Resultados globales: 29 registros encontrados en 0.01 segundos.
Artículos, Encontrados 5 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 2 registros
Libros y colecciones, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales didàcticos, Encontrados 3 registros
Materiales académicos, Encontrados 17 registros
Artículos Encontrados 5 registros  
1.
18 p, 1.8 MB El artista residente en la escuela como agente de cambio en las estrategias de aprendizaje / París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona)
El objetivo principal de esta investigación es mostrar las influencias que aporta un artista cuando realiza una residencia durante un curso en una escuela de educación primaria, en el proyecto Espacio C. [...]
The main goal of this research is to show the influences that an artist contributes when he makes a residency during a year in a primary school, in the Espace C project. In this program the artist has an artistic workshop inside the school, which he shares and manages with the children. [...]

2019 - 10.5209/aris.62384
Arte, individuo y sociedad, Vol. 31, núm. 4 (2019) , p. 951-968  
2.
11 p, 565.0 KB Espacios de creación artística en la escuela / Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; París, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
A lo largo de la historia han existido diversos modelos de educación artística, pero únicamente en algunos se ha dado importancia en defender espacios de creación en el ámbito educativo que permitan al individuo crear de forma libre y autónoma, entendiendo el arte como manera de comprender el mundo y de construir la propia experiencia. [...]
Along the history there have existed diverse models of artistic education, but only in some one has given importance in defending spaces of creation in the educational area that they allow to the individual to create of free and autonomous form, understanding the art as way of understanding the world and of constructing the own experience. [...]

2013
Arte y Movimiento, Num. 9 (2013) , p. 53-63  
3.
25 p, 441.2 KB Jeff Wall, pintor de la vida posmoderna / París, Gemma
Through the work of Jeff Wall (Vancouver, 1946), we will see the rich relationships that the Canadian artist establish between photographic media and other art forms such as painting, theatre and cinema. [...]
2016 - 10.17583/brac.2016.1761
Barcelona, Research, Art, Creation, Vol. 4, Num. 3 (2016) , p. 300-323  
4.
4 p, 977.0 KB Tallers d'art en família a l'escola / París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
2015
Infància, Vol. 203 (2015) , p. 21-24  
5.
18 p, 7.3 MB Els meus desitjos. La fotografia contemporània com a medi expressiu en la formació del professorat / París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Aquest article pretén reflexionar sobre la presència de la fotografia contemporània en els centres educatius per potenciar-ne els seu ús com a estratègia per a la recerca. Considerem que la fotografia és un llenguatge interessant perquè desencadena processos creatius en contextos educatius poc habituats a la creació artística, ajudant a preguntar-nos sobre la realitat que ens envolta. [...]
2015
Temps d'educació, Vol. 48 (2015) , p. 215-232  

Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 2 registros  
1.
11 p, 123.6 KB Multimèdia i educació artística. un model metodològic dels estudis de magisteri en el marc de l'espai europeu d'educació superior / París, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Font, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Torres, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
El projecte "Multimèdia i Educació Artística" consisteix en l'elaboració d'un material digital d'ampliació i suport a la docència presencial de l'assignatura Didàctica de les Plàstiques de la Diplomatura de Mestre. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
2.
10 p, 67.7 KB Multimèdia i educació artística. Un model metodològic dels estudis de magisteri en el marc de l'espai europeu d'educació superior" / Torres i Tarrés, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Font i Solà, Montserrat ; Morón, Mar ; París Romia, Gemma
El projecte Multimèdia i Educació Artística consisteix en l'elaboració d'un material digital i interactiu d'ampliació i suport a la docència presencial. Es tracta de fer una aportació metodològica per facilitar el treball autònom de l'alumnat en l'adquisició de les seves competències professionals, en el sentit dels crèdits europeus ETCS.
Aquest material és per a l'assignatura: Didàctica de les Plàstiques. Es una assignatura troncal de 6-8 crèdits del primer curs de la diplomatura de mestre de la Facultat de Ciències de l'Educació.

2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Libros y colecciones Encontrados 1 registros  
1.
10 p, 80.6 KB Multimèdia i educació artística : un model metodològic dels estudis de Magisteri en el marc de l'espai europeu d'educació superior / Torres, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Font, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Paris, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquest projecte consisteix en l'elaboració d'un arxiu amb material digital d'ampliació i suport a la docència presencial. Amb aquest material, es pretén fer una aportació metodològica per facilitar el treball autònom dels estudiants en l'adquisició de les seves competències professionals, en el sentit dels crèdits europeus ECTS. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 173-182
5 documentos

Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
10 p, 279.3 KB Assessment rubric of personal and prosocial competencies and skills / Edo, Mequè (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Estrada Aguilar, Joan (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Gimeno Soria, Xavier (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Morón, Mar (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; París, Gemma (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Peire Fernández, Tomàs (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE))
University training for early years and primary school teachers has traditionally focused on highly academic and technical learnings. The extensive experience of our team as teacher trainers has shown us that, in order to complement those learnings, we need to boost our students' personal and prosocial competencies and skills. [...]
2018  

