visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Noguera, Ingrid
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Informatius occitans. Fons Mac...
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Cristina Vicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
DocèncIA
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Consorci Europeu d'Universitat...
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
FRASEOLEX. Revista Internacion...
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Grup de Recerca Geografia Apli...
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut de Recerca Sant Pau
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Journal of Human Security and ...
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Etnografia Culinària
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Productes de la pesca
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
28
registres trobats en 0.03 segons.
Articles
,
7
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
1
registres trobats
Documents de recerca
,
3
registres trobats
Materials didàctics
,
10
registres trobats
Materials acadèmics
,
7
registres trobats
Articles
7
registres trobats
1.
20 p, 785.6 KB
La docencia en pandemia, estrategias y adaptaciones en la educación superior : Una aproximación a las pedagogías flexibles
/
Valdivia, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
Esta investigación busca compartir la metodología de análisis desarrollada para identificar las lecciones aprendidas durante el período de confinamiento y recomendaciones para reflexionar sobre las adaptaciones pedagógicas y digitales para una educación más flexible. [...]
2022 -
10.21556/edutec.2022.79.2373
Edutec (Palma de Mallorca)
,
Vol. 79 Núm. 3 (2022)
Registre complet
-
2.
23 p, 693.3 KB
Transformación digital y metodológica de la formación profesional en la era pos-COVID
/
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Belando-Montoro, María R.
(Universidad Complutense de Madrid. Departamento de Estudios Educativos) ;
Torres Sánchez, Mónica
(Universidad de Málaga. Departamento de Teoría e Historia de la Educación) ;
Pineda i Herrero, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
En los últimos años, han existido distintas iniciativas para la modernización de la Formación Profesional (FP) al respecto de las estrategias docentes y el uso de tecnologías digitales. Este estudio tiene por objeto analizar la transformación digital y metodológica de la FP que la pandemia haya podido generar. [...]
In recent years, several initiatives have attempted to revamp Vocational Education and Training (VET) regarding teaching strategies and digital technologies. The purpose of this study is to analyse the digital and methodological transformation that the pandemic may have generated in VET. [...]
2024 -
10.6018/rie.563191
Revista investigación educativa
,
Vol. 42 Núm. 2 (2024)
Registre complet
-
3.
14 p, 528.0 KB
Estudio exploratorio sobre los perfiles de regulación y la satisfacción con el aula invertida en estudiantes universitarios
/
Martínez-Fernández, J. Reinaldo
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ciraso Calí, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Vega-Martínez, Antonio
(Universitat Autònoma de Barcelona)
En este estudio, sobre la base del modelo de patrones de aprendizaje, se analiza la relación existente entre diferentes perfiles de regulación y la satisfacción con una experiencia didáctica de aula invertida en la universidad. [...]
This study, based on the learning patterns model, analyses the relationship between different regulation profiles and satisfaction with a flipped-classroom didactic experience at university. A profile of genuine self-regulation is identified, as well as learning profiles based on external regulation and passive regulation. [...]
Universidad Internacional de La Rioja, 2024 -
10.22550/2174-0909.3931
Revista española de pedagogía
,
Vol. 82, Num 287 (enero-abril 2024)
, article 25
2 documents
Registre complet
-
4.
18 p, 1.1 MB
Students' and instructors' perspectives regarding e-assessment: a case study in Introductory Digital Systems
/
Noguera, Ingrid
(Universitat Oberta de Catalunya) ;
Guerrero-Roldán, Ana-Elena
(Universitat Oberta de Catalunya) ;
Rodríguez, M. Elena
(Universitat Oberta de Catalunya) ;
Baneres, David
(Universitat Oberta de Catalunya)
Higher education institutions are increasingly offering opportunities for online learning, yet the issues of identifying students and verifying the authorship of their work limit the adoption of online assessment. [...]
2019
International Journal of Engineering Education
,
Vol. 35 Núm. 2 (2019)
, p. 473-490
Registre complet
-
5.
11 p, 1.5 MB
Teachers' closeness of professional relationship and its role in learning perception after reciprocal peer observation
/
Ribosa Martínez, Jesús
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Noguera, Ingrid
(Universitat de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Monguillot, Meritxell
(Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya) ;
Duran Gisbert, David
1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Extant literature on reciprocal peer observation has reported teachers' perception of positive effects on interpersonal relationships. However, pretest-posttest evidence is missing (first aim), and its role in teacher learning has not been examined (second aim). [...]
2024 -
10.1016/j.tate.2024.104469
Teaching and Teacher Education
,
Vol. 140 (2024)
, art. 104469
Registre complet
-
6.
