Resultados globales: 11 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 2 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 1 registros
Materiales didàcticos, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 7 registros
Artículos Encontrados 2 registros  
1.
4 p, 977.0 KB Tallers d'art en família a l'escola / París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
2015
Infància, Vol. 203 (2015) , p. 21-24  
2.
18 p, 7.3 MB Els meus desitjos. La fotografia contemporània com a medi expressiu en la formació del professorat / París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Aquest article pretén reflexionar sobre la presència de la fotografia contemporània en els centres educatius per potenciar-ne els seu ús com a estratègia per a la recerca. Considerem que la fotografia és un llenguatge interessant perquè desencadena processos creatius en contextos educatius poc habituats a la creació artística, ajudant a preguntar-nos sobre la realitat que ens envolta. [...]
2015
Temps d'educació : revista de la Divisió de Ciències de l'Educació, Vol. 48 (2015) , p. 215-232  

Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 1 registros  
1.
10 p, 67.7 KB Multimèdia i educació artística. Un model metodològic dels estudis de magisteri en el marc de l'espai europeu d'educació superior" / Torres i Tarrés, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Font i Solà, Montserrat ; Moron Velasco, Mar ; París Romia, Gemma
El projecte Multimèdia i Educació Artística consisteix en l'elaboració d'un material digital i interactiu d'ampliació i suport a la docència presencial. Es tracta de fer una aportació metodològica per facilitar el treball autònom de l'alumnat en l'adquisició de les seves competències professionals, en el sentit dels crèdits europeus ETCS.
Aquest material és per a l'assignatura: Didàctica de les Plàstiques. Es una assignatura troncal de 6-8 crèdits del primer curs de la diplomatura de mestre de la Facultat de Ciències de l'Educació.

2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Materiales didàcticos Encontrados 1 registros  
1.
10 p, 1.0 MB Qüestionari d'avaluació del desenvolupament de les competències personals i prosocials / Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Comes Solé, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Estrada Aguilar, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Moron Velasco, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Peire Fernández, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu ha elaborat un qüestionari d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
Bellaterra 2016  

Materiales académicos Encontrados 7 registros  
1.
4 p, 117.3 KB Llenguatges audiovisuals i expressió artística [102031] / Paris Romia, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1- Utilitzar els llenguatges audiovisuals com element de comunicació fonamental en el decurs de l'assignatura. 2- Lligar la pràctica artística, la pràctica instrumental, la pràctica didàctica i la teoria. [...]
1- Utilizar los lenguajes audiovisuales como elemento de comunicación fundamental en el transcurso de la asignatura. 2- Ligar la práctica artística, la práctica instrumental, la práctica didáctica y la teoría. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
2.
6 p, 125.4 KB Investigar en Educació I: Epistemologia, Fonamentació i Disseny [43199] / Espinet Blanch, Mariona ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Gairín Sallán, Joaquín ; Sala Roca, Josefina ; Santisteban Fernández, Antoni ; Paris Romia, Gemma ; Martínez Mínguez, Lurdes ; Albarracin Gordo, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumnat en les bases epistemològiques, els fonaments i el disseny en investigació en educació.
This module introduces students to epistemology, foundations and design of research in the field of education.
Este módulo pretende introducir al alumnado a las bases epistemológicas, los fundamentos y el diseño de la investigación en educación.

2019-20
3 documentos
3.
7 p, 130.3 KB Educació musical i visual [102036] / Gonzalez Martin, Cristina ; Paris Romia, Gemma ; Menen Ortin, Berta ; Dosaiguas Canal, Marta ; Getino Díez, Julia ; González Martín, Cristina ; Martin Martinez, Almudena ; Mora Romagosa, Oriol ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre la naturalesa dels processos artístics (performativa de les arts i música) i els seus recursos per a ser formalitzats. Conèixer intervencions educatives en l'àmbit de: imatge, objecte i espai. [...]
Comprender la naturaleza de los procesos artísticos (performativa de las artes y música) y sus recursos para ser formalizados. Conocer intervenciones educativas en el ámbito de: imagen, objeto y espacio. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
4.
4 p, 77.1 KB Llenguatges audiovisuals i expressió artística [102031] / Paris Romia, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1- Utilitzar els llenguatges audiovisuals com element de comunicació fonamental en el decurs de l'assignatura. 2- Lligar la pràctica artística, la pràctica instrumental, la pràctica didàctica i la teoria. [...]
1- Using audiovisual languages as a fundamental element of communication during the course. 2- Linking artistic practice, instrumental practice, teaching practice and theory. 3- Audiovisual languages. [...]
1- Utilizar los lenguajes audiovisuales como elemento de comunicación fundamental en el transcurso de la asignatura. 2- Ligar la práctica artística, la práctica instrumental, la práctica didáctica y la teoría. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
5.
8 p, 96.1 KB Educació musical, visual i aprenentatge [102035] / Barrera Fusté, Jaume ; Morón Velasco, Mar ; Paris Romia, Gemma ; González Martín, Cristina ; Molins Macau, Nuria ; Mora Romagosa, Josep Oriol ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: La naturalesa dels processos artístics i els seus recursos per a ser formalitzats. Intervencions educatives en l'àmbit de l'educació performativa de les arts: imatge, objecte i espai. [...]
Educational objectives: The nature of artistic processes and resources to be formalized. Educational interventions in the field of performative arts education: image, object and space. Interpretation and musical listening as the basis of musical understanding Educational applications in the field of music around and hearing the song.
Objetivos formativos: La naturaleza de los procesos artísticos y sus recursos para ser formalizados. Intervenciones educativas en el ámbito de la educación performativa de las artes: imagen, objeto y espacio. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
6.
4 p, 77.6 KB Llenguatges audiovisuals i expressió artística [102031] / Barrera Fusté, Jaume ; Paris Romia, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1- Utilitzar els llenguatges audiovisuals com element de comunicació fonamental en el decurs de l'assignatura. 2- Lligar la pràctica artística, la pràctica instrumental, la pràctica didàctica i la teoria. [...]
1- Using audiovisual languages as a fundamental element of communication during the course. 2- Linking artistic practice, instrumental practice, teaching practice and theory. 3- Audiovisual languages. [...]
1- Utilizar los lenguajes audiovisuales como elemento de comunicación fundamental en el transcurso de la asignatura. 2- Ligar la práctica artística, la práctica instrumental, la práctica didáctica y la teoría. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
7.
4 p, 27.1 KB Llenguatges audiovisuals i expressió artística [102031] / Paris Romia, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1- Utilitzar els llenguatges audiovisuals com element de comunicació fonamental en el decurs de l'assignatura. 2- Lligar la pràctica artística, la pràctica instrumental, la pràctica didàctica i la teoria. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.