Materiales didàcticos Encontrados 3 registros  
1.
17 p, 158.8 KB Rúbrica de autoevaluación de competencias y habilidades personales y prosociales / París, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch, Sílvia ; Comes, Pilar ; Edo, Mequè ; Estrada, Joan ; Gimeno Soria, Xavier ; Morón, Mar ; Peire, Tomás ; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE)
Las competencias y habilidades personales y prosociales de los estudiantes son centrales para la formación docente y a menudo son complejas de evaluar en el marco de la formación universitaria. Con la intención de promover estas competencias y su evaluación, el Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu ha elaborado una rúbrica de evaluación para evidenciar el desarrollo de las competencias personales y prosociales para facilitar la reflexión de alumnos, profesores y maestros. [...]
2017  
2.
17 p, 156.1 KB Rúbrica d'autoavaluació de competències i habilitats personals i prosocials / París, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch, Sílvia ; Comes, Pilar ; Edo, Mequè ; Estrada, Joan ; Gimeno Soria, Xavier ; Morón, Mar ; Peire, Tomás ; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE)
Les competències i habilitats personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu ha elaborat una rubríca d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
2017 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
3.
10 p, 1.0 MB Qüestionari d'avaluació del desenvolupament de les competències personals i prosocials / Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Comes Solé, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Estrada Aguilar, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Peire Fernández, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu ha elaborat un qüestionari d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
Bellaterra 2016 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  

Materiales académicos Encontrados 17 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
7 p, 118.4 KB Valors i Diversitat a l'Escola: Investigar des de l'Art i l'Educació Física [43216] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Prat Grau, Maria ; Paris Romia, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest mòdul s'estudiaran les epistemologies, metodologies i processos d'investigació sobre diversitat i valors en l'educació de les arts visuals i l'educació física a l'escola. Es considerarà els contextos escolars de les investigacions que abarquen els diferents nivells dels sistemes educatius i també la formació docent, plantejant la idea de comunitat i canvi social des de les nostres àrees en relació amb la diversitat de participants (nens, joves, adults, dones, persones migrades, amb capacitats diverses) i les oportunitats d'aprenentatge Els objectius del mòdul són: a) promoure la reflexió i el debat per a repensar les arts i l'activitat física en la societat actual i en l'educació; b) analitzar críticament les desigualtats i formes d'exclusió en els discursos de l'escola i dels mitjans de comunicació; i c) promoure projectes i models d'investigació que incorporin la diversitat social, cultural i de gènere, i es basin en la intervenció educativa a través i per a les arts i l'activitat física. [...]
En este módulo se estudiarán las epistemologías, metodologías y procesos de investigación sobre diversidad y valores en la educación de las artes visuales y la educación física en la escuela. [...]

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documentos
2.
6 p, 110.9 KB Territoris de l'Art Contemporani com a Espais d'Aprenentatge [106074] / Paris Romia, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aprendre les potencialitats educatives de diferents tipologies de les institucions culturals: museus, centres d'art, galeries, etc. Accedir a recursos per la intervenció educativa des de l'educació artística. [...]
Aprender las potencialidades educativas de diferentes tipologías de las instituciones culturales: museos, centros de arte, gale Acceder a recursos para la intervención educativa desde la educación artística. [...]

2020-21
3 documentos
3.
7 p, 116.4 KB Educació musical i visual [102036] / Getino Díez, Julia ; Paris Romia, Gemma ; Menen Ortin, Berta ; Dosaiguas Canal, Marta ; Martin Martinez, Almudena ; Mora Romagosa, Oriol ; Farres Llobet, Anna ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre la naturalesa dels processos artístics (performativa de les arts i música) i els seus recursos per a ser formalitzats. Conèixer intervencions educatives en l'àmbit de: imatge, objecte i espai. [...]
Comprender la naturaleza de los procesos artísticos (performativa de las artes y música) y sus recursos para ser formalizados. Conocer intervenciones educativas en el ámbito de: imagen, objeto y espacio. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
4.
6 p, 109.9 KB Investigar en Educació I: Epistemologia, Fonamentació i Disseny [43199] / Arnau Sabates, Laura ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Espinet Blanch, Mariona ; Santisteban Fernández, Antoni ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Paris Romia, Gemma ; Martínez Mínguez, Lurdes ; Castro Ceacero, Diego ; Albarracin Gordo, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumnat en les bases epistemològiques, els fonaments i el disseny en investigació en educació.
Este módulo pretende introducir al alumnado a las bases epistemológicas, los fundamentos y el diseño de la investigación en educación.

