Resultats globals: 42 registres trobats en 0.04 segons.
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 6 registres trobats
Materials acadèmics, 31 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
10 p, 154.2 KB L'ús de les carpetes d'aprenentatge virtuals (cavi) en cinc assignatures de cinc departaments a la UAB. Primeres aproximacions d'una innovació docent / Segura Aliaga, Dídac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Jiménez Pelayo, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Oliver del Olmo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
La comunicació parteix d'un projecte d'innovació docent on es troben involucrats professors de la UAB de diferents àrees de coneixement i interessats per les carpetes virtuals d'aprenentatge (CAVI) a l'educació superior (més conegudes com a e-portfolio de l'estudiant). [...]
This communication results from a teaching innovation project, in which professors from different fields of knowledge in the UAB (Barcelona Autonomous University), share their interest in electronic learning portfolios within Higher Education, also called student's e-portfolio. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
2.
11 p, 53.4 KB La construcció conjunta d'una guia per a la implementació de la carpeta d'aprenentatge en l'àmbit de l'educació superior / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Jiménez Pelayo, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria) ; Oliver del Olmo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Rifà, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Santiveri Papiol, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Segura Aliaga, Dídac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Trafí Prats, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Els autors d'aquesta comunicació formen part del grup GI-CAES 1(Carpetes d'Aprenentatge en l'Educació Superior) emmarcat en l'IDES des de l'any 2004. En l'actualitat el configuren 14 professors i professores de 7 departaments diferents i una professora d'una Escola Normal de Mèxic. [...]
The authors of this communication are members of the GI-CAES (Learning Portfolios in Higher Education) group within IDES (Teaching Innovation Unit in Higher Education) framework since 2004. Nowadays, in GI-CAES there are 14 professors from 7 different departments in this University (UAB) besides from a teacher based in a Mexican school. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
10 p, 1.4 MB Desenvolupament i avaluació de competències de l'estudiant mitjançant l'ús de carpetes virtuals d'aprenentatge (CAVI) / Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jimenez Pelay, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Oliver del Olmo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Segura Aliaga, Didac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; González Monfor, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En aquest treball es presenta la implementació d'una innovació docent portada a terme a la UAB per un grup de cinc professors de cinc titulacions diferents. L'experiència consisteix en la implementació de carpetes d'aprenentatge virtuals (CAVI) per tal de millorar l'ensenyament, l'aprenentatge i l'avaluació de competències generals i especifiques en el context de l'espai europeu d'educació superior, tot incorporant metodologies innovadores de suport no presencial basades en les tecnologies de la informació i la comunicació. [...]
En este trabajo se presenta la implementación de una innovación docente llevada a cabo en la UAB por un grupo de cinco profesores de cinco titulaciones diferentes. La experiencia consiste en la implementación de carpetas de aprendizaje virtuales (CAVI) con el fin de mejorar la enseñanza, el aprendizaje y la evaluación de competencias generales y específicas en el contexto del espacio europeo de educación superior, incorporando metodologías innovadoras de apoyo no presencial basadas en las tecnologías de la información y la comunicación. [...]
This work presents the implementation of a teaching innovation undertaken at the UAB by a group of five teachers from five different courses. The experience consists of the implementation of Virtual Learning Files (VLFs) in order to improve the teaching, learning and assessment of general and specific skills in the context of the European Space for Higher Education, while including innovative non-classroom support methodologies based on Information and Communication Technologies. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 203-212
3 documents
2.
122 p, 1.1 MB Portfolios in higher education : an opportunity to rethink teaching / Blanch Gelabert, Sílvia ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bosco, Alejandra ; Gimeno Soria, Xavier ; González Monfort, Neus ; Jariot Garcia, Mercè ; Jiménez Pelayo, Javier ; Oliver del Olmo, Sònia ; Rifà Valls, Montserrat ; Santiveri Papiol, Noemí ; Segura Aliaga, Dídac ; Trafí Prats, Laura ; Roble Quiroga Juárez, María del ; Forestello, Ana María
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011 (Eines d'innovació docent en educació superior ; 5)
3 documents
3.
124 p, 1011.8 KB Carpetes d'aprenentatge a l'educació superior : una oportunitat per repensar la docència / Blanch Gelabert, Sílvia ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bosco, Alejandra ; Gimeno Soria, Xavier ; González Monfort, Neus ; Jariot Garcia, Mercè ; Jiménez Pelayo, Javier ; Oliver del Olmo, Sònia ; Rifà Valls, Montserrat ; Santiveri Papiol, Noemí ; Segura Aliaga, Dídac ; Trafí Prats, Laura ; Roble Quiroga Juárez, María del ; Forestello, Ana María
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011 (Eines d'innovació docent en educació superior ; 5)
3 documents

Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
53 p, 1.2 MB Academic Writing with the Help of Technology : An Analysis of the Utilities of Software in Professional Text Creation / Flores Barranco, Víctor ; Oliver del Olmo, Sònia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
This BA dissertation aims to analyse Grammarly as a tool to improve academic writing. It begins with a definition of English for Academic Purposes (EAP) and its main parts. Then, it moves to describe Computational Linguistics and its main applications, focusing on its uses in writing. [...]
Aquest TFG té com a objectiu analitzar Grammarly com a una eina per millorar l'escriptura acadèmica. Comença definint què és l'anglès per propòsits acadèmics (EAP en anglès) i les seves parts més importants. [...]
Este TFG tiene como objetivo analizar Grammarly como a una herramienta para mejorar la escritura académica. Empieza definiendo qué es el inglés para propósitos académicos (EAP en inglés) y sus partes mas importantes. [...]

2021
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]  
2.
46 p, 876.6 KB Academic Writing in L2 English : a look at schematic and discursive features of research articles / Sánchez Muñoz, Marvin ; Oliver del Olmo, Sònia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This dissertation explores several macrostructural and microlinguistic features of research articles. In order to get at them, first, the difference between speech and writing is provided. Then, it is argued how writing abilities can be acquired. [...]
Aquesta tesis explora varis aspectes macroestructurals i microlingüístics pertinents a articles de recerca. Per a arribar-hi, primer s'esmenen les diferències entra la parla i l'escriptura i s'explora com es poden adquirir habilitats en aquest últim codi. [...]
Esta tesis explora varios aspectos macroestructurales y microlingüísticos pertinentes a los artículos académicos. Para poder concretar, primero se mencionan las diferencies entra el habla y la escritura i se explora como se pueden adquirir habiidades en este segundo código. [...]

2019
Grau en Estudis Anglesos [801]  
3.
43 p, 472.8 KB Academic English L2 Writing : The Case of Undergraduate Students in Spain / Nicholson Guix, Jennifer ; Oliver del Olmo, Sonia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The purpose of this study is to examine the main differences between the conventions of academic writing of English and Spanish. Most specifically, the present study bases its analysis on native speakers of Spanish in their process of writing academic English as a Foreign Language (FLA). [...]
El propòsit d'aquest estudi és examinar les principals diferències entre l'anglès i l'espanyol pel que fa a l'escriptura acadèmica. Més concretament, l'estudi basa la seva anàlisis en parlants natius d'espanyol en el seu procés d'escriure anglès acadèmic. [...]
El objetivo de este estudio es examinar las principales diferencies entre las convenciones de la escritura académica del inglés y el español. Más específicamente, este estudio basa su análisis en hablantes nativos de español en su proceso de escritura académica en inglés como lengua extranjera (LE). [...]

2018
Grau en Estudis Anglesos [801]  
4.
72 p, 762.3 KB Genre analysis of book reviews in English and Spanish : a look at rhetorical moves and appraisal / Agudelo Henao, Juan Carlos ; Oliver del Olmo, Sonia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Els estudis anteriors han omès la relació entre l'estructura i el llenguatge avaluatiu en les ressenyes acadèmiques en castellà i anglès. Per emplenar aquest buit, el nostre estudi porta a terme una anàlisi a dos nivells, macroestructural i microlingüístic, del llenguatge de la avaluació en 18 ressenyes de llibres (9 per llengua) publicades en reconegudes revistes en lingüística aplicada. [...]
Los estudios anteriores han omitido la relación entre la estructura y el lenguaje evaluativo en las reseñas académicas en castellano e inglés. Para llenar este vacío, nuestro estudio realiza un análisis en dos níveles, macroestructural y microlingüístico, del lenguaje de evaluación en 18 reseñas de libros (9 por lengua) publicadas en reconocidas revistas en lingüística aplicada. [...]
Previous studies have failed to examine the link between structure and evaluation in book reviews (BRs). To fill this gap, our study carries out a two-tiered macrostructural and microlinguistic analysis of the language of appraisal in English and Spanish BRs. [...]

2016  
5.
70 p, 1.0 MB Contrastive Studies : Strategies to Mitigate or Intensify Criticism in Catalan and English Book Reviews / Carcamo Rodriguez, Kimberly Nicole ; Oliver del Olmo, Sonia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Contrastive studies (Connor 1996) is the field of research which compares two languages to find out similarities and differences across cultures. As English has become the lingua Franca, non-native scholars are trying to publish their work in English. [...]
La lingüística contrastiva (Connor 1996) és el camp de recerca que compara dues llengües per trobar similituds i diferències culturals. L'Anglès s'ha convertit en la llengua franca, per això els escriptors no nadius volen publicar els seus treballs en anglès. [...]