12 p, 583.0 KB
Indicadores para la construcción de prácticas colaborativas en entornos virtuales de aprendizaje
/
Noguera, Ingrid
(Universitat de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Gros Salvat, Begoña
(Universitat de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
El objetivo de este artículo es analizar las prestaciones pedagógicas requeridas para el diseño y apoyo de tareas colaborativas con soporte tecnológico. Para ello, se ha realizado un estudio de casos en la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) que ha permitido analizar el diseño realizado por expertos en la conducción de prácticas colaborativas. [...]
The aim of this paper is to analyse the pedagogical affordances required in designing and supporting collaborative tasks in virtual environments. We conducted a case study at the Open University of Catalonia (UOC) in order to study the design made by experts in collaborative practices. [...]
2014
Revista latinoamericana de tecnología educativa
,
Vol. 13 Núm. 1 (2014)
, p. 51-62
Registre complet
-
7.
17 p, 460.8 KB
Teachers' and students' perspectives on the intensive use of technology for teaching and learning
/
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Valdivia, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
The health crisis caused by COVID-19 compelled university teachers to adapt their learning scenarios to new technology-mediated contexts. This paper analyses teaching and learning experiences, strategies and lessons learned during the lockdown period at the Faculty of Education of the Universitat Autònoma de Barcelona (N=29 teachers, 227 students). [...]
La crisi sanitària provocada per la COVID-19 va instar els i les docents a adaptar els seus escenaris d'aprenentatge als nous contextos mediats per les tecnologies. Aquesta investigació analitza les experiències i les estratègies d'ensenyament i aprenentatge i les lliçons apreses durant el confinament a la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (N = 29 professors/ores, 227 alumnes). [...]
La crisis sanitaria provocada por el COVID-19 instó a los y las docentes a adaptar sus escenarios de aprendizaje a los nuevos contextos mediados por las tecnologías. Esta investigación analiza las experiencias y estrategias de enseñanza y aprendizaje y las lecciones aprendidas durante el confinamiento en la Facultad de Ciencias de la Educación de la Universidad Autónoma de Barcelona (N = 29 profesores/as, 227 alumnos/as). [...]
2023 -
10.5565/rev/educar.1551
Educar
,
Vol. 59 Núm. 1 (2023)
, p. 213-229 (Temas de investigación)
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
1
registres trobats
1.
4 p, 308.8 KB
FLeD Better if Handbook
/
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Valdivia, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El "Better if Handbook" és una guia amb indicacions pràctiques per a la interacció social generades en el context del projecte europeu Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education). Ofereix suggeriments per a un comportament inclusiu basat en les directrius europees. [...]
2023 (
FLeD project
)
3 documents
Registre complet
-
Documents de recerca
3
registres trobats
1.
3 p, 241.8 KB
Sistema de categorías para el análisis cualitativo del uso de tecnologías y estrategias didácticas en FP
/
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Belando, M.
El objetivo del estudio en el marco del proyecto SerFP es analizar las tendencias en digitalización e innovación pedagógica en la formación profesional y el posible impulso que la pandemia ha podido ejercer ante tales avances desde la perspectiva del profesorado. [...]
2023
Registre complet
-
2.
4 p, 552.5 KB
Research instruments to gather students' views about the flipped classroom
/
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Robalino, Paulina
(Slik Corp.) ;
Ahmedi, Shqiponjë
(Universitat Autònoma de Barcelona)
2023
Registre complet
-
3.
13 p, 324.3 KB
Docència a distància d'emergència. Anàlisi de les experiències i opinions del professorat i estudiantat des del departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social
/
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Valdivia, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El confinament sobtat ha fet que haguéssim d'adaptar la nostra docència a la no presencialitat de manera ràpida, no planificada i sense els recursos tecnològics i pedagògics adequats. Malgrat això, el professorat ha mostrat una gran capacitat d'adaptació i innovació tot oferint solucions diverses per a cada una de les assignatures. [...]
El confinamiento repentino ha hecho que tengamos que adaptar nuestra docencia a la no presencialidad de manera rápida, no planificada y sin los recursos tecnológicos y pedagógicos adecuados. A pesar de esto, el profesorado ha mostrado una gran capacidad de adaptación e innovación ofreciendo diversas soluciones para cada una de las asignaturas. [...]
2020
3 documents
Registre complet
-
Materials didàctics
10
registres trobats
1.
2 p, 240.8 KB
Estratègies de personalització en l'aprenentatge. Fitxa 6: Usos temps de dedicació
/
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
L'objectiu del projecte Re-flip és definir estratègies per a acompanyar en la regulació de l'aprenentatge autònom en contextos d'aula invertida amb el suport de les tecnologies. Fruit del treball interdisciplinari de 14 professores i professors, hem generat exemples d'estratègies de personalització d'aprenentatges diferents en contextos d'aula invertida.
