Resultats globals: 57 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 45 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Materials acadèmics, 6 registres trobats
Articles 45 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 214.6 KB Community health assessment of the programme "Barcelona Health in the Neighbourhoods". Methodology for a participatory process El diagnóstico de salud del programa Barcelona Salut als Barris. Metodología para un proceso participativo / Colell, Esther (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Sánchez-Ledesma, Esther (Agència de Salut Pública de Barcelona) ; Novoa, Ana M. (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Daban Aguilar, Ferran (Agència de Salut Pública de Barcelona) ; Fernández Sánchez, Anna (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Juárez Martínez, Olga (Agència de Salut Pública de Barcelona) ; Pérez, Katherine (Agència de Salut Pública de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona
This paper describes the methodology used for the assessment of health needs within a programme aimed at promoting health equity in disadvantaged neighbourhoods in the city of Barcelona (Spain). The assessment process involves the use of mixed methods (quantitative and qualitative) in order to obtain information regarding the health of the community, its determinants, and the availability of health-related assets. [...]
2018 - 10.1016/j.gaceta.2017.12.003
Gaceta sanitaria, Vol. 32 Núm. 4 (julio 2018) , p. 396-399  
2.
11 p, 405.0 KB Implications of estimating road traffic serious injuries from hospital data / Pérez, K. (Agència de Salut Pública de Barcelona) ; Weijermars, W. (Institute for Road Safety Research (SWOV)) ; Bos, N. (Institute for Road Safety Research (SWOV)) ; Filtness, A.J. (Transport Safety Research Centre. Loughborough University (LOUGH)) ; Bauer, R. (Austrian Road Safety Board (KFV)) ; Johannsen, H. (Medical University of Hannover (MHH)) ; Nuyttens, N. (Vias institute) ; Pascal, L. (French Institute of Science and Technology for Transport) ; Thomas, P. (Loughborough University (LOUGH)) ; Olabarria, Marta (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Universitat Autònoma de Barcelona
To determine accurately the number of serious injuries at EU level and to compare serious injury rates between different countries it is essential to use a common definition. In January 2013, the High Level Group on Road Safety established the definition of serious injuries as patients with an injury level of MAIS3+(Maximum Abbreviated Injury Scale). [...]
2019 - 10.1016/j.aap.2018.04.005
Accident analysis and prevention, Vol. 130 (september 2019) , p. 125-135  
3.
10 p, 966.4 KB Tackling health inequalities in a public health organization : the case of the Barcelona Public Health Agency / Pérez Albarracín, Glòria (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Pasarín, M. Isabel (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Puig-Barrachina, Vanessa (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Ciències Experimentals i de la Salut) ; Pérez, Katherine (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Rodríguez-Sanz, Maica (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Artazcoz, Lucía 1963- (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Borrell i Thió, Carme (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau)
Background: Municipalities are important actors in the implementation of policies to tackle health inequalities, which requires political will, the availability of financial support, and technical and human resources. [...]
2022 - 10.1186/s12939-022-01724-2
International Journal for Equity in Health, Vol. 21 Núm. 1 (december 2022) , p. 129  
4.
13 p, 16.2 MB Changing the urban design of cities for health : The superblock model / Mueller, Natalie (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Rojas-Rueda, David (Colorado State University) ; Khreis, Haneen (Center for Advancing Research in Transportation Emissions) ; Cirach, Marta (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Andrés Argomedo, David (Agència d'Ecologia Urbana de Barcelona) ; Ballester, Joan (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Bartoll, Xavier (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Daher, Carolyn (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Deluca, Anna (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Echave, Cynthia (Agència d'Ecologia Urbana de Barcelona) ; Milà, Carles (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Márquez, Sandra (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Palou, Joan (Agència d'Ecologia Urbana de Barcelona) ; Pérez, Katherine (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Tonne, Cathryn (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Stevenson, Mark (University of Melbourne) ; Rueda-Palenzuela, Salvador (Agència d'Ecologia Urbana de Barcelona) ; Nieuwenhuijsen, Mark (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Car-dependent city planning has resulted in high levels of environmental pollution, sedentary lifestyles and increased vulnerability to the effects of climate change. The Barcelona Superblock model is an innovative urban and transport planning strategy that aims to reclaim public space for people, reduce motorized transport, promote sustainable mobility and active lifestyles, provide urban greening and mitigate effects of climate change. [...]
