Resultats globals: 111 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 21 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 14 registres trobats
Materials didàctics, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 72 registres trobats
Articles 21 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 456.8 KB Doctors admitted to a Physicians' Health Program : a comparison of self-referrals versus directed referrals / Braquehais, María Dolores (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Valero, Sergi (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Bel, Miquel Jordi (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Navarro, María Cecilia (Galatea Foundation, Col·legi Oficial de Metges de Barcelona) ; Matalí, Josep Lluís (Galatea Foundation, Col·legi Oficial de Metges de Barcelona) ; Nasillo, Viviana (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Padrós, Jaume (Galatea Foundation, Col·legi Oficial de Metges de Barcelona) ; Arteman, Antoni (Galatea Foundation, Col·legi Oficial de Metges de Barcelona) ; Bruguera, Eugeni (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Casas Brugué, Miquel (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Universitat Autònoma de Barcelona
To compare the profile of doctors with mental disorders admitted to a Physicians' Health Program (PHP) depending on their type of referral. Retrospective chart review. We analysed 1545 medical records of doctors admitted to the Barcelona PHP (PAIMM) from 1 February 1998 to 31 December 2012. [...]
2014 - 10.1136/bmjopen-2014-005248
BMJ open, Vol. 4 (july 2014)  
2.
14 p, 1.2 MB Personality Disorders in the ICD-11 : Spanish Validation of the PiCD and the SASPD in a Mixed Community and Clinical Sample / Gutiérrez, Fernando (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Aluja, Anton (Institut de Recerca Biomèdica de Lleida) ; Ruiz Rodríguez, José (Universitat de Barcelona) ; García, Luis F. (Universidad Autónoma de Madrid) ; Gárriz, Miguel (Institut de Neuropsiquiatria i Addiccions (INAD)) ; Gutiérrez-Zotes, Alfonso (Universitat Rovira i Virgili. Hospital Universitari Institut Pere Mata) ; Gallardo-Pujol, David (Universitat de Barcelona. Institut de Neurociències) ; Navarro-Haro, Maria V. (Instituto de Investigación Sanitaria de Aragón) ; Alabèrnia-Segura, Miquel (Universitat de Barcelona) ; Mestre-Pintó, Joan Ignasi (Universitat Pompeu Fabra) ; Torrens, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Peri i Nogués, Josep Maria (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Sureda, Bárbara (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Soler, Joaquim (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Pascual Mateos, Juan Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Vall, Gemma (GSS-Hospital Santa Maria, Lleida, Spain) ; Calvo, Natalia (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Ferrer Vinardel, Marc (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Oltmanns, Joshua R. (University of Kentucky) ; Widiger, Thomas A. (University of Kentucky)
The International Classification of Diseases-11th revision (ICD-11) classification of personality disorders is the official diagnostic system that is used all over the world, and it has recently been renewed. [...]
2020 - 10.1177/1073191120936357
Assessment, Vol. 28 (june 2020) , p. 759-772  
3.
18 p, 1.5 MB Prevalence and Clinical Characteristics of SARS-CoV-2 Confirmed and Negative Kawasaki Disease Patients During the Pandemic in Spain / Fernández-Cooke, Elisa (Instituto de Investigación Sanitaria Hospital 12 de Octubre (i+12)) ; Grasa, Carlos D. (Hospital Universitario La Paz (Madrid)) ; Domínguez-Rodríguez, Sara (Instituto de Investigación Sanitaria Hospital 12 de Octubre (i+12)) ; Barrios Tascón, Ana (Hospital Universitario Infanta Sofía) ; SánchezManubens, Judith (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i Medicina Preventiva i Salut Pública) ; Anton, Jordi (Hospital Sant Joan de Déu (Manresa)) ; Mercader, Beatriz (Hospital Clínico Universitario Virgen de la Arrixaca (El Palmar, Múrcia)) ; Villalobos, Enrique (Hospital Infantil Universitario Niño Jesús (Madrid)) ; Camacho, Marisol (Hospital Universitario Virgen del Rocío (Sevilla, Andalusia)) ; Navarro Gómez, María Luisa (Hospital General Universitario Gregorio Marañón) ; Oltra Benavent, Manuel (Hospital Universitari i Politècnic La Fe de València) ; Giralt, Gemma (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Bustillo, Matilde (Hospital Universitario Miguel Servet (Saragossa)) ; Bello Naranjo, Ana María (Department of Pediatrics, Hospital Universitario Materno-Infantil de Las Palmas de Gran Canaria) ; Rocandio, Beatriz (Hospital Universitario de Donostia (Sant Sebastià, País Basc)) ; Rodríguez-González, Moisés (Hospital Universitario Puerta del Mar (Cadis, Andalusia)) ; Núñez Cuadros, Esmeralda (Hospital Regional Universitario de Málaga) ; Aracil Santos, Javier (Hospital Universitario La Paz (Madrid)) ; Moreno, David (Hospital Regional Universitario de Málaga) ; Calvo, Cristina (Hospital Universitario La Paz (Madrid)) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Introduction: COVID-19 has a less severe course in children. In April 2020, some children presented with signs of multisystem inflammation with clinical signs overlapping with Kawasaki disease (KD), most of them requiring admission to the pediatric intensive care unit (PICU). [...]
2021 - 10.3389/fped.2020.617039
Frontiers in Pediatrics, Vol. 8 (january 2021)  
4.
9 p, 214.7 KB A comparison of DSM-IV-TR and DSM-5 diagnostic criteria for gambling disorder in a large clinical sample / Jiménez-Murcia, Susana (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Granero, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Fernández-Aranda, Fernando (Universitat de Barcelona. Departament de Ciències Clíniques) ; Sauvaget, Anne (Centre Hospitalier Universitaire de Nantes) ; Fransson, Andreas (Lunds universitet) ; Hakansson, Anders (Lunds universitet) ; Mestre-Bach, Gemma (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Steward, Trevor (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Stinchfield, Randy (University of Minnesota Medical School. Department of Psychiatry) ; Moragas, Laura (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Aymamí, Neus (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Gómez-Peña, Mónica (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Del Pino-Gutiérrez, Amparo (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Agüera, Zaida (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Baño, Marta (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Talón-Navarro, María Teresa (Institut de Medicina Legal i Ciències Forenses de Catalunya) ; Cuquerella Fuentes, Àngel (Institut de Medicina Legal i Ciències Forenses de Catalunya) ; Codina, Ester (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Menchón Magriñá, José Manuel (Hospital Universitari de Bellvitge)
Background and aims: Gambling-related crimes are known to be associated with gambling disorder (GD). Due to a lack of consensus in the scientific community regarding the relevance of this diagnostic criterion, it was removed from the DSM-5. [...]
2019 - 10.3389/fpsyg.2019.00931
Frontiers in psychology, Vol. 10 (2019) , p. e931  
5.
11 p, 726.0 KB Recomendaciones sobre el manejo clínico de la infección por el «nuevo coronavirus» SARS-CoV2. Grupo de trabajo de la Asociación Española de Pediatría (AEP) : = Recommendations on the clinical management of the COVID-19 infection by the «new coronavirus» SARS-CoV2. Spanish Paediatric Association working group / Calvo, Cristina. (Hospital Universitario La Paz (Madrid)) ; García López-Hortelano, Milagros (Hospital Universitario La Paz (Madrid)) ; de Carlos Vicente, Juan Carlos (Hospital Universitari Son Espases (Palma de Mallorca, Balears)) ; Vázquez Martínez, Jose Luis (Sociedad Española de Cuidados Intensivos Pediátricos) ; Ramos-Amador, José-Tomás (Sociedad Española de Infectología Pediátrica) ; Baquero-Artigao, Fernando (Sociedad Española de Infectología Pediátrica) ; Navarro, Maria Luisa (Sociedad Española de Infectología Pediátrica) ; Rodrigo Gonzalo de Líria, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i Medicina Preventiva i Salut Pública) ; Neth, Olaf (Sociedad Española de Infectología Pediátrica) ; Fumadó, Victoria (Sociedad Española de Infectología Pediátrica) ; Menendez Suso, Juan José (Sociedad Española de Cuidados Intensivos Pediátricos) ; Slocker Barrio, Maria (Sociedad Española de Cuidados Intensivos Pediátricos) ; Bustinza Arriortua, Amaya (Sociedad Española de Cuidados Intensivos Pediátricos) ; Jordán García, Iolanda (Sociedad Española de Cuidados Intensivos Pediátricos) ; Pilar Orive, Javier (Sociedad Española de Cuidados Intensivos Pediátricos)
El 31 de diciembre de 2019, la Comisión Municipal de Salud y Sanidad de Wuhan (provincia de Hubei, China) informó sobre la existencia de 27 casos de neumonía de etiología desconocida con inicio de síntomas el 8 de diciembre, incluyendo 7 casos graves, con exposición común a un mercado de marisco, pescado y animales vivos en la ciudad de Wuhan. [...]
On 31 December 2019, the Wuhan Municipal Committee of Health and Healthcare (Hubei Province, China) reported that there were 27 cases of pneumonia of unknown origin with symptoms starting on the 8 December. [...]

