Results overview: Found 50 records in 0.02 seconds.
Contributions to meetings and congresses, 2 records found
Books and collections, 2 records found
Research literature, 7 records found
Course materials, 39 records found
Contributions to meetings and congresses 2 records found  
1.
10 p, 154.2 KB L'ús de les carpetes d'aprenentatge virtuals (cavi) en cinc assignatures de cinc departaments a la UAB. Primeres aproximacions d'una innovació docent / Segura Aliaga, Dídac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Jiménez Pelayo, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Oliver del Olmo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
La comunicació parteix d'un projecte d'innovació docent on es troben involucrats professors de la UAB de diferents àrees de coneixement i interessats per les carpetes virtuals d'aprenentatge (CAVI) a l'educació superior (més conegudes com a e-portfolio de l'estudiant). [...]
This communication results from a teaching innovation project, in which professors from different fields of knowledge in the UAB (Barcelona Autonomous University), share their interest in electronic learning portfolios within Higher Education, also called student's e-portfolio. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
2.
11 p, 53.4 KB La construcció conjunta d'una guia per a la implementació de la carpeta d'aprenentatge en l'àmbit de l'educació superior / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Jiménez Pelayo, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria) ; Oliver del Olmo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Rifà, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Santiveri Papiol, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Segura Aliaga, Dídac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Trafí Prats, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Els autors d'aquesta comunicació formen part del grup GI-CAES 1(Carpetes d'Aprenentatge en l'Educació Superior) emmarcat en l'IDES des de l'any 2004. En l'actualitat el configuren 14 professors i professores de 7 departaments diferents i una professora d'una Escola Normal de Mèxic. [...]
The authors of this communication are members of the GI-CAES (Learning Portfolios in Higher Education) group within IDES (Teaching Innovation Unit in Higher Education) framework since 2004. Nowadays, in GI-CAES there are 14 professors from 7 different departments in this University (UAB) besides from a teacher based in a Mexican school. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Books and collections 2 records found  
1.
10 p, 1.4 MB Desenvolupament i avaluació de competències de l'estudiant mitjançant l'ús de carpetes virtuals d'aprenentatge (CAVI) / Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jimenez Pelay, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Oliver del Olmo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Segura Aliaga, Didac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En aquest treball es presenta la implementació d'una innovació docent portada a terme a la UAB per un grup de cinc professors de cinc titulacions diferents. L'experiència consisteix en la implementació de carpetes d'aprenentatge virtuals (CAVI) per tal de millorar l'ensenyament, l'aprenentatge i l'avaluació de competències generals i especifiques en el context de l'espai europeu d'educació superior, tot incorporant metodologies innovadores de suport no presencial basades en les tecnologies de la informació i la comunicació. [...]
En este trabajo se presenta la implementación de una innovación docente llevada a cabo en la UAB por un grupo de cinco profesores de cinco titulaciones diferentes. La experiencia consiste en la implementación de carpetas de aprendizaje virtuales (CAVI) con el fin de mejorar la enseñanza, el aprendizaje y la evaluación de competencias generales y específicas en el contexto del espacio europeo de educación superior, incorporando metodologías innovadoras de apoyo no presencial basadas en las tecnologías de la información y la comunicación. [...]
This work presents the implementation of a teaching innovation undertaken at the UAB by a group of five teachers from five different courses. The experience consists of the implementation of Virtual Learning Files (VLFs) in order to improve the teaching, learning and assessment of general and specific skills in the context of the European Space for Higher Education, while including innovative non-classroom support methodologies based on Information and Communication Technologies. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 203-212
3 documents
2.
124 p, 1011.8 KB Carpetes d'aprenentatge a l'educació superior : una oportunitat per repensar la docència / Blanch Gelabert, Sílvia ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bosco, Alejandra ; Gimeno Soria, Xavier ; González-Monfort, Neus ; Jariot, Mercè ; Jiménez Pelayo, Javier ; Oliver del Olmo, Sònia ; Rifà Valls, Montserrat ; Santiveri Papiol, Noemí ; Segura Aliaga, Dídac ; Trafí Prats, Laura ; Roble Quiroga Juárez, María del ; Forestello, Ana María
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011 (Eines d'innovació docent en educació superior ; 5)
3 documents

