visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Olmos Rueda, Patricia
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzines
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
72
registres trobats en 0.04 segons.
Articles
,
18
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
6
registres trobats
Documents de recerca
,
5
registres trobats
Materials didàctics
,
1
registres trobats
Materials acadèmics
,
41
registres trobats
Documents gràfics i multimèdia
,
1
registres trobats
Articles
18
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
16 p, 185.5 KB
First Steps toward Becoming a Teacher : The Experience with the Degree in Primary Education in English
/
Álvarez Cánovas, Isabel
1971- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ;
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
During an academic year took place the experience of observing learning strategies through the development of discursive skills for academic writing with two core subjects in the Degree in Primary Education in English (DPEE). [...]
2017 -
10.5296/elr.v3i2.12286
Education and Linguistics Research
,
Vol. 3 Núm. 2 (2017)
, p. 146-161
Registre complet
-
2.
3 p, 517.1 KB
Estratègies d'orientació i acció tutorial : eines que poden evitar l'abandonament escolar prematur
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Avançar cap a unes societats més inclusives i equitatives requereix parar esment als contextos educatius, socials i laborals. A Espanya, la continuïtat en els itineraris de formació i educació dels joves es veu amenaçada per l'alta taxa d'abandó escolar en edats primerenques. [...]
Avanzar hacia unas sociedades más inclusivas e igualitarias requiere prestar atención a los contextos educativos, sociales y laborales. En España, la continuidad en los itinerarios de formación y educación de los jóvenes se ve amenazada por la alta tasa de abandono escolar en edades tempranas. [...]
2021
UAB divulga
,
Maig
2021
2 documents
Registre complet
-
3.
14 p, 516.8 KB
Young peoples educational and employment profile in vocational initial programmes
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Mas Torelló, Óscar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
The transition to adulthood is a complex process especially for unskilled young people who do not have the personal resources to function effectively in the educational contexts or in the workplace. Vocational initial programmes become a second chance for them, who are looking for new opportunities to access education in order to obtain a decent job in the future. [...]
La transición a la edad adulta es un proceso complejo especialmente para aquellos jóvenes no cualificados que no disponen de recursos personales para funcionar eficazmente en contextos educativos o en el lugar de trabajo. [...]
2018
Journal for Educators, Teachers and Trainers
,
Vol. 9 Núm. 1 (2018)
, p. 125-137
Registre complet
-
4.
54 p, 4.3 MB
Perfiles de desconexión educativa : una aproximación multidimensional en la formación profesional básica
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Mas Torelló, Óscar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Salvà Mut, Francesca
(Universitat de les Illes Balears)
El abandono escolar prematuro es uno de los indicadores educativos que más preocupa por su impacto en los procesos educativos y de transición de los jóvenes. Éstos llevan implítico la necesidad de participación y compromiso activos en contextos educativos y laborales. [...]
Early school dropout is one of the most concerning educational indicators, exerting a large negative impact on young people's educational and transitional outcomes. The needs of young people include active engagement and participation in both educational and work settings. [...]
2020 -
10.4438/1988-592X-RE-2020-389-455
Revista de educación
,
Vol. 2020 Núm. 389 (2020)
, p. 69-94
Registre complet
-
5.
17 p, 301.3 KB
El alumnado de educación secundaria obligatoria ante la inclusión educativa y la docencia compartida
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sanahuja Gavaldà, José María
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Mas Torelló, Óscar
(Universitat Autònoma de Barcelona)
La inclusión sigue siendo uno de los mayores retos de la educación que exige de la responsabilidad compartida de todos los agentes educativos. El alumnado, agente participante activo, resulta herramienta clave para el cambio educativo y la construcción y promoción de una escuela inclusiva. [...]
Inclusion continues being one of the educational challenges that requires from educational agents their shared responsibility. Students, as active participant agent, are a key tool for educational changing and building and promoting an inclusive school. [...]
2018 -
10.5944/reop.vol.29.num.3.2018.23318
Revista Española de Orientación y Psicopedagogía (REOP)
,
Vol. 29, núm. 3 (2018)
, p. 8-24
Registre complet
-
6.
