Resultats globals: 24 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials didàctics, 7 registres trobats
Materials acadèmics, 13 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
26 p, 654.4 KB Evidencias de validez criterial del Test Situacional de Desarrollo de las Competencias Básicas de Empleabilidad / Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Ortega, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Las competencias básicas de empleabilidad son clave para que los jóvenes puedan acceder y mantenerse activos en el mercado laboral, especialmente en un contexto de escasez de empleo. Este estudio presenta la validación criterial de un test diseñado para evaluar el Desarrollo de las Competencias Básicas de Empleabilidad (DCBE) de los jóvenes en edad prelaboral y durante la educación obligatoria. [...]
Basic employability competencesare key for young people to access and remain active in the labour market, especially in a context of job scarcity. This study presents the criteria validation of a test designed to assess the Development of Basic Employability Competences (DCBE) among young people of pre-employment age during compulsory education. [...]

2022 - 10.25115/ejrep.v20i57.5088
Revista electrónica de investigación psicoeducativa y psicopedagógica, Vol. 20(2) Núm. 57 (2022), p. 377-402  
2.
15 p, 1.5 MB How lineage tracing studies can unveil tumor heterogeneity in breast cancer / Vinuesa Pitarch, Elena (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras) ; Ortega Álvarez, Daniel (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras) ; Rodilla, Verónica (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Lineage tracing studies have become a well-suited approach to reveal cellular hierarchies and tumor heterogeneity. Cellular heterogeneity, particularly in breast cancer, is still one of the main concerns regarding tumor progression and resistance to anti-cancer therapies. [...]
2022 - 10.3390/biomedicines10010003
Biomedicines, Vol. 10 Núm. 1 (january 2022) , p. 3  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
13 p, 1.5 MB Runtime Intrusion Detection System / Ortega Berja, Daniel ; Elbaz, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Motivat per la contínua evolució en tècniques d'atac a dispositius electrònics i per la sofisticació que arriben a aconseguir, aquesta investigació es basa a aconseguir informar de les modificacions indesitjades que un atacant pugui fer a la part més important d'un sistema operatiu, el nucli. [...]
Motivated by the continuous evolution in electronic device attack techniques and the sophistication they achieve, this research is based on being able to report unwanted modifications that an attacker can make to the most important part of an operating system, the kernel. [...]
Motivado por la continua evolución en técnicas de ataque a dispositivos electrónicos y por la sofisticación que llegan a alcanzar, esta investigación se basa en conseguir informar de las modificaciones indeseadas que un atacante pueda hacer en la parte más importante de un sistema operativo, el núcleo. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
12 p, 382.7 KB Test Situacional de Desarrollo de Competencias Básicas de Empleabilidad (DCBE) / Sala Roca, Josefina (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Arnau-Sabatés, Laura (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Jariot, Mercè (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Marzo, Teresa (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Urrea, Aida (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social) ; Ortega, Daniel (Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social)
El DCBE es un test situacional que permite evaluar el desarrollo de las competencias básicas de empleabilidad en jóvenes de entre 12 y 18 años. El test se estructura en 5 historias que presentan diversas situaciones-problema, y en cada situación se pueden dar cinco posibles respuestas. [...]
El DCBE és un test situacional que permet avaluar el desenvolupament de les competències bàsiques d'empleabilitat en joves d'entre 12 i 18 anys. El test s'estructura en cinc històries que presenten diverses situacions-problema, i cada situació-problema té cinc possibles respostes. [...]