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documentos
5.
7 p, 116.6 KB Valors i Diversitat a l'Escola: Investigar des de l'Art i l'Educació Física [43216] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Prat Grau, Maria ; Paris Romia, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest mòdul s'estudiaran les epistemologies, metodologies i processos d'investigació sobre diversitat i valors en l'educació de les arts visuals i l'educació física a l'escola. Es considerarà els contextos escolars de les investigacions que abarquen els diferents nivells dels sistemes educatius i també la formació docent, plantejant la idea de comunitat i canvi social des de les nostres àrees en relació amb la diversitat de participants (nens, joves, adults, dones, persones migrades, amb capacitats diverses) i les oportunitats d'aprenentatge Els objectius del mòdul són: a) promoure la reflexió i el debat per a repensar les arts i l'activitat física en la societat actual i en l'educació; b) analitzar críticament les desigualtats i formes d'exclusió en els discursos de l'escola i dels mitjans de comunicació; i c) promoure projectes i models d'investigació que incorporin la diversitat social, cultural i de gènere, i es basin en la intervenció educativa a través i per a les arts i l'activitat física. [...]
En este módulo se estudiarán las epistemologías, metodologías y procesos de investigación sobre diversidad y valores en la educación de las artes visuales y la educación física en la escuela. [...]

2019-20
3 documentos
6.
4 p, 102.3 KB Llenguatges Audiovisuals i Expressió Artística [102031] / Paris Romia, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1- Utilitzar els llenguatges audiovisuals com element de comunicació fonamental en el decurs de l'assignatura. 2- Lligar la pràctica artística, la pràctica instrumental, la pràctica didàctica i la teoria. [...]
1- Utilizar los lenguajes audiovisuales como elemento de comunicación fundamental en el transcurso de la asignatura. 2- Ligar la práctica artística, la práctica instrumental, la práctica didáctica y la teoría. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
7.
6 p, 110.3 KB Investigar en Educació I: Epistemologia, Fonamentació i Disseny [43199] / Espinet Blanch, Mariona ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Gairín Sallán, Joaquín ; Sala Roca, Josefina ; Santisteban Fernández, Antoni ; Paris Romia, Gemma ; Martínez Mínguez, Lurdes ; Albarracin Gordo, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumnat en les bases epistemològiques, els fonaments i el disseny en investigació en educació.
Este módulo pretende introducir al alumnado a las bases epistemológicas, los fundamentos y el diseño de la investigación en educación.

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documentos
8.
7 p, 115.0 KB Educació musical i visual [102036] / Gonzalez Martin, Cristina ; Paris Romia, Gemma ; Menen Ortin, Berta ; Dosaiguas Canal, Marta ; Getino Díez, Julia ; González Martín, Cristina ; Martin Martinez, Almudena ; Mora Romagosa, Oriol ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre la naturalesa dels processos artístics (performativa de les arts i música) i els seus recursos per a ser formalitzats. Conèixer intervencions educatives en l'àmbit de: imatge, objecte i espai. [...]
Comprender la naturaleza de los procesos artísticos (performativa de las artes y música) y sus recursos para ser formalizados. Conocer intervenciones educativas en el ámbito de: imagen, objeto y espacio. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
9.
4 p, 77.1 KB Llenguatges Audiovisuals i Expressió Artística [102031] / Paris Romia, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1- Utilitzar els llenguatges audiovisuals com element de comunicació fonamental en el decurs de l'assignatura. 2- Lligar la pràctica artística, la pràctica instrumental, la pràctica didàctica i la teoria. [...]
1- Using audiovisual languages as a fundamental element of communication during the course. 2- Linking artistic practice, instrumental practice, teaching practice and theory. 3- Audiovisual languages. [...]
1- Utilizar los lenguajes audiovisuales como elemento de comunicación fundamental en el transcurso de la asignatura. 2- Ligar la práctica artística, la práctica instrumental, la práctica didáctica y la teoría. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
10.
8 p, 96.1 KB Educació musical, visual i aprenentatge [102035] / Barrera Fusté, Jaume ; Morón, Mar ; Paris Romia, Gemma ; González Martín, Cristina ; Molins Macau, Nuria ; Mora Romagosa, Josep Oriol ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: La naturalesa dels processos artístics i els seus recursos per a ser formalitzats. Intervencions educatives en l'àmbit de l'educació performativa de les arts: imatge, objecte i espai. [...]
Educational objectives: The nature of artistic processes and resources to be formalized. Educational interventions in the field of performative arts education: image, object and space. Interpretation and musical listening as the basis of musical understanding Educational applications in the field of music around and hearing the song.
Objetivos formativos: La naturaleza de los procesos artísticos y sus recursos para ser formalizados. Intervenciones educativas en el ámbito de la educación performativa de las artes: imagen, objeto y espacio. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 17 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
15 Paris, Gemma
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.