13 p, 477.0 KB
Validación de AUTOCOM : autoevaluación de las competencias básicas de jóvenes en el marco de programas formativos de segunda oportunidad
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Mas Torelló, Óscar
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Este trabajo aborda el proceso de validación de AUTOCOM, un instrumento de autoevaluación de la percepción que los jóvenes tienen de su nivel de dominio de competencias básicas en el marco de programas formativos de segunda oportunidad y, en función de ello, considerar su contribución al proceso de autorregulación de su aprendizaje. [...]
This study addresses the validation process for AUTOCOM, a self-assessment tool to evaluate young people's perceived level of proficiency in basic competencies within the framework of second-chance training programs, and on that basis considers its contribution to the self-regulation process in their learning. [...]
2018 -
10.24320/redie.2018.20.4.1674
Revista electrónica de investigación educativa (REDIE)
,
Vol. 20, Núm. 4 (Octubre-Diciembre 2018)
Registre complet
-
7.
17 p, 423.1 KB
El rol del profesorado de apoyo en el aula regular de un instituto de educación secundaria
/
Sanahuja Gavaldà, José María
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Mas Torelló, Óscar
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
No hay duda de que los procesos de inclusión educativa alcanzan cada vez más a niveles educativos superiores y la educación secundaria no es ajena a esta tendencia. El objetivo de este estudio es analizar el rol del profesorado de apoyo, específicamente proveniente de las unidades de apoyo a la educación especial, desde la perspectiva del profesorado y del alumnado. [...]
There is no doubt that inclusive education processes concern higher education. This tendency is also true for secondary education. This study aims to analyse the role of support teachers, specifically all those who come from special education support units, from the perspective of teachers and students. [...]
2018 -
10.5209/RCED.54608
Revista complutense de educación
,
Vol. 29, Núm. 4 (2018)
, p. 1041-1057
Registre complet
-
8.
20 p, 486.5 KB
Docencia compartida como estrategia para la inclusión educativa de alumnos con necesidades específicas de apoyo educativo
/
Mas Torelló, Óscar
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sanahuja Gavaldà, José María
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El objetivo de este artículo es analizar las actitudes, creencias, percepciones y dinámicas que genera el uso de la docencia compartida en el aula ordinaria de un instituto de secundaria, prestando atención a la relación entre el profesorado de aula-materia y el profesorado de las Unidades de Apoyo a la Educación Especial; con la finalidad de mejorar la atención de todo el alumnado, su aprendizaje y la inclusión educativa de los alumnos con necesidades específicas de apoyo educativo. [...]
This article aims to analyze the attitudes, beliefs, perceptions and dynamics that generate the use of coteaching in the regular classroom in a high school, focusing the attention on the relationship between classroom teacher and support teacher and in order to improve the attention of all the students, their learning and inclusive education of students with specific educational support needs. [...]
2018
Revista de Educación Inclusiva
,
Vol. 11 Núm. 1 (2018)
, p. 71-90
Registre complet
-
9.
16 p, 261.4 KB
La atención a la diversidad en la educación superior : una perspectiva desde las competencias docentes
/
Mas Torelló, Óscar
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) representa para el profesorado universitario un gran desafío, especialmente en aspectos como la atención a la diversidad del alumnado. El EEES plantea un paradigma educativo centrado en el aprendizaje, en el alumno y presupone cambios sustantivos en el quehacer del profesor universitario, que debe adaptar su perfil profesional a las exigencias de las nuevas demandas, de este nuevo escenario socioeducativo. [...]
The European Higher Education Area (EHEA) is a great challenge for the professors, mainly at attention to student diversity field. The EHEA establishes an educative paradigm centred on learning, on the student that involves fundamental changes in the work of the university professor. [...]
2012
Revista de Educación Inclusiva
,
Vol. 5 Núm. 1 (2012)
, p. 159-174
Registre complet
-
10.