2020 - 10.1016/j.anpedi.2020.02.001
Anales de pediatría, Vol. 92 Núm. 4 (abril 2020) , p. 241.e1-241.e11  
6.
18 p, 1.3 MB Papel de las situaciones adidácticas en el aprendizaje matemático : una mirada crítica desde el enfoque ontosemiótico / Godino, Juan D. (Universidad de Granada. Departamento de Didáctica de la Matemática) ; Burgos Navarro, María (Universidad de Granada. Departamento de Didáctica de la Matemática) ; Wilhelmi, Miguel R. (Universidad Pública de Navarra. Departamento de Matemáticas)
El postulado del aprendizaje por adaptación a un medio antagonista asumido por la teoría de situaciones didácticas en matemáticas se corresponde con el papel central que esta teoría atribuye a las situaciones adidácticas (momentos en los que tiene lugar la producción autónoma de conocimientos por parte de los estudiantes). [...]
The theory of didactic situations in mathematics postulates that learning is produced by adaptation to an antagonistic milieu, given the central role that this theory assigns to the adidactical situations (moments where the students' autonomous production of knowledge takes place). [...]

2020 - 10.5565/rev/ensciencias.2906
Enseñanza de las ciencias, Vol. 38 Núm. 1 (2020) , p. 147-164 (Investigaciones Didácticas)  
7.
3 p, 590.9 KB Projecte Revir, o l'èxit de treballar reptes científics amb alumnat de Secundària i Batxillerat des de la universitat / Navarro Palà, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Revir és un projecte del Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM) de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB, que treballa de manera pràctica l'ensenyament i aprenentatge de les ciències amb alumnat de Secundària i Batxillerat de Catalunya. [...]
Revir es un proyecto del Centro de Investigación para la Educación Científica y Matemática (CRECIM) de la Facultad de Ciencias de la Educación de la UAB, que trabaja de manera práctica la enseñanza y aprendizaje de las ciencias con alumnado de Secundaria y Bachillerato de Cataluña. [...]

2020
UAB divulga, Gener 2020, p. 1-3
2 documents
8.
7 p, 626.0 KB Alfabetización en salud en pacientes con insuficiencia cardiaca atendidos en atención primaria / Santesmases-Masana, Rosalia (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria) ; González-de Paz, Luis (Consorci d'Atenció Primària de Salut Eixample (CAPSBE)) ; Real, Jordi (Institut Universitari d'Investigació en Atenció Primària Jordi Gol) ; Borràs-Santos, Alicia (Universitat Internacional de Catalunya. Instituto Albert J. Jovell de Salud Pública y Pacientes) ; Sisó-Almirall, Antoni (Consorci d'Atenció Primària de Salut Eixample (CAPSBE)) ; Navarro-Rubio, Maria Dolors (Universitat Internacional de Catalunya. Instituto Albert J. Jovell de Salud Pública y Pacientes)
Examinar el nivel de alfabetización en salud y los factores que la condicionan en pacientes con insuficiencia cardiaca visitados en atención primaria. Estudio transversal multicéntrico. Diez centros de atención primaria del área metropolitana de Barcelona. [...]
2016 - 10.1016/j.aprim.2016.03.003
Atencion Primaria, Vol. 49 (may 2016) , p. 28-34  
9.
37 p, 582.0 KB Climatic suitability derived from species distribution models captures community responses to an extreme drought episode / Pérez Navarro, María Ángeles (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Sapes, Gerard (University of Montana) ; Batllori, Enric (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Serra Díaz, Josep M. (Aarhus University) ; Esteve Selma, Miguel Ángel (Universidad de Murcia) ; Lloret Maya, Francisco (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals)
The differential responses of co-occurring species in rich communities to climate change-particularly to drought episodes-have been fairly unexplored. Species distribution models (SDMs) are used to assess changes in species suitability under environmental shifts, but whether they can portray population and community responses is largely undetermined, especially in relation to extreme events. [...]
2019 - 10.1007/s10021-018-0254-0
Ecosystems, Vol. 22, Issue 1 (January 2019) , p. 77-90  
10.
6 p, 471.7 KB Identificació bioacústica d'algunes espècies de ratpenats amb sonogrames, espectogrames i espectres sonors segons la seva freqüència d'ecolocalització / Arcas Rivas, Pedro (INS Institut Ribot i Serra (Sabadell, Catalunya)) ; Fenollar Moncho, José (INS Institut Ribot i Serra (Sabadell, Catalunya)) ; Mas Navarro, María (Museu de Granollers. Àrea de Ciències Naturals) ; Flaquer Sánchez, Carles (Museu de Granollers. Àrea de Ciències Naturals) ; Jordà Sanuy, Xavier (Associació per la Defensa i Estudi de la Natura)
Aquest article forma part del treball de recerca de secundària de batxillerat sobre ratpenats on es tracta la detecció i identificació dels quiròpters mitjançant un detector. Posteriorment, es realitza una comparació entre sonogrames, espectrogrames i espectres sonors d'algunes espècies de quiròpters segons la seva freqüència d' ecolocalització.
This article is part of an end-of-upper-secondary-education research project about bats, focused on detecting and identification of bats through a detector. Later, a comparison is made between sonograms, spectrograms and sound spectra of some species of bats ac-cording to their frequency of echolocation.

2018 - 10.5565/rev/ciencies.395
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 36 (2018) , p. 8-13 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  

Articles : 21 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
8 p, 83.2 KB La cabellera femenina como elemento turbador : entre la fuerza vital en Baudelaire y el poder fetichista en Maupassant / Rodriguez Navarro, María Victoria (Universidad de Salamanca)
El cabello de la mujer, vehículo de simbologías sociales, ha inspirado a multitud de poetas, pintores y novelistas. La melena femenina como constante mito, como agente fetichista, ha motivado secularmente narraciones orales, escritas y plásticas. [...]
2012
Colloque de l'Asociación de Profesores de Francés de la Universidad Española. Barcelona-Bellaterra, 21r : 2012  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
392 p, 13.1 MB Manual integrado de acción tutorial / Gairín Sallán, Joaquín, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Agelet Profitós, Joan ; Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Barrera-Corominas, Aleix ; Navarro Casanoves, Maria ; Castro Ceacero, Diego ; Comellas i Carbó, Maria Jesús 1943- ; Olmos Rueda, Patricia ; Pàmies Rovira, Jordi ; Rodríguez Gómez, David ; Suárez, Cecilia Inés
El Manual Integrado de Acción Tutorial (MIAT, en adelante) que se introduce con este texto es el documento que recoge propuestas de intervención organizadas y dirigidas a mejorar la atención de los estudiantes de centros de estudios nocturnos de Costa Rica. [...]
Cartago : Editorial Tecnológica de Costa Rica , 2015  