2020 - 10.1016/j.envint.2019.105132
Environment International, Vol. 134 (january 2020) , p. 105132  
5.
14 p, 1.5 MB Study protocol for the evaluation of the health effects of superblocks in barcelona : The "salut als carrers" (health in the streets) project / Palència, Laia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; León-Gómez, Brenda Biaani (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Bartoll, Xavier (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Carrere, Juli (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Diez, Elia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Font-Ribera, L. (Agència de Salut Pública de Barcelona) ; Gómez, A. (Agència de Salut Pública de Barcelona) ; López Medina, María José (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Marí-Dell'Olmo, Marc 1978- (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Mehdipanah, R. (University of Michigan) ; Olabarría, Marta (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Pérez, Glòria (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Puig-Ribera, A. (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) ; Rico, Marc (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Rojas-Rueda, D. (Colorado State University) ; Vásquez-Vera, Hugo (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Pérez, Katherine (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Superblocks are currently being introduced in Barcelona to respond to the city's scarcity of green spaces and high levels of air pollution, traffic injuries, and sedentariness. The aim is to calm the streets by reducing the number of square meters dedicated to private vehicles and to reclaim part of this public space for people. [...]
2020 - 10.3390/ijerph17082956
International journal of environmental research and public health, Vol. 17 Núm. 8 (february 2020) , p. 2956  
6.
28 p, 579.1 KB The effects of cohousing model on people's health and wellbeing : A scoping review / Carrere, Juli (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Reyes, A. (Universitat Pompeu Fabra) ; Oliveras, Laura (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Fernández, A. (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Peralta, A. (Agència de Salut Pública de Barcelona) ; Novoa, A.M. (Agència de Salut Pública de Barcelona) ; Pérez, Katherine (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Borrell i Thió, Carme (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Housing is a social determinant of health. Extensive research has highlighted its adverse effects on health. However, less is known about the effects of cohousing typology on health, which has the potential to create lively social networks and healthy communities and environments. [...]
2020 - 10.1186/s40985-020-00138-1
Public Health Reviews, Vol. 41 Núm. 1 (june 2020) , p. 22  
7.
8 p, 730.4 KB Las desigualdades en salud como prioridad política en Barcelona / Borrell i Thió, Carme (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Pasarín, M. Isabel (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Diez, Elia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Pérez, Katherine (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Malmusi, Davide (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Pérez Albarracín, Glòria (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Artazcoz, Lucía 1963- (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Existe abundante información e investigaciones sobre las desigualdades en salud en Barcelona, pero este tema no estuvo claramente priorizado en la agenda política. Con la llegada al gobierno de un partido de la nueva izquierda (Barcelona en Comú) en 2015 hubo un impulso importante de la agenda política para reducir las desigualdades, también las de salud. [...]
2020 - 10.1016/j.gaceta.2019.04.004
Gaceta sanitaria, Vol. 34 Núm. 1 (enero 2020) , p. 69-76  
8.