2023 (
Re-Flip
)
Registre complet
-
2.
2 p, 226.3 KB
Estratègies de personalització en l'aprenentatge. Fitxa 5: Comprovació de coneixements previs
/
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
L'objectiu del projecte Re-flip és definir estratègies per a acompanyar en la regulació de l'aprenentatge autònom en contextos d'aula invertida amb el suport de les tecnologies. Fruit del treball interdisciplinari de 14 professores i professors, hem generat exemples d'estratègies de personalització d'aprenentatges diferents en contextos d'aula invertida.
2023 (
Re-Flip
)
Registre complet
-
3.
1 p, 103.7 KB
Regulació de l'aprenentatge en l'aula invertida en Educació digital i socioemocional
/
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
L'objectiu del projecte Re-flip és definir estratègies per a acompanyar en la regulació de l'aprenentatge autònom en contextos d'aula invertida amb el suport de les tecnologies. Fruit del treball interdisciplinar de 14 professores i professors, s'ha generat aquest recurs on es presenta un exemple d'estratègies per a la regulació de l'aprenentatge en el context de l'aula invertida. [...]
2023 (
Re-Flip
)
Registre complet
-
4.
6 p, 293.0 KB
Glossary for FLeD patterns
/
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ituen, Alfred
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sepúlveda-Parrini, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El projecte Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education) té per objecte el disseny d'escenaris d'aprenentatge flexible efectius. A tal efecte, s'han confeccionat un conjunt de patrons de disseny d'aprenentatge (entesos com un recurs reutilitzable per a resoldre una situació problemàtica habitual tot oferint solucions pràctiques). [...]
2023 (
FLeD project
)
2 documents
Registre complet
-
5.
11 p, 358.4 KB
Exchange of constructive feedback in face-to-face flipped classroom
/
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sepúlveda-Parrini, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El projecte Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education) té per objecte el disseny d'escenaris d'aprenentatge flexible efectius. A tal efecte, s'han confeccionat un conjunt de patrons de disseny d'aprenentatge (entesos com un recurs reutilitzable per a resoldre una situació problemàtica habitual tot oferint solucions pràctiques). [...]
2023 (
FLeD project
)
2 documents
Registre complet
-
6.
13 p, 447.5 KB
Team regulation and management in blended flipped classrooms
/
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sepúlveda-Parrini, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El projecte Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education) té per objecte el disseny d'escenaris d'aprenentatge flexible efectius. A tal efecte, s'han confeccionat un conjunt de patrons de disseny d'aprenentatge (entesos com un recurs reutilitzable per a resoldre una situació problemàtica habitual tot oferint solucions pràctiques). [...]
2023 (
FLeD project
)
2 documents
Registre complet
-
7.
14 p, 1.2 MB
Self-regulation and prior preparation in online flipped classrooms
/
Sepúlveda-Parrini, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El projecte Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education) té per objecte el disseny d'escenaris d'aprenentatge flexible efectius. A tal efecte, s'han confeccionat un conjunt de patrons de disseny d'aprenentatge (entesos com un recurs reutilitzable per a resoldre una situació problemàtica habitual tot oferint solucions pràctiques). [...]
2023 (
FLeD project
)
2 documents
Registre complet
-
8.
22 p, 481.0 KB
Key decisions for an effective flipped classroom
/
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Arnau-Sabatés, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sepúlveda-Parrini, Paloma
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ituen, Alfred
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El projecte Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education) té per objecte el disseny d'escenaris d'aprenentatge flexible efectius. A tal efecte, s'han confeccionat un conjunt de patrons de disseny d'aprenentatge (entesos com un recurs reutilitzable per a resoldre una situació problemàtica habitual tot oferint solucions pràctiques). [...]
2023 (
FLeD project
)
2 documents
Registre complet
-
9.
11 p, 17.7 MB
Seqüències d'aprenentatge actiu i autoregulat en el context de l'aula invertida : el projecte c-flip
/
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Cussó i Segura, Xavier
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ;
Fajardo Martinez, Sonia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Martínez, Reinaldo
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
;
Merino Pareja, Rafael
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Moore de Luca, Emilee
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Moschetti, Mauro Carlos
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Pagés Mimó, Adrià
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Pineda i Herrero, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Sala Roca, Josefina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Sepúlveda-Parrini, Paloma
Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies d'aquest producte digital: Els dissenys i redissenys han partit d'uns pilars comuns: a) el disseny de seqüències d'aprenentatge flexibles i amb el suport de les tecnologies digitals, i b) el foment de l'aprenentatge actiu i autoregulat (veure pàgina 1). [...]