Documents de recerca 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
58 p, 9.0 MB Análisis socioespacial de la participación ciudadana en los barrios de Barcelona / Navarro Frías, Maria José ; Mejía Juárez, Verónica, dir. ; Nadal Tersa, Jordi, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia
El objetivo de la presente investigación es caracterizar el tejido social que más favorece la participación ciudadana en movimientos urbanos y procesos participativos en la ciudad de Barcelona, analizando tanto su distribución espacial, como los factores socioeconómicos de cada uno de sus 73 barrios. [...]
L'objectiu de la present investigació és caracteritzar el teixit social que més afavoreix la participació ciutadana en moviments urbans i processos participatius a la ciutat de Barcelona, analitzant tant la seva distribució espacial, com els factors socioeconòmics de cadascun dels seus 73. [...]
The main purpose of this research is to characterize the social fabric that boosts the citizen participation in urban movements and participatory processes in the city of Barcelona, through the spatial distribution analysis and the socioeconomic factors in each of the 73 neighborhoods. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021
Màster Universitari en Estudis Territorials i Planejament [1475]  
2.
197 p, 6.9 MB Plant species climatic niche and its relationship with population responses to extreme drought / Pérez Navarro, María Ángeles ; Lloret Maya, Francisco, dir. ; Esteve Selma, Miguel Ángel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals
Understanding how climate affects species' distribution and performance is a central issue in ecology since its origins. In last decades, however, the interest in this question has been reactivated by the current context of climate change. [...]
2020  
3.
56 p, 3.7 MB Informe de evaluación del pilotaje 'La DefeNsA de las plantas' / Navarro Palà, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
2020  
4.
138 p, 9.4 MB La mirada perdida : ideación y creación de un guion de cortometraje de ficción / Fernández Navarro, Maria ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una recerca al voltant de la filosofia de la imatge ajuda a configurar la premissa ideològica d'aquest guió de curtmetratge de ficció. La història narra la vida de dues dones joves involucrades en un accident de trànsit que busquen resoldre la seva relació conflictiva amb la realitat visual i que acaben assumint les seves respectives maneres de comprendre el món.
Una investigación acerca de la filosofía de la imagen ayuda a configurar la premisa ideológica de este guion de cortometraje de ficción. La historia narra la vida de dos mujeres jóvenes involucradas en un accidente de tráfico que buscan resolver su relación conflictiva con la realidad visual y que terminan asumiendo sus respectivas maneras de comprender el mundo.
A research about the philosophy of the image helps building the ideological premise of this fiction short film script. The story narrates the life of two young women involved in a car accident who seek to resolve their conflicting relationship with visual reality and who end up assuming their respective ways of understanding the world.

