Resultats globals: 22 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 20 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
16 p, 293.0 KB Barcelona: una ciberciudad en tránsito / Vivas i Elias, Pep (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació) ; Ribera-Fumaz, Ramon (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis d'Economia i Empresa) ; López Catalán, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Pellicer Cardona, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social)
El auge de las nuevas tecnologías en el contexto urbano provoca que centremos nuestra atención en unos espacios urbanos que permiten la interconexión y el movimiento de las personas en las ciberciudades actuales. [...]
2008 - 10.5821/ace.v2i6.2434
ACE: Architecture, City and Environment = Arquitectura, Ciudad y Entorno, Any II, núm. 6 (febrer 2008) , p. 723-738  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
114 p, 3.6 MB Paso a paso : la estrategia para que las empresas de restauración healthy en Barcelona logren visibilizarse y adquieran engagement de los consumidores / Niño González, Laura Carolina ; Muñoz Villalon, Maria Victoria ; Pellicer Cardona, Isabel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquest treball de fi de màster s'exposa una estratègia de màrqueting per obtenir una major visualització i adquirir engagement dels consumidors en el variat mercat de la restauració saludable a Barcelona. [...]
En este trabajo de fin de máster se expone una estrategia de marketing para obtener una mayor visualización y adquirir engagement de los consumidores en el variado mercado de la restauración saludable en Barcelona. [...]
In this master's thesis, a marketing strategy to obtain a greater visualization and engagement from the consumers in the varied market of healthy restaurants in Barcelona, is presented. This study arises, in the first place, from research about the motivations, preferences and behavior of city residents who's identify with healthy eating. [...]

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  

Materials acadèmics 20 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
7 p, 110.7 KB Comportament del consumidor [42224] / López Belbeze, María Pilar ; Borrás Català, Vicent ; Pellicer Cardona, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I : Sociologia del consum (Part A y B) 1. Coneixement i visualització de les característiques de la nostra societat de consum. 2. Comprensió de les explicacions sobre el comportament del consumidor des de les diferents perspectives teòriques. [...]
Bloque I: Sociología del consumo (Parte A y B) 1. Conocimiento y visualización de las características de nuestra sociedad de consumo. 2. Comprensión de las explicaciones sobre el comportamiento del consumidor desde las diferentes perspectivas teóricas. [...]

2020-21
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
2.
3 p, 118.1 KB Pràctiques Externes d'Intervenció Psicosocial [42599] / Montenegro Martinez, Marisela Montenegro ; Elejabarrieta, Fran ; Lalueza Sazatornil, José Luis ; Pujal Llombart, Margot ; Pujol Tarrés, Joan ; Feliu Samuel Lajeunesse, Joel ; Martínez Martínez, Luz María ; Cubells Serra, Jenny ; Rojas Arredondo, Jesus ; Padros Castells, Marta ; Pellicer Cardona, Isabel ; San Román Sobrino, Beatriz ; Albizu Soriano, Maria Belen ; Platero Méndez, R. Lucas ; Tirado Serrano, Francisco Javier ; Arenas i Guarch, Sergi ; Mora Martínez, Martín ; Rubio Garcia, Remedios ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Utilitzar les eines adquirides per a la detecció de necessitats i avaluació de les demandes presents en 1 Utilitzar les eines adquirides per a la detecció de necessitats i avaluació de les demandes presents en l'àmbit d'intervenció específic. [...]
Utilizar las herramientas adquiridas para la detección de necesidades y evaluación de las demandas 1 Utilizar las herramientas adquiridas para la detección de necesidades y evaluación de las demandas presentes en el ámbito de intervención específico. [...]