30 p, 1.6 MB ENIGMA-anxiety working group : Rationale for and organization of large-scale neuroimaging studies of anxiety disorders / Bas-Hoogendam, Janna Marie (Leiden Institute for Brain and Cognition) ; Groenewold, Nynke A. (Department of Psychiatry & Mental Health. University of Cape Town) ; Aghajani, Moji (Department of Research & Innovation. GGZ inGeest) ; Freitag, Gabrielle F. (National Institute of Mental Health. Emotion and Development Branch) ; Harrewijn, Anita (National Institute of Mental Health. Emotion and Development Branch) ; Hilbert, Kevin (Department of Psychology. Humboldt-Universität zu Berlin) ; Jahanshad, Neda (University of Southern California Keck School of Medicine. Imaging Genetics Center. Mark and Mary Stevens Neuroimaging and Informatics Institute) ; Thomopoulos, Sophia I (University of Southern California Keck School of Medicine. Imaging Genetics Center. Mark and Mary Stevens Neuroimaging and Informatics Institute) ; Thompson, Paul M. (University of Southern California Keck School of Medicine. Imaging Genetics Center. Mark and Mary Stevens Neuroimaging and Informatics Institute) ; Veltman, Dick J. (Department of Psychiatry. Amsterdam UMC / VUMC) ; Winkler, Anderson M (National Institute of Mental Health. Emotion and Development Branch) ; Lueken, Ulrike (Department of Psychology. Humboldt-Universität zu Berlin) ; Pine, Daniel S. (National Institute of Mental Health. Emotion and Development Branch) ; van der Wee, Nic J. A. (Leiden Institute for Brain and Cognition) ; Stein, Dan J. (University of Cape Town. Neuroscience Institute) ; Agosta, Federica ; Åhs, Fredrik ; An, Iseul ; Alberton, Bianca A.V. ; Andreescu, Carmen ; Asami, Takeshi ; Assaf, Michal ; Avery, Suzanne N. ; Balderston, Nicholas L. ; Barber, Jacques P. ; Battaglia, Marco ; Bayram, Ali ; Beesdo-Baum, Katja ; Benedetti, Francesco ; Berta, Rachel ; Björkstrand, Johannes ; Blackford, Jennifer U. ; Blair, James R. ; Blair, Karina S. ; Boehme, Stephanie ; Brambilla, Paolo ; Burkhouse, Katie ; Cano, Marta (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Canu, Elisa ; Cardinale, Elise M. ; Cardoner, N. (Narcís) (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Clauss, Jacqueline A. ; Cividini, Camilla ; Critchley, Hugo D ; Dannlowski, Udo ; Deckert, Jürgen ; Demiralp, Tamer ; Diefenbach, Gretchen J. ; Domschke, Katharina ; Doruyter, Alex ; Dresler, Thomas ; Erhardt, Angelika ; Fallgatter, Andreas J. ; Fañanás, Lourdes ; Feola, Brandee ; Filippi, Courtney A. ; Filippi, Massimo ; Fonzo, Gregory A. ; Forbes, Erika E. ; Fox, Nathan A. ; Fredrikson, Mats ; Furmark, Tomas ; Ge, Tian ; Gerber, Andrew J. ; Gosnell, Savannah N. ; Grabe, Hans J. ; Grotegerd, Dominik ; Gur, Raquel E. ; Gur, Ruben C. ; Harmer, Catherine J. ; Harper, Jennifer ; Heeren, Alexandre ; Hettema, John ; Hofmann, David ; Hofmann, Stefan G. ; Jackowski, Andrea P. ; Jansen, Andreas ; Kaczkurkin, Antonia N. ; Kingsley, Ellen ; Kircher, Tilo ; Kostić, Milutin ; Kreifelts, Benjamin ; Krug, Axel ; Larsen, Bart ; Lee, Sang-Hyuk ; Leehr, Elisabeth J. ; Leibenluft, Ellen ; Lochner, Christine ; Maggioni, Eleonora ; Makovac, Elena ; Mancini, Matteo ; Manfro, Gisele G. ; Månsson, Kristoffer N.T. ; Meeten, Frances ; Michałowski, Jarosław ; Milrod, Barbara L. ; Mühlberger, Andreas ; Mujica-Parodi, Lilianne R. ; Munjiza, Ana ; Mwangi, Benson ; Myers, Michael ; Nenadić, Igor ; Neufang, Susanne ; Nielsen, Jared A. ; Oh, Hyuntaek ; Ottaviani, Cristina ; Pan, Pedro M. ; Pantazatos, Spiro P. ; Paulus, Martin P. ; Perez-Edgar, Korolay ; Peñate, Wenceslao ; Perino, Michael T. ; Peterburs, Jutta ; Pfleiderer, Bettina ; Phan, K.Luan ; Poletti, Sara ; Porta-Casteràs, Daniel ; Price, Rebecca B. ; Pujol, Jesus ; Reinecke, Andrea ; Rivero, Francisco ; Roelofs, Karin ; Rosso, Isabelle ; Saemann, Philipp ; Salas, Ramiro ; Salum, Giovanni A. ; Satterthwaite, Theodore D. ; Schneier, Franklin ; Schruers, Koen R.J. ; Schulz, Stefan M. ; Schwarzmeier, Hanna ; Seeger, Fabian R. ; Smoller, Jordan W. ; Soares, Jair C. ; Stark, Rudolf ; Stein, Murray B. ; Straube, Benjamin ; Straube, Thomas ; Strawn, Jeffrey R. ; Suarez-Jimenez, Benjamin ; Suchan, Boris ; Sylvester, Chad M. ; Talati, Ardesheer ; Tamburo, Erica ; Tükel, Rasit ; van den Heuvel, Odile A. ; Van der Auwera, Sandra ; van Nieuwenhuizen, Helena ; van Tol, Marie-José ; van Velzen, Laura S. ; Ventura Bort, Carlos ; Vermeiren, Robert R.J.M. ; Visser, Renee M. ; Volman, Inge ; Wannemüller, Andre ; Wendt, Julia ; Werwath, Kathryn E. ; Westenberg, P. Michiel ; Wiemer, Julian ; Wittfeld, Katharina ; Wu, Mon-Ju ; Yang, Yunbo ; Zilverstand, Anna ; Zugman, André ; Zwiebel, Hannah L.