2020
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
72 p, 1.8 MB La sacerdotessa de la polis. Estudi de les fonts literàries i epigràfiques al voltant de la sacerdotessa d'Atena Pòlias a Atenes / Navarro López, Maria ; Oller Guzmán, Marta, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana
El present treball tracta la religió de l'Antiga Grècia des de la perspectiva de gènere a través de les fonts literàries i epigràfiques i a partir del cas concret del sacerdoci d'Atena Pòlias a Atenes. [...]
2020
Grau en Estudis Clàssics [804]  
6.
40 p, 1.4 MB Informe de evaluación del Taller 'Plantas mutantes' del CRAG. (Curso 2019/20) / Navarro Palà, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Barcelona, 2020  
7.
38 p, 591.6 KB Guía para la comunidad educativa de prevención y apoyo a las víctimas de ciberacoso en el contexto escolar / Sordè i Martí, Teresa ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Aiello, Emilia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castro Sandúa, Marcos (Universitat de Barcelona) ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gairal Casadó, Regina (Universitat Rovira i Virgili) ; Herrero, Carlos (Universitat de Barcelona) ; Melgar Alcantud, Patrícia (Universitat de Girona) ; Mondéjar, Eduard, 1986- (Universitat de Girona) ; Plaja, Teresa (Universitat de Barcelona) ; Pulido, Cristina (Universitat de Barcelona) ; Racionero, Sandra (Universidad Loyola Andalucía) ; Ramis Salas, Mimar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ríos González, Oriol (Universitat Rovira i Virgili) ; Sánchez, Montse (Universitat de Barcelona) ; Serradell Pumareda, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Serrano Alfonso, M. Ángeles (Universitat Rovira i Virgili) ; Tellado, Itxaso (Universitat de Vic) ; Villarejo Carballido, Beatriz (Universitat de Barcelona) ; Roig, Susana, col. (CEIP Illes Columbretes, Castelló de la Plana) ; Vázquez, Teresa, col. (CEIP Camp de Turia, Riba-Roja) ; Canal, José Mª, col. (CEIP Camp de Turia, Riba-Roja) ; Vallés, Ana, col. (CEIP Les Vessanes, Dénia) ; Gómez, Remei, col. (SPE11, Dénia) ; Monfort, Julia, col. (SPE11, Dénia) ; Cervera, Amparo, col. (Colegio Santiago Apóstol-Cabanyal, València) ; Martínez, Roberto, col. (Colegio Santiago Apóstol-Cabanyal, València) ; Bosch López de Andújar, Jordi col. (Colegio Santiago Apóstol-Cabanyal, València) ; Aldea, Sonia, col. (CEIP Fernando de los Ríos, Burjassot) ; Carbonell, Sara, col. (CEIP Lluis Vives, Cullera) ; Casamayor, Mamen, col. (CEIP Lluis Vives, Cullera) ; Aguilar, Raquel, col. (CEIP Ciutat de Cremona, Alaquàs) ; Febre, Blanca, col. (Colegio Sagrada Familia, València) ; Alamillo, Adela, col. (Seminario "A hombros de los gigantes", Valencia) ; Navarro, María, col. (Sección IES Conselleria, València) ; Natividad, Laura, col. (CEIP Jaume I, Puçol) ; Artigues, Marisol, col. (Ajuntament de Pedreguer) ; Gil Traver, Flora, col. (Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa) ; Soria Bollo, Bárbara, col. (Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa) ; Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa (CNIIE) ; Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
Guía enmarcada en el Plan Estratégico de Convivencia Escolar (Ministerio de Educación Cultura y Deporte. Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa) que presenta una serie de orientaciones generales que permiten el análisis del acoso escolar de manera general y, en segundo lugar, orientaciones concretas para abordar el acoso que se ejerce a través de las Tecnologías de la Información y la Comunicación, es decir, el ciberacoso. [...]
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Secretaría General Técnica, 2017 - 10.4438/030-17-093-7  
8.
67 p, 6.7 MB Guía para la comunidad educativa de prevención y apoyo a las víctimas de violencia escolar / Sordè i Martí, Teresa ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Aiello, Emilia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castro Sandúa, Marcos (Universitat de Barcelona) ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gairal Casadó, Regina (Universitat Rovira i Virgili) ; Herrero, Carlos (Universitat de Barcelona) ; Melgar Alcantud, Patrícia (Universitat de Girona) ; Mondéjar, Eduard, 1986- (Universitat de Girona) ; Plaja, Teresa (Universitat de Barcelona) ; Pulido, Cristina (Universitat de Barcelona) ; Racionero, Sandra (Universidad Loyola Andalucía) ; Ramis Salas, Mimar (Universitat de Barcelona) ; Ríos González, Oriol (Universitat Rovira i Virgili) ; Sánchez, Montse (Universitat de Barcelona) ; Serradell Pumareda, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Serrano Alfonso, M. Ángeles (Universitat Rovira i Virgili) ; Tellado, Itxaso (Universitat de Vic) ; Villarejo Carballido, Beatriz (Universitat de Barcelona) ; Roig, Susana, col. (CEIP Illes Columbretes, Castelló de la Plana) ; Vázquez, Teresa, col. (CEIP Camp de Turia, Riba-Roja) ; Canal, José Mª, col. (CEIP Camp de Turia, Riba-Roja) ; Vallés, Ana, col. (CEIP Les Vessanes, Dénia) ; Gómez, Remei, col. (SPE11, Dénia) ; Monfort, Julia, col. (SPE11, Dénia) ; Cervera, Amparo, col. (Colegio