Results overview: Found 75 records in 0.02 seconds.
Articles, 25 records found
Contributions to meetings and congresses, 9 records found
Books and collections, 5 records found
Research literature, 5 records found
Learning materials, 2 records found
Course materials, 31 records found
Articles 25 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
23 p, 568.7 KB How do primary education trainee teachers perceive educational psychology? / Álvarez Valdivia, Ibis Marlene (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Weise, Crista (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Vall, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Parera, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Morodo Horrillo, Andres (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Educational Psychology makes a significant contribution to the development of skills to research the effectivity of teacher practices in class. However, there is little agreement on what educational psychology concepts are most relevant for teacher training. [...]
2018 - 10.1080/13540602.2017.1379388
Teachers and Teaching: Theory and Practice, Vol. 24 Núm. 1 (2018) , p. 81-94  
2.
17 p, 911.8 KB Multicenter Real-World Data of Subsequent Chemotherapy after Progression to PARP Inhibitors in a Maintenance Relapse Setting / Romeo, Margarita (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Gil-Martín, Marta (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Gaba, Lydia (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Teruel, Iris (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Taus, Álvaro (Hospital del Mar (Barcelona, Catalunya)) ; Fina, Claudia (Institut Català d'Oncologia) ; Masvidal, Maria (Hospital Universitari de Reus) ; Murata, Paola (Hospital Universitari Arnau de Vilanova) ; Fernández-Plana, Julen (Hospital Universitari MútuaTerrassa (Terrassa, Catalunya)) ; Martínez Bueno, Alejandro (Hospital Quirón Dexeux) ; Pérez, Cristina (Xarxa Sanitària i Social Santa Tecla) ; García García, Yolanda (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Rodriguez, Valerie (Hospital de Tortosa Verge de la Cinta) ; Cros Costa, Sara (Hospital General de Granollers) ; Parera, Marta (Hospital Universitari de Vic) ; Zanui, Montserrat (Hospital de Mataró. Consorci Sanitari del Maresme) ; Catot, Silvia (Xarxa Assistencial Universitària de Manresa) ; Pardo, Beatriz (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Plaja, Andrea (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Esteve, Anna (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Barretina-Ginesta, Maria-Pilar (Institut Català d'Oncologia)
Since the irruption of PARPi in the therapeutic armamentarium for ovarian cancer, concerns regarding post-progression treatment outcomes have emerged, owing to known crossed-resistance mechanisms between PARPi and platinum. [...]
2022 - 10.3390/cancers14184414
Cancers, Vol. 14 (september 2022)  
3.
7 p, 2.3 MB Monitoring SARS-CoV-2 variant transitions using differences in diagnostic cycle threshold values of target genes / Bordoy, Antoni E. (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Saludes, Verónica (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Panisello Yagüe, David (Institut Germans Trias i Pujol. Fundació Lluita Contra les Infeccions) ; Clarà, Gemma (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Soler, Laia (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Paris de León, Alexia (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Casañ, Cristina (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Blanco-Suárez, Ana (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Guerrero Murillo, Mercedes (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Rodríguez-Ponga, Beatriz (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Noguera-Julian, Marc (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Català-Moll, Francesc (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Pey, Irina (Institut Germans Trias i Pujol. Fundació Lluita Contra les Infeccions) ; Armengol, Maria Pilar (Institut Germans Trias i Pujol. Fundació Lluita Contra les Infeccions) ; Casadellà, Maria (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Parera, Mariona (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Pluvinet, Raquel (Institut Germans Trias i Pujol. Fundació Lluita Contra les Infeccions) ; Sumoy, Lauro (Institut Germans Trias i Pujol. Fundació Lluita Contra les Infeccions) ; Clotet Sala, Bonaventura (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Giménez, Montserrat (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Martró, Elisa (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Cardona, Pere-Joan (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Blanco Guillermo, Ignacio (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Monitoring the emergence of new SARS-CoV-2 variants is important to detect potential risks of increased transmission or disease severity. We investigated the identification of SARS-CoV-2 variants from real-time reverse transcriptase polymerase chain reaction (RT-PCR) routine diagnostics data. [...]
2022 - 10.1038/s41598-022-25719-9
Scientific reports, Vol. 12 (december 2022)  
4.