Research literature 7 records found  
1.
37 p, 590.6 KB ESP, Feminism and Gender Roles : Revision of Jane Austen's Pride and Prejudice from a Linguistic Perspective / Marcen Ribas, Anna ; Oliver del Olmo, Sònia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
ESP allows people to focus their study of language and language practice on certain fields of knowledge. Accordingly, ESP applied to the branch of feminism and gender roles in society allows those interested in the field to attain a higher degree of knowledge towards this matter. [...]
L'AFE permet centrar l'estudi de la llengua i la pràctica lingüística en determinats camps de coneixement. En aquest sentit, l'AFE aplicat a la branca del feminisme i rols de gènere en la societat permet, a aquells interessats en la materia, assolir un major grau de coneixement del tema. [...]
El IFE permite centrar el estudio de la lengua y la práctica linguística en determinados campos de conocimiento. En este sentido, el IFE aplicado a la rama del feminismo y roles de género en la sociedad permite, a aquellos interesados en la materia, alcanzar un mayor grado de conocimiento del tema. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Estudis Anglesos [1482]  
2.
41 p, 2.5 MB ESP in the Automotive Field : From Theory to Practice / Hernández López, Albert ; Oliver del Olmo, Sònia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
This TFG presents the increasing importance of English for Specific Purposes (ESP) over the past few years due to globalization and how this subject has been applied to the field of the automotive industry. [...]
Este TFG muestra la creciente importancia de English for Specific Purposes (ESP) a lo largo de los últimos años a causa de la globalización y como se ha aplicado al campo de la industria automovilística. [...]
Aquest TFG mostra la creixent importància d'English for Specific Purposes (ESP) en els últims anys a causa de la globalització i com s'ha aplicat al camp de l'indústria automobilística. Hi haurà una introducció dels orígens de l'ESP i de l'indústriautomobilística, les quals poden semblar molt diferents però, en realitat, comparteixen moltes característiques lingüístiques. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Estudis Anglesos [1482]  
3.
53 p, 1.2 MB Academic Writing with the Help of Technology : an Analysis of the Utilities of Software in Professional Text Creation / Flores Barranco, Víctor ; Oliver del Olmo, Sònia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
This BA dissertation aims to analyse Grammarly as a tool to improve academic writing. It begins with a definition of English for Academic Purposes (EAP) and its main parts. Then, it moves to describe Computational Linguistics and its main applications, focusing on its uses in writing. [...]
Aquest TFG té com a objectiu analitzar Grammarly com a una eina per millorar l'escriptura acadèmica. Comença definint què és l'anglès per propòsits acadèmics (EAP en anglès) i les seves parts més importants. [...]
Este TFG tiene como objetivo analizar Grammarly como a una herramienta para mejorar la escritura académica. Empieza definiendo qué es el inglés para propósitos académicos (EAP en inglés) y sus partes mas importantes. [...]

2021
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]  
4.
46 p, 994.3 KB Academic Writing in L2 English : a look at schematic and discursive features of research articles / Sánchez Muñoz, Marvin ; Oliver del Olmo, Sònia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This dissertation explores several macrostructural and microlinguistic features of research articles. In order to get at them, first, the difference between speech and writing is provided. Then, it is argued how writing abilities can be acquired. [...]
Aquesta tesis explora varis aspectes macroestructurals i microlingüístics pertinents a articles de recerca. Per a arribar-hi, primer s'esmenen les diferències entra la parla i l'escriptura i s'explora com es poden adquirir habilitats en aquest últim codi. [...]
Esta tesis explora varios aspectos macroestructurales y microlingüísticos pertinentes a los artículos académicos. Para poder concretar, primero se mencionan las diferencies entra el habla y la escritura i se explora como se pueden adquirir habiidades en este segundo código. [...]

