Resultados globales: 4 registros encontrados en 0.04 segundos.
Materiales de curso, Encontrados 1 registros
Artículos, Encontrados 3 registros
Materiales de curso Encontrados 1 registros  
1.
36 p, 9.4 MB Els sons que sentim / Herreras Blanco, Luisa ; Olivella Busoms, Josep
Unitat didàctica sobre el so elaborada en el grup de treball DIATIC.
2015 (DIATIC)  

Artículos Encontrados 3 registros  
1.
16 p, 580.1 KB Un salt de puenting o bungee jumping segur / Herreras Blanco, Luisa ; Olivella Busoms, Josep
2013
Recursos de física, Núm. 11 (Primavera 2013)  
2.
8 p, 710.7 KB Anàlisi de l'aplicació d'una activitat contextualitzada sobre una força no constant: un salt de bungee segur / Herreras Blanco, Luisa (INS Guillem de Berguedà (Berga)) ; Olivella Busoms, Josep (INS Llobregat (Sallent))
Aquest article descriu una activitat basada en un cicle d’ensenyament-aprenentatge per estudiar la força elàstica d’una corda utilitzant eines TIC. També analitza les dificultats trobades per l’alumnat i el professorat durant la seva aplicació. [...]
This paper describes an activity based on a teaching-learning cycle to study the elastic force of a rope using ICT tools. Students and teachers difficulties identified during its appli-cation are also presented. [...]

2013
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 25 (Juny 2013) , p. 2-9  
3.
4 p, 574.0 KB Procés de digitalització d’un projecte de Física contextualitzada de batxillerat / Herreras, Luisa (Institut Guillem de Berguedà (Berga)) ; Olivella Busoms, Josep (INS Llobregat (Sallent))
La Física en Context és un projecte que proposa una nova metodologia per a l’ensenyament de la Física de Batxillerat basada en contextos. En aquest article es fa una revisió de com ha evolucionat aquest projecte fins arribar al format digital actual, com s’està aplicant actualment i quines són algunes de les dificultats que es troba el professorat que aplica aquest projecte.
2012
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 22 (juny 2012) , p. 13-16  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.