Resultats globals: 3 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
5 p, 292.7 KB Physical Education classes, sports motivation and adolescence : study of some moderating variables / Escamilla Fajardo, Paloma (Universitat de València) ; Nuñez-Pomar, Juan Manuel (Universitat de València) ; Prado Gascó, Vicente Javier (Universitat de València) ; Calabuig Moreno, Ferran (Universitat de València)
Adolescence is considered a stage in which there are high rates of sports drop out, and this evidence justifies the need to study those factors that may affect this fact. Importance and Utility of Physical Education Perception (IUPEP) is shown in the literature as a factor to consider when studying this phenomenon, and seems to be affected by the Sport Motivation (SM) of young people. [...]
La adolescencia está considerada como una etapa en la que existen altas tasas de abandono deportivo, y esta evidencia justifica la necesidad de estudio de aquellos factores que puedan afectar a este hecho. [...]

2017
Revista de psicología del deporte, Vol. 26, Suplemento 3 (2017) , p. 97-101 (Congreso Mundial de Psicología del deporte)  
2.
4 p, 73.8 KB Influencia de la website sobre el patrocinio : segmentación PLS-POS / Alonso Dos Santos, Manuel (Universidad Católica de la Santísima Concepción. Departamento de Administración) ; Calabuig Moreno, Ferran (Universitat de València) ; Crespo Hervás, Josep (Universitat de València) ; Nuñez-Pomar, Juan Manuel (Universitat de València)
El patrocinio es una de las técnicas de marketing no convencionales que más inversión atrae en el área deportiva. Junto con el sitio web, es una de las principales fuentes de ingresos de las entidades y organizaciones deportivas. [...]
Sponsorship is among the unconventional marketing techniques that attract the most investment in the sports field. Along with webs, sponsorship is one the main sources of income for sports entities and organizations. [...]

2016
Revista de psicología del deporte, Vol. 25, Suplemento 1 (2016) , p. 55-58 (Monográfico "Economía, gestión y márketing en organizaciones deportivas")  
3.
4 p, 72.7 KB Clima organizacional y sector de pertenencia : un análisis de la percepción de los empleados de entidades deportivas / Escamilla Fajardo, Paloma (Universitat de València) ; Nuñez-Pomar, Juan Manuel (Universitat de València) ; Gómez Tafalla, Ana María (Universitat de València)
El Clima Organizacional afecta al rendimiento del personal de las organizaciones y, en consecuencia, al rendimiento de la propia organización. En el ámbito de la gestión deportiva, pocos estudios han abordado el análisis del Clima desde una perspectiva comparativa considerando los tres sectores implicados en la gestión del deporte: público, privado y asociativo. [...]
The organizational climate affects the performance of the staff of organizations and, consequently, the performance of the organization. In the field of sports management, few studies have addressed climate analysis from a comparative perspective considering the three sectors involved in sports management: public, private and associative. [...]

2016
Revista de psicología del deporte, Vol. 25, Suplemento 1 (2016) , p. 73-76 (Monográfico "Economía, gestión y márketing en organizaciones deportivas")  

Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.