Resultados globales: 66 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Libros y colecciones, Encontrados 3 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 61 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
3 p, 234.4 KB Enquesta de conjuntura de gabinets professionals / Genescà i Garrigosa, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Obis, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona)
El Consell de Redacció de la Revista Econòmica de Catalunya es va proposar fa un temps impulsar la realització d'una Enquesta de Conjuntura dirigida als Gabinets professionals petits i mitjans dedicats a l'assessorament de temes específics dels col·legiats al Col·legi d'Economistes. [...]
1987
Revista econòmica de Catalunya, Núm. 6 (set-des. 1987) , p. 98-100  

Libros y colecciones Encontrados 3 registros  
1.
123 p, 6.5 MB Global entrepreneurship monitor : informe executiu Catalunya 2013 / Guallarte Nuez, Carlos ; Capelleras i Segura, Joan-Lluís ; Fíguls, Marc ; Genescà i Garrigosa, Enric ; Obis, Teresa ; Consorci Internacional GEM ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona
El GEM és l'estudi de referència internacional en matèria d'emprenedoria i ofereix dades sobre l'evolució de l'activitat emprenedora de la població, el perfil de les persones emprenedores i dels negocis que inicien, i analitza les condicions d'entorn que influeixen en la decisió d'emprendre.
Barcelona : Generalitat de Catalunya. Direcció General d'Economia Social i Cooperativa i Treball Autònom. Diputació de Barcelona, 2014 (Estudi GEM (Global Entrepreneurship Monitor))  
2.
140 p, 5.9 MB Global entrepreneurship monitor : informe executiu catalunya 2017-2018 / Guallarte Nuez, Carlos ; Capelleras i Segura, Joan-Lluís ; Fíguls, Marc ; Genescà i Garrigosa, Enric ; Obis, Teresa ; Consorci Internacional GEM ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona
El GEM és l'estudi de referència internacional en matèria d'emprenedoria i ofereix dades sobre l'evolució de l'activitat emprenedora de la població, el perfil de les persones emprenedores i dels negocis que inicien, i analitza les condicions d'entorn que influeixen en la decisió d'emprendre.
Barcelona : Generalitat de Catalunya. Àrea d'Emprenedoria i Formació. Diputació de Barcelona, 2018 (Estudi GEM (Global Entrepreneurship Monitor))  
3.
135 p, 4.4 MB Global entrepreneurship monitor : informe executiu Catalunya, 2014 / Guallarte Nuez, Carlos ; Capelleras i Segura, Joan-Lluís ; Fíguls, Marc ; Genescà i Garrigosa, Enric ; Martínez, Carlos ; Obis, Teresa ; Consorci Internacional GEM ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona
El GEM és l'estudi de referència internacional en matèria d'emprenedoria i ofereix dades sobre l'evolució de l'activitat emprenedora de la població, el perfil de les persones emprenedores i dels negocis que inicien, i analitza les condicions d'entorn que influeixen en la decisió d'emprendre.
Barcelona : Generalitat de Catalunya. Direcció General d'Economia Social i Cooperativa i Treball Autònom. Diputació de Barcelona, 2015 (Estudi GEM (Global Entrepreneurship Monitor))  

Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
31 p, 197.0 KB Regional decomposition of CO2 emissions in the world : a cluster analysis / Alcántara, Vicent (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Duarte, Rosa ; Obis Artal, Mª Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada
The purpose of this paper is to study the possible differences among countries as CO2 emitters and to examine the underlying causes of these differences. The starting point of the analysis is the Kaya identity, which allows us to break down per capita emissions in four components: an index of carbon intensity, transformation efficiency, energy intensity and social wealth. [...]
2006 (Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; 0306)  

Materiales académicos Encontrados 61 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
4 p, 120.3 KB Business Intelligence (Sistemes d'Informació de Negoci) [102194] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Saber recollir la informació disponible en una empresa i organitzar-la correctament per poder analitzar-la i representar-la de manera que sigui útil per a la presa de decisions.
Saber recoger la información disponible en una empresa y organizarla correctamente para poder analizarla y representarla de forma que sea útil para la toma de decisiones.

2019-20
Grau en Empresa i Tecnologia [948]
3 documentos
2.
5 p, 121.7 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió [102388] / Obis Artal, Maria Teresa ; Tabares Rivero, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Introducció a la Infraestructura informàtica en l'entorn empresarial i al concepte de Sistema Integrat de Gestió, analitzant detalladament els avantatges i inconvenients des d'un punt de vista empresarial de treballar amb un sistema integrat de gestió en comparació d'utilitzar aplicacions individuals per a cada subsistema empresarial. [...]
Introduction to the IT infrastructure in the business environment and the concept of Integrated Management System, analyzing in detail the advantages and disadvantages from a business point of view of working with an integrated management system compared to using individual applications for each business subsystem. [...]
Introducción a la Infraestructura informática en el entorno empresarial y al concepto de Sistema Integrado de Gestión, analizando en detalle las ventajas e inconvenientes desde un punto de vista empresarial de trabajar con un sistema integrado de gestión en comparación con utilizar aplicaciones individuales para cada subsistema empresarial. [...]

