Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 5 registres trobats
Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
143 p, 13.7 MB Feminisme en venda : quan les empreses s'apropien un moviment massiu / Perelló Pardo, Helena ; Oliva Lloveras, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest TFG consisteix en un reportatge digital interactiu sobre la mercanilització del feminisme. És a dir, sobre l'apropiació del moviment per part d'empreses amb una finalitat comercial. Alguns exemples del fenomen són: vendre productes amb lemes feministes, fer publicitat que enalteixi el moviment, fer descomptes o promociones utilitzant per motiu el Dia de la Dona… La mercantilització sovint es fa amb l'única voluntat d'aconseguir un rèdit econòmic, però pot fer-se també des de l'activisme.
Este TFG consiste en un reportaje digital interactivo sobre la mercantilización del feminismo. Es decir, la apropiación del movimiento por parte de empresas, con una finalidad comercial. Algunos ejemplos son: vender productos con lemas feministas, hacer publicidad que enaltezca el movimiento, hacer descuentos o promociones con motivo del Día de la Mujer… La mercantilización a menudo se hace con una motivación exclusivamente económica, pero puede hacerse también des del activismo.
This TFG consists on a digital interactive report about the commodification of feminism. It talks about how some businesses use it with an economic or commercial purpose. Some examples of it are: selling products that include feminist messages, making femvertising, offering promotions and discounts on the Woman's Day… The commodification usually has only got a commercial objective, but can only be made from feminist activism.

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
132 p, 2.6 MB La evolución de la mujer periodista en España desde 2006 hasta 2018 / Gómez Segura, Paula ; Oliva Lloveras, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball d'investigació s'ha analitzat a diferents mitjans de comunicació espanyols, dos canals de televisió, dos canals de ràdio, dos mitjans digitals i dos mitjans de premsa escrita. L'objectiu d'aquest treball és comprovar la desigualtat laboral a la qual estan sotmeses les dones periodistes, esbrinar els motius, els avenços i els camins possibles per trobar les solucions a aquestes desigualtats. [...]
En este trabajo de investigación se ha analizado diferentes medios de comunicación españoles, dos canales de televisión, dos canales de radio, dos medios digitales y dos medios de prensa escrita. [...]
In this research work we have analyzed different Spanish media, two television channels, two radio channels, two digital media and two print media. The objective of this work is to verify the labor inequality to which women journalists are subjected, to find out the reasons, the advances and the possible ways to find solutions to these inequalities. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
118 p, 2.0 MB El perquè del sensacionalisme esportiu a la televisió pública i privada actual / Peñaranda Valenzuela, Aleix ; Oliva Lloveras, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau és una recerca i un estudi que pretén determinar el grau de sensacionalisme que es dóna en el tractament de l'esport a la televisió pública i a la privada. Per fer-ho, s'han analitzat i comparat diferents programes dedicats a l'esport hegemònic, com és el futbol, dels dies 26 de febrer i 8 de març, de la Televisió de Catalunya i Televisió Espanyola i dels grups de comunicació Mediaset i Atresmedia.
Este Trabajo de Fin de Grado es una investigación y un estudio que pretende determinar el grado de sensacionalismo que se da en el tratamiento del deporte en la televisión pública y en la privada. [...]
This Final Project is an investigation and a study that tries to determine the degree of sensationalism that is given in the treatment of the sport in the public and private television. To do this, it has been analyzed and compared different programs dedicated to the hegemonic sport, such as football, on February 26th and March 8th, the Television of Catalonia and Spanish Television and the media groups Mediaset and Atresmedia.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
4.
134 p, 3.4 MB Pares Hooligans / Llusera Domènech, Patrick ; Oliva Lloveras, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Cada cap de setmana es produeixen episodis violents als camps de futbol. No estem parlant del futbol professional sinó del futbol formatiu, on nens que ni tan sols han complert els 18 anys es veuen immersos en baralles, agressions i disputes amb àrbitres, pares i jugadors de l'equip rival. [...]
Cada fin de semana se producen episodios violentos en los campos de fútbol. No estamos hablando de fútbol profesional sino de fútbol formativo, donde niños que ni siquiera han cumplido los 18 años, se ven inmersos en peleas, agresiones y disputas con àrbitros, padres y jugadores del equipo rival. [...]
Every weekend there are violent episodes in football fields. We are not talking about professional football, where kids under eighteen are the witness to fights, aggressions and referees, parents and players fo the other teams. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
54 p, 41.7 MB Naturalesa Viva : reportatge d'imatges en moviment / Escuder González, Clara ; Oliva Lloveras, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un reportatge de deu imatges en moviment que inclouen les tècniques: cinemagraph i time-lapse. De la mà d'aquest format es retrata el pas de l'hivern a la primavera a diferents indrets de Catalunya, a través de paisatges i esports de muntanya.
Realización de un reportaje de diez imagen en movimiento que incluyen las técnicas: cinemagraph i time-lapse. De la mano de este formato se retrata el paso del invierno a la primavera en diferentes sitios de Catalunya, a través de paisajes i deportes de montaña.
Realitzation of a report on ten motion pictures which include the techniques: cinemagraph and time-lapse. With this format portraits the transition from winter to spring in different parts of Catalonia through landscapes and mountain sports.

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.