2020-21
Màster Universitari en Recerca i Intervenció Psicosocial [1131]
3 documents
3.
5 p, 111.0 KB Fonaments dels Mètodes Qualitatius: de la Interpretació al Discurs [42592] / Pujol Tarrés, Joan ; Feliu Samuel Lajeunesse, Joel ; Pellicer Cardona, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalitzar el mòdul, l'estudiant serà capaç de: - Diferenciar entre metodologia, mètodes i tècniques de recerca - Identificar les tradicions de recerca qualitativa a les ciències socials - Diferenciar els mètodes quantitatius de recerca dels qualitatius - Identificar les bases dels mètodes etnogràfics, interaccionistes i lingüístics - Recollir informació rellevant utilitzant diferents tècniques de recollida de informació - Analitzar i interpretar la informació - Utilitzar recursos per a garantir la qualitat i credibilitat d'una recerca qualitativa - Realitzar un disseny de recerca amb mètodes qualitatius.
Al finalizar el módulo, el estudiante será capaz de: - Diferenciar entre metodología, métodos y técnicas de investigación - Identificar las tradiciones de investigación cualitativa en las ciencias sociales - Diferenciar los métodos cuantitativos de investigación de los métodos cualitativos - Identificar las bases de los métodos etnográficos, interaccionistas y lingüísticos - Recoger información relevante utilizando diferentes técnicas de recogida de información - Analizar e interpretar la información - Utilizar recursos para garantizar la calidad y credibilidad de una investigación cualitativa - Realizar un diseño de investigación con métodos cualitativos.

2020-21
Màster Universitari en Recerca i Intervenció Psicosocial [1131]
3 documents
4.
5 p, 108.6 KB Anàlisi i Presentació de Resultats [42589] / Martínez Martínez, Luz María ; Muñoz Justicia, Juan Manuel ; Pujol Tarrés, Joan ; Feliu Samuel Lajeunesse, Joel ; Pellicer Cardona, Isabel ; San Román Sobrino, Beatriz ; Tirado Serrano, Francisco Javier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius globals del mòdul són els següents: . - Desenvolupar una anàlisi psicosocial, teòricament orientat, sobre la base dels resultats obtinguts en la investigació pròpia. . - Elaborar conclusions i recomanacions producte de la investigació realitzada. [...]
Los objetivos globales del módulo son los siguientes: . - Desarrollar un análisis psicosocial, teóricamente orientado, sobre la base de los resultados obtenidos en la investigación propia. . - Elaborar conclusiones y recomendaciones producto de la investigación realizada. [...]

2020-21
Màster Universitari en Recerca i Intervenció Psicosocial [1131]
3 documents
5.
5 p, 105.9 KB Legislació i Gestió de Persones al Sector Aeronàutic [42875] / Sierra Noguero, Eliseo ; Pellicer Cardona, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest mòdul és doble. En un primer bloc temàtic l'objectiu essencial és l'aprenentatge dels aspectes fonamentals del dret aeronàutic, perquè l'alumne sigui capaç d'utilitzar la legislació, tot i que no tingui formació jurídica. [...]
El objetivo de este módulo es doble: En un primer bloque temático el objetivo esencial es el aprendizaje de losaspectos fundamentales del derecho aeronáutico, para que el alumno sea capaz de utilizar la legislación, auncuando no tenga formación jurídica. [...]

2020-21
Màster en Gestió Aeronàutica [1171]
3 documents
6.
5 p, 108.5 KB Psicologia de les organitzacions i del treball [101761] / Pellicer Cardona, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
L'objectiu general es mostrar i reflexionar sobre la relació entre els diferents processos psicosocials i dinàmiques que es poden produir en l'entorn de les organitzacions i del treball, de manera especifica es proposa: a) Conèixer el funcionament de les diferents organitzacions en la societat actual, partint d'una definició àmplia de la mateixa que englobi tant les organitzacions de treball (empreses) com les organitzacions socials. [...]
El objetivo general es mostrar y reflexionar las relaciones entre los diferentes procesos psicosociales y dinámicas que se pueden producir en el entorno de las organizaciones y del trabajo, de manera especifica se propone: a) Conocer el funcionamiento de las diferentes organizaciones en la sociedad actual, partiendo de una definición amplia de la misma que permita abarcar tanto las organizaciones de trabajo (empresas) como las organizaciones sociales. [...]