2022
Registre complet
-
10.
100 p, 3.1 MB
Repositori d'activitats i recursos per a l'avaluació amb eines digitals de les habilitats pràctiques de l'alumnat
/
Mercader, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ion, Georgeta
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Alguacil, Laia
;
Barrera-Corominas, Aleix
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Grosseck, Gabriela
(West University of Timisoara) ;
Iancu, Daniel
;
López, Víctor
;
Malița, Laura
;
Morodo, Andy
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Noguera, Ingrid
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rotaru, Ileana
;
Sava, Simona
;
Scortescu, Mirela
;
Trzeciak, Asia
;
Vlachopoulos, Dimitrios
El D-Eva Bank és un repositori de recursos per a l'avaluació amb eines digitals de les habilitats pràctiques dels estudiants d'educació superior. En les següents pàgines trobaràs 14 activitats que inclouen exemples d'estudis de cas de situacions de la vida real a les escoles o universitats, que inclouen rúbriques d'avaluació, analítiques d'aprenentatge, retroalimentació, gamificació i propostes d'avaluació amb eines digitals per a habilitats pràctiques. [...]
2022 (
ARPA - Aula de Recursos Per a l'Avaluació
)
4 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics
7
registres trobats
1.
6 p, 112.4 KB
Investigar en Educació III: Eines TIC en el Procés de Recerca
[
43200
] /
Albarracín Gordo, Lluís
;
Espinet Blanch, Maria
;
Martínez Mínguez, María Lourdes
;
Sanchez Marti, Angelina
;
Noguera Fructuoso, Ingrid
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén donar a conèixer a l'estudiant les possibilitats i limitacions de les tecnologies de la informació i la comunicació al servei de la investigació educativa.
This unit focuses on the possibilities and limitations of ICT (Information and Communications Technology) in the service of educational research.
Este módulo pretende dar a conocer al estudiante las posibilidades y limitaciones de las tecnologías de la información y la comunicación al servicio de la investigación educativa.
2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1548
]
3 documents
Registre complet
-
2.
7 p, 116.2 KB
Educació Digital i Socioemocional
[
106734
] /
Mercader Juan, Cristina
;
Sala Roca, Josefina
;
Bosco Paniagua, Maria Alejandra
;
Bermúdez Ruiz, Adrián
;
Noguera Fructuoso, Ingrid
;
Serret Vidal, Carme
;
Duran Bellonch, Maria del Mar
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Educació Digital i Socioemocional és una de les assignatures que componen la formació bàsica de la Facultat de Ciències de l'Educació que prepara en competències bàsiques que qualsevol professional de l'educació necessita. [...]
Digital and Socioemotional Education is one of the subjects that contributes to the basic training of the Faculty of Education Sciences that prepares basic skills that any educator needs. The subject has a practical and applicative aspect and for this reason the teaching is designed with a very high percentage of seminars with small groups of students and requires continuous monitoring and participation in classes. [...]
Educación Digital y Socioemocional es una de las asignaturas que componen la formación básica de la Facultad de Ciencias de la Educación que prepara en competencias básicas que cualquier profesional de la educación necesita. [...]
2023-24
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Social
[
827
]
Grau en Educació Infantil
[
847
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
3.
7 p, 133.0 KB
Teories i pràctiques contemporànies en educació
[
102011
] /
Rodríguez Bosch, Josep-Lluís
;
Jordán, Josep Antoni
;
Álvarez Cánovas, Isabel
1971- ;
Noguera, Ingrid
;
Lopez Garcia, Xavi
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Es pretén introduir l'alumnat en l'estudi de les principals teories educatives dins el món contemporani. Igualment, vol mostrar-se, també, l'evolució històrica d'aquestes teories i la seva posada en pràctica. [...]
It's to introduce students to the study of main educational theories in the contemporary world. At the same time, also he wants to show the historical evolution of these theories and their implementation. [...]
Se pretende introducir el alumnado en el estudio de las principales teorías educativas en referencia al mundo contemporáneo. Igualmente, quiere mostrarse, también, la evolución histórica de estas teorías y su puesta en práctica. [...]
2022-23
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Infantil
[
847
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
4.
6 p, 113.1 KB
Investigar en Educació III: Eines TIC en el Procés de Recerca
[
43200
] /
Albarracín Gordo, Lluís
;
Espinet, Mariona
;
Martinez Minguez, Lurdes
;
Sanchez Marti, Angelina
;
Noguera, Ingrid
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén donar a conèixer a l'estudiant les possibilitats i limitacions de les tecnologies de la informació i la comunicació al servei de la investigació educativa.
