1.
|
5 p, 105.9 KB |
Territoris de l'Art Contemporani com a Espais d'Aprenentatge [106074]
/
Paris Romia, Gemma ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aprendre les potencialitats educatives de diferents tipologies de les institucions culturals: museus, centres d'art, galeries, etc. Accedir a recursos per la intervenció educativa des dels contextos culturals. [...] To learn the educational potential of different types of cultural institutions: museums, art centers, galleries, etc. Access to resources for educational intervention from cultural contexts. To create synergies between educational institutions and cultural institutions to learn through the arts. Aprender las potencialidades educativas de distintas tipologías de las instituciones culturales: museos, centros de arte, galerías, etc. Acceder a recursos por la intervención educativa desde los contextos culturales. [...]
2022-23 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
2.
|
8 p, 117.2 KB |
Educació musical i visual [102036]
/
Ortin Lozano, Ruth ;
Morón, Mar ;
Paris Romia, Gemma ;
Menen Ortin, Berta ;
Carrillo, Carme ;
Mora Romagosa, Oriol ;
Cepria Honorato, Joan Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre la naturalesa dels processos artístics (performativa de les arts i música) i els seus recursos per a ser formalitzats. Conèixer intervencions educatives en l'àmbit de: imatge, objecte i espai. [...] To understand the nature of artistic processes (performation fo the arts and music) and resources to be executed. To be sensible of educational interventions in the field of: image, object and space. [...] Comprender la naturaleza de los procesos artísticos (performativa de las artes y música) y sus recursos para ser formalizados. Conocer intervenciones educativas en el ámbito de: imagen, objeto y espacio. [...]
2022-23 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
3.
|
6 p, 109.1 KB |
Projectes Artístics [102030]
/
Paris Romia, Gemma ;
Nofre Maiz, Mario ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
- Saber desenvolupar cada una de les fases d'un procés creatiu per materialitzar un projecte artístic: Des de la cerca de la primera idea, cerca de referents, cerca dels materials, del llenguatge artístic escollit, dels recursos tècnics. [...] Know how to develop each of the phases of a creative process to realize an artistic project: Since finding the first idea concerning search, search of materials, the chosen artistic language, technical resources . [...] - Saber desarrollar cada una de las fases de un proceso creativo para materializar un proyecto artístico: Desde la búsqueda de la primera idea, búsqueda de referentes, búsqueda de los materiales, del lenguaje artístico elegido, los recursos técnicos . [...]
2022-23 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
7 p, 118.8 KB |
Valors i Diversitat a l'Escola: Investigar des de l'Art i l'Educació Física [43216]
/
Paris Romia, Gemma ;
Prat Grau, Maria ;
Rifa Valls, Maria Montserrat ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest mòdul s'estudiaran les epistemologies, metodologies i processos d'investigació sobre diversitat i valors en l'educació de les arts visuals i l'educació física a l'escola. Es considerarà els contextos escolars de les investigacions que abarquen els diferents nivells dels sistemes educatius i també la formació docent, plantejant la idea de comunitat i canvi social des de les nostres àrees en relació amb la diversitat de participants (nens, joves, adults, dones, persones migrades, amb capacitats diverses) i les oportunitats d'aprenentatge Els objectius del mòdul són: a) promoure la reflexió i el debat per a repensar les arts i l'activitat física en la societat actual i en l'educació; b) analitzar críticament les desigualtats i formes d'exclusió en els discursos de l'escola i dels mitjans de comunicació; i c) promoure projectes i models d'investigació que incorporin la diversitat social, cultural i de gènere, i es basin en la intervenció educativa a través i per a les arts i l'activitat física. [...] In this module we will explore epistemologies, methodologies and processes of research about values and diversity in education of the visual arts and physical education at school. We will consider the educational background of the investigations that encompass all levels of education systems and teacher training, raising the idea of community and social change from our areas in relation to the diversity of participants (children, young adults, women , migrant people and people with diverse capacities) and their learning opportunities. [...] En este módulo se estudiarán las epistemologías, metodologías y procesos de investigación sobre diversidad y valores en la educación de las artes visuales y la educación física en la escuela. [...]