16 p, 7.0 MB Probiotic effects on immunity and microbiome in HIV-1 discordant patients / Blázquez-Bondia, Carlos (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Parera, Mariona (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Català-Moll, Francesc (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Casadellà, Maria (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Elizalde-Torrent, Aleix (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Aguiló, Meritxell (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Espadaler Mazo, Jordi (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Santos, José Ramon (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Paredes, Roger (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Noguera-Julian, Marc (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Some HIV-1 infected patients are unable to completely recover normal CD4+ T-cell (CD4+) counts after achieving HIV-1 suppression with combined Antiretroviral Therapy (cART), hence being classified as immuno-discordant. [...]
2022 - 10.3389/fimmu.2022.1066036
Frontiers in immunology, Vol. 13 (december 2022)  
5.
9 p, 1.6 MB Vaccination with an HIV T-cell immunogen induces alterations in the mouse gut microbiota / Borgognone, Alessandra (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Elizalde-Torrent, Aleix (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Casadellà, Maria (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Romero, Luis (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Escribà, Tuixent (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Parera, Mariona (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Català-Moll, Francesc (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Noguera-Julian, Marc (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Brander, Christian (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Olvera, Alex (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Paredes, Roger (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina)
The gut microbiota is emerging as a crucial factor modulating vaccine responses; however, few studies have investigated if vaccines, in turn, can alter the microbiota and to what extent such changes may improve vaccine efficacy. [...]
2022 - 10.1038/s41522-022-00368-y
npj biofilms and microbiomes, Vol. 8 (december 2022)  
6.
12 p, 771.6 KB Severe acute respiratory syndrome coronavirus 2 (SARS-CoV-2) Infection and Humoral Responses Against Different Variants of Concern in Domestic Pet Animals and Stray Cats from North-Eastern Spain / Fernández-Bastit, Leira (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Marfil, Sílvia (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Pradenas, Edwards (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Valle, Rosa (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Roca, Núria (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Rodon, Jordi (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Pailler-García, Lola (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Trinité, Benjamin (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Parera, Mariona (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Noguera-Julian, Marc (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Martorell Montserrat, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Izquierdo Useros, Nuria (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Carrillo, Jorge (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Clotet Sala, Bonaventura (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Blanco, Julià (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Vergara-Alert, Júlia (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Segalés Coma, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals)
Severe acute respiratory syndrome coronavirus 2 (SARS-CoV-2), the causative agent of the coronavirus infectious disease 2019 (COVID-19) pandemic in humans, is able to infect several domestic, captive and wildlife animal species. [...]
2022 - 10.1111/tbed.14714
Transboundary and Emerging Diseases, Vol.69, Num 6 (Novembre 2022) , p. 3518-3529  
7.
6 p, 306.3 KB Critical Presentation of a Severe Acute Respiratory Syndrome Coronavirus 2 Reinfection : A Case Report / Massanella, Marta (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Martin-Urda, Anabel (Hospital de Palamós) ; Mateu, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Marín, Toni (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Aldas Criado, Irene (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Riveira-Muñoz, Eva (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Kipelainen, Athina (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Jiménez-Moyano, Esther (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Rodriguez de la Concepción, Maria Luisa (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Avila-Nieto, Carlos (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Trinité, Benjamin (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Pradenas, Edwards (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Rodon, Jordi (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Marfil, Sílvia (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Parera, Mariona (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Carrillo, Jorge (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Blanco, Julià (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) ; Prado, Julia G. (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Ballana, Ester (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Vergara-Alert, Júlia (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Segalés Coma, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Noguera-Julian, Marc (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Masabeu, Àngels (Hospital Universitario de Palamós) ; Clotet Sala, Bonaventura (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Toda, Maria de la Roca (Hospital Universitario de Palamós) ; Paredes, Roger (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina
Severe acute respiratory syndrome coronavirus 2 (SARS-CoV-2) reinfections have been reported; however, most cases are milder than the primary infection. We report the first case of a life-threatening critical presentation of a SARS-CoV-2 reinfection. [...]
2021 - 10.1093/ofid/ofab329
Open Forum Infectious Diseases, Vol. 8 (june 2021)  
8.