12 p, 192.6 KB
El papel de la formación en los programas para la inclusión laboral del colectivo de jóvenes con funcionamiento intelectual límite
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Los programas de formación para el trabajo se presentan como un recurso para determinados colectivos que tienen dificultades de acceso al mercado laboral, una vía de participación e inclusión social. [...]
Training programs for employment are a re-source to the groups who have some difficulties to access to the labor market, a way of social participation. This paper works about the role of the training on the labour inclusion of youths with borderline intellectual disabled. [...]
2011
Revista de Educación Inclusiva
,
Vol. 4 Núm. 3 (2011)
, p. 55-66
Registre complet
-
Articles :
18
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Llibres i col·leccions
6
registres trobats
1.
92 p, 4.2 MB
INDUCTEACHING: Proposta d'inducció docent lligada a formació inicial i primer any docent de mestres de primària
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El Projecte INDUCTEACHING ‒El trànsit cap a la professió docent: validació d'una proposta de model d'inducció docent lligada a la formació inicial i primer any docent de mestres/as de primària‒ (https://sites. [...]
Aquesta aportació és una síntesi del Projecte i de les seves aportacions més significatives, tractant de donar una visió general de tot allò realitzat i aconseguit, alhora que informar sobre els mecanismes que permeten accedir al coneixement acumulat. [...]
El document s'ha de mirar així, com una aproximació general a les millores que es poden fer en les accions estratègiques per acompanyar en el trànsit cap a la professió docent, la construcció de la identitat com a docent i el desenvolupament professional dels i de les mestres, aconsellant aprofundir-hi en els aspectes que interessin a partir de la documentació generada i referenciada al mateix text.
Bellaterra EDO-SERVEIS - Universitat Autònoma de Barcelona 2023
Registre complet
-
2.
103 p, 7.7 MB
Supporting educational and social inclusion of youth early leavers and youth at risk of early leaving through mechanisms of orientation and tutorial action
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu)
The Project "Apoyando la inclusión educativa y social de los jóvenes con riesgo de abandonar prematuramente a través de mecanismos de orientación y acción tutorial" ("Supporting the Educational and Social inclusion of Young People at Risk aof Leaving Prematurely Through Guidance Mechanisms and Tutorial Action") (Orienta4YEL: https://www. [...]
This work aims to be a synthesis of the Project and its most significant contributions, seeking to give an overview of everything carried out and achieved, while reporting on the mechanisms that enable access to accumulated knowledge. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. EDO-SERVEIS, 2022
Registre complet
-
3.
78 p, 3.6 MB
Aprendre a Aprendre. Avaluació de programes educatius d'EduCaixa
/
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
L'avaluació del programa educatiu 'Aprendre a Aprendre' tracta de verificar els resultats i efectes de la proposta desenvolupada per l'escola Virolai i aplicada en 16 centres educatius amb la finalitat de millorar les competències dels seus estudiants. [...]
Bellaterra : EDO-SERVEIS, 2021
Registre complet
-
4.
84 p, 4.6 MB
Guía para impulsar prácticas educativas basadas en evidencias en los centros educativos de educación infantil y primaria
/
Cabañero Valencia, Javier
(Universidad Complutense de Madrid) ;
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
;
Ion, Georgeta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Pulido-Mantas, Lorena
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Cada vez más son las voces que abogan por la necesidad de que las prácticas educativas que se desarrollan en los centros educativos se fundamenten en evidencias científicas. Para facilitar esta implementación, presentamos a continuación una guía desarrollada con el objetivo de proporcionar a los centros educativos herramientas que les guíen en el proceso de creación de una cultura organizativa que fomente el uso de las evidencias científicas como práctica habitual en los procesos de mejora educativa. [...]
octubre 2020
Registre complet
-
5.