2019-20
1416 [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documentos
3.
5 p, 122.0 KB Investigació Comercial I [102355] / Rialp Criado, Josep ; Obis Artal, Maria Teresa ; Roca Batlle, Monica ; Lamberti, Giuseppe ; Isierte Moreno, Laura Victoria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura es presenten els projectes d'investigació comercial com l'eina més usual d'obtenció d'informació, amb la finalitat de reduir la incertesa inherent a qualsevol procés de decisió en l'àmbit comercial de l'empresa. [...]
This course presents commercial research projects as the most common tool for obtaining information in order to reduce the uncertainty inherent in any decision process in the commercial area of the company. [...]
En esta asignatura se presentan los proyectos de investigación comercial como la herramienta más usual de obtención de información, con la finalidad de reducir la incertidumbre inherente a cualquier proceso de decisión en el ámbito comercial de la empresa. [...]

2019-20
1416 [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documentos
4.
4 p, 120.4 KB Investigació Comercial II [102354] / Rialp Criado, Josep ; Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest curs té com a objectiu abordar diferents anàlisis realitzades en departaments de comercialització i/o departaments d'intel·ligència de màrqueting, o als instituts d'investigació de mercats, relacionats amb els processos de decisió en l'àrea comercial. [...]
This course aims to address different analyses carried out in marketing and/or intelligence departments, or market research institutes, related to decision processes in the commercial area. More precisely, the objective is to present processes and technologies that enable marketers to evaluate the success of their marketing initiatives or, in other words, explain how their marketing programs are performing. [...]
Este curso tiene como objetivo abordar diferentes análisis realizados en departamentos de comercialización y / o departamentos de inteligencia de marketing, o en institutos de investigación de mercados, relacionados con los procesos de decisión en el área comercial. [...]

2019-20
1416 [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documentos
5.
5 p, 120.8 KB Simulació de Gestió [102350] / Obis Artal, Maria Teresa ; Tabares Rivero, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Formar als alumnes en la presa de decisions de màrqueting estratègic mitjançant l'ús d'un simulador o joc d'empreses. Els alumnes viuen l'experiència pràctica de desenvolupar una estratègia de màrqueting completa. [...]
Train students in making strategic marketing decisions through the use of a simulator or business game. The students live the practical experience of developing a complete marketing strategy. Based on the analysis of the available information, the students make the corresponding decisions and the simulator allows to verify in real time the success or failure of the proposed strategy.
Formar a los alumnos en la toma de decisiones de marketing estratégico mediante el uso de un simulador o juego de empresas. Los alumnos viven la experiencia práctica de desarrollar una estrategia de marketing completa. [...]

2019-20
1416 [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documentos
6.
5 p, 84.6 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documentos
7.
4 p, 79.1 KB Business Intelligence (Sistemes d'Informació de Negoci) [102194] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Saber recollir la informació disponible en una empresa i organitzar-la correctament per poder analitzar-la i representar-la de manera que sigui útil per a la presa de decisions.
Saber recoger la información disponible en una empresa y organizarla correctamente para poder analizarla y representarla de forma que sea útil para la toma de decisiones.

2018-19
Grau en Empresa i Tecnologia [948]
2 documentos
8.
5 p, 84.0 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió [102388] / Obis Artal, Maria Teresa ; Tabares Rivero, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Introducció a la Infraestructura informàtica en l'entorn empresarial i al concepte de Sistema Integrat de Gestió, analitzant detalladament els avantatges i inconvenients des d'un punt de vista empresarial de treballar amb un sistema integrat de gestió en comparació d'utilitzar aplicacions individuals per a cada subsistema empresarial. [...]
Introducción a la Infraestructura informática en el entorno empresarial y al concepto de Sistema Integrado de Gestión, analizando en detalle las ventajas e inconvenientes desde un punto de vista empresarial de trabajar con un sistema integrado de gestión en comparación con utilizar aplicaciones individuales para cada subsistema empresarial. [...]

2018-19
1416 [1416]
2 documentos
9.
5 p, 81.1 KB Simulació de Gestió [102350] / Obis Artal, Maria Teresa ; Tabares Rivero, Nuria ; Jornet Ginesta, Ricardo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Formar als alumnes en la presa de decisions de màrqueting estratègic mitjançant l'ús d'un simulador o joc d'empreses. Els alumnes viuen l'experiència pràctica de desenvolupar una estratègia de màrqueting completa. [...]
Formar a los alumnos en la toma de decisiones de marketing estratégico mediante el uso de un simulador o juego de empresas. Los alumnos viven la experiencia práctica de desarrollar una estrategia de marketing completa. [...]

2018-19
1416 [1416]
2 documentos
10.
4 p, 81.9 KB Investigació Comercial II [102354] / Rialp Criado, Josep ; Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest curs té com a objectiu abordar diferents anàlisis realitzades en departaments de comercialització i/o departaments d'intel·ligència de màrqueting, o als instituts d'investigació de mercats, relacionats amb els processos de decisió en l'àrea comercial. [...]
This course aims to address different analyses carried out in marketing and/or intelligence departments, or market research institutes, related to decision processes in the commercial area. More precisely, the objective is to present processes and technologies that enable marketers to evaluate the success of their marketing initiatives or, in other words, explain how their marketing programs are performing. [...]
Este curso tiene como objetivo abordar diferentes análisis realizados en departamentos de comercialización y / o departamentos de inteligencia de marketing, o en institutos de investigación de mercados, relacionados con los procesos de decisión en el área comercial. [...]

2018-19
1416 [1416]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 61 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
20 Obis, Teresa
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.