2016
Grau en Estudis Anglesos [801]  
6.
43 p, 530.6 KB Contrastive Studies : Strategies to Mitigate or Intensify Criticism in Catalan and English Book Reviews / Useleti Clapés, Marina ; Oliver del Olmo, Sonia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Resum/abstract (100 paraules) en anglès: Contrastive studies (Connor 1996) is the field of research which compares two languages to find out similarities and differences across cultures. As English has become the lingua Franca, non-native scholars are trying to publish their work in English. [...]
La lingüística contrastiva (Connor 1996) és el camp de recerca que compara dues llengües per trobar similituds i diferències culturals. L'Anglès s'ha convertit en la llengua franca, per això els escriptors no nadius volen publicar els seus treballs en anglès. [...]

2016
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Materials acadèmics 31 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 117.1 KB Habilitats Acadèmiques Avançades [42287] / Pividori Gurgo, Maria Cristina ; Sanchez Campos, Noelia ; Oliver del Olmo, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquest mòdul és el perfeccionament de les habilitats expressives, orals i escrites, dels joves investigadors, especialment pel que fa a la redacció del projecte final del màster o TFM. [...]
The aim of this module is to allow students to reach an advanced level of written competences in academic English. In this sense, students will work with complex textual structures, rhetorical and argumentative strategies and format and style issues besides getting familiarised with the most essential issues concerning academic and literary discourses. [...]
El objectivo de este módulo es el perfeccionamiento de las habilidades expresivas, orales y escritas, de los autores de trabajos académicos, especialmente por lo que se refiere a la redacción del proyecto de final de máster o TFM. [...]

2021-22
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]
3 documents
2.
6 p, 108.2 KB Usos Professionals i Acadèmics de la Llengua Anglesa [103582] / Oliver del Olmo, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aconseguir que l'alumnat al final d'aquesta assignatura: 1. Produeixi discursos orals i escrits de qualitat (no inferior al nivell B2 del MECR) en els àmbits acadèmics i professionals. 2. Sàpiga argumentar de forma coherent i cohesioni de forma adequada els continguts del discurs especialitzat o amb finalitats acadèmiques. [...]
The aim of this subject is: -to produce quality oral and written productions within the academic and professional fields. -to show proficiency in producing coherent and cohesive contents in specialized discourses. [...]
El objetivo de esta asignatura es: -producir textos de calidad dentro del campo del discurso académico y profesional. También buscar la excelencia en la expresión o -Demostrar un nivel de proficiency de forma coherente y cohesiva en el texto de especialidad. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
7 p, 113.0 KB Ús de la Llengua Anglesa: Expressió Escrita Avançada [100232] / Oliver del Olmo, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs té com a objectius principals: -Ampliar els coneixements lingüístics i discursius adquirits a les assignatures "Ús de la Llengua Anglesa I" "Ús de la Llengua Anglesa II" i aplicar-los a la producció de textos acadèmics i, en particular, a l'escriptura d'un TFG. [...]
1 The main objectives of this course are the following: -Broaden the linguistic and discourse knowledge acquired in the subjects "Ús de la Llengua Anglesa I" "Ús de la Llengua Anglesa II" and implement them to the production of academic texts, in particular, to the writing of a TFG. [...]
Este curso tiene como objetivos principales: -Ampliar los conocimientos lingüísticos y discursivos adquiridos en las asignaturas "Uso de la Lengua Inglesa I" y "Uso de la Lengua Inglesa II" y aplicarlos a la producción de textos académicos y, en particular, a la escritura de un TFG. [...]

2021-22
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
4.
7 p, 116.3 KB Usos Bàsics de la Llengua Anglesa [103409] / Tort Cots, Irene ; Oliver del Olmo, Sonia ; Roig Mora, Arnau ; Barranqueras Martinez, Àngel ; Vasylets, Olena ; Styles, Laura Jane ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu general d'aquesta assignatura és establir les bases lingüístico-comunicatives perquè l'alumnat que accedeix al Grau d'Estudis Anglesos o a qualsevol Grau Combinat amb anglès pugui seguir amb èxit els seus estudis universitaris. [...]
The main purpose of this course is to furnish students entering the BA in English Studies or any combined BA with English with the linguistic and communicative tools to successfully follow their university studies. [...]
El objetivo general de esta asignatura es establecer las bases lingüístico-comunicativas para que el alumnado que accede al Grado de Estudios Ingleses o cualquier Grado Combinado con inglés pueda seguir con éxito sus estudios universitarios. [...]

