Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
14 p, 103.7 KB Using a socio-cultural CLIL pedagogical model to develop subject matter CLIL Courses / Moate, Josephine ; Pérez de Kolari, Ivette translation ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; University of Jyväsklä ; III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona) ; I Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
Sociocultural theory suggests that knowledge is a cultural construct initially co-constructed on the social plane, before being internalised by learners. From this perspective the teacher in the subject classroom represents a cultural body of knowledge and is responsible both for the mediation of this knowledge to learners, as well as the apprenticeship of learners into a particular knowledge community. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.