Resultados globales: 17 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 5 registros
Materiales académicos, Encontrados 10 registros
Artículos Encontrados 2 registros  
1.
19 p, 250.0 KB Crònica d'un projecte d'educació plurilingüe : un estudi de cas / Pallarés Monge, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona)
Els programes d'aprenentatge integrat de continguts i llengua (AICLE) estan guanyant terreny i nombrosos estudis els propugnen com els entorns més adequats per a l'aprenentatge de segones llengües a través de les àrees curriculars no etiquetades com a "de llengua". [...]
2011 - 10.5565/rev/jtl3.377
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 4, Núm. 2 (maig/juny 2011) , p. 52-70  
2.
86 p, 3.2 MB 'Think and Discuss': Disseny de tasques per a la construcció de competències discursives a l'aula AICLE de matemàtiques. Un estudi de cas / Pallarés Monge, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
L'objectiu de la present investigació és explorar des d'una perspectiva sociocultural el programa AICLE d'un centre de Barcelona, així com les opcions metodològiques adoptades pels docents, per tal d'esbrinar si les tasques interactives que es proposen als alumnes són integradores quant a l'aprenentatge de l'àrea –en el nostre cas, les matemàtiques– i l'adquisició d'una llengua estrangera –l'anglès. [...]
2010
Treball de recerca. Màster oficial en Didàctica de la llengua i la literatura de la UAB, Núm. (2010) , p. 1-86  

Documentos de investigación Encontrados 5 registros  
1.
51 p, 3.5 MB Les estratègies discursives del docent per guiar els aprenentatges : "de la pluja d'idees, al paper" : / Bouisset Carrascal, Emma Andrea ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball analitza l'enregistrament audiovisual d'una activitat de guiatge duta a terme per una professora practicant en el rol d'investigadora en l'acció en una classe de català de 1r d'ESO per valorar el grau d'efectivitat de la seva parla. [...]
2013  
2.
66 p, 1.3 MB A Study of Teacher Questioning Skills to Foster Student Participation in Classroom Tasks / Aulinas Nogué, Marta ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2010  
3.
50 p, 1.6 MB How to avoid gender bias in classroom interaction? A cooperative learning experience / Andradas Núñez, Laura ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This project aims to analyse the kind of questions the teacher asks students in order to encourage them to participate in her classes. Consequently, the researcher has read relevant literature and has analysed a short excerpt of a video recorded during her first practicum. [...]
Aquest treball pretén analitzar el tipus de preguntes que la professora fa als estudiants perquè participin a les seves classes. Per a dur a terme aquesta anàlisi, s'ha llegit literatura rellevant, s'ha analitzat una breu transcripció d'un vídeo gravat durant el primer pràcticum de la professora i s'han analitzat algunes activitats del segon pràcticum per veure si la professora ha millorat en la formulació de les preguntes.

2010  
4.
65 p, 4.4 MB Teachers' reactions on students' responses : essential for an adequate task monitoring / Calero Jacobs, Monica ; Pallarés Monge, Oriol, tutor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This research project analyzes the reactions the teacher has on students' responses. Different techniques as discourse markers, types of questions and repair sequences are taken into account, but the author puts a special emphasis on non-verbal communication. [...]
Aquest projecte de recerca analitza les reaccions que el professor té cap a la respostes dels estudiants. Es tenen en compte diferents tècniques com els marcadors del discurs, el tipus de pregunta i les seqüències de reparació correctiva, però l'autor posa un especial èmfasi en la comunicació no verbal. [...]

2010  
5.
86 p, 3.2 MB Think and Discuss : Disseny de tasques per a la construcció de competències discursives a l'aula AICLE de matemàtiques. Un estudi de cas / Pallarés Monge, Oriol ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de la present investigació és explorar des d'una perspectiva sociocultural el programa AICLE d'un centre de Barcelona, així com les opcions metodològiques adoptades pels docents, per tal d'esbrinar si les tasques interactives que es proposen als alumnes són integradores quant a l'aprenentatge de l'àrea –en el nostre cas, les matemàtiques– i l'adquisició d'una llengua estrangera –l'anglès. [...]
2010  

Materiales académicos Encontrados 10 registros  
1.
6 p, 108.7 KB Pràcticum [43664] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Márquez Bargalló, Conxita ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; González Monfort, Neus ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat tant amb el mòdul comú (formació psicopedagògica i social) com amb el mòdul específic corresponent a la seva especialitat. [...]
La estructura del módulo es la misma en todas las especialidades. Los contenidos se desarrollan en relación con el módulo común (formación psicopedagógica y social) y con el módulo específico correspondiente a cada especialidad. [...]

2019-20
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documentos
2.
15 p, 143.1 KB Llengua i Literatura Catalana i Espanyola i la seva Didàctica [42094] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Vilà Santasusana, Montserrat ; Aguilar Cuevas, Lourdes ; Garriga Escribano, Cecilio ; Duran Rivas, Carmen ; Munita Jordán, Felipe ; Bustamante Escalona, Maria Fernanda ; Ritondale, Elena ; Pallarés Monge, Oriol ; Foguet Boreu, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és completar els coneixements de llengua i literatura dels llicenciats o graduats futurs professors de català o castellà així com apropar-los al coneixement de la didàctica de la llengua i de la literatura. [...]
El objetivo de la asignatura es completar los conocimientos de lengua y literatura de los licenciados o graduados para capacitarlos para ejercer la profesión de profesores de catalán o castellano, así como ponerles en contacto con la didáctica de la lengua y la literatura. [...]