2020
3 documents

Materials didàctics 7 registres trobats  
1.
53 p, 616.7 KB Aprenentatge basat en la investigació en educació superior : un model d'aprenentatge seqüencial en les assignatures de grau de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB / Jariot, Mercè, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Melo, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tello Sánchez, Jose (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castell Escuer, Tona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Crespo, Saida (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nieva, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortega, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest document es divideix en dues parts, en la primera es presenta un model seqüenciat d'aprenentatge basat en la investigació des de primer curs fins a quart, per tal que l'alumnat vagi desenvolupant competències de recerca de manera vivencial durant la seva formació. [...]
2024  
2.
23 p, 820.1 KB Qüestionari per mesurar la percepció del professorat sobre l'ús i les pràctiques de la recerca integrada a la docència / Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Martínez, Lurdes col. (University of Bialystok (Polònia)) ; Jariot, Mercè col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Díaz, Anna col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sanchez, Angelina col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortega, Daniel col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nieva, Carolina col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tello Sánchez, Jose col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Suárez, Cecília col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Crespo, Saida col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodriguez, Montserrat col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martinez Melo, Montserrat col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Kowalczuk-Waledziak, Marta (University of Bialystok (Polònia))
Document elaborat en el marc del projecte "La integració de la recerca a la docència en els Graus d'Educació a la Facultat: diagnosi i estratègies d'acció" finançat en la Convocatòria de Projectes d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (convocatòria 2021).
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació, 2022
2 documents
3.
10 p, 228.9 KB Guia per integrar la recerca a la docència a la Facultat de Ciències de l'Educació : claus i estratègies d'aplicació / Jariot, Mercè ; Tello Sánchez, Jose ; Arnau-Sabatés, Laura ; Rodríguez Parrón, Montserrat ; Martínez Melo, Montserrat ; Ion, Georgeta ; Sala, Fina ; Díaz, Anna ; López-Crespo, Saida ; Nieva, Carolina ; Sánchez Martí, Angelina ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes ; Ortega, Daniel ; Suárez, Cecília ; Castell Escuer, Tona ; Agud Morell, Ingrid
Aquesta guia s'ha desenvolupat en el marc del projecte d'innovació "El nexe docència - recerca en els graus d'educació de la UAB", finançat per la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB (convocatòria 2021), i coordinat per Laura Arnau Sabatés.
2022  
4.
12 p, 458.6 KB Els àmbits d'acció professional de l'educació social / Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortega, Daniel ; Corbella Molina, Laura ; Tello Sánchez, Jose ; Jariot, Mercè ; Valdivia, Paloma ; Martínez-Fernández, J. Reinaldo
L'objectiu d'aquest document és oferir una classificació dels diferents àmbits professionals, actuals i emergents, on l'educadora i l'educador social poden desenvolupar la seva tasca socioeducativa. [...]
2019  
5.
5 p, 467.2 KB Creació i validació d'un model de competències transversals / Arnau-Sabatés, Laura, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Urrea, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Ortega, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Minguella, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Martín Díaz, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Iglesias Vidal, Edgar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Tejada Fernández, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Navío Gámez, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
2018  
6.
58 p, 14.4 MB Pràcticum I del Grau d'Educació Social : programa per a l'estudiant i orientacions pel tutor/a de Facultat / Arnau-Sabatés, Laura, coord. ; Jariot, Mercè ; Agud Morell, Ingrid ; Martín Díaz, Laura ; Minguella, Lourdes ; Ion, Georgeta ; Navío Gámez, Antonio ; Ortega, Daniel ; Rodríguez, Sara ; Urrea, Aida ; Sánchez, Angelina ; Iglesias Vidal, Edgar
UAB , 2017  
7.
60 p, 14.4 MB Pràcticum II del Grau d'Educació Social : programa per a l'estudiant i orientacions pel tutor/a de Facultat / Arnau-Sabatés, Laura, coord. ; Jariot, Mercè ; Minguella, Lourdes ; Agud Morell, Ingrid ; Martín Díaz, Laura ; Ion, Georgeta ; Navío Gámez, Antonio ; Ortega, Daniel ; Rodríguez, Sara ; Urrea, Aida ; Sánchez, Angelina ; Iglesias Vidal, Edgar
UAB , 2017  

