Resultats globals: 13 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials didàctics, 4 registres trobats
Materials acadèmics, 7 registres trobats
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
13 p, 1.5 MB Runtime Intrusion Detection System / Ortega Berja, Daniel ; Elbaz, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Motivat per la contínua evolució en tècniques d'atac a dispositius electrònics i per la sofisticació que arriben a aconseguir, aquesta investigació es basa a aconseguir informar de les modificacions indesitjades que un atacant pugui fer a la part més important d'un sistema operatiu, el nucli. [...]
Motivated by the continuous evolution in electronic device attack techniques and the sophistication they achieve, this research is based on being able to report unwanted modifications that an attacker can make to the most important part of an operating system, the kernel. [...]
Motivado por la continua evolución en técnicas de ataque a dispositivos electrónicos y por la sofisticación que llegan a alcanzar, esta investigación se basa en conseguir informar de las modificaciones indeseadas que un atacante pueda hacer en la parte más importante de un sistema operativo, el núcleo. [...]

2021
Grau en Enginyeria Informàtica [958]  
2.
12 p, 382.7 KB Test Situacional de Desarrollo de Competencias Básicas de Empleabilidad (DCBE) / Sala Roca, Josefina (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Arnau-Sabatés, Laura (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Jariot, Mercè (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Marzo, Teresa (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Urrea, Aida (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Ortega, Daniel (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
El DCBE es un test situacional que permite evaluar el desarrollo de las competencias básicas de empleabilidad en jóvenes de entre 12 y 18 años. El test se estructura en 5 historias que presentan diversas situaciones-problema, y en cada situación se pueden dar cinco posibles respuestas. [...]
El DCBE és un test situacional que permet avaluar el desenvolupament de les competències bàsiques d'empleabilitat en joves d'entre 12 i 18 anys. El test s'estructura en cinc històries que presenten diverses situacions-problema, i cada situació-problema té cinc possibles respostes. [...]

2020
2 documents

Materials didàctics 4 registres trobats  
1.
12 p, 458.6 KB Els àmbits d'acció professional de l'educació social / Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortega, Daniel ; Corbella, Laura ; Tello, Jose ; Jariot, Mercè ; Valdivia, Paloma ; Martínez Fernández, J. Reinaldo
L'objectiu d'aquest document és oferir una classificació dels diferents àmbits professionals, actuals i emergents, on l'educadora i l'educador social poden desenvolupar la seva tasca socioeducativa. [...]
2019  
2.
5 p, 467.2 KB Creació i validació d'un model de competències transversals / Arnau-Sabatés, Laura, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Urrea, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Ortega, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Minguella, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Martín, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Iglesias Vidal, Edgar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Tejada Fernández, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Navío Gámez, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
2018  
3.
58 p, 14.4 MB Pràcticum I del Grau d'Educació Social : programa per a l'estudiant i orientacions pel tutor/a de Facultat / Arnau-Sabatés, Laura, coord. ; Jariot, Mercè ; Agud Morell, Ingrid ; Martín, Laura ; Minguella, Lourdes ; Ion, Georgeta ; Navío Gámez, Antonio ; Ortega, Daniel ; Rodríguez, Sara ; Urrea, Aida ; Sánchez, Angelina ; Iglesias, Edgar
UAB , 2017  
4.
60 p, 14.4 MB Pràcticum II del Grau d'Educació Social : programa per a l'estudiant i orientacions pel tutor/a de Facultat / Arnau-Sabatés, Laura, coord. ; Jariot, Mercè ; Minguella, Lourdes ; Agud Morell, Ingrid ; Martín, Laura ; Ion, Georgeta ; Navío Gámez, Antonio ; Ortega, Daniel ; Rodríguez, Sara ; Urrea, Aida ; Sánchez, Angelina ; Iglesias, Edgar
UAB , 2017  

