Resultats globals: 1 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
9 p, 776.2 KB Més enllà de la programació i la robòtica educativa : el pensament computacional en l’ensenyament STEAM a infantil i primària. / Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Cornellà, Pere (Universitat de Girona. UdigitalEdu) ; Peracaula, Marta (Universitat de Girona. UdigitalEdu) ; Niell, Mariona (Universitat de Girona. UdigitalEdu) ; Estebanell Minguell, Meritxell (Universitat de Girona. UdigitalEdu)
El pensament computacional està guanyant cada vegada més rellevància en el món edu-catiu. Més enllà de l’interès que pot tenir desenvolupar aquesta forma de pensar i resoldre problemes en un context cada cop més informatitzat, el desenvolupament del pensament computacional pot recolzar l’aprenentatge de totes les disciplines que conformen l’STEAM (Science, Technolgoy, Engineering, Arts and Mathematics). [...]
Computational thinking is gaining increasing relevance in education. Beyond the interest that developing this way of thinking and problem-solving problems may have in an increas-ingly computerized context, the development of computational thinking can support the learning of all STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics) disci-plines. [...]

2016
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 32 (Desembre 2016) , p. 38-46 (El Racó STEAM)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.