Resultados globales: 24 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 23 registros
Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
62 p, 1.4 MB Humor y autoparodia : del Lazarillo a Woody Allen / Martínez Martínez, Albert ; Perceval Verde, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest treball de final de grau ha tingut com a objectiu la definició d'humor autoirònic o autoparòdic, a través de les principals i diferents branques artístiques, obres o personalitats que n'han fet ús durant la història, des dels seus inicis literaris fins a l'actualitat. [...]
Este trabajo de final de grado ha tenido como objetivo la definición del humor autoirónico o autoparódico, a través de las principales y distintas ramas artísticas, obras o personalidades que se han beneficiado de él a lo largo de la historia, desde sus inicios literarios hasta la actualidad. [...]
This end-of-degree paper has had the objective of defining self-ironic or self-parodic humour through the main and different artistic branches, works or personalities that have benefited from it throughout history, from its literary beginnings to the present. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020
Grau en Humanitats [1139]  

Materiales académicos Encontrados 23 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
5 p, 113.8 KB Tècniques de Negociació, Mediació i Lideratge en les Organitzacions [104789] / Perceval Verde, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius d'aquesta assignatura de Negociació, mediació i lideratge en tècniques de comunicació són principalment desenvolupar en els estudiants l'esperit crític necessari per afrontar tot tipus d'incidents i conflictes a les organitzacions, així com adaptar aquestes organitzacions a la negociació i la mediació de situacions societat actual. [...]
The objectives of this subject of Negotiation, mediation and leadership in communication techniques are mainly to develop in students the critical spirit necessary to face all kinds of incidents and conflicts in organizations as well as to adapt these organizations to the negotiation and mediation of situations in the actual society. [...]
Los objetivos de esta asignatura de Técnicas de negociación, mediación y liderazgo en comunicación son principalmente desarrollar en el alumnado el espíritu crítico necesario para afrontar todo tipo de incidencias y conflictos en las organizaciones así como adaptar estas organizaciones a la negociación y mediación de situaciones en la sociedad actual. [...]

2021-22
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documentos
2.
6 p, 122.0 KB Estratègia Digital i Posicionament de Continguts Periodístics [43967] / Pulido Rodriguez, Cristina ; Giraldo Luque, Santiago ; Perceval Verde, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul consisteix en l'estudi de l'estratègia de posicionament en el mercat digital dels productes periodístics. El mòdul permet comprendre i analitzar les eines de posicionament digital que beneficien en l'exercici del periodisme en l'actualitat. [...]
This module consists of the study of the positioning strategy in the digital market of journalistic products. The module allows to understand and analyze the tools of digital positioning that benefit in the practice of journalism today. [...]
Este módulo consiste en el estudio de la estrategia de posicionamiento en el mercado digital de los productos periodísticos. El módulo permite comprender y analizar las herramientas de posicionamiento digital que benefician en el ejercicio del periodismo en la actualidad. [...]

2021-22
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documentos
3.
6 p, 107.6 KB Història de la Comunicació [103854] / Recoder Sellarés, María José ; Badia Perea, Jordi ; Silva Alcalde, José Manuel ; Perceval Verde, Josep Maria ; Lopez Chaves, Francesc Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza el primer curs durant el primer semestre i pertany al bloc formatiu de "Comunicació". A partir d'aquesta assignatura l'estudiantat assolirà objectius fonamentals del Grau de Periodisme, que l'han d'ajudar a: - Demostrar que té un coneixement bàsic de la dinàmica actual del món que li permet emmarcar la informació d'actualitat en el seu context. [...]
The course is held in the first course during the first semester and belongs to the training block of "Communication". From this subject students will achieve fundamental objectives of the Degree in Journalism, which should help them to: - Demonstrate that they have a basic knowledge of the current dynamics of the world that allows them to frame current information in its context. [...]
La asignatura se realiza a primer curso durante el primer semestre y pertenece al bloque formativo de "Comunicación". A partir de esta asignatura los estudiantes alcanzarán objetivos fundamentales del Grado de Periodismo, que deben ayudarle a: - Demostrar que tiene un conocimiento básico de la dinámica actual del mundo que le permite enmarcar la información de actualidad en su contexto. [...]