Anxiety disorders are highly prevalent and disabling but seem particularly tractable to investigation with translational neuroscience methodologies. Neuroimaging has informed our understanding of the neurobiology of anxiety disorders, but research has been limited by small sample sizes and low statistical power, as well as heterogenous imaging methodology. [...]
2022 - 10.1002/hbm.25100
Human brain mapping, Vol. 43 Núm. 1 (january 2022) , p. 83-112  
9.
4 p, 171.4 KB Reinventing a public health organization Reinventando una organización de salud pública / Grupo Planter - Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública ; Barbaglia, María Gabriela (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Bolao, Assun ; Borrell i Thió, Carme (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Bouis, Susanna ; Daban Aguilar, Ferran (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Fernández Sánchez, Anna (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Hidalga, Gloria ; Gimenez, Guy ; Miranda, Rober ; Olabarria, Marta (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Páez, Gemma ; Palència, Laia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Parraga, Marc ; Pasarín, M. Isabel (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Pepió Plaza, Marta ; Peracho, Victor ; Pérez, Katherine ; Portaña Tudela, Samuel ; Rubies, Antoni (Agència de Salut Pública de Barcelona) ; Sabate Camps, Sara (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Salvador-Piedrafita, María (Agència de Salut Pública de Barcelona) ; Valsecchi, Andrea ; Villalbí, Joan Ramón (Agència de Salut Pública de Barcelona)
The most advanced organizations are decentralized, collaborative and adaptive. This gives them the ability to manage complex situations. Laloux calls these organizations Teal. The aim of this manuscript is to describe the process of implementation of the Teal management model in the Agència de Salut Pública de Barcelona (ASPB). [...]
Las organizaciones más avanzadas son descentralizadas, colaborativas y adaptativas. Esto les proporciona una capacidad de gestión de las situaciones complejas. A estas organizaciones, Laloux las llama Teal. [...]

2022 - 10.1016/j.gaceta.2020.06.011
Gaceta sanitaria, Vol. 36 Núm. 1 (enero 2022) , p. 41-44  
10.
6 p, 398.7 KB Inequalities in life expectancy by educational level and its decomposition in Barcelona, 2004-2018 Desigualdades en la esperanza de vida por nivel educativo y su descomposición en Barcelona, 2004-2018 / Bartoll, Xavier (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Rodríguez-Sanz, Maica (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Sánchez-Ledesma, Esther (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Pérez, Katherine (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Borrell i Thió, Carme (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau)
Objective: To analyse the gap in life expectancy by educational level in the city of Barcelona from 2004 to 2018 and to decompose this gap by age and causes of death. Method: We computed abridged life tables at the age of 25 years by sex from 2004 to 2018 using standard methods. [...]