156 p, 2.7 MB
Good Practices for equity and inclusion in Higher Education
/
Dovigo, Fabio
coord. (University of Bergamo) ;
Casanova, Laura
coord. (University of Bergamo) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Pupponen, Hannu
(University of Jyväskylä)
;
Mäkelä, Tiina
(University of Bergamo) ;
Jerónimo, Miguel
(Instituto Politécnico de Leiria) ;
Duarte, Ana
(Instituto Politécnico de Leiria) ;
Mangas, Catarina
(Instituto Politécnico de Leiria) ;
Sousa, Sofia
(Instituto Politécnico de Leiria) ;
Iucu, Romitâ
(University of Bucharest) ;
Stîngu, Mihaela
(University of Bucharest) ;
Marin, Elena
(University of Bucharest) ;
Maurariu, Câtâlina
(University of Bucharest) ;
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Lucas, Lisa
(University of Bristol, United Kingdom)
Inclusion in education: a) is understood to concern a far wider range of learners vulnerable to exclusion than those identified as having disabilities or special educational needs; b) involves a curriculum for all that considers academic and social learning; curriculum goals and implementation should reflect this dual focus; c) is a process and not a state; educators will always need to move their work forward to enable the learning and participation of all learners.
Bergamo Università di Bergamo 2017 (
Collana Educazione Inclusiva - Inclusive Education Series 6
)
Registre complet
-
6.
392 p, 13.1 MB
Manual integrado de acción tutorial
/
Gairín Sallán, Joaquín,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Agelet Profitós, Joan
;
Armengol Asparó, Carme
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Navarro Casanoves, Maria
;
Castro Ceacero, Diego
;
Comellas i Carbó, Maria Jesús
1943- ;
Olmos Rueda, Patricia
;
Pàmies Rovira, Jordi
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Suárez, Cecilia Inés
El Manual Integrado de Acción Tutorial (MIAT, en adelante) que se introduce con este texto es el documento que recoge propuestas de intervención organizadas y dirigidas a mejorar la atención de los estudiantes de centros de estudios nocturnos de Costa Rica. [...]
Cartago : Editorial Tecnológica de Costa Rica , 2015
Registre complet
-
Documents de recerca
5
registres trobats
1.
63 p, 4.3 MB
Orientation and tutorial action proposal. Strategies for the action
/
Olmos Rueda, Patricia,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Mangas, Catarina
(Instituto Politécnico de Leiria) ;
Freire, Carla
(Instituto Politécnico de Leiria) ;
Cadima, Rita
(Instituto Politécnico de Leiria)
;
Mihano, Sandrina
(Instituto Politécnico de Leiria) ;
Lopes, Sara
(Instituto Politécnico de Leiria) ;
Brown, Ceri
(University of Bath) ;
Costas Batlle, Ioannis
(University of Bath) ;
Savvides, Nicola
(University of Bath) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona)
The purpose of this document is to provide educational institutions and involved agents with a set of strategies and tutorial actions, which have been designed according to a previous diagnostic, to support them on their task of preventing young people's risk of early leaving in each one of their specific contexts.
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2021
5 documents
Registre complet
-
2.
79 p, 7.9 MB
Comprehensive map of completed and ongoing programmes addressing curricula in the bio-based sector
/
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barrera-Corominas, Aleix
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Castro Ceacero, Diego
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Marbà Tallada, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Tienda Martagón, Dulce
(Universitat Autònoma de Barcelona)
2020
Registre complet
-
3.
74 p, 1.8 MB
El professorat de suport a l'aula ordinària en educació secundària. : Informe de recerca
/
Sanahuja Gavaldá, José María
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Mas Torelló, Óscar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Villalonga, Xavier
(IES Rovira-Forns (Santa Perpètua de Mogoda))
;
Carreras, Montserrat
(IES Rovira-Forns (Santa Perpètua de Mogoda))
Aquest treball surt de la relació de l'Institut Rovira-Forns de Santa Perpètua de la Mogoda amb el màster de psicopedagogia de la UAB, al ser considerat com un centre de pràctiques. Durant el temps que dura aquesta relació, l'Institut ha mostrat el seu interès per millorar l'atenció de l'alumnat amb necessitats educatives específiques (NEE) en el context de l'aula ordinària. [...]
2015
Registre complet
-
4.
