Resultats globals: 63 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 57 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
3 p, 234.4 KB Enquesta de conjuntura de gabinets professionals / Genescà i Garrigosa, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Obis, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona)
El Consell de Redacció de la Revista Econòmica de Catalunya es va proposar fa un temps impulsar la realització d'una Enquesta de Conjuntura dirigida als Gabinets professionals petits i mitjans dedicats a l'assessorament de temes específics dels col·legiats al Col·legi d'Economistes. [...]
1987
Revista econòmica de Catalunya, Núm. 6 (set-des. 1987) , p. 98-100  

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
123 p, 6.5 MB Global entrepreneurship monitor : informe executiu Catalunya 2013 / Guallarte Nuez, Carlos ; Capelleras i Segura, Joan-Lluís ; Fíguls, Marc ; Genescà i Garrigosa, Enric ; Obis, Teresa ; Consorci Internacional GEM ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona
El GEM és l'estudi de referència internacional en matèria d'emprenedoria i ofereix dades sobre l'evolució de l'activitat emprenedora de la població, el perfil de les persones emprenedores i dels negocis que inicien, i analitza les condicions d'entorn que influeixen en la decisió d'emprendre.
Barcelona : Generalitat de Catalunya. Direcció General d'Economia Social i Cooperativa i Treball Autònom. Diputació de Barcelona, 2014 (Estudi GEM (Global Entrepreneurship Monitor))  
2.
140 p, 5.9 MB Global entrepreneurship monitor : informe executiu catalunya 2017-2018 / Guallarte Nuez, Carlos ; Capelleras i Segura, Joan-Lluís ; Fíguls, Marc ; Genescà i Garrigosa, Enric ; Obis, Teresa ; Consorci Internacional GEM ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona
El GEM és l'estudi de referència internacional en matèria d'emprenedoria i ofereix dades sobre l'evolució de l'activitat emprenedora de la població, el perfil de les persones emprenedores i dels negocis que inicien, i analitza les condicions d'entorn que influeixen en la decisió d'emprendre.
Barcelona : Generalitat de Catalunya. Àrea d'Emprenedoria i Formació. Diputació de Barcelona, 2018 (Estudi GEM (Global Entrepreneurship Monitor))  
3.
135 p, 4.4 MB Global entrepreneurship monitor : informe executiu Catalunya, 2014 / Guallarte Nuez, Carlos ; Capelleras i Segura, Joan-Lluís ; Fíguls, Marc ; Genescà i Garrigosa, Enric ; Martínez, Carlos ; Obis, Teresa ; Consorci Internacional GEM ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona ; Universitat Autònoma de Barcelona
El GEM és l'estudi de referència internacional en matèria d'emprenedoria i ofereix dades sobre l'evolució de l'activitat emprenedora de la població, el perfil de les persones emprenedores i dels negocis que inicien, i analitza les condicions d'entorn que influeixen en la decisió d'emprendre.
Barcelona : Generalitat de Catalunya. Direcció General d'Economia Social i Cooperativa i Treball Autònom. Diputació de Barcelona, 2015 (Estudi GEM (Global Entrepreneurship Monitor))  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
141 p, 2.3 MB Systematic risk and sentiment : antecedents and mediators / Angel, Kirill, autor. ; Menéndez Plans, Carlota, supervisor acadèmic. ; Obis, Teresa, supervisor acadèmic. ; Rialp Criado, Josep, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
El objetivo principal de este trabajo es estudiar la conexión entre el riesgo de capital sistemático de las empresas ubicadas en la industria del turismo y un conjunto de información dentro de la empresa y la información del mercado, incluida la confianza de los inversores. [...]
The main objective of this work is to study the connection between the systematic equity risk of companies located in the tourism industry and a set of information from inside of the company and the market information including investor sentiment. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
2.
31 p, 197.0 KB Regional decomposition of CO2 emissions in the world : a cluster analysis / Alcántara, Vicent (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Duarte, Rosa ; Obis Artal, Mª Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada
The purpose of this paper is to study the possible differences among countries as CO2 emitters and to examine the underlying causes of these differences. The starting point of the analysis is the Kaya identity, which allows us to break down per capita emissions in four components: an index of carbon intensity, transformation efficiency, energy intensity and social wealth. [...]
2006 (Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; 0306)  

Materials acadèmics 57 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 114.7 KB Sistemes d'Informació i Business Game Hoteler [43414] / Giménez García, Víctor ; Blabia Girau, Daniel ; Obis Artal, Maria Teresa
El mòdul mostra des d'un punt de vista gerencial dels diferents aplicatius que poden ser d'utilitat en el sector hoteler i com la direcció pot emprar-los per millorar la gestió operativa i també la presa de decisions. [...]
El módulo muestra desde un punto de vista gerencial los diferentes aplicativos que pueden ser de utilidad en el sector hotelero y cómo la dirección puede emplearlos para mejorar la gestión operativa y también la toma de decisiones. [...]

2020-21
3 documents
2.
5 p, 106.4 KB Business Intelligence (Sistemes d'Informació de Negoci) [102194] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Saber recollir la informació disponible en una empresa i organitzar-la correctament per poder analitzar-la i representar-la de manera que sigui útil per a la presa de decisions.
Saber recoger la información disponible en una empresa y organizarla correctamente para poder analizarla y representarla de forma que sea útil para la toma de decisiones.