2022 - 10.1016/j.gaceta.2021.11.008
Gaceta sanitaria, Vol. 36 Núm. 6 (enero 2022) , p. 520-525  

Articles : 45 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
342 p, 11.2 MB AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques / Escobar Urmeneta, Cristina, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Evnitskaya, Natalia, ed. ; Moore de Luca, Emilee, ed. ; Patiño Santos, Adriana, ed. ; Costa, Francesca ; Gallart i Rosas, Marta (IES La Roca) ; Planas, Núria (Planas i Raig) ; Horrillo Godino, Zoraida ; Infante, Debora ; Benvenuto, Guido ; Lastrucci, Emilio ; Labajos, Diana ; Martín Rojo, Miguel ; Martín Rojo, Luisa ; Menegale, Marcella ; Moate, Josephine ; Oliva Girbau, Àngels ; Sagasta, Pilar ; Pedrosa, Begoña ; Madinabeitia, Monika ; Nazabal, Ainara ; Barnes, Julia ; Sainz Osinaga, Matilde ; Ozaeta, Arantza ; Garro, Eneritz ; Perez, Karmele ; Egizabal, Diego ; Vallbona González, Anna ; Barbero, Teresina ; Canet Pladevall, Roser ; Evnitskaya, Natalia ; Coral Mateu, Josep ; Hernández Sierra, M. Àngels ; Lupu, Olesia ; Maggi, Fabrizio ; Martínez Feito, Rosa Ángeles ; Oliver Guasp, Mª Victoria ; Sandberg, Ylva ; Camacho, Mar ; Lorenzo Galés, Maria Nieves ; Canal Santos, Imma ; Mayans Balcells, Pere ; Lorenzo Galés, Maria Nieves ; Margelí, Jordi ; Bou, Núria ; Vidal, Francesca ; Maldonado Martín, Natalia ; San Isidro Agrelo, Fco. Xabier ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum és el resultat de la selecció de les millors comunicacions presentades en la primera Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE). [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE)  
2.
17 p, 794.2 KB Interacción en el aula: lengua oral de los alumnos y mediación de la maestra. Explicar las reglas de juego en una escuela de Educación Primaria / Sainz Osinaga, M. ; Ozaeta, M. A. ; Garro, Eneritz ; Perez, Kerstin ; Egizabal, Diego ; Grupo MIKER de Mondragon Unibertsitatea ; Mondragon Unibertsitatea ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
El presente estudio es parte de una investigación más amplia que estamos realizando actualmente en la escuela pública Kurtzebarri (Guipúzcoa) en el modelo D (toda la escolarización en euskara) en las aulas de Infantil y Primaria, donde la mitad del alumnado tiene la lengua vasca como L2. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
11 p, 220.8 KB Interacción en el aula : lengua oral de los alumnos y mediación de la maestra.Explicar las reglas de juego en una escuela de educación primaria / Sainz Osinaga, Matilde (Mondragon Unibertsitatea) ; Ozaeta, Arantza (Mondragon Unibertsitatea) ; Garro, Eneritz (Mondragon Unibertsitatea) ; Perez, Karmele (Mondragon Unibertsitatea) ; Egizabal, Diego (Mondragon Unibertsitatea)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011
AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques, 2011, p. 139-149  
2.
342 p, 11.2 MB AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques / Escobar Urmeneta, Cristina, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Evnitskaya, Natalia, ed. ; Moore de Luca, Emilee, ed. ; Patiño Santos, Adriana, ed. ; Costa, Francesca ; Gallart i Rosas, Marta (IES La Roca) ; Planas, Núria (Planas i Raig) ; Horrillo Godino, Zoraida ; Infante, Debora ; Benvenuto, Guido ; Lastrucci, Emilio ; Labajos, Diana ; Martín Rojo, Miguel ; Martín Rojo, Luisa ; Menegale, Marcella ; Moate, Josephine ; Oliva Girbau, Àngels ; Sagasta, Pilar ; Pedrosa, Begoña ; Madinabeitia, Monika ; Nazabal, Ainara ; Barnes, Julia ; Sainz Osinaga, Matilde ; Ozaeta, Arantza ; Garro, Eneritz ; Perez, Karmele ; Egizabal, Diego ; Vallbona González, Anna ; Barbero, Teresina ; Canet Pladevall, Roser ; Evnitskaya, Natalia ; Coral Mateu, Josep ; Hernández Sierra, M. Àngels ; Lupu, Olesia ; Maggi, Fabrizio ; Martínez Feito, Rosa Ángeles ; Oliver Guasp, Mª Victoria ; Sandberg, Ylva ; Camacho, Mar ; Lorenzo Galés, Maria Nieves ; Canal Santos, Imma ; Mayans Balcells, Pere ; Lorenzo Galés, Maria Nieves ; Margelí, Jordi ; Bou, Núria ; Vidal, Francesca ; Maldonado Martín, Natalia ; San Isidro Agrelo, Fco. Xabier ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum és el resultat de la selecció de les millors comunicacions presentades en la primera Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE). [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE)  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
694 p, 12.0 MB La adquisición de las competencias docentes digitales para el desarrollo profesional del docente universitario / Santos Guimarães Carvalho, Isamélia ; Tejada Fernández, José, dir. ; Pozos Pérez, Katia Verónica, dir.