2021-22
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documentos
4.
5 p, 107.5 KB La Cultura en els Mitjans de Comunicació [100030] / Perceval Verde, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura de comunicació cultural pretén que l'estudiant se conscienciï de les Xarxes de comunicació cultural i les noves pràctiques culturals dins de la situació mediàtica derivada de l'extensió dels mitjans de comunicació de masses i la globalització, que adquireixi una sèrie d'eines crítiques per analitzar aquesta situació i aquestes noves pràctiques, que practiqui una nova metodologia d'anàlisi d'aquesta societat híbrida i que adquireixi una visió crítica sobre les relacions que s'estableixen entre persones, col·lectius i institucions que partint d'experiències, discursos i representacions socioculturalment diverses conformen el que es defineix com cultura 'mainstream' (cultura principal o predominant): els reptes de la comunicació cultural i intercultural, les pràctiques i nous comportaments dels actors socials mitjançant les noves xarxes y noves eines de comprensió de la realitat fluïda del segle XXI. [...]
The subject of Cultural Communication aims to make the student aware of the cultural communication networks and new cultural practices within the media situation derived from the extension of the mass media and globalization, which acquires a series of critical tools for analyze this situation and these new practices, that practice a new methodology of analysis of this hybrid society and that acquires a critical vision about the relationships that are established between people, collectives and institutions that starting from experiences, discourses and representations socioculturally several make up what it is defined as mainstream culture (main or predominant culture): the challenges of cultural and intercultural communication, the practices and new behaviors of social actors through new networks and new tools for understanding the fluid reality of the 21st century. [...]
La asignatura de Comunicación Cultural pretende que el estudiante se conciencie de las Redes de comunicación cultural y las La comunicación cultural, superando la visión elitista que practicaba el análisis de las.

2021-22
Grau en Humanitats [1139]
3 documentos
5.
6 p, 106.5 KB Història de la Comunicació [103843] / Recoder Sellarés, María José ; Baiges Planas, Francisco ; Rull Ribó, David ; Puig Cepero, Oriol ; Perceval Verde, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza a primer curs durant el primer semestre i pertany al bloc formatiu de Comunicació. A partir d'aquesta assignatura el/la estudiant assolirà objectius fonamentals del Grau de Comunicació Audiovisual, que l'han d'ajudar a: - Demostrar que té un coneixement bàsic de la dinàmica actual del món que li permet emmarcar la informació d'actualitat en el seu context. [...]
The subject is carried out in the first year during the first semester and belongs to the communication block "Communication". From this subject students will achieve fundamental objectives of the Degree in Audiovisual Communication, which will help them: - Demonstrate that you have a basic knowledge of the current dynamics of the world that allows you to frame current information in your context. [...]
La asignatura se realiza en el primer curso durante el primer semestre y pertenece al bloque formativo de Comunicación. A partir de esta asignatura el/la estudiante alcanzará a cumplir objetivos fundamentales del Grado de Comunicación Audiovisual que le han de ayudar a : - Demostrar que tiene un conocimiento básico de la dinámica actual del mundo que le permita emmarcar la información de actualidad en su contexto. [...]

2021-22
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documentos
6.
10 p, 125.1 KB Comunicació Intercultural [103099] / Perceval Verde, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura de comunicació intercultural pretén que l'alumne / a es conscienciï de les relacions interpersonals i intergrupals dins de la situació mediàtica intercultural derivada de la globalització, que adquireixi una sèrie d'eines crítiques per analitzar aquesta situació geopolítica que determina la comunicació intercultural, que practiqui una nova metodologia d'anàlisi d'aquesta societat híbrida i que adquireixi una visió crítica sobre les relacions que s'estableixen entre persones, col·lectius i institucions que partint d'experiències, discursos i representacions socioculturalment diverses, estableixen xarxes de comunicació interculturals on desenvolupen el diàleg o el rebuig , l'acord o la confrontació, intercanvi d'experiències o rebuig de les alienes. [...]
The subject of intercultural communication aims to make the student aware of interpersonal and intergroup relationships within the intercultural media situation derived from globalization, which has acquired a series of critical tools to analyze this geopolitical situation that determines intercultural communication, which practice a new methodology of analysis of this hybrid society and that it acquires a critical vision on the relations that are established between people, groups and institutions that based on socioculturalally diverse experiences, speeches and representations, establish intercultural communication networks where they develop dialogue or rejection , the agreement or confrontation, exchange of experiences or rejection of others. [...]
La asignatura de comunicación intercultural pretende que el alumna/a se conciencie de las relaciones interpersonales e intergrupales dentro de la situación mediática intercultural derivada de la globalización, que adquiera una serie de herramientas críticas para analizar esta situación geopolítica que determina la comunicación intercultural, que practique una nueva metodología de análisis de esta sociedad híbrida y que adquiera una visión crítica sobre las relaciones que se establecen entre personas, colectivos e instituciones que partiendo de experiencias, discursos y representaciones socioculturalmente diversas, establecen redes de comunicación interculturales donde desarrollan el diálogo o el rechazo, el acuerdo o la confrontación, intercambio de experiencias o rechazo de las ajenas. [...]

