libertad y, especialmente, acerca de la concesión de beneficios penitenciarios, relativos al procedimiento disciplinario, a permisos de salida o sobre la clasificación penitenciaria. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Criminologia [805]
3 documents
3.
7 p, 94.4 KB Valoració d'espècies i ecosistemes [100842] / Ribas Artola, Àngela ; Pla Rabes, Sergi ; Pérez Navarro, María Ángeles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'assignatura Valoració d'espècies i ecosistemes és una introducció als aspectes biològics de les avaluacions ambientals, enteses com a eina normativa per la detecció i possible correcció dels efectes antròpics sobre els sistemes biològics i ecològics. [...]
This subject is an introduction to the evaluation of the effects of human actions on the natural environment, considering this evaluation in its dual aspect of scientific activity and normative environmental evaluation of plans, programs and projects. [...]

2018-19
Graduat o Graduada en Biologia ambiental [813]
2 documents
4.
5 p, 78.8 KB Dret processal penal [100457] / Navarro Villanueva, María Carmen ; Alarcón Gutiérrez, Juan Félix ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Com a objectiu principal, l'assignatura persegueix que l'estudiant pugui explicar a qualsevol persona l'estructura bàsica del nostre sistema processal penal. Especialment, es pretén que l'estudiant pugui assessorar a la persona imputada/acusada en un procés penal de l'estructura d'aquest, dels òrgans judicials i les parts que poden intervenir i en el seu cas, dels recursos que pot interposar en cas de sentència condemnatòria. [...]
The main goal of this course is that the student could be able to explain to anyone the basic structure of our Criminal process system. Especially it is intended that the student could be able to provide information to a defendant Criminal process about its structure, the different kinds of Courts, the parties that can be involved and about the legal appeals against the judgment. [...]
Como objetivo principal, la asignatura persigue que el estudiante sea capaz de entender y explicar a cualquier persona la estructura básica de nuestro sistema procesal penal. Especialmente, se pretende que el alumno pueda asesorar a la persona imputada/acusada en un proceso penal de la estructura del mismo, de los órganos judiciales que pueden intervenir así como de las partes procesales y, en su caso, de los recursos que podrá interponer en caso de sentencia condenatoria. [...]

2018-19
Graduat o Graduada en Criminologia [805]
3 documents
5.
6 p, 82.6 KB Dret penitenciari [100458] / Navarro Villanueva, María Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Aquesta assignatura té com a objectiu principal dotar a l'estudiant dels coneixements necessaris perquè pugui redactar qualsevol informe per l'Administració Penitenciària o pel Jutge de Vigilància Penitenciària relatiu a la situació penitenciària d'una persona privada de llibertat i, especialment, sobre la concessió de beneficis penitenciaris referents al procediment sancionador, relatius a permisos de sortida o sobre la classificació penitenciària. [...]
The main objective of the course consists in providing the student with the basic knowledge to be able to draft any report aimed to the Prison's Administration or to the Judge responsible for the enforcement of judgments relating to the situation of incarcerated people and, especially, about their access to prison privileges; to prison day-release permits or permissions to leave the prison; the disciplinary procedure or about the penitentiary classification. [...]
El principal objetivo de la asignatura radica en dotar al estudiante de los conocimientos necesarios para estar en disposición de redactar cualquier informe dirigido a la Administración Penitenciaria o al Juez de Vigilancia Penitenciaria relativo a la situación penitenciaria de una persona privada de libertad y, especialmente, acerca de la concesión de beneficios penitenciarios, relativos al procedimiento disciplinario, a permisos de salida o sobre la clasificación penitenciaria. [...]

2018-19
Graduat o Graduada en Criminologia [805]
3 documents
6.
5 p, 82.8 KB Ciències de la biosfera [100820] / Lloret Maya, Francisco ; Rosell Mele, Antoni ; Pérez Navarro, María Ángeles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'objectiu de l'assignatura és conèixer i analitzar els processos que determinen el funcionament a escala global de la biosfera, amb un particular èmfasi en la interacció mutua entre la biota i els components geofísics, i en les alteracions que l'activitat humana està produïnt en aquest funcionament. [...]
2018-19
Graduat o Graduada en Biologia ambiental [813]
3 documents
7.
5 p, 73.4 KB Els Judicis Penals [102204] / Navarro Villanueva, María Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
L'assignatura pretén que l'estudiant conegui quina és l'estructura del procés penal espanyol i quins són els diferents tipus de judicis penals. D'altra banda, l'assignatura persegueix que l'estudiant aprengui quines són les diferents parts que poden intervenir en un procés penal, quins òrgans judicials seran competents, quines mesures cautelars poden adoptar-se així com les diligències d'instrucció que poden ser acordades i els mitjans de prova que poden ser practicats, entre altres temes.
The main goal of this course is that the student could be able to understand the basic structure of our Criminal process system. Especially it is intended that the student could be able to provide information to an accused person in a Criminal process or to the victim of a crime about its structure, the different kinds of Courts, the parties that can be involved and about the legal appeals against the judgment.
La asignatura pretende que el estudiante conozca cuál es la estructura del proceso penal español y cuáles son los diferentes tipos de juicios penales. Por otra parte, la asignatura persigue que el estudiante aprenda cuáles son las diferentes partes que pueden intervenir en un proceso penal, qué órganos judiciales serán competentes, qué medidas cautelares pueden adoptarse así como las diligencias de instrucción que pueden ser acordadas y los medios de prueba que pueden ser practicados, entre otros temas.

