Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
239 p, 26.1 MB Estrategia de comunicación de una artista en la industria musical / Jurado del Cerro, Irene ; Masdeu Solé, Maria ; Pascual Puig, Núria ; Santos Delgado, Eneko ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte neix amb l'objectiu de definir el branding i el pla de comunicació d'una cantant emergent que encara no ha fet eclosió per tal d'impulsar la seva carrera cap a l'èxit. Per això, s'ha investigat la situació actual de l'artista mitjançant l'anàlisi del mercat musical, la competència i els seu posicionament per a proposar en conseqüència una estratègia coherent i eficaç en la qual es senti còmoda l'artista.
El proyecto nace con el objetivo de definir el branding y el plan de comunicación de una cantante emergente que todavía no ha eclosionado con tal de impulsar su carrera hacia el éxito. Para ello, se ha investigado la situación actual de la artista mediante análisis del mercado musical, la competencia y su posicionamiento para proponer en consecuencia una estrategia coherente y eficaz en la que se sienta cómoda la artista.
The projecct was born with the aim of defining the branding and communication plan of an up-and-coming singer who has not yet emerged in order to boost her career towards success. To this end, we have researched the current situation of the artist by analysing the music market, the competition and its positioning in order to propose a coherent and effective strategy in which the artist feels comfortable.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.