2021-22
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documentos
7.
6 p, 121.7 KB Estratègia Digital i Posicionament de Continguts Periodístics [43967] / Tejedor Calvo, Santiago ; Giraldo Luque, Santiago ; Perceval Verde, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul consisteix en l'estudi de l'estratègia de posicionament en el mercat digital dels productes periodístics. El mòdul permet comprendre i analitzar les eines de posicionament digital que beneficien en l'exercici del periodisme en l'actualitat. [...]
Este módulo consiste en el estudio de la estrategia de posicionamiento en el mercado digital de los productos periodísticos. El módulo permite comprender y analizar las herramientas de posicionamiento digital que benefician en el ejercicio del periodismo en la actualidad. [...]

2020-21
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documentos
8.
5 p, 105.2 KB Història de la Comunicació [103843] / Perceval Verde, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza a primer curs durant el primer semestre i pertany al bloc formatiu de Comunicació. A partir d'aquesta assignatura el/la estudiant assolirà objectius fonamentals del Grau de Comunicació Audiovisual, que l'han d'ajudar a: - Demostrar que té un coneixement bàsic de la dinàmica actual del món que li permet emmarcar la informació d'actualitat en el seu context. [...]
La asignatura se realiza en el primer curso durante el primer semestre y pertenece al bloque formativo de Comunicación. A partir de esta asignatura el/la estudiante alcanzará a cumplir objetivos fundamentales del Grado de Comunicación Audiovisual que le han de ayudar a : - Demostrar que tiene un conocimiento básico de la dinámica actual del mundo que le permita emmarcar la información de actualidad en su contexto. [...]

2020-21
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
3 documentos
9.
9 p, 122.6 KB Comunicació Intercultural [103099] / Perceval Verde, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura de comunicació intercultural pretén que l'alumne / a es conscienciï de les relacions interpersonals i intergrupals dins de la situació mediàtica intercultural derivada de la globalització, que adquireixi una sèrie d'eines crítiques per analitzar aquesta situació geopolítica que determina la comunicació intercultural, que practiqui una nova metodologia d'anàlisi d'aquesta societat híbrida i que adquireixi una visió crítica sobre les relacions que s'estableixen entre persones, col·lectius i institucions que partint d'experiències, discursos i representacions socioculturalment diverses, estableixen xarxes de comunicació interculturals on desenvolupen el diàleg o el rebuig , l'acord o la confrontació, intercanvi d'experiències o rebuig de les alienes. [...]
La asignatura de comunicación intercultural pretende que el alumna/a se conciencie de las relaciones interpersonales e intergrupales dentro de la situación mediática intercultural derivada de la globalización, que adquiera una serie de herramientas críticas para analizar esta situación geopolítica que determina la comunicación intercultural, que practique una nueva metodología de análisis de esta sociedad híbrida y que adquiera una visión crítica sobre las relaciones que se establecen entre personas, colectivos e instituciones que partiendo de experiencias, discursos y representaciones socioculturalmente diversas, establecen redes de comunicación interculturales donde desarrollan el diálogo o el rechazo, el acuerdo o la confrontación, intercambio de experiencias o rechazo de las ajenas. [...]

2020-21
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documentos
10.
5 p, 106.7 KB Periodisme Internacional [103085] / Perceval Verde, Josep Maria ; Sandiumenge Folch, Eulalia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Contextualització L'assignatura de Periodisme Internacional ofereix els coneixements i les eines necessàries, teòriques i pràctiques, per a qui vulgui incorporar-se a la secció d'Internacional d'un mitjà de comunicació, així com per exercir la professió de manera freelance,col·laborant per a diferents mitjans o participant en projectes de llarg recorregut. [...]
Contextualización La asignatura de Periodismo Internacional ofrece los conocimientos y las herramientas necesarias, teóricas y prácticas, para quien quiera incorporarse a la sección de Internacional de un medio de comunicación, así como para ejercer la profesión de como freelance, colaborando para distintos medios o participando en proyectos de largo recorrido. [...]

2020-21
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 23 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.