433 p, 5.1 MB
Orientación y formación para la integración laboral del colectivo jóvenes vulnerables. La inserción laboral mediante estrategias de empleabilidad
/
Olmos Rueda, Patricia
;
Jurado de los Santos, Pedro,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Mas Torelló, Óscar,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
Investigación que combina la metodología cuantitativa-cualitativa, la prioridad de la cual es desarrollar un modelo de orientación y de formación para la inserción laboral del colectivo de jóvenes en situación de vulnerabilidad educativa y sociolaboral. [...]
Orientation process, training and work are the thread of this quantitative and qualitative research. It works on the development of an orientation and training model for the labour integration of a youth collective in educative, social and labour vulnerable situation. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011
Registre complet
-
5.
244 p, 2.3 MB
Empleabilidad y Adaptabilidad de los jóvenes con inteligencia límite y sus procesos de integración laboral : hacia un modelo de formación y de orientación para su inserción en el mundo del trabajo
/
Olmos Rueda, Patricia
;
Jurado de los Santos, Pedro,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
Aquest estudi planteja un model de formació i d'orientació per la millora de l'empleabilitat i l'adaptabilitat d'un grup especialment vulnerable, els joves amb intel·ligència límit, a partir d'un procés de detecció de necessitats de les competències bàsiques i laborals exigides pel mercat de treball. [...]
Este estudio plantea un modelo de formación y de orientación para la mejora de la empleabilidad y adaptabilidad de un grupo especialmente vulnerables, los jóvenes con inteligencia límite, a partir de un proceso de detección de necesidades de las competencias básicas y laborales exigidas por el mercado de trabajo. [...]
This project presents a formative and orientation model to improve employability and adaptability of youth with borderline intelligence, a vulnerable group, starting from a needs detection process of the basics competences and labour competences that the labour market requires. [...]
2009
Registre complet
-
Materials didàctics
1
registres trobats
1.
63 p, 868.3 KB
La acción tutorial en el marco de la orientación escolar
/
Olmos Rueda, Patricia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
2020
Registre complet
-
Materials acadèmics
41
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
7 p, 113.2 KB
Cartografies del Gènere: Transicions i Identitats en la Recerca
[
43218
] /
Rifa Valls, Maria Montserrat
;
Melich Sangra, Joan Carles
;
Olmos Rueda, Patricia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul planteja una mirada transdisciplinar cap als problemes, epistemologies i metodologies de la investigació en educació des dels estudis de gènere, els estudis postcolonials i la teoria crítica. [...]
This module introduces a view into the problems, epistemologies and methodologies of research in education from gender studies, postcolonial studies and critical theory. Currently, the research about the construction of identity is being developed in different disciplines that can interact: education, psychology, anthropology, sociology and art, among others. [...]
Este módulo plantea una mirada transdisciplinar hacia los problemas, epistemologías y metodologías de la investigación en educación desde los estudios de género, los estudios poscoloniales y la teoría crítica. [...]
2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1169
]
Màster Universitari en Recerca en Educació
[
1548
]
3 documents
Registre complet
-
2.
4 p, 101.1 KB
Treball de Final de Màster
[
44692
] /
Olmos Rueda, Patricia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El TFM tracta d'aprofundir en la preparació per a una activitat professional que contribueixi a desenvolupar les seves habilitats professionals i aplicar els coneixements adquirits durant el programa formatiu realitzat. [...]
The TFM seeks to deepen the preparation for a professional activity that contributes to developing their professional skills and applying the knowledge acquired during the training program carried out. [...]
El TFM trata de profundizar en la preparación para una actividad profesional que contribuya a desarrollar sus habilidades profesionales y aplicar los conocimientos adquiridos durante el programa formativo realizado. [...]
2023-24
Màster Universitari en Mediació Familiar i en els Àmbits del Dret Privat
[
1503
]
3 documents
Registre complet
-
3.
4 p, 103.4 KB
Pràctiques Externes
[
44691
] /
Olmos Rueda, Patricia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu del mòdul de pràctiques externes és realitzar una observació i petita intervenció mediadora en un context concret que posi en joc totes les competències i continguts desenvolupats al llarg dels diferents mòduls del màster. [...]