8 p, 706.3 KB First Detection of SARS-CoV-2 Delta (B.1.617.2) Variant of Concern in a Dog with Clinical Signs in Spain / Fernández-Bastit, Leira (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Rodon, Jordi (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Pradenas, Edwards (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Marfil, Sílvia (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Trinité, Benjamin (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Parera, Mariona (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Roca, Núria (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Pou, Anna (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Cantero, Guillermo (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Lorca-Oró, Cristina (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Carrillo, Jorge (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Izquierdo Useros, Nuria (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Clotet Sala, Bonaventura (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) ; Noguera-Julian, Marc (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) ; Blanco, Julià (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) ; Vergara-Alert, Júlia (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Segalés Coma, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals)
Several cases of naturally infected dogs with severe acute respiratory syndrome coronavirus 2 (SARS-CoV-2) have been reported despite the apparently low susceptibility of this species. Here, we document the first reported case of infection caused by the Delta (B. [...]
2021 - 10.3390/v13122526
Viruses, Vol. 13 (december 2021)  
9.
12 p, 3.6 MB Long-lasting visceral hypersensitivity in a model of DSS-induced colitis in rats / López-Estévez, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències) ; López-Torrellardona, Josep Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Parera, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Martínez Perea, Vicente (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències)
Background: Persistent visceral hypersensitivity is a key component of functional and inflammatory gastrointestinal diseases. Current animal models fail to fully reproduce the characteristics of visceral pain in humans, particularly as it relates to persistent hypersensitivity. [...]
2022 - 10.1111/nmo.14441
Neurogastroenterology and Motility, 2022  
10.
17 p, 3.5 MB Polylactide, Processed by a Foaming Method Using Compressed Freon R134a, for Tissue Engineering / Aguado, María (Centro de Investigación Biomédica en Red de Bioingeniería, Biomateriales y Nanomedicina) ; Saldaña, Laura (Instituto de Investigación Sanitaria del Hospital Universitario La Paz) ; Pérez del Río, Eduardo (Centro de Investigación Biomédica en Red de Bioingeniería, Biomateriales y Nanomedicina) ; Guasch, Judith (Institut de Ciència de Materials de Barcelona) ; Parera, Marc (Centro de Investigación Biomédica en Red de Bioingeniería, Biomateriales y Nanomedicina) ; Córdoba, Alba (Centro de Investigación Biomédica en Red de Bioingeniería, Biomateriales y Nanomedicina) ; Seras-Franzoso, Joaquin (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí") ; Cano-Garrido, Olivia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Vázquez Gómez, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí") ; Villaverde Corrales, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí") ; Veciana i Miró, Jaume (Centro de Investigación Biomédica en Red de Bioingeniería, Biomateriales y Nanomedicina) ; Ratera Bastardas, Imma (Centro de Investigación Biomédica en Red de Bioingeniería, Biomateriales y Nanomedicina) ; Vilaboa, Nuria (Instituto de Investigación Sanitaria del Hospital Universitario La Paz) ; Ventosa, Nora (Centro de Investigación Biomédica en Red de Bioingeniería, Biomateriales y Nanomedicina)
Fabricating polymeric scaffolds using cost-effective manufacturing processes is still challenging. Gas foaming techniques using supercritical carbon dioxide (scCO) have attracted attention for producing synthetic polymer matrices; however, the high-pressure requirements are often a technological barrier for its widespread use. [...]
2021 - 10.3390/polym13203453
Polymers, Vol. 13, Num. 20 (October 2021) , art. 3453  

Articles : 25 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Contributions to meetings and congresses 9 records found  
1.
6 p, 106.3 KB Relación entre atención compartida y atención sostenida en situación de juego interactivo triádico / Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El estudio efectuado pone de manifiesto que las situaciones de atención compartida implican largos períodos de atención sostenida y que estas situaciones se incrementan tanto en tasa de frecuencia como de duración en función del desarrollo del niño; además, el comportamiento adulto puede facilitar o inhibir la atención compartida, es decir, que su comportamiento, durante de la interacción, se adapta al nivel cognitivo del niño.
2007
Reunión Científica sobre Atención (RECA). Barcelona, Catalunya, 6a : 2007  
2.