2019
Grau en Estudis Anglesos [801]  
5.
43 p, 571.5 KB Academic English L2 Writing : The Case of Undergraduate Students in Spain / Nicholson Guix, Jennifer ; Oliver del Olmo, Sònia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The purpose of this study is to examine the main differences between the conventions of academic writing of English and Spanish. Most specifically, the present study bases its analysis on native speakers of Spanish in their process of writing academic English as a Foreign Language (FLA). [...]
El propòsit d'aquest estudi és examinar les principals diferències entre l'anglès i l'espanyol pel que fa a l'escriptura acadèmica. Més concretament, l'estudi basa la seva anàlisis en parlants natius d'espanyol en el seu procés d'escriure anglès acadèmic. [...]
El objetivo de este estudio es examinar las principales diferencies entre las convenciones de la escritura académica del inglés y el español. Más específicamente, este estudio basa su análisis en hablantes nativos de español en su proceso de escritura académica en inglés como lengua extranjera (LE). [...]

2018
Grau en Estudis Anglesos [801]  
6.
72 p, 762.3 KB Genre analysis of book reviews in English and Spanish : a look at rhetorical moves and appraisal / Agudelo Henao, Juan Carlos ; Oliver del Olmo, Sònia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Els estudis anteriors han omès la relació entre l'estructura i el llenguatge avaluatiu en les ressenyes acadèmiques en castellà i anglès. Per emplenar aquest buit, el nostre estudi porta a terme una anàlisi a dos nivells, macroestructural i microlingüístic, del llenguatge de la avaluació en 18 ressenyes de llibres (9 per llengua) publicades en reconegudes revistes en lingüística aplicada. [...]
Los estudios anteriores han omitido la relación entre la estructura y el lenguaje evaluativo en las reseñas académicas en castellano e inglés. Para llenar este vacío, nuestro estudio realiza un análisis en dos níveles, macroestructural y microlingüístico, del lenguaje de evaluación en 18 reseñas de libros (9 por lengua) publicadas en reconocidas revistas en lingüística aplicada. [...]
Previous studies have failed to examine the link between structure and evaluation in book reviews (BRs). To fill this gap, our study carries out a two-tiered macrostructural and microlinguistic analysis of the language of appraisal in English and Spanish BRs. [...]

2016  
7.
43 p, 530.6 KB Contrastive Studies : Strategies to Mitigate or Intensify Criticism in Catalan and English Book Reviews / Useleti Clapés, Marina ; Oliver del Olmo, Sònia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Contrastive studies (Connor 1996) is the field of research which compares two languages to find out similarities and differences across cultures. As English has become the lingua Franca, non-native scholars are trying to publish their work in English. [...]
La lingüística contrastiva (Connor 1996) és el camp de recerca que compara dues llengües per trobar similituds i diferències culturals. L'Anglès s'ha convertit en la llengua franca, per això els escriptors no nadius volen publicar els seus treballs en anglès. [...]

2016
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Course materials 39 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
8 p, 117.9 KB Habilitats Acadèmiques Avançades [42287] / Pividori Gurgo, Maria Cristina ; Sánchez Campos, Noelia ; Oliver Del Olmo, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquest mòdul és permetre que els/les estudiants aconsegueixin un nivell avançat de competència escrita en anglès acadèmic. En aquest sentit, els/les estudiants treballaran amb estructures textuals complexes, estratègies retòriques i argumentatives, així com consideracions de format i estil. [...]
The aim of this module is to enable students to achieve an advanced level of written proficiency in academic English. In this context, students will engage with complex textual structures, rhetorical and argumentative strategies, as well as format and style considerations. [...]
El objetivo de este módulo es permitir que los/las estudiantes alcancen un nivel avanzado de competencia escrita en inglés académico. En este contexto, los/las estudiantes trabajarán con estructuras textuales complejas, estrategias retóricas y argumentativas, así como consideraciones de formato y estilo. [...]