Santiago Apóstol-Cabanyal, València) ; Martínez, Roberto, col. (Colegio Santiago Apóstol-Cabanyal, València) ; Bosch López de Andújar, Jordi, col. (Colegio Santiago Apóstol-Cabanyal, València) ; Aldea, Sonia, col. (CEIP Fernando de los Ríos, Burjassot) ; Carbonell, Sara, col. (CEIP Lluis Vives, Cullera) ; Casamayor, Mamen, col. (CEIP Lluis Vives, Cullera) ; Aguilar, Raquel, col. (CEIP Ciutat de Cremona, Alaquàs) ; Febre, Blanca, col. (Colegio Sagrada Familia, València) ; Alamillo, Adela, col. (Seminario "A hombros de los gigantes", Valencia) ; Navarro, María, col. (Sección IES Conselleria, València) ; Natividad, Laura, col. (CEIP Jaume I, Puçol) ; Artigues, Marisol, col. (Ajuntament de Pedreguer) ; Gil Traver, Flora, col. (Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa) ; Soria Bollo, Bárbara, col. (Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa) ; Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa (CNIIE) ; Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
La superación de la violencia en los centros educativos requiere de un trabajo profundo y constante. Profundo porque debemos trabajar la raíz de esta problemática que, como sabemos, nos ha acompañado siempre a lo largo de la historia. [...]
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Secretaría General Técnica, 2017  
9.
161 p, 11.9 MB Desensibilización y reprocesamiento por movimiento ocular; ensayo piloto en pacientes bipolares, hipótesis de funcionamiento y revisión sistemática / Novo Navarro, María Patricia ; Amann, Benedikt L., dir. ; Pérez Solà, Víctor, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal
Existe una gran brecha entre la observación clínica y científica del papel del trastorno por estrés post-traumático (TEPT) y los acontecimientos traumáticos en la vida de paciente con diagnóstico de trastorno bipolar y la casi ausencia de guías de tratamiento para esta comorbilidad. [...]
There is a large gap between clinical and scientific observation of the role of post-traumatic stress disorder (PTSD) and traumatic events in the life of a patient diagnosed with bipolar disorder and the almost absence of treatment guidelines for this comorbidity. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017  
10.
413 p, 10.9 MB Lectura, información y calidad de vida : construcción de una tipología de uso de la lectura y la información y su relación con la calidad de vida / Moreno-Navarro, Maria del Pilar ; Fuentes i Pujol, Ma. Eulàlia, dir. ; López-Roldán, Pedro, dir. ; Valverde Garcia, Llorenç, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana
Esta tesis crea una tipología de perfil Lecto-Informativo de la población de Catalunya, a partir de las bases de datos Panel de la Fundació Jaume Bofill. Construye operativamente una medida de la Calidad de vida de la población catalana, desglosando el concepto en las siete dimensiones consideradas por Robert Cummis (1996) e integrándolo de nuevo en sus dimensiones objetivas y subjetivas. [...]
This thesis creates a typology of Reader-Informative profile of the population of Catalonia, based on panel data made available by the Jaume Bofill Foundation. It operationally builds a measure of the Quality of life of the Catalan population by breaking down this variable into the seven dimensions considered by Robert Cummins (1996) and integrating it back into its objective and subjective dimensions. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Documents de recerca : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials didàctics 2 registres trobats  
1.
17 p, 1.3 MB Radioactivitat : el cas Fukushima. Seqüència didàctica per a l'estudi de la radioactivitat / Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Olivella, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Herreras Blanco, Luisa (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Solé, Caterina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Navarro Palà, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Recull de materials de les pràctiques dutes a terme durant els tallers REVIR, impartits pel CRECIM (Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica). En aquesta seqüència es busca que l'alumnat de 2n de Batxillerat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo.
Bellaterra : CRECIM, 2016 (REVIR)
2 documents
2.
17 p, 1.7 MB Estructura de la matèria : de Rutherford a l'ALBA. Seqüència didàctica per a l'estudi de l'estructura atòmica / Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Herreras Blanco, Luisa (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Olivella Busoms, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Solé, Caterina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Navarro Palà, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Treball que correspon a les pràctiques que es fan als tallers REVIR organitzats pel CRECIM de la UAB. La seqüència pretén que l'alumnat de 2n de Batxillerat entengui com es pot estudiar l'estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l'estructura d'una cosa que no podem veure. [...]
Bellaterra : CRECIM, 2016 (REVIR)
2 documents