1 p, 1.3 MB Non-conventional TV advertising : visual impact and viewer's visual behaviour / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Estaún Ferrer, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Valli, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Padilla, Alexander (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jaén, Sonia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jiménez, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Astals Serés, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jiménez, Susana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Estudio realizado con la tecnología del eye tracker, cuyo objetivo es conocer el impacto visual de la pantalla compartida, la animación y la sobreimpresión y la conducta visual del telespectador. Los resultados muestran el valor atencional de las diferentes áreas de la pantalla en función del formato publicitario y de sus características visuals y permiten concluir la efectividad de la utilización de este tipo de estrategias publicitarias televisivas como lo demuestran otros trabajos realizados sobre el recuerdo sugerido de los diferentes anuncios.
2010
SEPEX Conference (Sociedad Española de Psicología Experimental). Granada, Andalusia, 8a : 2010
2 documents
3.
6 p, 120.1 KB Relación entre atención compartida y atención sostenida en situación de juego interactivo triadico / Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona, Catalunya)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 161-166  
4.
205 p, 3.0 MB La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Estaún Ferrer, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona, Catalunya)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
Reunión Científica sobre Atención (RECA). Barcelona, Catalunya, 6a : 2007  
5.
1 p, 97.3 KB Atención y reactancia de la sobreimpresión publicitaria / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Estaún Ferrer, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Conseguir que el sujeto atienda y procese los estímulos (anuncios) que se presentan en la sobreimpresión publicitaria es uno de los objetivos de este nuevo formato de publicidad, en la que la sobreimpresión en la pantalla aparece como elemento distractor al que el sujeto no tiene la intención de atender mientras está atendiendo la información televisiva. [...]
2009
Reunión Científica sobre Atención. Granada, 7a : 2009
2 documents
6.
27 p, 579.4 KB Estrategias atencionales y comunicativas del adulto en el desarrollo de la atención conjunta y de la atención compartida / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
2005
Reunión Científica sobre Atención, 5a : 2005
2 documents
7.
1 p, 35.2 KB Historia conceptual de la atención conjunta / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Los primeros acercamientos al concepto de atención conjunta se inician alrededor de los años 70 con el estudio de Scaife y Bruner (1975). Estos autores exploran el seguimiento visual que realiza el niño de la mirada del adulto. [...]
2007
Sociedad Española de Historia de la Psicología. Symposium. Cadaqués, 20è : 2007
2 documents
8.
1 p, 49.8 KB Juvenile perception of advertising : from audiovisual processing to advertising response / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Estaún Ferrer, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
In order to turn children into consumers, the audiovisual medium drives their attention by resorting to any number of techniques using colour, sound, images, simple rhymes and brief messages, as well as quick cuts, which are conducive to automatic processing. [...]
2007
Congreso Ibérico de Percepción. Madrid, 2on : 2007
2 documents
9.
6 p, 48.3 KB Hipertext de Psicologia i comunicació publicitària en clau ECTS / Estaún Ferrer, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Gamero Huertas, Bàrbara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Valli Casado, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El treball, de caire interdepartamental, s'emmarca en la docència de les matèries de Psicologia en els estudis de Publicitat i Relacions Públiques, i en la docència de les matèries de Publicitat en les estudis de Psicologia.
L'adaptació de la titulació de Publicitat i Relacions Públiques als ECTS ens serveix de punt de partida per a la creació d'un hipertex. L'estructura de l'hipertext especifica els coneixements que l'estudiant ha d'aprendre i les competències que desenvoluparà. [...]

2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006
2 documents

Books and collections 5 records found  
1.
28 p, 144.3 KB An exploration of life experiences during Study Abroad : a case study of bilingual students and their process of intercultural adaptation / Pogorelova, Iryna ; Trenchs Parera, Mireia
This qualitative case study investigates intercultural adaptation during a study abroad (SA) of undergraduate bilingual Catalan/Spanish students, focusing specifically.
on life experiences which resulted in inflection points in that process of adaptation. Data were collected through a pre-departure questionnaire, individual interviews conducted before and after SA, and narrative diaries collected during the sojourn. [...]

Berlin : Language Science Press, 2018
Learning context effects : study abroad, formal instruction and international immersion classrooms, 2018, p. 255-282  
2.