This unit focuses on the possibilities and limitations of ICT (Information and Communications Technology) in the service of educational research.
Este módulo pretende dar a conocer al estudiante las posibilidades y limitaciones de las tecnologías de la información y la comunicación al servicio de la investigación educativa.
2022-23
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
3 documents
Registre complet
-
5.
8 p, 117.2 KB
Educació Digital i Socioemocional
[
106734
] /
Mercader Juan, Cristina
;
Pont Barcelo, Esteban
;
Bosco, Alejandra
;
Morales Hernández, Juan
;
Noguera, Ingrid
;
Serret Vidal, Carme
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Educació Digital i Socioemocional és una de les assignatures que componen la formació bàsica de la Facultat de Ciències de l'Educació que prepara en competències bàsiques que qualsevol professional de l'educació necessita. [...]
Digital and Socioemotional Education is one of the subjects that contributes to the basic training of the Faculty of Education Sciences that prepares basic skills that any educator needs. The subject has a practical and applicative aspect and for this reason the teaching is designed with a very high percentage of seminars with small groups of students and requires continuous monitoring and participation in classes. [...]
Educación Digital y Socioemocional es una de las asignaturas que componen la formación básica de la Facultad de Ciencias de la Educación que prepara en competencias básicas que cualquier profesional de la educación necesita. [...]
2022-23
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Social
[
827
]
Grau en Educació Infantil
[
847
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
6.
7 p, 115.7 KB
Comunicació i interacció educativa II
[
103683
] /
Mercader Juan, Cristina
;
Pont Barceló, Esteban
;
Santiveri Papiol, Noemí
;
Bosco, Alejandra
;
Pozos Perez, Katia Veronica
;
Silva Galan, Jose Maria Silva
;
Morales Hernandez, Juan
;
Noguera, Ingrid
;
Serret Vidal, Carme
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1 Assignatura d'aproximació al fet educatiu des de la perspectiva dels fenòmens comunicatius i els de la interacció presents en tota realitat educativa. És una de les quatre assignatures que componen la formación bàsica compartida de la Facultat que prepara en competències bàsiques i funcionals que qualsevol professional de l'educació necessita. [...]
Subject of approach to the educational fact from the perspective of the communicative phenomena and those of the interaction present in all educational reality. It is one of the four subjects that make up the shared basic education of the Faculty that prepares basic and functional competences that any education professional 1 education of the Faculty that prepares basic and functional competences that any education professional needs. [...]
Asignatura de aproximación al hecho educativo desde la perspectiva de los fenómenos comunicativos y los de la interacción presentes en toda la realidad educativa. Es una de las cuatro asignaturas que componen la formación básica compartida de la Facultad que prepara en competencias básicas y funcionales de cualquier profesional de la educación. [...]
2021-22
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Social
[
827
]
Grau en Educació Infantil
[
847
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
7.
6 p, 112.4 KB
Comunicació i interacció educativa II
[
103683
] /
Mercader Juan, Cristina
;
Pont Barceló, Esteban
;
Bosco, Alejandra
;
Silva Galan, Jose Maria Silva
;
Morales Hernandez, Juan
;
Noguera, Ingrid
;
Serret Vidal, Carme
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Assignatura d'aproximació al fet educatiu des de la perspectiva dels fenòmens comunicatius i els de la interacció presents en tota realitat educativa. És una de les quatre assignatures que componen la formación bàsica compartida de la Facultat que prepara en competències bàsiques i funcionals que qualsevol professional de l'educació necessita. [...]
Asignatura de aproximación al hecho educativo desde la perspectiva de los fenómenos comunicativos y los de la interacción p 1 lquier profesional de la educación necesita. La asignatura tiene una vertiente claramente práctico y aplicativo y por ello se diseña Objetivos formativos generales: Desarrollar competencias sociales, emocionales y de trabajo en equipo. [...]
2020-21
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Pedagogia
[
1211
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Social
[
827
]
Grau en Educació Infantil
[
847
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
Vegeu també: autors amb noms similars
1
Noguera, I., & Valdivia, P.
1
Noguera, I., & Valdivia, P.
1
Noguera, I., Guerrero-Roldán, A. E., Masó, R.
1
Noguera, I., Guerrero-Roldán, A. E., Masó, R.
1
Noguera, I., Robalino, P., & Ahmedi, S.
1
Noguera, I., Robalino, P., & Ahmedi, S.
1
Noguera, Isaac
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.