L'objectiu d'aquest treball de recerca és identificar les necessitats formatives emergents i necessàries per al desenvolupament professional de l'professorat universitari. Aquestes necessitats formatives estan enfocades a les demandes ascendents de la Societat de la informació i de el coneixement, les quals són imprescindibles per al desenvolupament professional docent. [...]
El objetivo del presente trabajo de investigación es identificar las necesidades formativas emergentes y necesarias para el desarrollo profesional del profesorado universitario. Dichas necesidades formativas están enfocadas en las demandas ascendientes de la Sociedad de la información y del conocimiento, las cuales son imprescindibles para el desarrollo profesional docente. [...]
The objective of this research is to identify the emerging and necessary training needs for the professional development of university teaching staff. Those training needs are focused on the ascending demands of the Information and Knowledge Society, which are essential for teacher professional development. [...]

2020  
2.
51 p, 834.6 KB Framing the Brexit Referendum : Analysing The Daily Telegraph and The Guardian when reporting on the UK 2016 referendum / Valencia Pérez, Kelly ; Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La sortida del Regne unit de la Unió Europea ha demostrat ser un fet de controvèrsia. Molts articles i investigacions han estat publicats des que la societat britànica va decidir el passat 23 de juny del 2016 retirar-se de la Unió. [...]
La salida del Reino Unido de la Unión Europea ha demostrado ser un hecho controversial. Muchos artículos e investigaciones han sido publicados desde que la sociedad británica decidió el pasado 23 de junio del 2016 abandonar la Unión. [...]
The exit of the United Kingdom from the European Union has proved to be a highly controversial event. Various discussions and research have been published since the British decided to abandon the Union. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
3.
237 p, 5.1 MB Evaluación de necesidades de formación continua en competencia digital del profesorado universitario mexicano para la sociedad del conocimiento / Pozos Pérez, Katia ; Tejada Fernández, José, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Esta investigación se llevó a cabo entre 2010 hasta 2015, con el objetivo último de contribuir a la mejora de las prácticas educativas, docentes creencias y conocimientos profesionales en la educación superior, sobre la base de una propuesta para integrar la competencia digital en un modelo de desarrollo profesional del profesorado en/para la Sociedad del Conocimiento (KS). [...]
This research was carried out between 2010-2015 with the ultimate goal of contributing to the improvement of the educational practices, teachers' beliefs and professional knowledge in higher education, on the basis of a proposal to integrate digital competence into a model of teachers' professional development in/for the Knowledge Society (KS). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
2 documents

Materials acadèmics 6 registres trobats  
1.
6 p, 113.0 KB Pràcticum III [103702] / Díaz Vicario, Anna ; Pozos Perez, Katia Veronica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Analitzar les característiques de les innovacions en els contextos escolars. 2. Conèixer les principals tendències i accions institucionals d'innovació educativa a Catalunya. 3. Elaborar projectes d'innovació educativa en l'àmbit de l'educació comunitària. [...]
This subject aims to give an overview of educational innovation. Specifically, the proposed objectives are: 1. To analyze the characteristics of innovations in school contexts. 2. To analyze the teaching involvement in innovation projects from an individual and collective perspective. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión general sobre la innovación educativa. Específicamente, se propone los siguientes objetivos: 1. Analizar las características de las innovaciones en los contextos escolares. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
7 p, 116.9 KB Planificació, investigació i innovació [102067] / Díaz Vicario, Anna ; Pozos Perez, Katia Veronica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió general sobre la recerca i la innovació educativa en relació als processos de planificació de l'educació. En aquest sentit, es proposa els següents objectius: 1. [...]