342 p, 1.3 MB Learning context effects : study abroad, formal instruction and international immersion classrooms / Pérez-Vidal, Carmen, ed. (Universitat Pompeu Fabra) ; López-Serrano, Sonia, ed. ; Ament, Jennifer Rose, ed. ; Thomas-Wilhelm, Dakota (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez-Hernández, Ariadna ; Pogorelova, Iryna ; Trenchs Parera, Mireia ; Geoghegan, Leah ; del Río, Carmen ; Juan-Garau, Maria ; Monje, Victoria ; Carlet Foresti, Angelica ; Avello, Pilar ; Tejada-Sánchez, Isabel ; Moratinos-Johnston, Sofía ; Juan-Garau, Maria ; Salazar-Noguera, Joana ; Ament, Jennifer Rose (Universitat Pompeu Fabra) ; Barón Parés, Júlia (Universitat Internacional de Catalunya) ; López-Serrano, Sonia (Universitat Pompeu Fabra) ; Thomas-Wilhelm, Dakota (Universitat Autònoma de Barcelona)
This book deals with the effects of three different learning contexts mainly on adult, but also on adolescent, learners' language acquisition. The three contexts brought together in the monograph include i) a conventional instructed second language acquisition (ISLA) environment, in which learners receive formal instruction in English as a Foreign Language (EFL); ii) a Study Abroad (SA) context, which learners experience during mobility programmes, when the target language is no longer a foreign but a second language learnt in a naturalistic context; iii) the immersion classroom, also known as an integrated content and language (ICL) setting, in which learners are taught content subjects through the medium of the target language-more often than not English, used as the Lingua Franca (ELF). [...]
Berlin : Language Science Press, 2018 - 10.5281/zenodo.1300630  
3.
6 p, 120.1 KB Relación entre atención compartida y atención sostenida en situación de juego interactivo triadico / Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona, Catalunya)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 161-166  
4.
205 p, 3.0 MB La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Estaún Ferrer, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona, Catalunya)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
Reunión Científica sobre Atención (RECA). Barcelona, Catalunya, 6a : 2007  
5.
10 p, 1.4 MB Laboratori virtual de psicologia bàsica : l'experiència com a clau de l'aprenentatge / Maiche Marini, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Vilaró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Aparici Aznar, Melina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Munar, Enric (Universitat de les Illes Balears. Departament de Psicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El Laboratori Virtual de Psicologia Bàsica (LVPB) és una eina que acompanya l'estudiant en un recorregut a través d'experiments que s'han convertit en clàssics de la Psicologia Cognitiva. La plataforma reprodueix experiments provinents de l'estudi de l'atenció, l'emoció, el llenguatge, la memòria, la motivació, el pensament i la percepció. [...]
El Laboratorio Virtual de Psicología Básica (LVPB) es una herramienta que acom-paña al estudiante en un recorrido a través de experimentos que se han convertidoen clásicos de la Psicología Cognitiva. [...]
The Virtual Basic Psychology Laboratory (VBPL) is a tool that accompanies thestudent on a journey through experiments that have become classics in the Cognitive Psychology field. The platform reproduces experiments from the study ofemotion, language, memory, motivation, thought and perception. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 193-202
4 documents

Research literature 5 records found  
1.
8 p, 547.5 KB INTERSTICE. Research on the peer learning methodology / Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cabo, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Careta Plans, Arnau, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Corazza, Laura, col. ; Dybwik, Siri, col. ; Forastello, Ana María, col. ; Halle, Kristen, col. ; Hay, Penny, col. (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Macuda, Anita, col. ; Mas Parera, Maite, col. ; Moles, Aina, col. ; Panciroli, Chiara, col. ; Peris Morancho, Pere, col. ; Russo, Veronica, col. ; Chiara Sghinolfi, Maria, col. ; INTERSTICE Project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
4 documents
2.
26 p, 997.0 KB Titelles i joc dramàtic organitzat com a experiència de creixement i convivència al parvulari / Monguillot Alonso, Berta ; González Parera, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu principal d'aquest treball és mostrar com, a partir de l'escenificació amb titelles dels conflictes més habituals a l'aula, els infants són capaços de representar mitjançant el joc dramàtic organitzat, un pla de millora per a les situacions que han vist representades. [...]
2016
Grau en Educació Infantil [891]
Grau en Educació Infantil [847]  
3.
389 p, 1.5 MB Enseñar inglés a futuros maestros mediiante ell chat pedagógiico:: Estudio de la reparación y las estrategias comunicativas e interactivas entre aprendices de lengua / Sánchez Sola, Antonio ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Trenchs Parera, Mireia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
El presente trabajo es un estudio de tipo cualitativo que evalúa los resultados de la implementación de una propuesta de acción pedagógica innovadora: la utilización de la comunicación sincrónica mediada por ordenador a partir de tareas de interacción en parejas como entorno de aprendizaje de la lengua extranjera. [...]