Materials acadèmics 72 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 117.0 KB Fonaments Psicològics en Psicologia Forense [44451] / Limonero García, Joaquín T. ; Navarro Villanueva, María Carmen ; Cubells Serra, Jenny ; Mora Montserrat, Sergio ; Balltondre Pla, Monica ; Garrido Gaitán, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquest mòdul pretén desenvolupar els fonaments Jurídics i Procedimentals propis de l'àmbit de treball en el qual s'exercirà el rol professional, eminentment de l'àmbit jurídic. Així mateix, s'aportaran eines essencials per a la comprensió de la professió com l'estructuració de l'informe, aspectes ètics, estructuració del procés pericial, així com la important distinció entre Psicologia Jurídica i Forense, iniciant les bases en aquest mòdul de totes dues àrees de coneixement que, s'aniran desenvolupant en els mòduls següents. [...]
This module aims to develop the Legal and Procedural common basis of the field in which the professional role is going to be performed, eminently in the legal field. Likewise, essential tools will be provided for the understanding of the profession such as the structuring of the report, ethical aspects, structuring the expert process, as well as the important distinction between Legal and Forensic Psychology, initiating the bases in this module of both areas of knowledge that will be developed in the following modules. [...]
Este módulo pretende desarrollar los fundamentos Jurídicos y Procedimentales, propios del ámbito de trabajo en el que se va a desempeñar el rol profesional, eminentemente del ámbito jurídico. Asimismo, se aportarán herramientas esenciales para la comprensión de la profesión como la estructuración del informe, aspectos éticos, estructuración del proceso pericial, así como la importante distinción entre Psicología Jurídica y Forense, iniciando las bases en este módulo de ambas áreas de conocimiento que, se irán desarrollando en los módulos siguientes. [...]

2022-23
Màster Universitari en Psicologia Jurídica i Forense [1478]
3 documents
2.
5 p, 103.2 KB Dret Processal I [102207] / Reynal Querol, Nuria ; Navarro Villanueva, María Carmen ; Rodriguez Torres, Jose Luis ; Libano Beristain, Arantza ; Varona Jimenez, Alberto ; Miranda Vazquez, Carlos de ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'objectiu essencial d'aquesta assignatura és el coneixement i comprensió dels elements bàsics del sistema processal, i en especial del sistema processal penal: els òrgans jurisdiccionals, les parts, i el procés.
Main objective of this course is a good knowledge and understanding of the basic elements of the process system, especially.
El objetivo esencial de esta asignatura es el conocimiento y comprensión de los elementos básicos del sistema procesal, y en especial del sistema procesal penal: los órganos jurisdiccionales, las partes, y el proceso.

2022-23
Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Dret [1209]
Grau en Criminologia i Grau en Dret [1284]
Grau en Dret i Grau en Relacions Laborals [1285]
Grau en Criminologia i Grau en Dret [1411]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Dret [949]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [994]
3 documents
3.
6 p, 109.0 KB Laboratori integrat III [100978] / Campoy Sanchez, Susana ; Alvarez Perez, Iñaki ; Area Navarro, Maria ; Roque Cordova, Alicia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Aquesta assignatura introdueix als estudiants en l'ús de tècniques moleculars i immunològiques bàsiques per a l'experimentació en un laboratori de Biologia Molecular. Els objectius concrets a assolir es defineixen en els següents punts: Saber aplicar tècniques de fraccionament i d'anàlisi bioquímica. [...]
This course introduces students to basic molecular and immunological techniques for experimentation in a Molecular Biology laboratory. The specific objectives to be achieved are defined in the following points: • To know how to apply biochemical fractionation and other analysis techniques. [...]
Esta asignatura introduce a los estudiantes en el uso de técnicas moleculares e inmunológicas básicas para la experimentación en un laboratorio de Biología Molecular. Los objetivos concretos a alcanzar se definen en los siguientes puntos: • Saber aplicar técnicas de fraccionamiento y de análisis bioquímico. [...]