The purpose of this course is to provide an overview of educational research and innovation. In this sense, the objectives proposed are: To reflect on the importance of research and innovation for educational practice. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
7 p, 115.7 KB Comunicació i interacció educativa II [103683] / Mercader Juan, Cristina ; Pont Barceló, Esteban ; Santiveri Papiol, Noemí ; Bosco, Alejandra ; Pozos Perez, Katia Veronica ; Silva Galan, Jose Maria Silva ; Morales Hernandez, Juan ; Noguera, Ingrid ; Serret Vidal, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1 Assignatura d'aproximació al fet educatiu des de la perspectiva dels fenòmens comunicatius i els de la interacció presents en tota realitat educativa. És una de les quatre assignatures que componen la formación bàsica compartida de la Facultat que prepara en competències bàsiques i funcionals que qualsevol professional de l'educació necessita. [...]
Subject of approach to the educational fact from the perspective of the communicative phenomena and those of the interaction present in all educational reality. It is one of the four subjects that make up the shared basic education of the Faculty that prepares basic and functional competences that any education professional 1 education of the Faculty that prepares basic and functional competences that any education professional needs. [...]
Asignatura de aproximación al hecho educativo desde la perspectiva de los fenómenos comunicativos y los de la interacción presentes en toda la realidad educativa. Es una de las cuatro asignaturas que componen la formación básica compartida de la Facultad que prepara en competencias básicas y funcionales de cualquier profesional de la educación. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
4.
6 p, 114.9 KB Didàctica i desenvolupament curricular [102068] / Olmos Rueda, Patricia ; Colorado Ramírez, Sara ; Pozos Perez, Katia Veronica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La didàctica i el desenvolupament curricular a la titulació de primària està orientada a comprendre els processos d'ensenyament i aprenentatge en el context de l'educació primària i a analitzar els plantejament curriculars, des del punt de vista del seu disseny i desenvolupament, més permitent i actuals en aquesta etapa d'ensenyament. [...]
During this year, student teachers will learn about teaching and learning processes and they will analyse, on the one hand, curricular approaches within learning and teaching methods and, on the other, the curriculum perspective in primary education. [...]
Los contenidos de la asignatura de Didáctica y desarrollo curricular, en la titulación de primaria, están orientados a comprender los procesos de enseñanza y aprendizaje en el contexto de la educación primaria y a analizar los planteamientos curriculares desde el punto de vista de su diseño y desarrollo más actuales en esta etapa de enseñanza. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
6 p, 113.4 KB Didàctica i desenvolupament curricular [102068] / Ruíz Bueno, Carme ; Colorado Ramírez, Sara ; Pozos Perez, Katia Veronica ; Olmos Rueda, Patricia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La didàctica i el desenvolupament curricular a la titulació de primària està orientada a comprendre els processos d'ensenyament i aprenentatge en el context de l'educació primària i a analitzar els plantejament curriculars, des del punt de vista del seu disseny i desenvolupament, més permitent i actuals en aquesta etapa d'ensenyament. [...]
Los contenidos de la asignatura de Didáctica y desarrollo curricular, en la titulación de primaria, están orientados a comprender los procesos de enseñanza y aprendizaje en el contexto de la educación primaria y a analizar los planteamientos curriculares desde el punto de vista de su diseño y desarrollo más actuales en esta etapa de enseñanza. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
5 p, 124.4 KB Innovació Educativa [103522] / Pozos Perez, Katia Veronica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura és una de les bases fonamentadores de la menció de 4rt "Gestió de la formació i d'institucions socioeducatives" L'objetiu general és: Proporcionar coneixements i recursos d'acció professional en l'àmbit del disseny, desplegament i la innovació de propostes formatives. [...]
Esta asignatura es una de las bases fundamentadoras de la mención de 4º curso "Gestión de la formación y de instituciones socioeducativas". El objetivo general es: Proporcionar conocimientos y recursos de acción profesional en el ámbito del diseño, desarrollo y la innovación de propuestas formativas. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents

Vegeu també: autors amb noms similars
2 Perez, Karmele
15 Perez, Katherine
18 Perez, Kerstin
4 Pérez, K.
15 Pérez, Katherine
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.