Materials acadèmics 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
6 p, 115.5 KB Pedagogia [100433] / Ortega, Daniel ; Valls Figuera, Robert Guerau ; Galdames Calderón, Marisol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Els objectius generals a assolir dins l'assignatura de Pedagogia venen formulats en els següents termes: L'alumnat del grau de criminologia serà capaç de: Aplicar els seus coneixements sobre les teories criminològiques a les experiències de conflicte i de criminalitat existents, i plantejar respostes adequades i acordes amb el marc legal existent. [...]
The general objectives to be achieved within the subject of Pedagogy are formulated in the following terms: Criminology degree students will be able to: Apply your knowledge of criminological theories to existing experiences of conflict and crime, and come up with appropriate responses that are in line with the existing legal framework. [...]
Los objetivos generales para alcanzar en la asignatura de Pedagogía están formulados en los siguientes términos: El alumnado del grado de criminología será capaz de: Aplicar sus conocimientos sobre las teorías criminológicas a las experiencias de conflicto y de criminalidad existentes, y plantear respuestas adecuadas y acordes con el marco legal existente. [...]

2023-24
Grau de Dret [1284]
Grau en Criminologia i Grau en Dret [1411]
Grau en Criminologia [805]
3 documents
2.
6 p, 111.7 KB Gestió Cultural [100031] / Ortega, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Conèixer i aproximar-se a la realitat de la gestió cultural a Catalunya. Construir una visió de la gestió cultural com a instrument per a la transformació i cohesió social. Adquirir coneixements pel disseny, implementació i avaluació d'un projecte en l'àmbit de la gestió cultural. [...]
Knowing and approaching the reality of cultural management in Catalonia. Build a vision of cultural management as an instrument for transformation and social cohesion. Acquire knowledge about the design, implementation and evaluation of a project in the field of cultural management. [...]
Conocer y aproximarse a la realidad de la gestión cultural en Cataluña. Construir una visión de la gestión cultural como instrumento para la transformación y cohesión social. Adquirir conocimientos para el diseño, implementación y evaluación de un proyecto en el ámbito de la gestión cultural. [...]

2023-24
Grau en Humanitats [1139]
3 documents
3.
6 p, 111.3 KB Gestió Cultural [100031] / Ortega, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Conèixer i aproximar-se a la realitat de la gestió cultural a Catalunya. Construir una visió de la gestió cultural com a instrument per a la transformació i cohesió social. Adquirir coneixements pel disseny, implementació i avaluació d'un projecte en l'àmbit de la gestió cultural. [...]
Knowing and approaching the reality of cultural management in Catalonia. Build a vision of cultural management as an instrument for transformation and social cohesion. Acquire knowledge about the design, implementation and evaluation of a project in the field of cultural management. [...]
Conocer y aproximarse a la realidad de la gestión cultural en Cataluña. Construir una visión de la gestión cultural como instrumento para la transformación y cohesión social. Adquirir conocimientos para el diseño, implementación y evaluación de un proyecto en el ámbito de la gestión cultural. [...]

2022-23
Grau en Humanitats [1139]
3 documents
4.
5 p, 103.9 KB El procés d'ensenyament aprenentatge [101634] / Navío Gámez, Antonio ; Ortega, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1) Analitzar aspectes que conformen realitats educatives i institucionals en contextos educatius formals i no formals 2) Analitzar necessitats educatives i formatives per tal de dissenyar processos d'ensenyament-aprenentatge. [...]
1) To analyze aspects that take part of the educational and institutional realities in formal and non-formal educational contexts 2) Analyze educational and training needs to design teaching and learning processes. [...]
1) Analizar aspectos que conforman realidades educativas e institucionales en contextos educativos formales y no formales 2) Analizar necesidades educativas y formativas para diseñar procesos de enseñanza-aprendizaje. [...]

2022-23
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
5.
5 p, 104.6 KB El procés d'ensenyament aprenentatge [101634] / Navío Gámez, Antonio ; Ortega, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1) Analitzar aspectes que conformen realitats educatives i institucionals en contextos educatius formals i no formals 2) Analitzar necessitats educatives i formatives per tal de dissenyar processos d'ensenyament-aprenentatge. [...]
1) To analyze aspects that take part of the educational and institutional realities in formal and non-formal educational contexts 2) Analyze educational and training needs to design teaching and learning processes. [...]
1) Analizar aspectos que conforman realidades educativas e institucionales en contextos educativos formales y no formales 2) Analizar necesidades educativas y formativas para diseñar procesos de enseñanza-aprendizaje. [...]