2022-23
Grau en Microbiologia [816]
3 documents
4.
6 p, 105.9 KB Els Judicis Penals [102204] / Navarro Villanueva, María Carmen ; Varona Jimenez, Alberto ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
L'assignatura pretén que l'alumnat conegui quina és l'estructura del procés penal espanyol i quins són els diferents tipus de judicis penals. En aquest sentit, l'assignatura persegueix que l'alumnat aprengui quines són les diferents parts que poden intervenir en un procés penal, quins òrgans judicials seran competents, quines mesures cautelars poden adoptar-se així com les diligències d'instrucció que poden ser acordades i els mitjans de prova que poden ser practicats, entre altres temes. [...]
The main goal of this course is that the student could be able to understand the basic structure of our Criminal process system. Especially it is intended that the student could be able to provide information to an accused person in a Criminal process or to the victim of a crime about its structure, the different kinds of Courts, the parties that can be involved and about the legal appeals against the judgment. [...]
La asignatura pretende que el alumnado conozca cuál es la estructura del proceso penal español y cuáles son los diferentes tipos de juicios penales. En este sentido, la asignatura persigue que el/la estudiante aprenda cuáles son las diferentes partes que pueden intervenir en un proceso penal, qué órganos judiciales serán competentes, qué medidas cautelares pueden adoptarse así como las diligencias de instrucción que pueden ser acordadas y los medios de prueba que pueden ser practicados, entre otros temas. [...]

2022-23
Grau en Dret i Grau en Relacions Laborals [1285]
Grau en Dret [949]
3 documents
5.
6 p, 110.7 KB Dret penitenciari [100458] / Navarro Villanueva, María Carmen ; Miranda Vazquez, Carlos de ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Aquesta assignatura té com a objectiu principal dotar a l'alumnat dels coneixements necessaris perquè pugui redactar qualsevol informe per l'Administració Penitenciària o pel Jutjat de Vigilància Penitenciària relatiu a la situació penitenciària d'una persona privada de llibertat i, especialment, sobre la concessió de beneficis penitenciaris, referents al procediment sancionador, relatius a permisos de sortida o sobre la classificació penitenciària. [...]
The main objective of the course consists in providing the student with the basic knowledge to be able to draft any report aimed to the Prison's Administration or to the Judge responsible for the enforcement of judgments relating to the situation of incarcerated people and, especially, about their access to prison privileges; to prison day-release permits or permissions to leave the prison; the disciplinary procedure or about the penitentiary classification. [...]
El principal objetivo de la asignatura radica en dotar al alumnado de los conocimientos necesarios para estar en disposición de redactar cualquier informe dirigido a la Administración Penitenciaria o al Juzgado de Vigilancia Penitenciaria relativo a la situación penitenciaria de una persona privada de libertad y, especialmente, acerca de la concesión de beneficios penitenciarios, relativos al procedimiento disciplinario, a permisos de salida o sobre la clasificación penitenciaria. [...]

2022-23
Grau en Criminologia i Grau en Dret [1284]
Grau en Criminologia i Grau en Dret [1411]
Grau en Criminologia [805]
3 documents
6.
6 p, 109.4 KB Laboratori integrat III [100978] / Cortés Garmendia, M. Pilar ; Alvarez Perez, Iñaki ; Area Navarro, Maria ; Campoy Sánchez, Susana ; Roque Cordova, Alicia Roque Córdova ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Aquesta assignatura introdueix als estudiants en l'ús de tècniques moleculars i immunològiques bàsiques per a l'experimentació en un laboratori de Biologia Molecular. Els objectius concrets a assolir es defineixen en els següents punts: Saber aplicar tècniques de fraccionament i d'anàlisi bioquímica. [...]
This course introduces students to basic molecular and immunological techniques for experimentation in a Molecular Biology laboratory. The specific objectives to be achieved are defined in the following points: • To know how to apply biochemical fractionation and other analysis techniques. [...]
Esta asignatura introduce a los estudiantes en el uso de técnicas moleculares e inmunológicas básicas para la experimentación en un laboratorio de Biología Molecular. Los objetivos concretos a alcanzar se definen en los siguientes puntos: • Saber aplicar técnicas de fraccionamiento y de análisis bioquímico. [...]

2021-22
Grau en Microbiologia [816]
3 documents
7.
6 p, 110.6 KB Dret penitenciari [100458] / Navarro Villanueva, María Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Aquesta assignatura té com a objectiu principal dotar a l'alumnat dels coneixements necessaris perquè pugui redactar qualsevol informe per l'Administració Penitenciària o pel Jutjat de Vigilància Penitenciària relatiu a la situació penitenciària d'una persona privada de llibertat i, especialment, sobre la concessió de beneficis penitenciaris referents al procediment sancionador, relatius a permisos de sortida o sobre la classificació penitenciària. [...]
The main objective of the course consists in providing the student with the basic knowledge to be able to draft any report aimed to the Prison's Administration or to the Judge responsible for the enforcement of judgments relating to the situation of incarcerated people and, especially, about their access to prison privileges; to prison day-release permits or permissions to leave the prison; the disciplinary procedure or about the penitentiary classification. [...]
El principal objetivo de la asignatura radica en dotar al alumnado de los conocimientos necesarios para estar en disposición de redactar cualquier informe dirigido a la Administración Penitenciaria o al Juzgado de Vigilancia Penitenciaria relativo a la situación penitenciaria de una persona privada de libertad y, especialmente, acerca de la concesión de beneficios penitenciarios, relativos al procedimiento disciplinario, a permisos de salida o sobre la clasificación penitenciaria. [...]