This is a qualitative study which evaluates the results of the implementation of an innovative teaching approach: the use of synchronous computer-mediated communication with pair-work tasks as a foreign language learning environment. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
4.
12 p, 4.1 MB Obtenció de matrius poroses d'àcid polilàctic (PDLLA) mitjançant fluids comprimits per a ús en regeneració tissular / Parera, Marc ; Ventosa, Nora, dir. (Institut de Ciència de Materials de Barcelona) ; Baró, M. D.. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquest treball es pretén obtenir material porós de PDLLA, amb ús potencial com a bastida en enginyeria tissular, mitjançant l'ús de freó R-134a com a fluid escumant. Per aquest motiu, s'ha realitzat un estudi on es valoren diferents variables com la temperatura de procés, la pressió de treball i l'ús de N2 en la despressurització que poden modificar la microestructura final de la bastida.
The aim of this project is to obtain PDLLA porous material. To use it as a scaffold in tissular engineering, through R-134a Freon as foaming gas. For this reason, many operational parameters like process temperature, working pressure and the use of N2 in depressurization have been studied to evaluate the influence of each one in the final microstructure of scaffolds.

2010
24 documents
5.
431 p, 2.3 MB L'Atenció conjunta dels 10 als 28 mesos d'edat de l'infant / Mas Parera, M. Teresa ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Quera, Vicenç, dir.
L'estudi analitza el desenvolupament de l'atenció conjunta dels 10 als 28 mesos d'edat de l'infant. Considerem que l'atenció conjunta és una habilitat de coordinació perquè l'infant ha d'adquirir l'habilitat per coordinar la seva atenció entre un adult i un objecte dins una situació interactiva -episodi- i, una habilitat d'integració perquè, per adquirir l'habilitat de coordinació l'infant ha de desenvolupar-se a nivell de competències cognitives, comunicatives, socials i manipuladores. [...]
The study analyses the joint attention development of 10 to 28 months old infants. We consider that joint attention is an ability of coordination because the infant has to acquire the ability of coordinating his attention between an adult and an object within an interactive situation -episode-, and an ability of integration because to acquire the ability of coordination the infant has to develop cognitive, social, communicative and manipulative competences. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2003  

Learning materials 2 records found  
1.
11 p, 386.9 KB Pauta per a l'avaluació de la contribució individual dels membres al procés grupal en el treball en equip universitari / Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Alcalde, Rosa ; Armengol Asparó, Carme ; Barrera-Corominas, Aleix ; Borras Izquierdo, Alexis ; Buñuel Azor, Immaculada ; Castro Ceacero, Diego ; Díaz Vicario, Anna ; Duran-Bellonch, Mar ; González Fernández, Henar ; Ion, Georgeta ; Marzo Ruiz, Lourdes ; Mercader, Cristina ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Orta Trepat, María ; Parera Garcia, Mònica ; Pérez-Maldonado, Cristina ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther ; Sánchez Martí, Angelina ; Zolle-Valero, Txell, col.
La pauta que es presenta a continuació parteix d'un projecte que es fonamenta en la necessitat d'assegurar una avaluació més individualitzada quan el mètode de treball escollit pel professorat és el treball en equip. [...]
Bellaterra 2018 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
2.
57 p, 1.9 MB Discovering China / Carrion, Virgínia ; Parera, Montse ; Orquín, Salvador, dir. ; Pallarés Monge, Oriol, dir. ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This Teaching Unit will bring students through a brief journey around China, giving them a brief insight of Chinese culture.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents

Course materials 31 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
4 p, 100.5 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge en Educació Infantil [105051] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura són: - Conèixer els processos educatius i d'aprenentatge en l'etapa 0-6 anys en infants amb NEE. - Comprendre i analitzar els límits de l'educació i l'aprenentatge en la societat actual així com les competències fonamentals dels agents educatius en l'etapa 0-6 anys per poder adaptar els continguts als infants amb NEE - Conèixer la identitat educativa de l'etapa d'educació infantil per poder fer les adaptacions pertinents als infants amb NEE.