2021-22
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
6.
6 p, 111.5 KB Gestió Cultural [100031] / Ortega, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Conèixer i aproximar-se a la realitat de la gestió cultural a Catalunya. Construir una visió de la gestió cultural com a instrument per a la transformació i cohesió social. Adquirir coneixements pel disseny, implementació i avaluació d'un projecte en l'àmbit de la gestió cultural. [...]
Knowing and approaching the reality of cultural management in Catalonia. Build a vision of cultural management as an instrument for transformation and social cohesion. Acquire knowledge about the design, implementation and evaluation of a project in the field of cultural management. [...]
Conocer y aproximarse a la realidad de la gestión cultural en Cataluña. Construir una visión de la gestión cultural como instrumento para la transformación y cohesión social. Adquirir conocimientos para el diseño, implementación y evaluación de un proyecto en el ámbito de la gestión cultural. [...]

2021-22
Grau en Humanitats [1139]
3 documents
7.
4 p, 102.8 KB El procés d'ensenyament aprenentatge [101634] / Navío Gámez, Antonio ; Ortega, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1) Analitzar aspectes que conformen realitats educatives i institucionals en contextos educatius formals i no formals 2) Analitzar necessitats educatives i formatives per tal de dissenyar processos d'ensenyament-aprenentatge. [...]
1) Analizar aspectos que conforman realidades educativas e institucionales en contextos educativos formales y no formales 2) Analizar necesidades educativas y formativas para diseñar procesos de enseñanza-aprendizaje. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
Grau en Pedagogia [1211]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1446]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
8.
6 p, 110.5 KB Gestió Cultural [100031] / Ortega, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Conèixer i aproximar-se a la realitat de la gestió cultural a Catalunya. Construir una visió de la gestió cultural com a instrument per a la transformació i cohesió social. Adquirir coneixements pel disseny, implementació i avaluació d'un projecte en l'àmbit de la gestió cultural. [...]
Conocer y aproximarse a la realidad de la gestión cultural en Cataluña. Construir una visión de la gestión cultural como instrumento para la transformación y cohesión social. Adquirir conocimientos para el diseño, implementación y evaluación de un proyecto en el ámbito de la gestión cultural. [...]

2020-21
Grau en Humanitats [1139]
Màster Universitari en Humanitats i Patrimoni Digitals [1453]
3 documents
9.
6 p, 110.9 KB Gestió Cultural [100031] / Ortega, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Conèixer i aproximar-se a la realitat de la gestió cultural a Catalunya. Construir una visió de la gestió cultural com a instrument per a la transformació i cohesió social. Adquirir coneixements pel disseny, implementació i avaluació d'un projecte en l'àmbit de la gestió cultural. [...]
Conocer y aproximarse a la realidad de la gestión cultural en Cataluña. Construir una visión de la gestión cultural como instrumento para la transformación y cohesión social. Adquirir conocimientos para el diseño, implementación y evaluación de un proyecto en el ámbito de la gestión cultural. [...]

2019-20
Grau en Humanitats [1139]
3 documents
10.
4 p, 102.7 KB El procés d'ensenyament aprenentatge [101634] / Navío Gámez, Antonio ; Ortega, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1) Analitzar aspectes que conformen realitats educatives i institucionals en contextos educatius formals i no formals 2) Analitzar necessitats educatives i formatives per tal de dissenyar processos d'ensenyament-aprenentatge. [...]
1) Analizar aspectos que conforman realidades educativas e institucionales en contextos educativos formales y no formales 2) Analizar necesidades educativas y formativas para diseñar procesos de enseñanza-aprendizaje. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents

Materials acadèmics : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.