2023-24
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]
3 documents
2.
7 p, 115.9 KB Anglès per a Finalitats Específiques [106320] / Oliver Del Olmo, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1 Aquest curs ofereix una introducció al estudi de l'anglès per a finalitats específiques i de la seva terminologia, utilitzant, entre d'altres, eines de les tecnologies de la informació i les comunicacions (les TIC) pel tractament, anàlisi i transmissió de la informació a classe i fora d'ella. [...]
1 This course offers an introduction to the study of English for Specific Purposes (ESP) and the language features (terminology, style and text types) of the different ESP fields covered in the course. [...]
1 Este curso ofrece una introducción al estudio del inglés para fines específicos y de su terminología, utilizando, entre otras, herramientas de las tecnologías de la información y la comunicación (TIC), para el tratamiento, análisis y transmisión de la información dentro y fuera del aula. [...]

2023-24
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [1499]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [1500]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1501]
Grau en Estudis d'Anglès i Francès [1502]
3 documents
3.
6 p, 109.4 KB Gramàtica Anglesa I: de la Paraula a l'Oració [106279] / Llinàs Grau, Mireia ; Oliver Del Olmo, Sonia ; Barranqueras Martinez, Àngel ; Coll Alfonso, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest és un curs descriptiu que ofereix una revisió de la gramàtica de l'anglès des del mot fins l'oració. Aporta als estudiants la terminologia necessària per tal de poder descriure les propietats bàsiques de les paraules, els sintagmes i les oracions angleses. [...]
This is a descriptive course which offers an overview of the grammar of English from the word to the sentence. It provides the students with the necessary terminology to be able to describe and explain the elements of English sentences. [...]
Este es un curso descriptivo que ofrece una revisión de la gramática del inglés desde la palabra a la oración. Aporta a los estudiantes la terminología necesaria para poder describir las propiedades esenciales de las palabras, los sintagmas y las oraciones inglesas. [...]

2023-24
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [1499]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [1500]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1501]
Grau en Estudis d'Anglès i Francès [1502]
3 documents
4.
5 p, 105.3 KB Usos Professionals i Acadèmics de la Llengua Anglesa [103582] / Oliver Del Olmo, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
AL final d'aquest curs l'alumnat ha de ser capaç de: 1. Produir discursos orals i escrits de qualitat en els àmbits acadèmics i professionals. 2. Ser capaç d'autoavaluar el nivell de coneixement de la llengua anglesa i pugui treballar amb diversos registres lingüístics i tipologies textuals. [...]
By the end of this course students should be able: 1. To produce quality oral and written productions within the academic and professional fields. 2. To become familiar with self-assessment and peer-assessment and be able to work with language registers and textual typologies. [...]
Al final de este curso el alumno debe ser capaz de: 1. Producir textos de calidad dentro del campo del discurso académico y profesional. 2. Familiarizarse con la auto-evaluación (self-assessment) y evaluación por pares (peer-assessment) y trabajar con distintos registros de la lengua y tipologias textuales. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
7 p, 117.0 KB Habilitats Acadèmiques Avançades [42287] / Pividori Gurgo, Maria Cristina ; Owen, David 1962- ; Oliver del Olmo, Sònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquest mòdul és el perfeccionament de les habilitats expressives, orals i escrites, dels joves investigadors, especialment pel que fa a la redacció del projecte final del màster o TFM. [...]
The aim of this module is to allow students to reach an advanced level of written competences in academic English. In this sense, students will work with complex textual structures, rhetorical and argumentative strategies and format and style issues besides getting familiarised with the most essential issues concerning academic and literary discourses. [...]
El objectivo de este módulo es el perfeccionamiento de las habilidades expresivas, orales y escritas, de los autores de trabajos académicos, especialmente por lo que se refiere a la redacción del proyecto de final de máster o TFM. [...]