The objective of the subject are: - Know the educational and learning process in the 0-6 year period in children with specific educational needs - Undestand and analyze the limits of education and learning in today's society as well as the fundamental competences of educational agents in the 0-6 year period to be able to adapt the content to children with specific educational needs - Understant the educational identity of the stage of infant education in order to make to the adaptations pertinent to children with specific educational needs.
Los objetivos de la asignatura son: - Conocer los procesos educacionales y de aprendizaje en la etapa 0-6 años en niños con NEE. - Entender y analizar los limites de la educación y el aprendizaje en la sociedad actual asi como las competencias fundamentales de los agentes educativos en el período 0-6 años para adaptar el contenido a niños y niñas con NEE. [...]

2023-24
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
2.
7 p, 116.6 KB Processos educatius i aprenentatge (0-6 anys) [102023] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura contribueix a comprendre els processos educatius i d'aprenentatge en la primera infància (0-6anys), considerant l'infant en la seva globalitat i sent la interacció i la comunicació social un factor determinant per al seu desenvolupament i aprenentatge. [...]
The course aims to contribute towards an understanding of the teaching and learning processes in children from 0-6 and a consideration of the child as a whole, and to stress the importance of interaction and social comunication as key factors in their learning and development. [...]
La asignatura contribuye a comprender los procesos educativos y de aprendizaje en la primera infancia (0-6anys), considerando al niño/a en su globalidad y siendo la interacción y la comunicación social un factor determinante para su desarrollo y aprendizaje. [...]

2023-24
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
3.
4 p, 99.8 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge en Educació Infantil [105051] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura són: - Conèixer els processos educatius i d'aprenentatge en l'etapa 0-6 anys en infants amb NEE. - Comprendre i analitzar els límits de l'educació i l'aprenentatge en la societat actual així com les competències fonamentals dels agents educatius en l'etapa 0-6 anys per poder adaptar els continguts als infants amb NEE - Conèixer la identitat educativa de l'etapa d'educació infantil per poder fer les adaptacions pertinents als infants amb NEE.
The objective of the subject are: - Know the educational and learning process in the 0-6 year period in children with specific educational needs - Undestand and analyze the limits of education and learning in today's society as well as the fundamental competences of educational agents in the 0-6 year period to be able to adapt the content to children with specific educational needs - Understant the educational identity of the stage of infant education in order to make to the adaptations pertinent to children with specific educational needs.
Los objetivos de la asignatura son: - Conocer los procesos educacionales y de aprendizaje en la etapa 0-6 años en niños con NEE. - Entender y analizar los limites de la educación y el aprendizaje en la sociedad actual asi como las competencias fundamentales de los agentes educativos en el período 0-6 años para adaptar el contenido a niños y niñas con NEE. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
4.
7 p, 116.0 KB Processos educatius i aprenentatge (0-6 anys) [102023] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura contribueix a comprendre els processos educatius i d'aprenentatge en la primera infància (0-6anys), considerant l'infant en la seva globalitat i sent la interacció i la comunicació social un factor determinant per al seu desenvolupament i aprenentatge. [...]
The course aims to contribute towards an understanding of the teaching and learning processes in children from 0-6 and a consideration of the child as a whole, and to stress the importance of interaction and social comunication as key factors in their learning and development. [...]
La asignatura contribuye a comprender los procesos educativos y de aprendizaje en la primera infancia (0-6anys), considerando al niño/a en su globalidad y siendo la interacción y la comunicación social un factor determinante para su desarrollo y aprendizaje. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
5.
5 p, 106.4 KB Necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu en Educació Infantil [105052] / Laborda Molla, Cristina ; González Fernández, Henar ; González Parera, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat, posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu. [...]
This subject is part of Subject Inclusive Education. Within the framework of the current inclusive school, a context in which the teacher, as an agent of innovation and diversity management, facilitates the transformation of the ordinary school in order to increase its capacity for attending all students, emphasizing on students with specific cognitive educational needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual se hace necesario u aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado, poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas es 1. [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
6.