2019-20
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documentos
3.
15 p, 149.4 KB Anglès i la seva Didàctica [42092] / Moore, Emilee ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Mur Effing, Mercè ; Sanchez Campos, Noelia ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aspira que els i les futures docents d'anglès es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques d'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera a adolescents i adults en contextos institucionals, i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'auto-formació que els ajudin a continuar millorant com a docents d'anglès al llarg de tota la vida professional. [...]
Esta asignatura aspira que los y las futuras docentes de inglés se familiaricen con las estrategias docentes básicas de enseñanza del inglés como lengua extranjera a adolescentes y adultos en contextos institucionales, y adquieran conocimientos y habilidades básicas de auto-formación que les ayuden a continuar mejorando como docentes de inglés a lo largo de toda la vida profesional. [...]

2019-20
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documentos
4.
14 p, 114.4 KB Llengua i Literatura Catalana i Espanyola i la seva Didàctica [42094] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Aulet Amela, Jaume ; Vilà Santasusana, Montserrat ; Aguilar Cuevas, Lourdes ; Garriga Escribano, Cecilio ; Duran Rivas, Carmen ; Munita Jordán, Felipe ; Bustamante Escalona, Maria Fernanda ; Ritondale, Elena ; Fontich Vicens, Xavier ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es considera que els estudiants del Màster Universitari en Formació de Professorat de Secundària (Mòdul específic de Llengua i Literatura Catalana i Espanyola i la seva didàctica) tenen una formació lingüística en llengua catalana i/ o espanyola de nivell de grau universitari. [...]
It is considered that students in the Master in Secondary Teacher Training (Specific Module Catalan and Spanish Language and Literature and Teaching) have language training in Catalan and / or Spanish university degree level. [...]
Se considera que los estudiantes del Máster Universitario en Formación de Profesorado de Secundaria (Módulo específico de Lengua y literatura catalana y española y su didáctica) tienen una formación lingüística en lengua catalana y/o española de nivel de grado universitario. [...]

2018-19
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documentos
5.
6 p, 83.6 KB Pràcticum [43664] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Márquez Bargalló, Conxita ; Oller Freixa, Montserrat ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat tant amb el mòdul comú (formació psicopedagògica i social) com amb el mòdul específic corresponent a la seva especialitat. [...]
This module is compulsory for the various specializations offered in this masters programme. The module structure and the contents linked to the areas of psychology, pedagogy and social education are common to all specialization. [...]
La estructura del módulo es la misma en todas las especialidades. Los contenidos se desarrollan en relación con el módulo común (formación psicopedagógica y social) y con el módulo específico correspondiente a cada especialidad. [...]

2018-19
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documentos
6.
13 p, 150.7 KB Anglès i la seva Didàctica [42092] / Escobar Urmeneta, Cristina ; Mur Effing, Mercè ; Moore, Emilee ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aspira que els i les futures docents d'anglès es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques d'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera a adolescents i adults en contextos institucionals, i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'auto-formació que els ajudin a continuar millorant com a docents d'anglès al llarg de tota la vida professional. [...]
This programme is oriented to future teachers of English as a Foreign Language (TEFL) so that they may become familiar with basic teaching strategies for TEFL to teenagers and adults in institutional contexts and acquire basic knowledge and skills to help them continue to improve as teachers of English throughout their professional lives. [...]
Esta asignatura aspira que los y las futuras docentes de inglés se familiaricen con las estrategias docentes básicas de enseñanza del inglés como lengua extranjera a adolescentes y adultos en contextos institucionales, y adquieran conocimientos y habilidades básicas de auto-formación que les ayuden a continuar mejorando como docentes de inglés a lo largo de toda la vida profesional. [...]

2018-19
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documentos
7.
14 p, 113.3 KB Llengua i Literatura Catalana i Espanyola i la seva Didàctica [42094] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Aulet Amela, Jaume ; Tusón Valls, Amparo ; Vilà Santasusana, Montserrat ; Aguilar Cuevas, Lourdes ; Montiel Rayo, Francisca ; Garriga Escribano, Cecilio ; Duran Rivas, Carmen ; Munita Jordán, Felipe Servando ; Fontich Vicens, Xavier ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es considera que els estudiants del Màster Universitari en Formació de Professorat de Secundària (Mòdul específic de Llengua i Literatura Catalana i Espanyola i la seva didàctica) tenen una formació lingüística en llengua catalana i/ o espanyola de nivell de grau universitari. [...]
2017-18
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documentos
8.
6 p, 82.9 KB Pràcticum [43664] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Márquez Bargalló, Conxita ; Oller Freixa, Montserrat ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat tant amb el mòdul comú (formació psicopedagògica i social) com amb el mòdul específic corresponent a la seva especialitat. [...]
2017-18
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documentos
9.
12 p, 114.4 KB Anglès i la seva Didàctica [42092] / Escobar Urmeneta, Cristina ; Lobo Virseda, María Josefa ; Mur Effing, Mercè ; Felip Falcó, Rosamaria ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aspira que els i les futures docents d'anglès es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques d'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera a adolescents i adults en contextos institucionals, i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'autoformació que els ajudin a continuar millorant com a docents d'anglès al llarg de tota la vida professional. [...]
2017-18
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
2 documentos
10.
18 p, 149.6 KB Anglès i la seva Didàctica [42092] / Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aspira que els i les futures docents d'anglès es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques d'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera a adolescents i adults en contextos institucionals, i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'autoformació que els ajudin a continuar millorant com a docents d'anglès al llarg de tota la vida professional. [...]
2013-14  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.