This modules aims to carry out an observation and a small mediating intervention in a specific context that brings into play all the skills and content developed throughout the different modules of the master's degree. [...]
El objetivo de las prácticas externas es el de realizar una observación y pequeña intervención mediadora en en un contexto concreto que ponga en juego todas las competencias y contenidos desarrollados a lo largo de los diferentes módulos del máster. [...]
2023-24
Màster Universitari en Mediació Familiar i en els Àmbits del Dret Privat
[
1503
]
3 documents
Registre complet
-
4.
5 p, 109.0 KB
La Mediació en els Àmbits del Dret Privat
[
44690
] /
Olmos Rueda, Patricia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és conèixer els diferents contextes de mediació (àmbit del Dret privat), les seves regulacions jurídiques i les actuacions específiques que es requereixen en els diferents àmbits del Dret privat civil i mercantil, per evitar l'inici d'un litigi judicial o afavorir la transacció. [...]
The objective of this module is to learn about the different contexts of mediation (field of private law), its legal regulations and the specific actions required in the different fields of civil and commercial private law to avoid the initiation of a judicial or commercial dispute, or favor the transaction. [...]
El objetivo de este módulo es el de conocer los diferentes contextos de mediación (ámbito del Derecho privado), sus regulaciones jurídicas y las actuaciones específicas que se requieren en los diferentes ámbitos del Derecho privado civil y mercantil para evitar el inicio de un litigio judicial o favorecer la transacción. [...]
2023-24
Màster Universitari en Mediació Familiar i en els Àmbits del Dret Privat
[
1503
]
3 documents
Registre complet
-
5.
5 p, 106.7 KB
La Mediació Familiar
[
44689
] /
Olmos Rueda, Patricia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu del mòdul 3 és conèixer els diferents contextos de mediació (àmbit familiar), les seves regulacions jurídiques i les actuacions específiques que es requereixen, així com analitzar les situacions de desigualtat en les relacions familiars i de convivència. [...]
The objective of module 3 is to learn about the different mediation contexts (family sphere), their legal regulations and the specific actions that are required, as well as to analyze situations of inequality in family relationships and coexistence. [...]
El objetivo del módulo 3 es el de conocer los diferentes contextos de mediación (ámbito familiar), sus regulaciones jurídicas y las actuaciones específicas que se requieren, así como analizar las situaciones de desigualdad en las relaciones familiares y de convivencia. [...]
2023-24
Màster Universitari en Mediació Familiar i en els Àmbits del Dret Privat
[
1503
]
3 documents
Registre complet
-
6.
4 p, 105.8 KB
El Perfil de la Persona Mediadora
[
44688
] /
Olmos Rueda, Patricia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és adquirir les competències i les bases psicosocials necessàries per intervenir en una mediació, tenint en compte els requeriments del context i el marc jurídic i administratiu vinculat a l'acte de la mediació. [...]
This module aims to acquire the skills and psychosocial bases necessary to intervene in mediation, taking into account the requirements of the context and the legal and administrative framework linked to the act of mediation. [...]
El objetivo de este módulo es el de adquirir competencias y las bases psicosociales necesarias para intervenir en una mediación, teniendo en cuenta los requerimientos del contexto y el marco jurídico y administrativo vinculado al acto de la mediación. [...]
2023-24
Màster Universitari en Mediació Familiar i en els Àmbits del Dret Privat
[
1503
]
3 documents
Registre complet
-
7.
5 p, 106.6 KB
Aspectes Generals de Mediació
[
44687
] /
Olmos Rueda, Patricia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu del present mòdul és conèixer els fonaments generals de la mediació i els conceptes fonamentals de la mediació familiar i del dret privat. Així mateix, es pretenen establir les diferències conceptuals entre mediació, negociació i arbitratge i presentar diferents escoles o models de mediació. [...]
This module aims to learn the general foundations of mediation and the fundamental concepts of family mediation and private law. Likewise, it is intended to establish the conceptual differences between mediation, negotiation and arbitration and present different schools or models of mediation. [...]