Materials acadèmics 7 registres trobats  
1.
4 p, 102.8 KB El procés d'ensenyament aprenentatge [101634] / Navío Gámez, Antoni ; Ortega, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1) Analitzar aspectes que conformen realitats educatives i institucionals en contextos educatius formals i no formals 2) Analitzar necessitats educatives i formatives per tal de dissenyar processos d'ensenyament-aprenentatge. [...]
1) Analizar aspectos que conforman realidades educativas e institucionales en contextos educativos formales y no formales 2) Analizar necesidades educativas y formativas para diseñar procesos de enseñanza-aprendizaje. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
Grau en Pedagogia [1211]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1446]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
2.
6 p, 110.5 KB Gestió Cultural [100031] / Ortega, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Conèixer i aproximar-se a la realitat de la gestió cultural a Catalunya. Construir una visió de la gestió cultural com a instrument per a la transformació i cohesió social. Adquirir coneixements pel disseny, implementació i avaluació d'un projecte en l'àmbit de la gestió cultural. [...]
Conocer y aproximarse a la realidad de la gestión cultural en Cataluña. Construir una visión de la gestión cultural como instrumento para la transformación y cohesión social. Adquirir conocimientos para el diseño, implementación y evaluación de un proyecto en el ámbito de la gestión cultural. [...]

2020-21
Grau en Humanitats [1139]
Màster Universitari en Humanitats i Patrimoni Digitals [1453]
3 documents
3.
6 p, 110.9 KB Gestió Cultural [100031] / Ortega, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Conèixer i aproximar-se a la realitat de la gestió cultural a Catalunya. Construir una visió de la gestió cultural com a instrument per a la transformació i cohesió social. Adquirir coneixements pel disseny, implementació i avaluació d'un projecte en l'àmbit de la gestió cultural. [...]
Conocer y aproximarse a la realidad de la gestión cultural en Cataluña. Construir una visión de la gestión cultural como instrumento para la transformación y cohesión social. Adquirir conocimientos para el diseño, implementación y evaluación de un proyecto en el ámbito de la gestión cultural. [...]

2019-20
Grau en Humanitats [1139]
3 documents
4.
4 p, 102.7 KB El procés d'ensenyament aprenentatge [101634] / Navío Gámez, Antoni ; Ortega, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1) Analitzar aspectes que conformen realitats educatives i institucionals en contextos educatius formals i no formals 2) Analitzar necessitats educatives i formatives per tal de dissenyar processos d'ensenyament-aprenentatge. [...]
1) Analizar aspectos que conforman realidades educativas e institucionales en contextos educativos formales y no formales 2) Analizar necesidades educativas y formativas para diseñar procesos de enseñanza-aprendizaje. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
5.
6 p, 88.2 KB Gestió Cultural [100031] / Ortega, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Conèixer i aproximar-se a la realitat de la gestió cultural a Catalunya. Construir una visió de la gestió cultural com a instrument per a la transformació i cohesió social. Adquirir coneixements pel disseny, implementació i avaluació d'un projecte en l'àmbit de la gestió cultural. [...]
2018-19
Grau en Humanitats [1139]  
6.
6 p, 88.0 KB Gestió Cultural [100031] / Ortega, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Conèixer i aproximar-se a la realitat de la gestió cultural a Catalunya. Construir una visió de la gestió cultural com a instrument per a la transformació i cohesió social. Adquirir coneixements pel disseny, implementació i avaluació d'un projecte en l'àmbit de la gestió cultural. [...]
2017-18
Grau en Humanitats [1139]  
7.
6 p, 87.9 KB Gestió Cultural [100031] / Ortega, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Conèixer i aproximar-se a la realitat de la gestió cultural a Catalunya. Construir una visió de la gestió cultural com a instrument per a la transformació i cohesió social. Adquirir coneixements pel disseny, implementació i avaluació d'un projecte en l'àmbit de la gestió cultural. [...]
2016-17
Grau en Humanitats [1139]  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Ortega, David
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.