Resultats globals: 13 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Materials acadèmics, 8 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
14 p, 561.1 KB Impacto de la Educación Musical : una revisión de la literatura científica / Carrillo Aguilera, Carmen (Universidad Internacional de Cataluña) ; Viladot, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Pérez Moreno, Jèssica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Este artículo estudia el impacto de la educación musical cursada en las enseñanzas obligatorias a partir de una revisión de la literatura académica existente. La búsqueda en bases de datos especializadas proporcionó un total de 25 artículos publicados durante el periodo 2005 - 2016. [...]
This paper examines the impact of school music education through an academic literature review. The search in specialized databases provided a total of 25 papers published during 2005 - 2016. The analysis revealed two categories in relation to impact: IN, that included those issues within the discipline, and OUT, with implications beyond it. [...]

2017 - 10.5209/RECIEM.54828
Revista Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical, Vol. 14 (2017) , p. 61-74  
2.
15 p, 893.1 KB Materiales para hacer música en las primeras edades : ejes del triángulo formación, innovación e investigación / Pérez Moreno, Jèssica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Malagarriga i Rovira, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Esta investigación emerge de un programa de formación del profesorado realizado en siete centros de educación infantil (0-3 años) de una ciudad de la provincia de Barcelona, con el objetivo de conseguir que los ambientes escolares en los que se desarrolla la vida de los niños de las primeras edades, sean ricos en comunicación musical y en vivencias. [...]
This research emerged from a teacher-training programme implemented in seven early learning centres (0-3 years old) in a town in the province of Barcelona, Spain. Its goal was to make the school environment where young children’s lives develop richer in musical experiences and communication. [...]

2010
Revista complutense de educación, Vol. 21 Num. 2 (2010) , p. 389-403  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
210 p, 1.6 MB L'IPAD a l'àrea de música : disseny, aplicació i anàlisi d'una proposta didàctica a l'educació primària / Ufartes Ollé, Gemma ; Casals, Albert, 1941-, dir. ; Pérez Moreno, Jèssica, dir. ; Prats, Miquel Àngel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió de la Música, Arts Plàstiques i l'Educació Corporal
La tecnologia digital ha redibuixat la manera de conviure i d'entendre el món. S'ha instaurat en el dia a dia de la majoria de llars però, segons les darreres investigacions, l'escola tot just s'inicia en l'adopció de nous models aprofitant els recursos que ofereixen les eines digitals. [...]
Digital technology has reinvented the way we understand the world and coexist in it. While digital tools are part of the everyday life of most homes, schools have neither yet adapted to the news models, nor taken full advantage of the resources that these new tools offer us. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
2.
256 p, 1.5 MB La música a la vida quotidiana d'infants de dos anys. Anàlisi de situacions musicals que es desenvolupen en context escolar / Pérez Moreno, Jèssica ; Malagarriga i Rovira, M. Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Molina i Simó, Lurdes, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió de la Música, Arts Plàstiques i l'Educació Corporal
Aquesta recerca està contextualitzada en un projecte d'innovació i formació del professorat que el grup REMIS 0-3 porta a terme a la Xarxa d'escoles bressol municipals (EBM) de Mataró, Barcelona, durant els cursos 2006/09. [...]
This research is part of a teacher training and innovation project that the group REMIS 0-3 carried out in the nurseries network in Mataró, Barcelona, from 2006 to 2009. In its third year of implementation we took one of these nurseries as a pilot centre with the aim of studying the presence of music in the children's daily lives. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  
3.
76 p, 2.4 MB Avaluació de set materials representatius del programa didàctic aplicat a les Escoles Bressol Municipals de Mataró dins del projecte de formació del professorat 2006/07 / Pérez Moreno, Jèssica ; Malagarriga i Rovira, M. Teresa, tutora (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Desprès de finalitzar el primer any d'aplicació del projecte “La música a les Escoles Bressol Municipals de Mataró”, s'inicia la present recerca, en la que participen tots els grups que formen part del projecte, amb l'objectiu de valorar-ho i veure'n la continuïtat. [...]
2008  

Materials acadèmics 8 registres trobats  
1.
7 p, 90.6 KB Estratègies i Recursos Educatius per al Professorat de Música [40828] / Gonzalez Martin, Cristina ; Gimeno Abad, Ricardo ; Gassull Bustamante, Cecilia ; Viladot Vallverdu, Laia ; Perez Moreno, Jessica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aprofundir sobre la pràctica docent en diferents àmbits fonamentals de l'educació musical: la didàctica, les TIC i la veu. Analitzar cada un dels àmbits en relació al currículum i a la formació del professorat. [...]
▪ Profundizar sobre la práctica docente en diferentes ámbitos fundamentales de la educación musical: la audición, las TIC Y la voz. ▪ Analizar cada uno de los ámbitos en relación al currículo y la formación del profesorado. [...]

2018-19
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga. [1381]
2 documents
2.
5 p, 80.3 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil II [104076] / Viladot Vallverdu, Laia ; Perez Moreno, Jessica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
Presentation: The aim of this subject is to show the importance of music education in early childhood while giving adequate resources and models. Although emphasising the didactic training, the musical and cultural training of the students will be taken into account as a foundation of a good teacher's training. [...]
Contextualitzación: La asignatura mostrará el destacado papel que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
3.
5 p, 81.3 KB Pràcticum IV [102019] / Perez Moreno, Jessica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de quart (Practicum IV) estan pensades perquè l'alumnat conegui i s'integri en un projecte d'innovació o d'Aprenentatge i Servei (ApS) dissenyat entre l'escola i la facultat. Els projectes es duran a terme tant a l'Escola Bressol, com al Parvulari. [...]
Fourth practices (Practicum IV) are designed so that students know and integrated into an innovation project or Service Learning (ApS) designed between school and faculty. The projects will be carried out both centers 0-3 years, as in the Nursery School (3-6). [...]
Las prácticas de cuarto (Practicum IV) están pensadas para que el alumnado conozca y se integre en un proyecto de innovación o de Aprendizaje y Servicio (ApS) diseñado entre la escuela y la facultad. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
4.
5 p, 79.7 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil I [104075] / Perez Moreno, Jessica ; Pujol Corominas, Blanca ; Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
Presentation: The aim of this subject is to show the importance of music education in early childhood while giving adequate resources and models. Although emphasising the didactic training, the musical and cultural training of the students will be taken into account as a foundation of a good teacher's training. [...]
Contextualitzación La asignatura mostrará el destacado paper que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
5.
4 p, 79.0 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil II [104076] / Perez Moreno, Jessica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
Presentation: The aim of this subject is to show the importance of music education in early childhood while giving adequate resources and models. Although emphasising the didactic training, the musical and cultural training of the students will be taken into account as a foundation of a good teacher's training. [...]
Contextualitzación: La asignatura mostrará el destacado papel que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
3 documents
6.
4 p, 78.6 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil I [104075] / Perez Moreno, Jessica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
Presentation: The aim of this subject is to show the importance of music education in early childhood while giving adequate resources and models. Although emphasising the didactic training, the musical and cultural training of the students will be taken into account as a foundation of a good teacher's training. [...]
Contextualitzación La asignatura mostrará el destacado paper que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
3 documents
7.
5 p, 30.3 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil II [104076] / Perez Moreno, Jessica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
2015-16  
8.
4 p, 29.1 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil I [104075] / Perez Moreno, Jessica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
2015-16  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.