El objetivo del presente módulo es el de conocer los fundamentos generales de la mediación y los conceptos fundamentales de la mediación familiar y del derecho privado. Asimismo, se pretenden establecer las diferencias conceptuales entre mediación, negociación y arbitraje y presentar diferentes escuelas o modelos de mediación. [...]
2023-24
Màster Universitari en Mediació Familiar i en els Àmbits del Dret Privat
[
1503
]
3 documents
Registre complet
-
8.
6 p, 118.4 KB
Orientació Escolar
[
103525
] /
Jariot, Mercè
;
Olmos Rueda, Patricia
;
Murillo Fontich, Yolanda
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, obligatòria de tercer curs del Grau en Pedagogia, pretén formar orientadors i orientadores escolars que treballaran en col·laboració amb mestres, famílies i professionals vinculats al món escolar del territori des d'una visió inclusiva i no discriminatòria. [...]
This subject, compulsory in the third course of Pedagogy aims to train guidance practitioners working at schools in collaboration with teachers, families and other professionals linked with the school and the territory. [...]
Esta asignatura, obligatoria de tercer curso del Grado en Pedagogía, pretende sentar las bases de la orientación escolar y académica en las etapas obligatorias del sistema educativo desde una visión inclusica y no discriminatoria. [...]
2023-24
Grau en Pedagogia
[
1211
]
3 documents
Registre complet
-
9.
8 p, 121.5 KB
Treball de final de grau
[
101628
] /
Olmos Rueda, Patricia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball de Fi de Grau (TFG) és un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca de nivell bàsic o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit de la titulació. En qualsevol dels casos, el TFG haurà de tenir tots els apartats propis d'un treball de recerca i haurà de servir perquè puguin emergir les competències i coneixements associats al Grau en Pedagogia. [...]
The Final Project (FP) must be a project oriented to the development of a basic research or an innovation that is developed in the professional area to the specific area of knowledge student is enrolled. [...]
El Trabajo Final de Grado (TFG) debe que ser un proyecto orientado al desarrollo de una investigación básica o una innovación que se desarrolle en el campo profesional del ámbito de la titulación. [...]
2023-24
Grau en Pedagogia
[
1211
]
3 documents
Registre complet
-
10.
7 p, 119.6 KB
Pràcticum II
[
103687
] /
Olmos Rueda, Patricia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura de pràcticum II són els següents: 1. Analitzar l'entorn i la institució o centre on es realitza el pràcticum. 2. Detectar i prioritzar les necessitats del centre i els seus participants, tot implicant diferents processos i instruments de recollida d'informació com a procés justificatiu del disseny d'un projecte. [...]
The aims of the course "Internship II" are: 1. Analyse the social, economical and cultural environment of the institution 2. Identify and prioritize the needs of the centre and of the participants in order to design a tailored intervention 3. [...]
Los objetivos de las asignatura de Practicum II se concretan en: 1. Analizar el entorno y la institución o centro donde se realizan las prácticas 2. Detectar y priorizar las necesidades del centro y de los participantes, implicándoles en el proceso de recogida de información para el diseño de un proyecto de intervención. [...]
2023-24
Grau en Pedagogia
[
1211
]
3 documents
Registre complet
-
Materials acadèmics :
41
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia
1
registres trobats
1.
Apoyo a la inclusión educativa y social de los jóvenes en riesgo de abandono escolar prematuro
/
Olmos Rueda, Patricia
;
Díaz Vicario, Anna
;
Mas Torelló, Óscar
;
Muñoz, José Luís
El pasado 7 de julio de 2021 se realizó la Jornada Local de Difusión de resultados del proyecto Orienta4YEL "Supporting educational and social inclusion of early youth leavers and youth at risck of early leaving throught mechanisms of orientation and tutorial action", financiado por el programa Erasmus + de la Unión Europea (Ref. [...]
2021 (
CRiEDO (Centro de Investigación y Estudios para el Desarrollo Organizativo)
)
Registre complet
-
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.