4 p, 99.9 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge en Educació Infantil [105051] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura són: - Conèixer els processos educatius i d'aprenentatge en l'etapa 0-6 anys en infants amb NEE. - Comprendre i analitzar els límits de l'educació i l'aprenentatge en la societat actual així com les competències fonamentals dels agents educatius en l'etapa 0-6 anys per poder adaptar els continguts als infants amb NEE - Conèixer la identitat educativa de l'etapa d'educació infantil per poder fer les adaptacions pertinents als infants amb NEE.
The objective of the subject are: - Know the educational and learning process in the 0-6 year period in children with specific educational needs - Undestand and analyze the limits of education and learning in today's society as well as the fundamental competences of educational agents in the 0-6 year period to be able to adapt the content to children with specific educational needs - Understant the educational identity of the stage of infant education in order to make to the adaptations pertinent to children with specific educational needs.
Los objetivos de la asignatura son: - Conocer los procesos educacionales y de aprendizaje en la etapa 0-6 años en niños con NEE. - Entender y analizar los limites de la educación y el aprendizaje en la sociedad actual asi como las competencias fundamentales de los agentes educativos en el período 0-6 años para adaptar el contenido a niños y niñas con NEE. [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
7.
7 p, 116.2 KB Processos educatius i aprenentatge (0-6 anys) [102023] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura contribueix a comprendre els processos educatius i d'aprenentatge en la primera infància (0-6anys), considerant l'infant en la seva globalitat i sent la interacció i la comunicació social un factor determinant per al seu desenvolupament i aprenentatge. [...]
The course aims to contribute towards an understanding of the teaching and learning processes in children from 0-6 and a consideration of the child as a whole, and to stress the importance of interaction and social comunication as key factors in their learning and development. [...]
La asignatura contribuye a comprender los procesos educativos y de aprendizaje en la primera infancia (0-6anys), considerando al niño/a en su globalidad y siendo la interacción y la comunicación social un factor determinante para su desarrollo y aprendizaje. [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
8.
3 p, 97.9 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge en Educació Infantil [105051] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura són: - Conèixer els processos educatius i d'aprenentatge en l'etapa 0-6 anys en infants amb NEE. - Comprendre i analitzar els límits de l'educació i l'aprenentatge en la societat actual així com les competències fonamentals dels agents educatius en l'etapa 0-6 anys per poder adaptar els continguts als infants amb NEE - Conèixer la identitat educativa de l'etapa d'educació infantil per poder fer les adaptacions pertinents als infants amb NEE.
Los objetivos de la asignatura son: - Conocer los procesos educacionales y de aprendizaje en la etapa 0-6 años en niños con NEE. - Entender y analizar los limites de la educación y el aprendizaje en la sociedad actual asi como las competencias fundamentales de los agentes educativos en el período 0-6 años para adaptar el contenido a niños y niñas con NEE. [...]

2020-21
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
9.
5 p, 107.8 KB Desenvolupament de la personalitat (0-6 anys) [102024] / Martínez Capón, Inés ; Martinez Angli, Raul ; González Parera, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Que l'estudiant conegui els processos desenvolupament i aprenentatge que tenen lloc a la primera infància, que identifiqui la interacció i c subjecte capaç. Objectius: Concebre l'infant de 0 a 6 anys com un subjecte actiu, protagonista del seu procés de desenvolupament i aprenentatge, que cons activitats conjuntes, pautades per la cultura i capaç d'adquirir nivells significatius d'autonomia. [...]
Que el estudiante conozca los procesos desarrollo y aprendizaje que tienen lugar en la primera infancia, que identifique la interacción y comunicación social como un factor determinante y que contemple al niño como un sujeto capaz. [...]

2020-21
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
10.
7 p, 115.8 KB Processos educatius i aprenentatge (0-6 anys) [102023] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura contribueix a comprendre els processos educatius i d'aprenentatge en la primera infància (0-6anys), considerant l'infant en la seva globalitat i sent la interacció i la comunicació social un factor determinant per al seu desenvolupament i aprenentatge. [...]
La asignatura contribuye a comprender los procesos educativos y de aprendizaje en la primera infancia (0-6anys), considerando al niño/a en su globalidad y siendo la interacción y la comunicación social un factor determinante para su desarrollo y aprendizaje. [...]

2020-21
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents

Course materials : 31 records found   1 - 10nextend  jump to record:
See also: similar author names
3 Parera, Marc
2 Parera, Maria
16 Parera, Mariona
1 Parera, Marta
1 Parera, Montse
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.