2022-23
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]
3 documents
6.
5 p, 104.9 KB Usos Professionals i Acadèmics de la Llengua Anglesa [103582] / Fernandez Montraveta, Ana ; Oliver del Olmo, Sònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
AL final d'aquest curs l'alumnat ha de ser capaç de: 1. Produir discursos orals i escrits de qualitat en els àmbits acadèmics i professionals. 2. Ser capaç d'autoavaluar el nivell de coneixement de la llengua anglesa i pugui treballar amb diversos registres lingüístics i tipologies textuals. [...]
By the end of this course students should be able: 1. To produce quality oral and written productions within the academic and professional fields. 2. To become familiar with self-assessment and peer-assessment and be able to work with language registers and textual typologies. [...]
Al final de este curso el alumno debe ser capaz de: 1. Producir textos de calidad dentro del campo del discurso académico y profesional. 2. Familiarizarse con la auto-evaluación (self-assessment) y evaluación por pares (peer-assessment) y trabajar con distintos registros de la lengua y tipologias textuales. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
6 p, 112.8 KB Ús de la llengua anglesa: espressió escrita avançada [100232] / Ament, Jennifer Rose ; Oliver del Olmo, Sònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs té com a objectius principals: 1 -Ampliar els coneixements lingüístics i discursius adquirits a les assignatures "Ús de la Llengua Anglesa I" "Ús de la Llengua Anglesa II" i aplicar-los a la producció de textos acadèmics i, en particular, a l'escriptura d'un TFG. [...]
The main objectives of this course are the following: 1 -Broaden the linguistic and discourse knowledge acquired in the subjects "Ús de la Llengua Anglesa I" "Ús de la Llengua Anglesa II" and implement them to the production of academic texts, in particular, to the writing of a TFG. [...]
Este curso tiene como objetivos principales: 1 -Ampliar los conocimientos lingüísticos y discursivos adquiridos en las asignaturas "Uso de la Lengua Inglesa I" y "Uso de la Lengua Inglesa II" y aplicarlos a la producción de textos académicos y, en particular, a la escritura de un TFG. [...]

2022-23
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documents
8.
5 p, 107.7 KB Anglès per a finalitats específiques [100215] / Pladevall Ballester, Elisabet ; Oliver del Olmo, Sònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs ofereix una introducció al estudi de l'anglès per a finalitats específiques i de la seva terminologia, utilitzant, entre d'altres, eines de les tecnologies de la informació i les comunicacions (les TIC) pel tractament, anàlisi i transmissió de la informació a classe i fora d'ella. [...]
This course offers an introduction to the study of English for Specific Purposes (ESP) and the language features (terminology, style and text types) of the different ESP fields covered in the course. [...]
Este curso ofrece una introducción al estudio del inglés para fines específicos y de su terminología, utilizando, entre otras, herramientas de las tecnologías de la información y la comunicación (TIC), para el tratamiento, análisis y transmisión de la información dentro y fuera del aula. [...]

2022-23
Grau en Estudis Anglesos [801]
3 documents
9.
7 p, 117.1 KB Habilitats Acadèmiques Avançades [42287] / Pividori Gurgo, Maria Cristina ; Sanchez Campos, Noelia ; Oliver del Olmo, Sònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquest mòdul és el perfeccionament de les habilitats expressives, orals i escrites, dels joves investigadors, especialment pel que fa a la redacció del projecte final del màster o TFM. [...]
The aim of this module is to allow students to reach an advanced level of written competences in academic English. In this sense, students will work with complex textual structures, rhetorical and argumentative strategies and format and style issues besides getting familiarised with the most essential issues concerning academic and literary discourses. [...]
El objectivo de este módulo es el perfeccionamiento de las habilidades expresivas, orales y escritas, de los autores de trabajos académicos, especialmente por lo que se refiere a la redacción del proyecto de final de máster o TFM. [...]

2021-22
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]
3 documents
10.
6 p, 108.2 KB Usos Professionals i Acadèmics de la Llengua Anglesa [103582] / Oliver del Olmo, Sònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aconseguir que l'alumnat al final d'aquesta assignatura: 1. Produeixi discursos orals i escrits de qualitat (no inferior al nivell B2 del MECR) en els àmbits acadèmics i professionals. 2. Sàpiga argumentar de forma coherent i cohesioni de forma adequada els continguts del discurs especialitzat o amb finalitats acadèmiques. [...]
The aim of this subject is: -to produce quality oral and written productions within the academic and professional fields. -to show proficiency in producing coherent and cohesive contents in specialized discourses. [...]
El objetivo de esta asignatura es: -producir textos de calidad dentro del campo del discurso académico y profesional. También buscar la excelencia en la expresión o -Demostrar un nivel de proficiency de forma coherente y cohesiva en el texto de especialidad. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Course materials : 39 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.