2020-21
Grau en Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
3.
5 p, 106.8 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió [102388] / Obis Artal, Maria Teresa ; Tabares Rivero, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Introducció a la Infraestructura informàtica en l'entorn empresarial i al concepte de Sistema Integrat de Gestió, analitzant detalladament els avantatges i inconvenients des d'un punt de vista empresarial de treballar amb un sistema integrat de gestió en comparació d'utilitzar aplicacions individuals per a cada subsistema empresarial. [...]
Introducción a la Infraestructura informática en el entorno empresarial y al concepto de Sistema Integrado de Gestión, analizando en detalle las ventajas e inconvenientes desde un punto de vista empresarial de trabajar con un sistema integrado de gestión en comparación con utilizar aplicaciones individuales para cada subsistema empresarial. [...]

2020-21
Administració i Direcció d'Empreses [1416]
3 documents
4.
5 p, 106.8 KB Investigació Comercial I [102355] / Rialp Criado, Josep ; Obis Artal, Maria Teresa ; Roca Batlle, Monica ; Lamberti, Giuseppe ; Isierte Moreno, Laura Victoria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura es presenten els projectes d'investigació comercial com l'eina més usual d'obtenció d'informació, amb la finalitat de reduir la incertesa inherent a qualsevol procés de decisió en l'àmbit comercial de l'empresa. [...]
En esta asignatura se presentan los proyectos de investigación comercial como la herramienta más usual de obtención de información, con la finalidad de reducir la incertidumbre inherente a cualquier proceso de decisión en el ámbito comercial de la empresa. [...]

2020-21
Administració i Direcció d'Empreses [1416]
3 documents
5.
5 p, 106.0 KB Simulació de Gestió [102350] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Formar als alumnes en la presa de decisions de màrqueting estratègic mitjançant l'ús d'un simulador o joc d'empreses. Els alumnes viuen l'experiència pràctica de desenvolupar una estratègia de màrqueting completa. [...]
Formar a los alumnos en la toma de decisiones de marketing estratégico mediante el uso de un simulador o juego de empresas. Los alumnos viven la experiencia práctica de desarrollar una estrategia de marketing completa. [...]

2020-21
Administració i Direcció d'Empreses [1416]
3 documents
6.
3 p, 99.7 KB Sistemes d'Informació i Business Game Hoteler [43414] / Giménez García, Víctor ; Blabia Girau, Daniel ; Obis Artal, Maria Teresa
El mòdul mostra des d'un punt de vista gerencial dels diferents aplicatius que poden ser d'utilitat en el sector hoteler i com la direcció pot emprar-los per millorar la gestió operativa i també la presa de decisions. [...]
El módulo muestra desde un punto de vista gerencial los diferentes aplicativos que pueden ser de utilidad en el sector hotelero y cómo la dirección puede emplearlos para mejorar la gestión operativa y también la toma de decisiones. [...]

2019-20
3 documents
7.
5 p, 109.6 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2019-20
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
8.
4 p, 105.3 KB Business Intelligence (Sistemes d'Informació de Negoci) [102194] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Saber recollir la informació disponible en una empresa i organitzar-la correctament per poder analitzar-la i representar-la de manera que sigui útil per a la presa de decisions.
Saber recoger la información disponible en una empresa y organizarla correctamente para poder analizarla y representarla de forma que sea útil para la toma de decisiones.

2019-20
Grau en Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
9.
5 p, 106.6 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió [102388] / Obis Artal, Maria Teresa ; Tabares Rivero, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Introducció a la Infraestructura informàtica en l'entorn empresarial i al concepte de Sistema Integrat de Gestió, analitzant detalladament els avantatges i inconvenients des d'un punt de vista empresarial de treballar amb un sistema integrat de gestió en comparació d'utilitzar aplicacions individuals per a cada subsistema empresarial. [...]
Introducción a la Infraestructura informática en el entorno empresarial y al concepto de Sistema Integrado de Gestión, analizando en detalle las ventajas e inconvenientes desde un punto de vista empresarial de trabajar con un sistema integrado de gestión en comparación con utilizar aplicaciones individuales para cada subsistema empresarial. [...]

2019-20
Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documents
10.
5 p, 106.9 KB Investigació Comercial I [102355] / Rialp Criado, Josep ; Obis Artal, Maria Teresa ; Roca Batlle, Monica ; Lamberti, Giuseppe ; Isierte Moreno, Laura Victoria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura es presenten els projectes d'investigació comercial com l'eina més usual d'obtenció d'informació, amb la finalitat de reduir la incertesa inherent a qualsevol procés de decisió en l'àmbit comercial de l'empresa. [...]
En esta asignatura se presentan los proyectos de investigación comercial como la herramienta más usual de obtención de información, con la finalidad de reducir la incertidumbre inherente a cualquier proceso de decisión en el ámbito comercial de la empresa. [...]

2019-20
Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
3 documents

Materials acadèmics : 57 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
10 Obis, T.
1 Obis, Teresa,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.