2021-22
Grau en Criminologia i Grau en Dret [1284]
Grau en Criminologia i Grau en Dret [1411]
Grau en Criminologia [805]
3 documents
8.
6 p, 105.6 KB Els Judicis Penals [102204] / Navarro Villanueva, María Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
L'assignatura pretén que l'alumnat conegui quina és l'estructura del procés penal espanyol i quins són els diferents tipus de judicis penals. En aquest sentit, l'assignatura persegueix que l'alumnat aprengui quines són les diferents parts que poden intervenir en un procés penal, quins òrgans judicials seran competents, quines mesures cautelars poden adoptar-se així com les diligències d'instrucció que poden ser acordades i els mitjans de prova que poden ser practicats, entre altres temes. [...]
The main goal of this course is that the student could be able to understand the basic structure of our Criminal process system. Especially it is intended that the student could be able to provide information to an accused person in a Criminal process or to the victim of a crime about its structure, the different kinds of Courts, the parties that can be involved and about the legal appeals against the judgment. [...]
La asignatura pretende que el alumnado conozca cuál es la estructura del proceso penal español y cuáles son los diferentes tipos de juicios penales. En este sentido, la asignatura persigue que el/la estudiante aprenda cuáles son las diferentes partes que pueden intervenir en un proceso penal, qué órganos judiciales serán competentes, qué medidas cautelares pueden adoptarse así como las diligencias de instrucción que pueden ser acordadas y los medios de prueba que pueden ser practicados, entre otros temas. [...]

2021-22
Grau en Dret i Grau en Relacions Laborals [1285]
Grau en Dret [949]
3 documents
9.
6 p, 106.8 KB Els Judicis Penals [102204] / Navarro Villanueva, María Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
L'assignatura pretén que l'estudiant conegui quina és l'estructura del procés penal espanyol i quins són els diferents tipus de judicis penals. En aquest sentit, l'assignatura persegueix que l'estudiant aprengui quines són les diferents parts que poden intervenir en un procés penal, quins òrgans judicials seran competents, quines mesures cautelars poden adoptar-se així com les diligències d'instrucció que poden ser acordades i els mitjans de prova que poden ser practicats, entre altres temes. [...]
La asignatura pretende que el estudiante conozca cuál es la estructura del proceso penal español y cuáles son los diferentes tipos de juicios penales. En este sentido, la asignatura persigue que el estudiante aprenda cuáles son las diferentes partes que pueden intervenir en un proceso penal, qué órganos judiciales serán competentes, qué medidas cautelares pueden adoptarse así como las diligencias de instrucción que pueden ser acordadas y los medios de prueba que pueden ser practicados, entre otros temas. [...]

2020-21
Grau en Dret i Grau en Relacions Laborals [1285]
Grau en Dret [949]
3 documents
10.
6 p, 110.1 KB Dret penitenciari [100458] / Navarro Villanueva, María Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Aquesta assignatura té com a objectiu principal dotar a l'estudiant dels coneixements necessaris perquè pugui redactar qualsevol informe per l'Administració Penitenciària o pel Jutge de Vigilància Penitenciària relatiu a la situació penitenciària d'una persona privada de llibertat i, especialment, sobre la concessió de beneficis penitenciaris referents al procediment sancionador, relatius a permisos de sortida o sobre la classificació penitenciària. [...]
El principal objetivo de la asignatura radica en dotar al estudiante de los conocimientos necesarios para estar en disposición de redactar cualquier informe dirigido a la Administración Penitenciaria o al Juez de Vigilancia Penitenciaria relativo a la situación penitenciaria de una persona privada de libertad y, especialmente, acerca de la concesión de beneficios penitenciarios, relativos al procedimiento disciplinario, a permisos de salida o sobre la clasificación penitenciaria. [...]

2020-21
Grau en Criminologia i Grau en Dret [1284]
Grau en Criminologia i Grau en Dret [1411]
Grau en Criminologia [805]
3 documents

Materials acadèmics : 72 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
3 Navarro, M
9 Navarro, M.
9 Navarro, M.
1 Navarro, M. Carmen
1 Navarro, M. D.
3 Navarro, M. Isabel
1 Navarro, M. L.
2 Navarro, Manuel
1 Navarro, Marc
7 Navarro, Marga
1 Navarro, Maria Dolors
3 Navarro, Maria Isabel
5 Navarro, Maria José
2 Navarro, Maria Luisa
1 Navarro, Marian
2 Navarro, Marianela
1 Navarro, Marina
1 Navarro, Marina,
1 Navarro, Marisa
6 Navarro, Marita
1 Navarro, Marta
1 Navarro, Maruja
1 Navarro, María Cecilia
1 Navarro, María G.
2 Navarro, María,
3 Navarro, Matilde
1 Navarro, Mayka
1 Navarro, Mercedes
1 Navarro, Mercedes
1 Navarro, Mercè
1 Navarro, Mireia
1 Navarro, Miriam
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.