Results overview: Found 7 records in 0.02 seconds.
Course materials, 7 records found
Course materials 7 records found  
1.
4 p, 102.4 KB Direcció de Màrqueting i Comercialització [43410] / Giménez García, Víctor ; Blabia Girau, Daniel ; Oller Nogués, Jordi ; Coromina Rodríguez, Oscar
El mòdul té com a propòsit central brindar als participants un enfocament modern i actual de la direcció de màrqueting i la comercialització en el sector hoteler, establint les bases en el maneig dels conceptes i eines i estratègies del màrqueting Corporatiu. [...]
El módulo tiene como propósito central brindar a los participantes un enfoque moderno y actual de la dirección de marketing y la comercialización en el sector hotelero, sentando las bases en el manejo de los conceptos y herramientas y estrategias del Marketing Corporativo. [...]

2019-20
3 documents
2.
5 p, 104.3 KB Màrqueting [103735] / Oller Nogués, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
OBJECTIUS FORMATIUS A final de curs l'alumne/a haurà de/d': 1. diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer els principals elements de la planificació estratègica 3. [...]
OBJETIVOS FORMATIVOS A final de curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer los principales elementos de la planificación estratégica 3. [...]

2019-20
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
3.
9 p, 242.2 KB Organització hotelera i atenció al client [103754] / Oller Nogués, Jordi
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
2018-19 (Grau Direcció Hotelera)  
4.
7 p, 143.7 KB Marketing [103735] / Oller Nogués, Jordi
A final de curs l'alumne/a haurà de/d': 1. diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer els principals elements de la planificació estratègica 3. [...]
2018-19 (Grau en Direcció Hotelera)  
5.
7 p, 397.7 KB Service Management and customer attention [101223] / Oller Nogués, Jordi ; Escola Universitària de Turisme i de Direcció Hotelera
After taking the course students will be able to know: 1. Distinguish between the concepts of production and servuction and its implications for tourism businesses. 2. Know how to manage customer participation in the creation of services 3. [...]
2016-17 (Bachelor's Degree in Tourism)  
6.
7 p, 380.1 KB Marketing [103735] / Oller Nogués, Jordi ; Escola Universitària de Turisme i de Direcció Hotelera
At the end of the course the student must be able to: 1. Differentiate the concepts of production and servuction and its implications for tourism enterprises and destinations. 2. Know the main elements of strategic planning 3. [...]
2016-17 (Hospitality Management Degree)  
7.
7 p, 444.6 KB Hotels organization and customer attention [103754] / Oller Nogúes, Jordi ; Escola Universitària de Turisme i de Direcció Hotelera
After taking the course students will be able to know: How to apply a methodology to handle service recovery How to plan and improve any interactions between customers, employees and physical support. [...]
2016-17 (Hospitality Management Degree)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.