2020-21
Grau en Gestió Aeronàutica [829]
3 documents
7.
4 p, 104.1 KB Treball de Fi de Màster [43170] / Muñoz Justicia, Juan Manuel ; Pallarés Parejo, Susana ; Feliu Samuel Lajeunesse, Joel ; Pellicer Cardona, Isabel ; Fernandez Llano, Cesar Luis ; Carracedo Gil, Irene ; Serrano González, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El Treball Final de Màster té com objectiu principal avaluar la integració de les competències professionals adquirides en el Màster. Es un treball continuat i supervisat durant la seva desenvolupament. [...]
El Trabajo de Fin de Máster (TFM) tiene como objetivo principal evaluar la integración de las competencias profesionales adquiridas en el Máster. Es un trabajo continuado y supervisado a lo largo de su desarrollo. [...]

2019-20
Màster Universitari en Gestió dels Recursos Humans a les Organitzacions [1181]
3 documents
8.
3 p, 118.1 KB Pràctiques Externes d'Intervenció Psicosocial [42599] / Montenegro Martinez, Marisela Montenegro ; Elejabarrieta, Fran ; Lalueza Sazatornil, José Luis ; Pujal Llombart, Margot ; Pujol Tarrés, Joan ; Feliu Samuel Lajeunesse, Joel ; Martínez Martínez, Luz María ; Cubells Serra, Jenny ; Rojas Arredondo, Jesus ; Padros Castells, Marta ; Pellicer Cardona, Isabel ; Albizu Soriano, Maria Belen ; Tirado Serrano, Francisco Javier ; Arenas i Guarch, Sergi ; Pascual Cerdán, Sara ; Sánchez Busques, Sonia ; Mora Martínez, Martín ; Moreno Gabriel, Eduard ; Rubio Garcia, Remedios ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Utilitzar les eines adquirides per a la detecció de necessitats i avaluació de les demandes presents en l'àmbit d'intervenció específic. Aplicar tècniques d'intervenció i avaluació adequades per a les problemàtiques i situacions identificades 1 Aplicar tècniques d'intervenció i avaluació adequades per a les problemàtiques i situacions identificades i els plans d'acció desenvolupats. [...]
Utilizar las herramientas adquiridas para la detección de necesidades y evaluación de las demandas presentes en el ámbito de intervención específico. 1 Aplicar técnicas de intervención y evaluación idóneas para las problemáticas y situaciones identificadas y los planes de acción desarrollados. [...]

2019-20
Màster Universitari en Recerca i Intervenció Psicosocial [1131]
3 documents
9.
5 p, 108.3 KB Anàlisi i Presentació de Resultats [42589] / Martínez Martínez, Luz María ; Muñoz Justicia, Juan Manuel ; Pujol Tarrés, Joan ; Feliu Samuel Lajeunesse, Joel ; Pellicer Cardona, Isabel ; Tirado Serrano, Francisco Javier ; Moreno Gabriel, Eduard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius globals del mòdul són els següents: . - Desenvolupar una anàlisi psicosocial, teòricament orientat, sobre la base dels resultats obtinguts en la investigació pròpia. . - Elaborar conclusions i recomanacions producte de la investigació realitzada. [...]
Los objetivos globales del módulo son los siguientes: . - Desarrollar un análisis psicosocial, teóricamente orientado, sobre la base de los resultados obtenidos en la investigación propia. . - Elaborar conclusiones y recomendaciones producto de la investigación realizada. [...]

2019-20
Màster Universitari en Recerca i Intervenció Psicosocial [1131]
3 documents
10.
7 p, 110.3 KB Comportament del consumidor [42224] / López Belbeze, María Pilar ; Borrás Català, Vicent ; Pellicer Cardona, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I : Sociologia del consum (Part A y B) 1. Coneixement i visualització de les característiques de la nostra societat de consum. 2. Comprensió de les explicacions sobre el comportament del consumidor des de les diferents perspectives teòriques. [...]
Bloque I: Sociología del consumo (Parte A y B) 1. Conocimiento y visualización de las características de nuestra sociedad de consumo. 2. Comprensión de las explicaciones sobre el comportamiento del consumidor desde las diferentes perspectivas teóricas. [...]

2019-20
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents

Materials acadèmics : 20 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.