1.
|
4 p, 105.1 KB |
Pràctiques Externes [43975]
/
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Paoliello, Antonio ;
Liao Pan, Shu-Ching ;
Qu Lu, Xianghong ;
Viladiu Illanas, Pau ;
Gao, Yuan ;
Costa Vila, Eva ;
Vargas Urpi, Mireia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
L'objectiu principal d'aquest mòdul és que l'alumnat pugui posar en pràctica els coneixements adquirits a la resta de mòduls en un aula de xinès com a llengua estrangera. Per superar aquest mòdul, l'alumnat ha de demostrar ser capaç d'analitzar críticament la realitat observada a l'aula i de planificar, desenvolupar i avaluar una intervenció didàctica i reflexionar sobre la pràctica realitzada. [...] This module aims to get students put into practice the knowledge acquired in the previous modules in a real classroom of Chinese as a foreign language. To successfully complete this module, students should be able to critically analyse the reality observed in the classroom, to design, implement and assess a pedagogical project, and to critically reflect on the work done during their internship. [...] El objetivo principal de este módulo es ofrecer al alumnado la posibildad de poner en práctica los conocimientos adquiridos en el resto de módulos en un aula de chino como lengua extranjera. Para superar el módulo, el alumnado deberá ser capaz de analizar críticamente la realidad observada en el aula, planificar, desarrollar y evaluar una intervención didáctica y reflexionar sobre la práctica realizada. [...]
2021-22 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documentos
|
|
2.
|
5 p, 109.7 KB |
Treball de Final de Màster [43976]
/
Casas Tost, Helena ;
Dooly Owenby, Melinda ;
Moore, Emilee ;
Morodo Horrillo, Andy ;
Paoliello, Antonio ;
Qu Lu, Xianghong ;
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Pascual Calvo, Xavier ;
Rovira Esteva, Sara ;
Espin Garcia, Maria Carmen ;
Vallejo Rubinstein, Claudia ;
Llompart Esbert, Júlia ;
Vargas Urpi, Mireia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...] The aim of this module is to elaborate and defend an MA dissertation (trabajo de fin de máster, TFM), which will integrate the knowledge acquired in the previous modules. In general terms, it is an MA dissertation that should address a topic related to teaching Chinese as a foreign language. [...] El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]
2021-22 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documentos
|
|
3.
|
6 p, 144.9 KB |
Ensenyament i Aprenentatge de la Llengua Xinesa [43972]
/
Casas Tost, Helena ;
Paoliello, Antonio ;
Liao Pan, Shu-Ching ;
Costa Vila, Eva ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
L'objectiu principal d'aquest mòdul és treballat des d'una perspectiva pràctica tots els aspectes que intervenen en l'ensenyament de la llengua xinesa, des de l'aplicació de les teories de l'aprenentatge en l'ensenyament del xinès per a castellanoparlants, fins la planificació, el desenvolupament i l'avaluació d'una proposta didàctica pròpia, passant per l'anàlisi, selecció i creació de materials didàctics de la llengua xinesa. The main aim of this module is to put into practice all the aspects involved in the teaching of Chinese as a foreign language. This includes learning theories of teaching Chinese for Spanish speakers, planning, designing and assessing a teaching project, and analyzing, selecting and creating teaching materials on the Chinese language. El objetivo principal de este módulo es trabajar desde una perspectiva práctica todos los aspectos que intervienen en la enseñanza de la lengua china, desde la aplicación de las teorías de aprendizaje en la enseñanza de chino para hispanohablantes, hasta la planificación, desarrollo y evaluación de una propuesta didáctica propia, pasando por el análisis, selección y creación de materiales didácticos de la lengua china.
2021-22 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documentos
|
|
4.
|
4 p, 100.8 KB |
Productes Culturals, Discursos Representacionals i Identitats Transnacionals [44258]
/
Guarné Cabello, Blai ;
Fukuda, Makiko ;
Serra Vilella, Alba ;
Saiz Lopez, Amelia ;
Jo Jeong, Mihwa ;
Paoliello, Antonio ;
Figliulo, Roberto ;
Grau de Pablos, Tomás ;
Mas Lopez, Jordi ;
Lozano Mendez, Artur ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
El Mòdul 1 "Productes culturals, discursos representacionals i identitats transnacionals" és un mòdul obligatori de 10 ECTS que se centra en l'estudi de la circulació global dels productes culturals i les indústries creatives, els corrents identitaris transnacionals, i les imatges i els discursos representacionals relacionats amb l'Àsia Oriental. [...] El Módulo 1 "Productos culturales, discursos representacionales e identidades transnacionales" es un módulo obligatorio de 10 ECTS que se centra en el estudio de la circulación global de los productos culturales y las industrias creativas, las corrientes identitarias transnacionales, y las imágenes y los discursos representacionales relacionados con Asia Oriental. [...]
2020-21 Màster en Estudis Globals d'Àsia Oriental [1452]
3 documentos
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
5 p, 109.5 KB |
Treball de Final de Màster [43976]
/
Casas Tost, Helena ;
Dooly, Melinda ;
Moore, Emilee ;
Morodo Horrillo, Andy ;
Paoliello, Antonio ;
Liao Pan, Shu-Ching ;
Qu Lu, Xianghong ;
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Pascual Calvo, Xavier ;
Rovira Esteva, Sara ;
Espín García, María del Carmen ;
Vallejo Rubinstein, Claudia ;
Vargas Urpi, Mireia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...] El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]
2020-21 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documentos
|
|
10.
|
4 p, 103.2 KB |
Pràctiques Externes [43975]
/
Casas Tost, Helena ;
Paoliello, Antonio ;
Liao Pan, Shu-Ching ;
Qu Lu, Xianghong ;
Viladiu Illanas, Pau ;
Gao, Yuan ;
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Costa Vila, Eva ;
Vargas Urpi, Mireia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (fUABf)
L'objectiu principal d'aquest mòdul és que els alumnes puguin posar en pràctica els coneixements adquirits a la resta de mòduls en un aula de xinès com a llengua estrangera. Per superar aquest mòdul, els alumnes han de demostrar ser capaços d'analitzar críticament la realitat observada a l'aula i de planificar, desenvolupar i avaluar una intervenció a l'aula i reflexionar sobre la pràctica realitzada. [...] El objetivo principal de este módulo es que los alumnos puedan poner en práctica los conocimientos adquiridos en el resto de módulos en un aula de chino como lengua extranjera. Para superar el módulo, los alumnos deberán ser capaces de analizar críticamente la realidad observada en el aula, planificar, desarrollar y evaluar una intervención en el aula y reflexionar sobre la práctica realizada. [...]
2020-21 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documentos
|
|