2022-23 Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
|
|
7.
|
7 p, 119.0 KB |
Valors i Diversitat a l'Escola: Investigar des de l'Art i l'Educació Física [43216]
/
Rifà Valls, Maria Montserrat ;
Prat Grau, Maria ;
Paris Romia, Gemma ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest mòdul s'estudiaran les epistemologies, metodologies i processos d'investigació sobre diversitat i valors en l'educació de les arts visuals i l'educació física a l'escola. Es considerarà els contextos escolars de les investigacions que abarquen els diferents nivells dels sistemes educatius i també la formació docent, plantejant la idea de comunitat i canvi social des de les nostres àrees en relació amb la diversitat de participants (nens, joves, adults, dones, persones migrades, amb capacitats diverses) i les oportunitats d'aprenentatge Els objectius del mòdul són: a) promoure la reflexió i el debat per a repensar les arts i l'activitat física en la societat actual i en l'educació; b) analitzar críticament les desigualtats i formes d'exclusió en els discursos de l'escola i dels mitjans de comunicació; i c) promoure projectes i models d'investigació que incorporin la diversitat social, cultural i de gènere, i es basin en la intervenció educativa a través i per a les arts i l'activitat física. [...] In this module we will explore epistemologies, methodologies and processes of research about values and diversity in education of the visual arts and physical education at school. We will consider the educational background of the investigations that encompass all levels of education systems and teacher training, raising the idea of community and social change from our areas in relation to the diversity of participants (children, young adults, women , migrant people and people with diverse capacities) and their learning opportunities. [...] En este módulo se estudiarán las epistemologías, metodologías y procesos de investigación sobre diversidad y valores en la educación de las artes visuales y la educación física en la escuela. [...]
2021-22 Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
|
|
8.
|
|
9.
|
8 p, 118.2 KB |
Educació musical i visual [102036]
/
González Martín, Cristina ;
Morón, Mar ;
Paris Romia, Gemma ;
Roca Amengual, Maria Lluisa ;
Menen Ortin, Berta ;
Dosaiguas Canal, Marta ;
Mora Romagosa, Oriol ;
Cepria Honorato, Joan Lluís ;
Ortin Lozano, Ruth ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre la naturalesa dels processos artístics (performativa de les arts i música) i els seus recursos per a ser formalitzats. Conèixer intervencions educatives en l'àmbit de: imatge, objecte i espai. [...] To understand the nature of artistic processes (performation fo the arts and music) and resources to be executed. To be sensible of educational interventions in the field of: image, object and space. [...] Comprender la naturaleza de los procesos artísticos (performativa de las artes y música) y sus recursos para ser formalizados. Conocer intervenciones educativas en el ámbito de: imagen, objeto y espacio. [...]
2021-22 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
10.
|
7 p, 118.4 KB |
Valors i Diversitat a l'Escola: Investigar des de l'Art i l'Educació Física [43216]
/
Rifà Valls, Maria Montserrat ;
Prat Grau, Maria ;
Paris Romia, Gemma ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest mòdul s'estudiaran les epistemologies, metodologies i processos d'investigació sobre diversitat i valors en l'educació de les arts visuals i l'educació física a l'escola. Es considerarà els contextos escolars de les investigacions que abarquen els diferents nivells dels sistemes educatius i també la formació docent, plantejant la idea de comunitat i canvi social des de les nostres àrees en relació amb la diversitat de participants (nens, joves, adults, dones, persones migrades, amb capacitats diverses) i les oportunitats d'aprenentatge Els objectius del mòdul són: a) promoure la reflexió i el debat per a repensar les arts i l'activitat física en la societat actual i en l'educació; b) analitzar críticament les desigualtats i formes d'exclusió en els discursos de l'escola i dels mitjans de comunicació; i c) promoure projectes i models d'investigació que incorporin la diversitat social, cultural i de gènere, i es basin en la intervenció educativa a través i per a les arts i l'activitat física. [...] En este módulo se estudiarán las epistemologías, metodologías y procesos de investigación sobre diversidad y valores en la educación de las artes visuales y la educación física en la escuela. [...]
2020-21 Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
|
|