2018-19
Graduat o Graduada en Dret [949]
3 documents
8.
6 p, 79.7 KB Dret processal penal [100457] / Navarro Villanueva, María Carmen ; Alarcón Gutiérrez, Juan Félix ; Libano Beristain, Arantza ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Com a objectiu principal, l'assignatura persegueix que l'estudiant pugui explicar a qualsevol persona l'estructura bàsica del nostre sistema processal penal. Especialment, es pretén que l'estudiant pugui assessorar a la persona imputada/acusada en un procés penal de l'estructura d'aquest, dels òrgans judicials i les parts que poden intervenir i, en el seu cas, dels recursos que pot interposar en cas de sentència condemnatòria. [...]
The main goal of this course is that the student could be able to explain to anyone the basic structure of our Criminal process system. Especially it is intended that the student could be able to provide information to an accused person in a Criminal process about its structure, the different kinds of Courts, the parties that can be involved and about the legal appeals against the judgment. [...]
Como objetivo principal, la asignatura persigue que el estudiante sea capaz de entender y explicar a cualquier persona la estructura básica de nuestro sistema procesal penal. Especialmente, se pretende que el alumno pueda asesorar a la persona imputada/acusada en un proceso penal de la estructura del mismo, de los órganos judiciales que pueden intervenir así como de las partes procesales y, en su caso, de los recursos que podrá interponer en caso de sentencia condenatoria. [...]

2017-18
Graduat o Graduada en Criminologia [805]
3 documents
9.
5 p, 82.5 KB Ciències de la biosfera [100820] / Lloret Maya, Francisco (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Rosell Mele, Antoni ; Pérez Navarro, María Ángeles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'objectiu de l'assignatura és conèixer i analitzar els processos que determinen el funcionament a escala global de la biosfera, amb un particular èmfasi en la interacció mutua entre la biota i els components geofísics, i en les alteracions que l'activitat humana està produïnt en aquest funcionament. [...]
2017-18
Graduat o Graduada en Biologia ambiental [813]  
10.
6 p, 79.3 KB Dret penitenciari [100458] / Navarro Villanueva, María Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Aquesta assignatura té com a objectiu principal dotar a l'estudiant dels coneixements necessaris perquè pugui redactar qualsevol informe per l'Administració Penitenciària o pel Jutge de Vigilància Penitenciària relatiu a la situació penitenciària d'una persona privada de llibertat i, especialment, sobre la concessió de beneficis penitenciaris referents al procediment sancionador, relatius a permisos de sortida o sobre la classificació penitenciària. [...]
The main objective of the course consists in providing the student with the basic knowledge to be able to draft any report aimed to the Prison's Administration or to the Judge responsible for the enforcement of judgments relating to the situation of incarcerated people and, especially, about their access to prison privileges; to prison day-release permits or permissions to leave the prison; the disciplinary procedure or about the penitentiary classification. [...]
El principal objetivo de la asignatura radica en dotar al estudiante de los conocimientos necesarios para estar en disposición de redactar cualquier informe dirigido a la Administración Penitenciaria o al Juez de Vigilancia Penitenciaria relativo a la situación penitenciaria de una persona privada de libertad y, especialmente, acerca de la concesión de beneficios penitenciarios, relativos al procedimiento disciplinario, a permisos de salida o sobre la clasificación penitenciaria. [...]

2017-18
Graduat o Graduada en Criminologia [805]
3 documents

Materials acadèmics : 62 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
5 Navarro, M
3 Navarro, M.
3 Navarro, M.
1 Navarro, M. Carmen
3 Navarro, M.Isabel
1 Navarro, Manuel
7 Navarro, Marga
2 Navarro, Maria
1 Navarro, Maria Dolors
3 Navarro, Maria Isabel
5 Navarro, Maria José
2 Navarro, Marianela
1 Navarro, Marina
6 Navarro, Marita
1 Navarro, María G.
1 Navarro, Matilde
1 Navarro, Mayka
1 Navarro, Mercedes
1 Navarro, Mercedes
1 Navarro, Miriam
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.