2021-22
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
5.
7 p, 116.6 KB Habilitats Acadèmiques Avançades [42287] / Pividori Gurgo, Maria Cristina ; Sanchez Campos, Noelia ; Oliver del Olmo, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquest mòdul és el perfeccionament de les habilitats expressives, orals i escrites, dels joves investigadors, especialment pel que fa a la redacció del projecte final del màster o TFM. [...]
El objectivo de este módulo es el perfeccionamiento de las habilidades expresivas, orales y escritas, de los autores de trabajos académicos, especialmente por lo que se refiere a la redacción del proyecto de final de máster o TFM. [...]

2020-21
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]
3 documents
6.
6 p, 109.5 KB Usos Professionals i Acadèmics de la Llengua Anglesa [103582] / Oliver del Olmo, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aconseguir que l'alumnat al final d'aquesta assignatura: 1. Produeixi discursos orals i escrits de qualitat (no inferior al nivell B2 del MECR) en els àmbits acadèmics i professionals. 2. Sàpiga argumentar de forma coherent i cohesioni de forma adequada els continguts del discurs especialitzat o amb finalitats acadèmiques. [...]
El objetivo de esta asignatura es: -producir textos de calidad dentro del campo del discurso académico y profesional. También buscar la excelencia en la expresión o -Demostrar un nivel de proficiency de forma coherente y cohesiva en el texto de especialidad. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
6 p, 112.6 KB Ús de la Llengua Anglesa: Expressió Escrita Avançada [100232] / Oliver del Olmo, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs té com a objectius principals: -Ampliar els coneixements lingüístics i discursius adquirits a les assignatures "Ús de la Llengua Anglesa I" "Ús de la Llengua Anglesa II" i aplicar-los a la producció de textos acadèmics i, en particular, a l'escriptura d'un TFG. [...]
Este curso tiene como objetivos principales: -Ampliar los conocimientos lingüísticos y discursivos adquiridos en las asignaturas "Uso de la Lengua Inglesa I" y "Uso de la Lengua Inglesa II" y aplicarlos a la producción de textos académicos y, en particular, a la escritura de un TFG. [...]

2020-21
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
8.
4 p, 100.8 KB Treball de Final de Màster [42292] / Oliver del Olmo, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Els objectius del mòdul TFM són: (a) Ajudar l'estudiantat a triar el tema de recerca i el supervisor segons les preferències i punts forts. (b) Guiar l'estudiant per dur a terme recerca en literatura anglesa, lingüística, adquisició de la llengua i ús amb un èmfasi especial en els contextos multilingües. [...]
Los objetivos del TFM son: (a) Ayudar al alumnado a escoger un tema de investigación según sus preferencias y puntos fuertes académicos. (b) Guiar al alumnado para llevar a cabo investigación en literatura inglesa, lingüística, adquisición de la lengua y uso de la lengua, con especial énfasis en contextos multilingües. [...]

2019-20
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]
3 documents
9.
7 p, 116.2 KB Habilitats Acadèmiques Avançades [42287] / Coral Escola, Jordi ; Sanchez Campos, Noelia ; Oliver del Olmo, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquest mòdul és el perfeccionament de les habilitats expressives, orals i escrites, dels joves investigadors, especialment pel que fa a la redacció del projecte final del màster o TFM. [...]
El objectivo de este módulo es el perfeccionamiento de las habilidades expresivas, orales y escritas, de los autores de trabajos académicos, especialmente por lo que se refiere a la redacción del proyecto de final de máster o TFM. [...]

2019-20
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]
3 documents
10.
6 p, 109.0 KB Usos Professionals i Acadèmics de la Llengua Anglesa [103582] / Oliver del Olmo, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aconseguir que l'alumnat al final d'aquesta assignatura: 1. Produeixi discursos orals i escrits de qualitat (no inferior al nivell B2 del MECR) en els àmbits acadèmics i professionals. 2. Sàpiga argumentar de forma coherent i cohesioni de forma adequada els continguts del discurs especialitzat o amb finalitats acadèmiques. [...]
El objetivo de esta asignatura es: -producir textos de calidad dentro del campo del discurso académico y profesional. También buscar la excelencia en la expresión o -Demostrar un nivel de proficiency de forma coherente y cohesiva en el texto de especialidad. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Materials acadèmics : 31 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.